Ik ben semi-conservatief maar ben wel van een veel jongere generatie. Ik heb geen jaren 60 mentaliteit.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Tja, dan was het weer 4 jaar blokkades geweest. Het is niet mijn beleid maar als je een conservatief bent, dan wordt het nu wel lekkerder plannen maken.
Dan niet joh.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertel me meer. Alsjeblieft.![]()
![]()
Als ze dat zo goed weten, hoe kun jij dan weten dat zij daar achter zitten?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee die stappen uiteraard niet naar de media. Die weten wel hoe ze moeten lekken.
De crooked republicans.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:02 schreef Arth_NL het volgende:
Bijzonder is wel dat nu de Senaat en Huis van Afgevaardigden ook overwegend republikeins zijn. Als Trump iets niet gedaan krijgt, wie kan hij dan de schuld geven?
Reken maar dat Trump een heel lijstje dingen klaar heeft om er doorheen te jassen.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:02 schreef Arth_NL het volgende:
Bijzonder is wel dat nu de Senaat en Huis van Afgevaardigden ook overwegend republikeins zijn. Als Trump iets niet gedaan krijgt, wie kan hij dan de schuld geven?
Het is inderdaad 1 van de pijnlijkste momenten in onze geschiedenis, met name omdat is gebleken hoe leugenachtig de mainstream media eigenlijk is.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, want Trump gaat vier jaar lang de vruchten plukken van het beleid dat Obama gevoerd heeft. Die kunnen straks terugkijken op een zeer geslaagde presidentstermijn en de cijfers zullen hen gelijk geven.
Een steun in de rug voor racisme en fascisme die nog decennia voelbaar zal zijn. Lach me maar uit, het is een van de pijnlijkste momenten in de Westerse geschiedenis.
En daarom weet jij uit de media dat secret service mensen hierover hebben gelekt? Juist.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee die stappen uiteraard niet naar de media. Die weten wel hoe ze moeten lekken.
We moeten wel geduld hebben tot januari.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:03 schreef Ludachrist het volgende:
Positief punt is dat alle conspiracy-theories vanaf nu ook gewoon over Trump verzonnen zullen worden.
Vakbonden. Illegalen. Rigged system.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:02 schreef Arth_NL het volgende:
Voornamelijk Obamacare afschaffen denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Reken maar dat Trump een heel lijstje dingen klaar heeft om er doorheen te jassen.
Dat is wel zeer zorgelijk, want als dezelfde partij op deze drie plekken de macht heeft, krijgt men over het algemeen veel meer gedaan. De ideale situatie is dat hier enorme verdeeldheid is en ze rollebollend op de vloer liggen, want dan heb je het minste last van ze. Inhoudelijke verdeeldheid is er al amper, en nu ook al niet op basis van partij.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:02 schreef Arth_NL het volgende:
Dit geeft Wilders echt wel wind in de zeilen.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:04 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens denken dat Wilders ook maar een kans heeft op slagenDit is niet de VS waar massaal tienduizenden mensen ontslagen worden door een handelsverdrag. Het is hier goed leven dus populisten gaan het hier niet maken. Populisten winnen pas wanneer het niet goed gaat.
Dus de komende jaren alles wat goed gaat komt vanwege Obama, en alles wat verkeerd gaat komt door Trump's racistische onkunde. Genoteerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, want Trump gaat vier jaar lang de vruchten plukken van het beleid dat Obama gevoerd heeft. Die kunnen straks terugkijken op een zeer geslaagde presidentstermijn en de cijfers zullen hen gelijk geven.
Een steun in de rug voor racisme en fascisme die nog decennia voelbaar zal zijn. Lach me maar uit, het is een van de pijnlijkste momenten in de Westerse geschiedenis.
Maar hij zal nooit premier worden of tenminste in een regering zitten. Wilders is een troll en wilt zelf niet eens regeren want hij weet dat hij niets kan doordrukken.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit geeft Wilders echt wel wind in de zeilen.
Ja dat mag hij dan niet meer, zijn zaken moeten over naar een trust.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:05 schreef MakkieR het volgende:
Even een andere vraag, hoe denkt Donald Trump zich straks te kunnen bewegen als zakenman, nu hij de nieuwe president is. Ik kan mij voorstellen, dat hij straks heel veel restricties heeft, wat zakendoen met zijn Trump imperium onmogelijk maakt, vanwege zijn vernieuwde beveiliging.
Hij moet alles wegdoen, volgens mij.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:05 schreef MakkieR het volgende:
Even een andere vraag, hoe denkt Donald Trump zich straks te kunnen bewegen als zakenman, nu hij de nieuwe president is. Ik kan mij voorstellen, dat hij straks heel veel restricties heeft, wat zakendoen met zijn Trump imperium onmogelijk maakt, vanwege zijn vernieuwde beveiliging.
Even aan de kinderen geven totdat zijn termijn erop zit.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:05 schreef MakkieR het volgende:
Haha, die is grappig.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:04 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens denken dat Wilders ook maar een kans heeft op slagenDit is niet de VS waar massaal tienduizenden mensen ontslagen worden door een handelsverdrag. Het is hier goed leven dus populisten gaan het hier niet maken. Populisten winnen pas wanneer het niet goed gaat.
De Amerikaanse gezondheidszorg was totaal verrot voor Obamacare. Ook dat plan is verre van perfect, maar voor Obamacare waren er tientallen miljoenen mensen die uberhaupt geen verzekering konden betalen en hadden de verzekeringen zoveel macht dat zelfs met verzekering er een behoorlijke kans was dat er niet uitgekeerd werd.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Vruchten plukken?Sorry maar kom op welke vruchten? De schuld blijft maar stijgen en de premies van bijvoorbeeld obamacare stijgt ook heel erg.
We lijken hier wel een beetje achter de VS aan te lopen in dit soort trends.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:04 schreef vigen98 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |