Rigged!quote:Op woensdag 9 november 2016 12:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Terwijl in het aantal tot dusver getelde stemmen Clinton inmiddels voorstaat. Zou zo maar eens een herhaling van 2000 kunnen worden.
Alleen als Bernie's emails ook waren gehackt en deze zouden bewijzen dat hij heel erg corrupt is.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want ook in een campagne van Bernie had nog genoeg kunnen veranderen aan die kansen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Oh maar dom is Donald Trump beslist niet, dit is allemaal doordacht. Maar er zit gewoon een groot verschil wat hij zegt en wat hij doet. Dan moeten we afwachten
Ja, ik heb even wat tijd in m'n lunchpauze.quote:
Dat is absoluut waar. Ik heb de afgelopen weken op Reddit doorgebracht met duizenden Amerikanen en naarmate er steeds meer Wikileaks onthullingen kwamen, hoe meer twijfelaars partij gingen kiezen voor Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Volgens alle prognoses en peilingen zou dit wel het geval zijn.
ik denk dat veel twijfelaars de hele affaire rondom de Cliton emails en Sanders heeft doen besluiten om Trump te kiezen.
Maar goed....
Ik heb spijtquote:Op woensdag 9 november 2016 12:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik had al ingezet toen de quotering tussen de 3.5 en 4 was, maar gisteravond was het 5.7 en toen heb ik nog 70 of 80 euro ingezet. Belachelijke odd!
Ze heeft de goede kleur.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:50 schreef Amarantha het volgende:
En die chick van Trump mag dus blijven in Amerika? Komt ook oorspronkelijk niet uit Amerika.
Ze is legaal burger gewordenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:50 schreef Amarantha het volgende:
En die chick van Trump mag dus blijven in Amerika? Komt ook oorspronkelijk niet uit Amerika.
Goedemorgenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:50 schreef Euribob het volgende:
Nou, tot zeven uur gekeken. Men wat een heftigheid.
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Daarom zeg ik al een paar keer: NATRAPPEN nu het kan. Zulke mensen moeten zo snel mogelijk op nationale tv worden geconfronteerd met hun uitspraken, zodat iedereen in Amerika er van af weet en ze minstens een paar maanden gaat irriteren.
quote:Kiezersbedrog: Trump-aanhangers woedend over verzoenende speech
'Op deze man heb ik niet gestemd'
Aanhangers van Donald Trump zijn woedend de straat op gegaan na de overwinningsspeech van hun kandidaat. Ze vinden het kiezersbedrog dat hij daarin een verzoenende toon aansloeg.“Op deze man heb ik niet gestemd”, zegt Jack Morton (64). “Hij bedankte Hillary voor haar staat van dienst, maar hij zou haar opsluiten. Hij zou moslims en Mexicanen buiten de deur houden, maar wil nu een verbindende president voor iedereen zijn. Hij is net zo’n leugenaar als alle andere politici.”
https://speld.nl/2016/11/(...)-verzoenende-speech/
Dat betwijfel ik. Sanders zou bijvoorbeeld door Trump heel anders aangepakt worden dan door Clinton, ik heb geen idee wat de 'Sanders-is-een-communist' aanpak bijvoorbeeld had gedaan voor zijn resultaten.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Alleen als Bernie's emails ook waren gehackt en deze zouden bewijzen dat hij heel erg corrupt is.
Clinton heeft de campagne mede verloren doordat haar corruptie nog duidelijker naar voren kwam door Wikileaks.
Reken er maar op dat de winst van Trump 3 zetels extra zijn voor de PVV.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Houd je bek Geert W. jij mag de schoenen van Trump niet eens schoonmaken met je tandenborstel.
Laten we niet doen alsof de één zoveel meer bereikt heeft dan de ander.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Houd je bek Geert W. jij mag de schoenen van Trump niet eens schoonmaken met je tandenborstel.
Blijkbaar heb je niet meegekregen van insiders, zoals leden van de secret service, hoe zo'n opvliegerige heks Hillary Clinton kan zijn als ze niet voor de camera staat.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Commercieel en zakenman, daar zit de vraag niet, de vraag is hoe het met zijn empathisch vermogen zit, zijn sociale vermogen, het vermogen om tot drie te tellen, zich diplomatiek te uiten. Daar ben ik heel erg angstig voor dat Trump straks iedereen in het harnas jaagt door een domme opmerking. Bijv. de Chinezen zijn heel gevoelig voor diplomatie, daar kun je echt niet alles tegen zeggen wat hij als zakenman wel kon.
Als Trump het niet verprutst wordt Wilders premier. Omdat het dezelfde retoriek, sentiment en aanhang heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Reagan was daadwerkelijk gouverneur van Californië, dat gaat wel even verder dan een lidmaatschap.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Trump ook. In 2000 zelfs al eens een poging gedaan om president geworden. Is lid geweest van de democratische en de republikeinse partij. Dus als iemand de partijen kan verenigen is hij het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |