twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 09-11-2016 om 12:36:58Such a beautiful and important evening! The forgotten man and woman will never be forgotten again. We will all come together as never before reageer retweet
Oh dat snap ik heel goed dat Trump een karikatuur was tijdens de verkiezingenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zoals eerder uitgelegd, politiek is een spel dat je moet kunnen begrijpen, het is te lezen vanuit zijn retoriek hoe hij lacht dat iedereen erin is getrapt. Trump heeft het spel gewoon heel goed gespeeld, en zijn woede tegenover instroom van vluchtelingen, mexicanen, moslims en Hillary uiteraard is gewoon gespeeld. Net als de kiezers het idee geven dat Trump er is voor de kleine man, waarvoor hij gaat werken. Het is allemaal een groot toneelspel dat hij perfect heeft gespeeld. Neem maar van mij aan, Donald Trump is niet de man die we hebben gezien tijdens de campagne, hij heeft iedereen in de maling genomen en hij lacht zich dood nu hij president is.
Die was toch gewoon senatorquote:Op woensdag 9 november 2016 12:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maarja aan de andere kant Obama was maar community organizer geweest en had nog nooit een appel verkocht. Trump weet wel hoe je commercieel moet denken.
Zo te zien heeft hij zijn Twitterwachtwoord nog niet terug.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:39 schreef Mani89 het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 09-11-2016 om 12:36:58Such a beautiful and important evening! The forgotten man and woman will never be forgotten again. We will all come together as never before reageer retweet
Het meest vermakelijke vindt ik nog dat de Democraten een winnaar in huis hadden: Bernie Sanders.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh dat snap ik heel goed dat Trump een karikatuur was tijdens de verkiezingen
Ik bedoel, veel van zijn uitspraken, met name tijdens de voorverkiezingen, waren bedoeld om gratis reclame te krijgen. De media heeft het in het begin constant over hem en zijn uitspraken gehad... heeft hem geen cent gekost. (Iets wat ik in dit topic ook al vaker heb gezegd) En zie hier het resultaat.
Die kerel is zo dom nog niet als velen hier denken.
Die had echter wel politieke ervaring voor hij president werd.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:39 schreef DrDentz het volgende:
Ronald Reagan, acteur, wordt herinnerd als een van de fijnste presidenten. Mensen krijgen een warm, nostalgisch gevoel bij de naam Ronald Reagan.
dat kan, alleen zit ik met zijn politieke kwalificaties, hoe intelligent is deze man tegenover de wereld problemen die op hem afkomen. Is hij narcistisch, of laat hij hulp toe van anderen. allemaal vragenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En misschien wordt hij wel de beste President van alle tijden.
Geef de man een kans.
Alles moest wijken voor De Eerste Vrouwelijke President.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het meest vermakelijke vindy ik nog dat de Democraten een winnaar in huis hadden: Bernie Sanders.
Nu zijn ze de grote verliezers!! (dankzij de arrogante Clinton kliek)
Klopt, zo was Reagan ook niet enkel acteur, maar voormalig gouverneur van de grootste staat van het land.quote:
De Clinton's hebben effectief zichzelf en de democratische partij de nek omgedraaid.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het meest vermakelijke vindt ik nog dat de Democraten een winnaar in huis hadden: Bernie Sanders.
Je moet wel een narcist zijn om überhaupt aan ziets mee te doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
dat kan, alleen zit ik met zijn politieke kwalificaties, hoe intelligent is deze man tegenover de wereld problemen die op hem afkomen. Is hij narcistisch, of laat hij hulp toe van anderen. allemaal vragen
Ik word er zo naar van telkens als jij wat post.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:39 schreef DrDentz het volgende:
Ronald Reagan, acteur, wordt herinnerd als een van de fijnste presidenten. Mensen krijgen een warm, nostalgisch gevoel bij de naam Ronald Reagan.
Mwah. Persoonlijk zou ik graag Sanders als president gezien hebben, ieg veel liever dan Clinton of Trump. Maar voor Amerikaanse begrippen is Sanders echt veel te links. Die zou minder stemmen hebben binnengehaald dan Clinton nu.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het meest vermakelijke vindt ik nog dat de Democraten een winnaar in huis hadden: Bernie Sanders.
Maak je niet druk joh.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
dat kan, alleen zit ik met zijn politieke kwalificaties, hoe intelligent is deze man tegenover de wereld problemen die op hem afkomen. Is hij narcistisch, of laat hij hulp toe van anderen. allemaal vragen
Mensen die dit denken zijn echt helemaal wereldvreemd.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:42 schreef Refragmental het volgende:
Sanders had inderdaad met gemak kunnen winnen van Trump.
