Die prognoses en peilingen die dit zo goed hadden voorspeld?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Volgens alle prognoses en peilingen zou dit wel het geval zijn.
Hij heeft daar 2 jaar voor. Want eer dat het 2018 is zal een groot deel van zijn ontevreden kiezers tot de conclusie zijn gekomen dat er nog geen 'jobs' zijn er hun situatie nog steeds hetzelfde is. En dan zal het Huis van Afgevaardigden weer om democratische handen vallen waarna het meeste weer geblokkeerd gaat worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, er is zojuist een president gekozen die zegt dat klimaatverandering een hoax is van de Chinezen.
Het Parijsakkoord van vorig jaar, steeds maar weer de aandacht proberen te krijgen voor klimaatverandering, Obamacare, zelfs zijn aansporen om niet een man te kiezen die moslims wil verbieden het land binnen te komen, alles wat Obama de afgelopen acht jaar heeft bewerkstelligd en voor heeft aangespoord is door deze verkiezing ongedaan gemaakt.
Oh maar dom is Donald Trump beslist niet, dit is allemaal doordacht. Maar er zit gewoon een groot verschil wat hij zegt en wat hij doet. Dan moeten we afwachtenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh dat snap ik heel goed dat Trump een karikatuur was tijdens de verkiezingen
Ik bedoel, veel van zijn uitspraken, met name tijdens de voorverkiezingen, waren bedoeld om gratis reclame te krijgen. De media heeft het in het begin constant over hem en zijn uitspraken gehad... heeft hem geen cent gekost. (Iets wat ik in dit topic ook al vaker heb gezegd) En zie hier het resultaat.
Die kerel is zo dom nog niet als velen hier denken.
Een Godwin Gütmensch.quote:
Ik had al ingezet toen de quotering tussen de 3.5 en 4 was, maar gisteravond was het 5.7 en toen heb ik nog 70 of 80 euro ingezet. Belachelijke odd!quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik wou 200 gaan inzetten maar was het vergetenEn het moment dat ik wou gaan inzetten was quotering 6 voor Trump
Het is niet meer dan één of andere strakgetrokken oostblokbotoxhoer. Tenzij dat je ding is natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 12:48 schreef DrDentz het volgende:
Hebben ze nu een beetje een lekkere first lady of niet? Ik las dat Trump het alleen met supermodellen doet.
Hey ben je er weerquote:Op woensdag 9 november 2016 12:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Terwijl in het aantal tot dusver getelde stemmen Clinton inmiddels voorstaat. Zou zo maar eens een herhaling van 2000 kunnen worden.
Rigged!quote:Op woensdag 9 november 2016 12:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Terwijl in het aantal tot dusver getelde stemmen Clinton inmiddels voorstaat. Zou zo maar eens een herhaling van 2000 kunnen worden.
Alleen als Bernie's emails ook waren gehackt en deze zouden bewijzen dat hij heel erg corrupt is.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want ook in een campagne van Bernie had nog genoeg kunnen veranderen aan die kansen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Oh maar dom is Donald Trump beslist niet, dit is allemaal doordacht. Maar er zit gewoon een groot verschil wat hij zegt en wat hij doet. Dan moeten we afwachten
Ja, ik heb even wat tijd in m'n lunchpauze.quote:
Dat is absoluut waar. Ik heb de afgelopen weken op Reddit doorgebracht met duizenden Amerikanen en naarmate er steeds meer Wikileaks onthullingen kwamen, hoe meer twijfelaars partij gingen kiezen voor Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Volgens alle prognoses en peilingen zou dit wel het geval zijn.
ik denk dat veel twijfelaars de hele affaire rondom de Cliton emails en Sanders heeft doen besluiten om Trump te kiezen.
Maar goed....
Ik heb spijtquote:Op woensdag 9 november 2016 12:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik had al ingezet toen de quotering tussen de 3.5 en 4 was, maar gisteravond was het 5.7 en toen heb ik nog 70 of 80 euro ingezet. Belachelijke odd!
Ze heeft de goede kleur.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:50 schreef Amarantha het volgende:
En die chick van Trump mag dus blijven in Amerika? Komt ook oorspronkelijk niet uit Amerika.
Ze is legaal burger gewordenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:50 schreef Amarantha het volgende:
En die chick van Trump mag dus blijven in Amerika? Komt ook oorspronkelijk niet uit Amerika.
Goedemorgenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:50 schreef Euribob het volgende:
Nou, tot zeven uur gekeken. Men wat een heftigheid.
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Daarom zeg ik al een paar keer: NATRAPPEN nu het kan. Zulke mensen moeten zo snel mogelijk op nationale tv worden geconfronteerd met hun uitspraken, zodat iedereen in Amerika er van af weet en ze minstens een paar maanden gaat irriteren.
quote:Kiezersbedrog: Trump-aanhangers woedend over verzoenende speech
'Op deze man heb ik niet gestemd'
Aanhangers van Donald Trump zijn woedend de straat op gegaan na de overwinningsspeech van hun kandidaat. Ze vinden het kiezersbedrog dat hij daarin een verzoenende toon aansloeg.“Op deze man heb ik niet gestemd”, zegt Jack Morton (64). “Hij bedankte Hillary voor haar staat van dienst, maar hij zou haar opsluiten. Hij zou moslims en Mexicanen buiten de deur houden, maar wil nu een verbindende president voor iedereen zijn. Hij is net zo’n leugenaar als alle andere politici.”
https://speld.nl/2016/11/(...)-verzoenende-speech/
Dat betwijfel ik. Sanders zou bijvoorbeeld door Trump heel anders aangepakt worden dan door Clinton, ik heb geen idee wat de 'Sanders-is-een-communist' aanpak bijvoorbeeld had gedaan voor zijn resultaten.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Alleen als Bernie's emails ook waren gehackt en deze zouden bewijzen dat hij heel erg corrupt is.
Clinton heeft de campagne mede verloren doordat haar corruptie nog duidelijker naar voren kwam door Wikileaks.
Reken er maar op dat de winst van Trump 3 zetels extra zijn voor de PVV.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Houd je bek Geert W. jij mag de schoenen van Trump niet eens schoonmaken met je tandenborstel.
Laten we niet doen alsof de één zoveel meer bereikt heeft dan de ander.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Houd je bek Geert W. jij mag de schoenen van Trump niet eens schoonmaken met je tandenborstel.
Blijkbaar heb je niet meegekregen van insiders, zoals leden van de secret service, hoe zo'n opvliegerige heks Hillary Clinton kan zijn als ze niet voor de camera staat.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Commercieel en zakenman, daar zit de vraag niet, de vraag is hoe het met zijn empathisch vermogen zit, zijn sociale vermogen, het vermogen om tot drie te tellen, zich diplomatiek te uiten. Daar ben ik heel erg angstig voor dat Trump straks iedereen in het harnas jaagt door een domme opmerking. Bijv. de Chinezen zijn heel gevoelig voor diplomatie, daar kun je echt niet alles tegen zeggen wat hij als zakenman wel kon.
Als Trump het niet verprutst wordt Wilders premier. Omdat het dezelfde retoriek, sentiment en aanhang heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Reagan was daadwerkelijk gouverneur van Californië, dat gaat wel even verder dan een lidmaatschap.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Trump ook. In 2000 zelfs al eens een poging gedaan om president geworden. Is lid geweest van de democratische en de republikeinse partij. Dus als iemand de partijen kan verenigen is hij het wel.
Die stappen daarmee naar de media? Lekkere secret service is dat.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je niet meegekregen van insiders, zoals leden van de secret service, hoe zo'n opvliegerige heks Hillary Clinton kan zijn als ze niet voor de camera staat.
SSSSSSMOKINNNN!!!quote:Op woensdag 9 november 2016 12:55 schreef vigen98 het volgende:
Arghhh helemaal tot januari wachten tot Trump officieel president is... Duurt te lang
Ik maak me druk op het forum, daar is het een forum voorquote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh.
Trump heeft financieel onder hele grote druk gestaan, gig deals behandeld etc.
Als hij een legertje adviseurs pm zich heeft kan er nog wel wat moois uitrollen. (als hij het gaat overleven)
Ik lach jou zo hard uit dat ik er bijna kaakpijn van krijg. En het mooiste is dat ik over een paar jaar ook nog eens al die alt-right gekkies uit kan gaan lachen die denken dat Trump allerlei geweldige dingen gaat doen.quote:
In de tussentijd hopen dat die agressieve millenials met hun fel gekleurde haren niet te gewelddadig gaan doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:55 schreef vigen98 het volgende:
Arghhh helemaal tot januari wachten tot Trump officieel president is... Duurt te lang
Ik denk dat Wilders nog wat langer mee wil doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Als Trump het niet verprutst wordt Wilders premier. Omdat het dezelfde retoriek, sentiment en aanhang heeft.
Wilders heeft geen meme magic.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Als Trump het niet verprutst wordt Wilders premier. Omdat het dezelfde retoriek, sentiment en aanhang heeft.
Hulk Hogan en Guy Fieri ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:57 schreef Mike het volgende:
Ik ben benieuwd wie we allemaal in het kabinet Trump gaan zien. Zo'n Giuliani waarschijnlijk...veel enger worden ze niet.
Ik denk dat veel van dat soort types de deksel nog aardig op hun neus gaan krijgen met een Republikeinse president, Republikeins congres en als het een beetje meezit voor de Republikeinen ook nog een extreem conservatieve SC.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik lach jou zo hard uit dat ik er bijna kaakpijn van krijg. En het mooiste is dat ik over een paar jaar ook nog eens al die alt-right gekkies uit kan gaan lachen die denken dat Trump allerlei geweldige dingen gaat doen.
Nou ik denk dat er meer Pence types komen, de republikeinen willen nu wel echt conservatieve mensen hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:57 schreef Mike het volgende:
Ik ben benieuwd wie we allemaal in het kabinet Trump gaan zien. Zo'n Giuliani waarschijnlijk...veel enger worden ze niet.
Nee, want Trump gaat vier jaar lang de vruchten plukken van het beleid dat Obama gevoerd heeft. Die kunnen straks terugkijken op een zeer geslaagde presidentstermijn en de cijfers zullen hen gelijk geven.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik lach jou zo hard uit dat ik er bijna kaakpijn van krijg. En het mooiste is dat ik over een paar jaar ook nog eens al die alt-right gekkies uit kan gaan lachen die denken dat Trump allerlei geweldige dingen gaat doen.
Ja heerlijk!quote:Op woensdag 9 november 2016 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
Zoals al eerder geroepen, DWDD is must see vanavond natuurlijk. Jank TV in optima forma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |