SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Euribob op 09-11-2016 12:52:10 ]
twitter:wol twitterde op woensdag 09-11-2016 om 12:05:34Merkel feliciteert: "De betekenis v/d verkiezingen rijkt verder dan Amerika. Op basis van gedeelde waarden bied ik nauwe samenwerking aan" reageer retweet
Er zijn mensen op het web die verder hebben gekeken dan een enkel mailtje. Er zijn sterke aanwijzingen dat er een kinderhandelnetwerk met pedofilie en weet ik nog wat meer aan de hand is.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Er is geen zaak. Ik weet niet of je de Wikileaks gelezen hebt, maar er staat wederom niks bijzonders in en al zeker niks crimineels.
Wordt iedere keer met veel bombarie aangekondigd maar als je dan uiteindelijk zelf laat lezen blijkt er niks bijzonders in te staan.
Vast wel. Veel supporters van Trump gaven ook al aan te protesteren als Trump niet zou winnenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:05 schreef MakkieR het volgende:
Zijn de eerste protesten en rellen al een feit in Amerika?
Die allemaal gebaseerd zijn op het idee dat pizza's en hotdogs codetaal zijn voor kinderen. En "entertainment" in het zwembad met kinderen moet ook wel misbruik zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zijn mensen op het web die verder hebben gekeken dan een enkel mailtje. Er zijn sterke aanwijzingen dat er een kinderhandelnetwerk met pedofiele en weet ik nog wat meer aan de hand is.
Yup een enkele. Allemaal al snel opgedroogd geloof ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:05 schreef MakkieR het volgende:
Zijn de eerste protesten en rellen al een feit in Amerika?
Ik heb verder gelezen dan 1 enkel mailtje. Ik zou dus ook graag een bron zien van deze bewering. Als je puur refereert naar de opmerkingen van de kinderen in het zwembad als entertainment, dan is de spoeling wel erg dun.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zijn mensen op het web die verder hebben gekeken dan een enkel mailtje. Er zijn sterke aanwijzingen dat er een kinderhandelnetwerk met pedofilie en weet ik nog wat meer aan de hand is.
Nu eerst Comey op laten tyfen bij de FBI en die zaak weer openen.
Ha, jij bent nog niet op de hoogte van het geheime pedo-netwerk dat door 4chan ontmaskert is?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Er is geen zaak. Ik weet niet of je de Wikileaks gelezen hebt, maar er staat wederom niks bijzonders in en al zeker niks crimineels.
Wordt iedere keer met veel bombarie aangekondigd maar als je dan uiteindelijk zelf laat lezen blijkt er niks bijzonders in te staan.
Ik hoop dat er straks grootschalige protestmarsen komen in alle grote steden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef TheJanitor het volgende:
Amerika slaapt, over een paar uur wordt het genot.
Nee hoor er zijn veroordeelde pedofielen gekoppeld aan die zaak en aan de Clinton Foundation. Deze zaak is heel ernstig. Goed dat het nu aangepakt gaat worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die allemaal gebaseerd zijn op het idee dat pizza's en hotdogs codetaal zijn voor kinderen. En "entertainment" in het zwembad met kinderen moet ook wel misbruik zijn.
Right.
Hypocriete mannetjes, verlies pakken ze niet als een man maar als kleine kinderenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef Refragmental het volgende:
Nog steeds geen Euribob, Ulx, OMG, 99.999, etc.
Beetje jammer dit, slechte verliezers.
Bij een Clinton overwinning waren ze waarschijnlijk niet weg te slaan uit dit topic.
Laat ze toch lekker.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn veroordeelde pedofielen gekoppeld aan die zaak en aan de Clinton Foundation. Deze zaak is heel ernstig. Goed dat het nu aangepakt gaat worden.
Het internet staat er vol mee. Geen zin om dat allemaal hier weer neer te gaan plempen. Wacht maar als je geen moeite wilt doen. De eerste stap is gezet.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik heb verder gelezen dan 1 enkel mailtje. Ik zou dus ook graag een bron zien van deze bewering. Als je puur refereert naar de opmerkingen van de kinderen in het zwembad als entertainment, dan is de spoeling wel erg dun.
misschien hebben die de hele nacht TV gekekenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef Refragmental het volgende:
Nog steeds geen Euribob, Ulx, OMG, 99.999, etc.
Beetje jammer dit, slechte verliezers.
Bij een Clinton overwinning waren ze waarschijnlijk niet weg te slaan uit dit topic.
Gekoppeld in welke zin?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn veroordeelde pedofielen gekoppeld aan die zaak en aan de Clinton Foundation.
Ok, bron dan? Ik wacht geduldig.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laat ze toch lekker.
Ook hierin zullen wij (helaas) gelijk gaan krijgen de komende periode.
Klopt, ik ga aan het werk. Wat een topdag vandaag.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laat ze toch lekker.
Ook hierin zullen wij (helaas) gelijk gaan krijgen de komende periode.
Ok, dus je hebt niks. Prima.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het internet staat er vol mee. Geen zin om dat allemaal hier weer neer te gaan plempen. Wacht maar als je geen moeite wilt doen. De eerste stap is gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |