SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Euribob op 09-11-2016 12:52:10 ]
twitter:wol twitterde op woensdag 09-11-2016 om 12:05:34Merkel feliciteert: "De betekenis v/d verkiezingen rijkt verder dan Amerika. Op basis van gedeelde waarden bied ik nauwe samenwerking aan" reageer retweet
Er zijn mensen op het web die verder hebben gekeken dan een enkel mailtje. Er zijn sterke aanwijzingen dat er een kinderhandelnetwerk met pedofilie en weet ik nog wat meer aan de hand is.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Er is geen zaak. Ik weet niet of je de Wikileaks gelezen hebt, maar er staat wederom niks bijzonders in en al zeker niks crimineels.
Wordt iedere keer met veel bombarie aangekondigd maar als je dan uiteindelijk zelf laat lezen blijkt er niks bijzonders in te staan.
Vast wel. Veel supporters van Trump gaven ook al aan te protesteren als Trump niet zou winnenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:05 schreef MakkieR het volgende:
Zijn de eerste protesten en rellen al een feit in Amerika?
Die allemaal gebaseerd zijn op het idee dat pizza's en hotdogs codetaal zijn voor kinderen. En "entertainment" in het zwembad met kinderen moet ook wel misbruik zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zijn mensen op het web die verder hebben gekeken dan een enkel mailtje. Er zijn sterke aanwijzingen dat er een kinderhandelnetwerk met pedofiele en weet ik nog wat meer aan de hand is.
Yup een enkele. Allemaal al snel opgedroogd geloof ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:05 schreef MakkieR het volgende:
Ik heb verder gelezen dan 1 enkel mailtje. Ik zou dus ook graag een bron zien van deze bewering. Als je puur refereert naar de opmerkingen van de kinderen in het zwembad als entertainment, dan is de spoeling wel erg dun.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zijn mensen op het web die verder hebben gekeken dan een enkel mailtje. Er zijn sterke aanwijzingen dat er een kinderhandelnetwerk met pedofilie en weet ik nog wat meer aan de hand is.
Nu eerst Comey op laten tyfen bij de FBI en die zaak weer openen.
Ha, jij bent nog niet op de hoogte van het geheime pedo-netwerk dat door 4chan ontmaskert is?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Er is geen zaak. Ik weet niet of je de Wikileaks gelezen hebt, maar er staat wederom niks bijzonders in en al zeker niks crimineels.
Wordt iedere keer met veel bombarie aangekondigd maar als je dan uiteindelijk zelf laat lezen blijkt er niks bijzonders in te staan.
Ik hoop dat er straks grootschalige protestmarsen komen in alle grote steden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef TheJanitor het volgende:
Amerika slaapt, over een paar uur wordt het genot.
Nee hoor er zijn veroordeelde pedofielen gekoppeld aan die zaak en aan de Clinton Foundation. Deze zaak is heel ernstig. Goed dat het nu aangepakt gaat worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die allemaal gebaseerd zijn op het idee dat pizza's en hotdogs codetaal zijn voor kinderen. En "entertainment" in het zwembad met kinderen moet ook wel misbruik zijn.
Right.
Hypocriete mannetjes, verlies pakken ze niet als een man maar als kleine kinderenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef Refragmental het volgende:
Nog steeds geen Euribob, Ulx, OMG, 99.999, etc.
Beetje jammer dit, slechte verliezers.
Bij een Clinton overwinning waren ze waarschijnlijk niet weg te slaan uit dit topic.
Laat ze toch lekker.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn veroordeelde pedofielen gekoppeld aan die zaak en aan de Clinton Foundation. Deze zaak is heel ernstig. Goed dat het nu aangepakt gaat worden.
Het internet staat er vol mee. Geen zin om dat allemaal hier weer neer te gaan plempen. Wacht maar als je geen moeite wilt doen. De eerste stap is gezet.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik heb verder gelezen dan 1 enkel mailtje. Ik zou dus ook graag een bron zien van deze bewering. Als je puur refereert naar de opmerkingen van de kinderen in het zwembad als entertainment, dan is de spoeling wel erg dun.
misschien hebben die de hele nacht TV gekekenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef Refragmental het volgende:
Bij een Clinton overwinning waren ze waarschijnlijk niet weg te slaan uit dit topic.
Gekoppeld in welke zin?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn veroordeelde pedofielen gekoppeld aan die zaak en aan de Clinton Foundation.
Ok, bron dan? Ik wacht geduldig.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laat ze toch lekker.
Ook hierin zullen wij (helaas) gelijk gaan krijgen de komende periode.
Klopt, ik ga aan het werk. Wat een topdag vandaag.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laat ze toch lekker.
Ook hierin zullen wij (helaas) gelijk gaan krijgen de komende periode.
Ok, dus je hebt niks. Prima.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het internet staat er vol mee. Geen zin om dat allemaal hier weer neer te gaan plempen. Wacht maar als je geen moeite wilt doen. De eerste stap is gezet.
en is de slavernij al weer ingevoerd?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:05 schreef MakkieR het volgende:
Net als bij voetbalwedstrijden altijd het geval ditquote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef Refragmental het volgende:
Met elkaar op Lolita Express naar Pedo Island geweest bijvoorbeeld. Maar zoals ik al aangaf het internet staat er vol mee. Als je er moeite voor wilt doen kun je dat nalezen, zo niet moet je afwachten. Ik ga werken.quote:
wat lul jij nou?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zijn mensen op het web die verder hebben gekeken dan een enkel mailtje. Er zijn sterke aanwijzingen dat er een kinderhandelnetwerk met pedofilie en weet ik nog wat meer aan de hand is.
Heb nog geen zwarte pieten op straat gezien dus wss niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
en is de slavernij al weer ingevoerd?
Natuurlijk wordt dat niet aangepakt, Clinton kreeg alle lof voor haar werk van Trump na de overwinning, het is nu gewoon weer vriendschap als vanouds.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn veroordeelde pedofielen gekoppeld aan die zaak en aan de Clinton Foundation. Deze zaak is heel ernstig. Goed dat het nu aangepakt gaat worden.
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup een enkele. Allemaal al snel opgedroogd geloof ik.
quote:
Verrassing...quote:Op woensdag 9 november 2016 12:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt dat niet aangepakt, Clinton kreeg alle lof voor haar werk van Trump na de overwinning, het is nu gewoon weer vriendschap als vanouds.
Huilen van blijdschap?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:12 schreef StephanL het volgende:
Jankende vrouw net bij het journaal toen ze net hoorde dat Trump had gewonnen
Dat zeg ik toch niet?quote:
Waarom? Er is toch geen grootschalige fraude geweest ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik hoop dat er straks grootschalige protestmarsen komen in alle grote steden.
Om Barry te helpen, hierbij zijn bewijsmateriaal.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:10 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ok, dus je hebt niks. Prima.
Het internet staat er vol mee? Really, dude? Really?
Er zijn nog wel meer dingen waar het internet vol mee staat
Jeweetog, internetz.quote:
Die zaak is uberhaupt nooit gesloten geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Maar, maar, #draintheswamp?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt dat niet aangepakt, Clinton kreeg alle lof voor haar werk van Trump na de overwinning, het is nu gewoon weer vriendschap als vanouds.
bron plaatsen pauperquote:
Mooi.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die zaak is uberhaupt nooit gesloten geweest.
De zaak die laatst heropend was ging over haar mailserver, niet de clinton foundation, daarvoor loopt een apart onderzoek.
Bron dat daar onderzoek naar loopt? Voor zover ik weet was dat slechts een probe, geen officieel onderzoek, omdat de FBI het intern niet eens kon worden of het een echt onderzoek moest worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die zaak is uberhaupt nooit gesloten geweest.
De zaak die laatst heropend was ging over haar mailserver, niet de clinton foundation, daarvoor loopt een apart onderzoek.
Je zegt dat we dat moete afwachten dus dan geef je het een kans.quote:
Dat is de ironie van de campagne tijd, ik heb met verbazing staan kijken hoe Trump erin slaagde Hillary compleet zwart te maken, terwijl er in het echt eigenlijk niet zoveel aan de hand is. Die vrouw heeft 30 jaar lang keihard gewerkt en nu krijgt ze daar alle lof van Donald Trump. Geen kwaad woord meer hierover.quote:
Omdat de millenials zeurende kinderen zijn die gewelddadig worden zodra ze hun zin niet krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:13 schreef Broomer het volgende:
[..]
Waarom? Er is toch geen grootschalige fraude geweest ofzo?
Geen zin in weer een discussie dat het niet van de NOS afkomstig is. Wacht maar gewoon af. Ik ben weg.quote:
Spontane zelfontbranding door extreme verzuring vrees ikquote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef Refragmental het volgende:
Het wordt oa niet aangepakt omdat het een hele hoop onzin is. Verkiezingsretoriek om de tegenstander in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
wel eens gehoord van het spreekwoordquote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Geen zin in weer een discussie dat het niet van de NOS afkomstig is. Wacht maar gewoon af. Ik ben weg.
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:12 schreef StephanL het volgende:
Jankende vrouw net bij het journaal toen ze net hoorde dat Trump had gewonnen
Er zijn heel veel mensen niet blij met Trump als president, reden genoeg om te mogen protesteren lijkt mijquote:Op woensdag 9 november 2016 12:13 schreef Broomer het volgende:
[..]
Waarom? Er is toch geen grootschalige fraude geweest ofzo?
Dat noemen ze acteren.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Broomer het volgende:
[..]
Het wordt oa niet aangepakt omdat het een hele hoop onzin is. Verkiezingsretoriek om de tegenstander in een kwaad daglicht te stellen.
Wel grappig hoe politici elkaar voor rotte vis uitmaken, en de volgende dag de beste maatjes zijn.
Als dat gebeurt zijn het inderdaad zeurende kinderen. Maar ik denk niet dat zulke protesten zullen plaatsvinden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Omdat de millenials zeurende kinderen zijn die gewelddadig worden zodra ze hun zin niet krijgen.
12.15 uur... Schaam je hahaquote:Op woensdag 9 november 2016 12:14 schreef Sjemmert het volgende:
Ik ben net wakker maar uh TRUMP FOR PRESIDENT ahaha.
Hahaquote:Op woensdag 9 november 2016 12:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Done, laat Hillary nog wel even staan. Kunnen we af en toe nog even lachen.
Dat zeg ik nergens. Jij zegt dat hij geen deuk in een pakje boter gaan staan en ik zei daarop.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je zegt dat we dat moete afwachten dus dan geef je het een kans.
Ik denk dat het een kansloos plan is.
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar komen ze nu vanzelf wel achter.
https://www.donaldjtrump.com/policies/quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk wat Trump nou eigenlijk van plan is? Ten aanzien van:
- het zorgstelsel
- onderwijs
- defensie
- immigratie
- internationale samenwerking
- de NAVO
etc.
Wellicht heb ik niet goed genoeg opgelet, maar zover ik heb kunnen ontdekken heeft Trump vooral diverse meningen over de Clintons en Obama.
Ik ben wel benieuwd waar zo veel mensen hier nou zo enthousiast over zijn. Inhoudelijk.
de volgende dag? de volgende minuut zul je bedoelen haha, daarom zal ik politici nooit vertrouwen, Rutte met zijn rode gevaarquote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Broomer het volgende:
[..]
Het wordt oa niet aangepakt omdat het een hele hoop onzin is. Verkiezingsretoriek om de tegenstander in een kwaad daglicht te stellen.
Wel grappig hoe politici elkaar voor rotte vis uitmaken, en de volgende dag de beste maatjes zijn.
Bron?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bron dat daar onderzoek naar loopt?
Voor zover ik weet was dat slechts een probe, geen officieel onderzoek, omdat de FBI het intern niet eens kon worden of het een echt onderzoek moest worden.
Ah ja.. daar staan dus serieus nog steeds dit soort kreten in:quote:Op woensdag 9 november 2016 12:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.donaldjtrump.com/policies/
Over het feit dat het sletje van de duivel is verslagen, mwoehaha.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk wat Trump nou eigenlijk van plan is? Ten aanzien van:
- het zorgstelsel
- onderwijs
- defensie
- immigratie
- de NAVO
etc.
Wellicht heb ik niet goed genoeg opgelet, maar zover ik heb kunnen ontdekken heeft Trump vooral diverse meningen over de Clintons en Obama.
Ik ben wel benieuwd waar zo veel mensen hier nou zo enthousiast over zijn. Inhoudelijk.
Ja, domme insinuaties neerpleuren maar zelf ook niet precies weten hoe het zit. Goed bezig man.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Met elkaar op Lolita Express naar Pedo Island geweest bijvoorbeeld. Maar zoals ik al aangaf het internet staat er vol mee. Als je er moeite voor wilt doen kun je dat nalezen, zo niet moet je afwachten. Ik ga werken.
https://assets.donaldjtrump.com/Pay_for_the_Wall.pdfquote:Op woensdag 9 november 2016 12:20 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ah ja.. daar staan dus serieus nog steeds dit soort kreten in:
"1. Begin working on an impenetrable physical wall on the southern border, on day one. Mexico will pay for the wall."
Nou ja, ik ben reuze benieuwd naar de uitvoering van deze onzin.
Ik dacht meer aan echte politieke inhoud, maar kennelijk is die er gewoon niet.
Huilenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, domme insinuaties neerpleuren maar zelf ook niet precies weten hoe het zit. Goed bezig man.
volgens zijn campagne belooft het niet veel goeds, maar die zijn nu voorbij, en nu krijgen we de ware gezicht van Trump te zien.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
- het zorgstelsel
- onderwijs
- defensie
- immigratie
- de NAVO
etc.
Poetin heeft nooit een neger naast zich geduld als internationale partner.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:19 schreef Hexagon het volgende:
Als het gaat om de relatie met Rusland denk ik dat we terug gaan naar de jaren Bush, dus dat is nog niet zo slecht.
Waar halen jullie het in godsnaam vandaan dat ze nu weer vrienden zijn?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Broomer het volgende:
[..]
Heel kort komt dat neer opquote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
- het zorgstelsel
- onderwijs
- defensie
- immigratie
- de NAVO
etc.
Dan hadden ze maar beter hun best moeten doen in de verkiezingen. Meer mensen overtuigen, helpen in de campagne enzo. Heel veel mensen zijn inderdaad niet bij met trump, maar ik hoor verder niks over protesten (Facebook). Met de caveat dat mijn vrienden niet echt de types zijn die gelijk de staat op gaan. Kinderen, baan, veertigers, dat soort groep.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen niet blij met Trump als president, reden genoeg om te mogen protesteren lijkt mij
Wel artikeltje NOS stijl, maar goed:quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
- het zorgstelsel
- onderwijs
- defensie
- immigratie
- de NAVO
etc.
Niet?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Broomer het volgende:
[..]
Als dat gebeurt zijn het inderdaad zeurende kinderen. Maar ik denk niet dat zulke protesten zullen plaatsvinden.
"Meer Amerikanen", die gaat hij kopen ofzo? Of hij gaat de buitenlanders een paspoort geven zodat het Amerikanen zijn?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Heel kort komt dat neer op
- ObamaCare afschaffen, privatiseren, belastingvrij sparen voor zorg.
- Meer geld erheen!
- Meer geld erheen!
- Minder buitenlanders, meer Amerikanen
- Minder samenwerking, meer protectionisme.
- Andere landen moeten meer betalen.
En Trump is lelijker dan Poetin, dat scheelt ookquote:Op woensdag 9 november 2016 12:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Poetin heeft nooit een neger naast zich geduld als internationale partner.
Trump is een big blond boy, dat past hem beter.
Standpunten zijn oude politiek.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
- het zorgstelsel
- onderwijs
- defensie
- immigratie
- de NAVO
etc.
Het zal meer zijn dat Bush zich niet zo druk maakte over wat Poetin allemaal uitvratquote:Op woensdag 9 november 2016 12:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Poetin heeft nooit een neger naast zich geduld als internationale partner.
Trump is een big blond boy, dat past hem beter.
Omdat ze een spelletje spelen dat jij niet ziet?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar halen jullie het in godsnaam vandaan dat ze nu weer vrienden zijn?
Wat had Trump dan tijdens zijn speech moeten doen? Clinton uitlachen? Nog een keer natrappen?
Trump heeft zich nu opgesteld als een respectvolle winnaar. Clinton daarentegen was nog te vuil om de duizenden mensen die er voor haar waren nog te woord te staan.
Ben je er zelf ook onderdeel van of zo?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:23 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben eigenlijk blij dat Trump ook maar gewoon onderdeel van het grootkapitaal is. Dat zal een matigende invloed hebben gezien zijn Eigen belangen.
mooi dat die racist en sexist Lena Dunham weggaatquote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Amy (unfunny) schumer
Lena Dunham
Barbra Streisand
Bryan Cranston
Miley Cyrus
Amy Schumer
Jon Stewart
Cher
Chelsea Handler
Samuel L. Jackson
Whoopi Goldberg
Neve Campbell
Keegan-Michael Key
George Lopez
Ne-Yo
Rev. Al Sharpton
Raven-Symoné
Deze mensen gaan nu Amerika verlaten naar eigen zeggen
Jij weet het dus beter. Verlicht ons dan aub over de connecties van de Clintons met Epstein (veroordeelde zedendelinquent en de paar dozijn tripjes naar zijn privé eiland met een vliegtuig dat bekend staat als de lolita express.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, domme insinuaties neerpleuren maar zelf ook niet precies weten hoe het zit. Goed bezig man.
Waarom staat er 2 x Amy Schumerquote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Amy (unfunny) schumer
Lena Dunham
Barbra Streisand
Bryan Cranston
Miley Cyrus
Amy Schumer
Jon Stewart
Cher
Chelsea Handler
Samuel L. Jackson
Whoopi Goldberg
Neve Campbell
Keegan-Michael Key
George Lopez
Ne-Yo
Rev. Al Sharpton
Raven-Symoné
Deze mensen gaan nu Amerika verlaten naar eigen zeggen
Eerst zien....quote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Amy (unfunny) schumer
Lena Dunham
Barbra Streisand
Bryan Cranston
Miley Cyrus
Amy Schumer
Jon Stewart
Cher
Chelsea Handler
Samuel L. Jackson
Whoopi Goldberg
Neve Campbell