Dat weet je niet, want ook in een campagne van Bernie had nog genoeg kunnen veranderen aan die kansen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerlijk gezegd totaal uitgesloten.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat doet me goed.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:42 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ik word er zo naar van telkens als jij wat post.
Inderdaad. En Trump heeft echt 0% kans om president te worden toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mensen die dit denken zijn echt helemaal wereldvreemd.
Duidelijke landslide.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de map. Gewoon echt hard ingemaakt qua kiesmannen
Nogal, het is een veegpartijtje geworden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de map. Gewoon echt hard ingemaakt qua kiesmannen
Volgens alle prognoses en peilingen zou dit wel het geval zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want ook in een campagne van Bernie had nog genoeg kunnen veranderen aan die kansen.
Met gemak niet maar maar met een goed werkende partij achter zich hadden ze kans gehad om de ontevreden 'tegen Washington' stemmers te pakken. Nu waren veel mensen vooral tegen de gevestigde orde.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
De Clinton's hebben effectief zichzelf en de democratische partij de nek omgedraaid.
Dat dachten heel veel domme mensen, en door daar tegenin te gaan heb ik vannacht genoeg geld gewonnen om van op vakantie te gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad. En Trump heeft echt 0% kans om president te worden toch?
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef Infection het volgende:
Zo. Even geslapen van 6 tot 12 en ik zie dat Trump nog steeds gewonnen heeft.
Je weet dat een hoop Sanders supporters zijn geswitched naar Trump toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerlijk gezegd totaal uitgesloten.
Zoals je zelf hebt gezien kunnen peilingen er nog wel eens naast zitten.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Volgens alle prognoses en peilingen zou dit wel het geval zijn.
ik denk dat veel twijfelaars de hele affaire rondom de Cliton emails en Sanders heeft doen besluiten om Trump te kiezen.
Maar goed....
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat dachten heel veel domme mensen, en door daar tegenin te gaan heb ik vannacht genoeg geld gewonnen om van op vakantie te gaan.
Natuurlijk wel, er is zojuist een president gekozen die zegt dat klimaatverandering een hoax is van de Chinezen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch. T is niet alsof de Franse revolutie zojuist heeft plaatsgevonden.
Trump ook. In 2000 zelfs al eens een poging gedaan om president geworden. Is lid geweest van de democratische en de republikeinse partij. Dus als iemand de partijen kan verenigen is hij het wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die had echter wel politieke ervaring voor hij president werd.
Ik gaf hem niet meer kans dat 20% in elk geval. Maar 20% is nog steeds genoeg om werkelijk president te kunnen worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad. En Trump heeft echt 0% kans om president te worden toch?
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik wou 200 gaan inzetten maar was het vergetenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat dachten heel veel domme mensen, en door daar tegenin te gaan heb ik vannacht genoeg geld gewonnen om van op vakantie te gaan.
Commercieel en zakenman, daar zit de vraag niet, de vraag is hoe het met zijn empathisch vermogen zit, zijn sociale vermogen, het vermogen om tot drie te tellen, zich diplomatiek te uiten. Daar ben ik heel erg angstig voor dat Trump straks iedereen in het harnas jaagt door een domme opmerking. Bijv. de Chinezen zijn heel gevoelig voor diplomatie, daar kun je echt niet alles tegen zeggen wat hij als zakenman wel kon.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maarja aan de andere kant Obama was maar community organizer geweest en had nog nooit een appel verkocht. Trump weet wel hoe je commercieel moet denken.
Ivanka Trump en Katy Perry.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef Amarantha het volgende:
2020
Een strijd tussen Donald Trump en Kanye West.
Er zijn ook genoeg republikeinen die voor Clinton hebben gestemd omdat ze Trump vreselijk vinden. Die groep zou vermoed ik nooit op Sanders hebben gestemd voor datzelfde doel. Nogmaals: voor de gemiddelde Amerikaan is Sanders gewoon te links.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je weet dat een hoop Sanders supporters zijn geswitched naar Trump toch?
Nadat Clinton ze tig keer voor afval heeft uitgemaakt en op geen enkele manier verzoening heeft gezocht met deze groep.
Hoezo?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mensen die dit denken zijn echt helemaal wereldvreemd.
Terwijl in het aantal tot dusver getelde stemmen Clinton inmiddels voorstaat. Zou zo maar eens een herhaling van 2000 kunnen worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nogal, het is een veegpartijtje geworden.
Nee.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:48 schreef DrDentz het volgende:
Hebben ze nu een beetje een lekkere first lady of niet? Ik las dat Trump het alleen met supermodellen doet.
Ik heb daar tot nu toe nog geen bewijs voor gezien.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je weet dat een hoop Sanders supporters zijn geswitched naar Trump toch?
Nadat Clinton ze tig keer voor afval heeft uitgemaakt en op geen enkele manier verzoening heeft gezocht met deze groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |