Trump heeft met zijn overwinningsspeech alle lof gegeven over Hillary haar werk dat ze heeft gedaan. En het feit dat Trump haar nog niet heeft gearresteerd, een onderzoek eist omtrent haar emails, m.a.w hij is poeslief tegen haar wat ik wel had verwacht.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar halen jullie het in godsnaam vandaan dat ze nu weer vrienden zijn?
Wat had Trump dan tijdens zijn speech moeten doen? Clinton uitlachen? Nog een keer natrappen?
Trump heeft zich nu opgesteld als een respectvolle winnaar. Clinton daarentegen was nog te vuil om de duizenden mensen die er voor haar waren nog te woord te staan.
Oh geen idee, gekopieerd van Reddit. Deze mensen hebben tijdens de campagnes gezegd Amerika te verlaten bij presidentschap Trump.quote:
Daar geloof ik niks van.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Amy (unfunny) schumer
Lena Dunham
Barbra Streisand
Bryan Cranston
Miley Cyrus
Amy Schumer
Jon Stewart
Cher
Chelsea Handler
Samuel L. Jackson
Whoopi Goldberg
Neve Campbell
Keegan-Michael Key
George Lopez
Ne-Yo
Rev. Al Sharpton
Raven-Symoné
Deze mensen gaan nu Amerika verlaten naar eigen zeggen
Als werknemer van een bedrijf dat klanten heeft die je grootkapitaal zou kunnen noemenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ben je er zelf ook onderdeel van of zo?
Op bijvoorbeeld het gebied van het zorgstelsel volgt hij volledig de Republikeinse lijn. Dus alles moet overgelaten worden aan de markt. Dat zal voor de meeste punten gelden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk wat Trump nou eigenlijk van plan is? Ten aanzien van:
- het zorgstelsel
- onderwijs
- defensie
- immigratie
- internationale samenwerking
- de NAVO
etc.
Wellicht heb ik niet goed genoeg opgelet, maar zover ik heb kunnen ontdekken heeft Trump vooral diverse meningen over de Clintons en Obama.
Ik ben wel benieuwd waar zo veel mensen hier nou zo enthousiast over zijn. Inhoudelijk.
Nogmaals, respectvolle winnaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:26 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Trump heeft met zijn overwinningsspeech alle lof gegeven over Hillary haar werk dat ze heeft gedaan. En het feit dat Trump haar nog niet heeft gearresteerd, een onderzoek eist omtrent haar emails, m.a.w hij is poeslief tegen haar wat ik wel had verwacht.
Daarom zeg ik al een paar keer: NATRAPPEN nu het kan. Zulke mensen moeten zo snel mogelijk op nationale tv worden geconfronteerd met hun uitspraken, zodat iedereen in Amerika er van af weet en ze minstens een paar maanden gaat irriteren.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Amy (unfunny) schumer
Lena Dunham
Barbra Streisand
Bryan Cranston
Miley Cyrus
Amy Schumer
Jon Stewart
Cher
Chelsea Handler
Samuel L. Jackson
Whoopi Goldberg
Neve Campbell
Keegan-Michael Key
George Lopez
Ne-Yo
Rev. Al Sharpton
Raven-Symoné
Ah, kortom.. hij gaat helemaal niks doen. Alles overlaten aan de markt.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:28 schreef kipknots het volgende:
[..]
Op bijvoorbeeld het gebied van het zorgstelsel volgt hij volledig de Republikeinse lijn. Dus alles moet overgelaten worden aan de markt. Dat zal voor de meeste punten gelden.
Ze hebben dit dus van te voren gezegd? Dan geloof ik er al helemaal niets van. Lekker makkelijk om dat te zeggenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze hadden gezworen het land te verlaten als Trump zou winnen.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nogmaals, respectvolle winnaar.
Hij kon inderdaad ook gelijk doortrappen terwijl ze op de grond ligt, maar dan stond Trump dus echt in een kwaad daglicht. Maar ik begrijp dat velen hier dat liever hadden gehad.
Moeten ze doen joh, genoeg andere mooie plekken.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh geen idee, gekopieerd van Reddit. Deze mensen hebben tijdens de campagnes gezegd Amerika te verlaten bij presidentschap Trump.
Ja we hebben zo veel medelijden met die multimiljonairs......fuck them...quote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Amy (unfunny) schumer
Lena Dunham
Barbra Streisand
Bryan Cranston
Miley Cyrus
Amy Schumer
Jon Stewart
Cher
Chelsea Handler
Samuel L. Jackson
Whoopi Goldberg
Neve Campbell
Keegan-Michael Key
George Lopez
Ne-Yo
Rev. Al Sharpton
Raven-Symoné
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Voor alle democraten hier, jullie moeten naar jezelf kijken.
Als Hillary Clinton en de DNC niet Sanders hadden genaaid, dan hadden we vanavond Bernie Sanders als president gehad:
[ afbeelding ]
Het zijn de Democraten geweest die ervoor hebben gezorgd dat Trump president is geworden.
Karma.
Haha zo zoutig ben jij.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Daarom zeg ik al een paar keer: NATRAPPEN nu het kan. Zulke mensen moeten zo snel mogelijk op nationale tv worden geconfronteerd met hun uitspraken, zodat iedereen in Amerika er van af weet en ze minstens een paar maanden gaat irriteren.
Ze hebben het allemaal ruim van tevoren gezegd.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ze hebben dit dus van te voren gezegd? Dan geloof ik er al helemaal niets van. Lekker makkelijk om dat te zeggen
Wilders denkt dat vast niet echt maar zegt dat omdat zijn achterban het zo beleefd. Althans, dat hoop ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:30 schreef heywoodu het volgende:
Wilders
"Amerikanen hebben zich bevrijd van de politieke elite die hen niet vertegenwoordigd.", over een miljardair die president wordt en zijn hele leven aan niks dan zijn portemonnee gedacht heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |