Net als bij voetbalwedstrijden altijd het geval ditquote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef Refragmental het volgende:
Nog steeds geen Euribob, Ulx, OMG, 99.999, etc.
Beetje jammer dit, slechte verliezers.
Bij een Clinton overwinning waren ze waarschijnlijk niet weg te slaan uit dit topic.
Met elkaar op Lolita Express naar Pedo Island geweest bijvoorbeeld. Maar zoals ik al aangaf het internet staat er vol mee. Als je er moeite voor wilt doen kun je dat nalezen, zo niet moet je afwachten. Ik ga werken.quote:
wat lul jij nou?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zijn mensen op het web die verder hebben gekeken dan een enkel mailtje. Er zijn sterke aanwijzingen dat er een kinderhandelnetwerk met pedofilie en weet ik nog wat meer aan de hand is.
Nu eerst Comey op laten tyfen bij de FBI en die zaak weer openen.
Heb nog geen zwarte pieten op straat gezien dus wss niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
en is de slavernij al weer ingevoerd?
Natuurlijk wordt dat niet aangepakt, Clinton kreeg alle lof voor haar werk van Trump na de overwinning, het is nu gewoon weer vriendschap als vanouds.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn veroordeelde pedofielen gekoppeld aan die zaak en aan de Clinton Foundation. Deze zaak is heel ernstig. Goed dat het nu aangepakt gaat worden.
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup een enkele. Allemaal al snel opgedroogd geloof ik.
quote:
Verrassing...quote:Op woensdag 9 november 2016 12:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt dat niet aangepakt, Clinton kreeg alle lof voor haar werk van Trump na de overwinning, het is nu gewoon weer vriendschap als vanouds.
Huilen van blijdschap?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:12 schreef StephanL het volgende:
Jankende vrouw net bij het journaal toen ze net hoorde dat Trump had gewonnen
Dat zeg ik toch niet?quote:
Waarom? Er is toch geen grootschalige fraude geweest ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik hoop dat er straks grootschalige protestmarsen komen in alle grote steden.
Om Barry te helpen, hierbij zijn bewijsmateriaal.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:10 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ok, dus je hebt niks. Prima.
Het internet staat er vol mee? Really, dude? Really?
Er zijn nog wel meer dingen waar het internet vol mee staat
Jeweetog, internetz.quote:
Die zaak is uberhaupt nooit gesloten geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zijn mensen op het web die verder hebben gekeken dan een enkel mailtje. Er zijn sterke aanwijzingen dat er een kinderhandelnetwerk met pedofilie en weet ik nog wat meer aan de hand is.
Nu eerst Comey op laten tyfen bij de FBI en die zaak weer openen.
Maar, maar, #draintheswamp?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt dat niet aangepakt, Clinton kreeg alle lof voor haar werk van Trump na de overwinning, het is nu gewoon weer vriendschap als vanouds.
bron plaatsen pauperquote:
Mooi.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die zaak is uberhaupt nooit gesloten geweest.
De zaak die laatst heropend was ging over haar mailserver, niet de clinton foundation, daarvoor loopt een apart onderzoek.
Bron dat daar onderzoek naar loopt? Voor zover ik weet was dat slechts een probe, geen officieel onderzoek, omdat de FBI het intern niet eens kon worden of het een echt onderzoek moest worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die zaak is uberhaupt nooit gesloten geweest.
De zaak die laatst heropend was ging over haar mailserver, niet de clinton foundation, daarvoor loopt een apart onderzoek.
Je zegt dat we dat moete afwachten dus dan geef je het een kans.quote:
Dat is de ironie van de campagne tijd, ik heb met verbazing staan kijken hoe Trump erin slaagde Hillary compleet zwart te maken, terwijl er in het echt eigenlijk niet zoveel aan de hand is. Die vrouw heeft 30 jaar lang keihard gewerkt en nu krijgt ze daar alle lof van Donald Trump. Geen kwaad woord meer hierover.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |