abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166534204
Even een andere vraag, hoe denkt Donald Trump zich straks te kunnen bewegen als zakenman, nu hij de nieuwe president is. Ik kan mij voorstellen, dat hij straks heel veel restricties heeft, wat zakendoen met zijn Trump imperium onmogelijk maakt, vanwege zijn vernieuwde beveiliging.
pi_166534216
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dit geeft Wilders echt wel wind in de zeilen.
Maar hij zal nooit premier worden of tenminste in een regering zitten. Wilders is een troll en wilt zelf niet eens regeren want hij weet dat hij niets kan doordrukken.
pi_166534217
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:05 schreef MakkieR het volgende:
Even een andere vraag, hoe denkt Donald Trump zich straks te kunnen bewegen als zakenman, nu hij de nieuwe president is. Ik kan mij voorstellen, dat hij straks heel veel restricties heeft, wat zakendoen met zijn Trump imperium onmogelijk maakt, vanwege zijn vernieuwde beveiliging.
Ja dat mag hij dan niet meer, zijn zaken moeten over naar een trust.
pi_166534219
quote:
Hij moet alles wegdoen, volgens mij.

Of nou ja, op zijn minst in een blind trust stoppen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166534223
quote:
Even aan de kinderen geven totdat zijn termijn erop zit.
  woensdag 9 november 2016 @ 13:06:40 #282
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166534224
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:04 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens denken dat Wilders ook maar een kans heeft op slagen :') Dit is niet de VS waar massaal tienduizenden mensen ontslagen worden door een handelsverdrag. Het is hier goed leven dus populisten gaan het hier niet maken. Populisten winnen pas wanneer het niet goed gaat.
Haha, die is grappig.
Alsof het slecht gaat in Amerika. Alsof het slecht ging tijdens Paars 2.

Je kan altijd ageren tegen 'policor' en linkse media. Zeker wanneer er gezapig bij zit.
Géén kloon van tvlxd!
pi_166534226
Ik kom nog steeds niet meer bij _O- sowieso alle verzuurde POL-ers van de vaste kliek die nu huilen :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166534228
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:01 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Vruchten plukken? :{ Sorry maar kom op welke vruchten? De schuld blijft maar stijgen en de premies van bijvoorbeeld obamacare stijgt ook heel erg.
De Amerikaanse gezondheidszorg was totaal verrot voor Obamacare. Ook dat plan is verre van perfect, maar voor Obamacare waren er tientallen miljoenen mensen die uberhaupt geen verzekering konden betalen en hadden de verzekeringen zoveel macht dat zelfs met verzekering er een behoorlijke kans was dat er niet uitgekeerd werd.

Het terugdraaien van Obamacare gaat de normale Amerikaanse burger enorm hard treffen. Dit in tegenstelling tot het verbeteren van Obamacare, wat altijd al het plan was geworden om dit soort pijnpunten eruit te halen.

Daarnaast heeft Obama het tekort in het budget al enorm teruggebracht. Het was natuurlijk niet zo dat hij aan het begin van zijn termijn een gezonde economie erfde.
pi_166534231
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:04 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens denken dat Wilders ook maar een kans heeft op slagen :') Dit is niet de VS waar massaal tienduizenden mensen ontslagen worden door een handelsverdrag. Het is hier goed leven dus populisten gaan het hier niet maken. Populisten winnen pas wanneer het niet goed gaat.
We lijken hier wel een beetje achter de VS aan te lopen in dit soort trends.

Een heel belangrijk verschil tussen de VS en Nederland is dat wij coalitieregeringen hebben en het dus niet per definitie een strijd tussen 2 partijen is. Het is daarom niet heel waarschijnlijk dat de PVV op zichzelf een meerderheid haalt, en de meeste andere partijen hebben geen enkele interesse in een coalitie met de PVV.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166534232
quote:
15s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:02 schreef Perrin het volgende:

[..]

Op zijn minst.
Civil Forfeiture coming to a city near you. *O*
wooblabalurg
  woensdag 9 november 2016 @ 13:07:00 #287
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166534233
quote:
Ik denk dat hij afstand zal moeten doen van zakelijke belangen door de zaak te verkopen
pi_166534234
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:06 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat wilde hij inderdaad, maar dat mag niet.
pi_166534237
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:06 schreef Montov het volgende:

[..]

Haha, die is grappig.
Alsof het slecht gaat in Amerika. Alsof het slecht ging tijdens Paars 2.

Je kan altijd ageren tegen 'policor' en linkse media. Zeker wanneer er gezapig bij zit.
Euhm ja? Het gaat ook slecht in Amerika.
pi_166534238
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:01 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Vruchten plukken? :{ Sorry maar kom op welke vruchten? De schuld blijft maar stijgen en de premies van bijvoorbeeld obamacare stijgt ook heel erg.
De Amerikaanse industie en economie draaien prima dankzij ingrepen van Obama. Tevens is IS bijna verslagen door de US.
  woensdag 9 november 2016 @ 13:07:37 #291
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_166534245
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:06 schreef Molurus het volgende:

[..]

We lijken hier wel een beetje achter de VS aan te lopen in dit soort trends.

Een heel belangrijk verschil tussen de VS en Nederland is dat wij coalitieregeringen hebben en het dus niet per definitie een strijd tussen 2 partijen is. Het is daarom niet heel waarschijnlijk dat de PVV op zichzelf een meerderheid haalt, en de meeste andere partijen hebben geen enkele interesse in een coalitie met de PVV.
VVD met Halbe Zijlstra?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 9 november 2016 @ 13:07:39 #292
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166534248
quote:

[..]

Maar hij zal nooit premier worden of tenminste in een regering zitten. Wilders is een troll en wilt zelf niet eens regeren want hij weet dat hij niets kan doordrukken.
HUILEN!
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 9 november 2016 @ 13:07:43 #293
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_166534249
Het opvallendste vind ik toch nog dat Trump véél minder (reclame)budget aan deze verkiezingen uit gegeven heeft dan Clinton en het toch gehaald heeft.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_166534252
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik kom nog steeds niet meer bij _O- sowieso alle verzuurde POL-ers van de vaste kliek die nu huilen :D
Karma is a bitch.
pi_166534255
quote:
Zolang hij zich aan de regels houdt is dat geen enkel probleem joh.
wooblabalurg
pi_166534264
quote:

[..]

Zijn kinderen staan onder dezelfde beveiliging, die mogen straks net zo weinig als de vader, in verband met ontvoeringen enzo.
  woensdag 9 november 2016 @ 13:08:42 #297
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_166534271
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het opvallendste vind ik toch nog dat Trump véél minder (reclame)budget aan deze verkiezingen uit gegeven heeft dan Clinton en het toch gehaald heeft.
Hillary Clinton heeft eigenlijk de verkiezing van Trump op haar geweten. Als er een kandidaat van het kaliber Obama had gestaan, hadden we nu geen Trump in het Witte Huis..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_166534277
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:00 schreef Euribob het volgende:

[..]

Nee, want Trump gaat vier jaar lang de vruchten plukken van het beleid dat Obama gevoerd heeft. Die kunnen straks terugkijken op een zeer geslaagde presidentstermijn en de cijfers zullen hen gelijk geven.

Een steun in de rug voor racisme en fascisme die nog decennia voelbaar zal zijn. Lach me maar uit, het is een van de pijnlijkste momenten in de Westerse geschiedenis.
:') wtf is dit nou weer.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166534284
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 13:03 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als ze dat zo goed weten, hoe kun jij dan weten dat zij daar achter zitten?

Deze gedachte bestrijdt zichzelf.
Ze maken eerst anoniem contact met een onderzoeker of journalist. Er wordt gepraat en de onderzoeker of journalist beslist dan of de anonieme bron geloofwaardig overkomt.

Wanneer er vertrouwen is gebouwd kan men een keer elkaar in het geheim ontmoeten om zo vast te stellen of de persoon echt is wie hij zegt dat hij is.

De persoon kan dan een bron worden en kan er dan uiteraard voor kiezen een anonieme bron te zijn.

Dat zou je dan natuurlijk "naar de media stappen" kunnen noemen, maar dan in het geheim.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  woensdag 9 november 2016 @ 13:09:35 #300
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_166534287
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef Refragmental het volgende:
Nog steeds geen Euribob, Ulx, OMG, 99.999, etc.
Beetje jammer dit, slechte verliezers. :N

Bij een Clinton overwinning waren ze waarschijnlijk niet weg te slaan uit dit topic.
Je verwacht het niet hé :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')