Je zegt dat we dat moete afwachten dus dan geef je het een kans.quote:
Dat is de ironie van de campagne tijd, ik heb met verbazing staan kijken hoe Trump erin slaagde Hillary compleet zwart te maken, terwijl er in het echt eigenlijk niet zoveel aan de hand is. Die vrouw heeft 30 jaar lang keihard gewerkt en nu krijgt ze daar alle lof van Donald Trump. Geen kwaad woord meer hierover.quote:
Omdat de millenials zeurende kinderen zijn die gewelddadig worden zodra ze hun zin niet krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:13 schreef Broomer het volgende:
[..]
Waarom? Er is toch geen grootschalige fraude geweest ofzo?
Geen zin in weer een discussie dat het niet van de NOS afkomstig is. Wacht maar gewoon af. Ik ben weg.quote:
Spontane zelfontbranding door extreme verzuring vrees ikquote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef Refragmental het volgende:
Nog steeds geen Euribob, Ulx, OMG, 99.999, etc.
Beetje jammer dit, slechte verliezers.
Bij een Clinton overwinning waren ze waarschijnlijk niet weg te slaan uit dit topic.
Het wordt oa niet aangepakt omdat het een hele hoop onzin is. Verkiezingsretoriek om de tegenstander in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt dat niet aangepakt, Clinton kreeg alle lof voor haar werk van Trump na de overwinning, het is nu gewoon weer vriendschap als vanouds.
wel eens gehoord van het spreekwoordquote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Geen zin in weer een discussie dat het niet van de NOS afkomstig is. Wacht maar gewoon af. Ik ben weg.
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:12 schreef StephanL het volgende:
Jankende vrouw net bij het journaal toen ze net hoorde dat Trump had gewonnen
Er zijn heel veel mensen niet blij met Trump als president, reden genoeg om te mogen protesteren lijkt mijquote:Op woensdag 9 november 2016 12:13 schreef Broomer het volgende:
[..]
Waarom? Er is toch geen grootschalige fraude geweest ofzo?
Dat noemen ze acteren.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Broomer het volgende:
[..]
Het wordt oa niet aangepakt omdat het een hele hoop onzin is. Verkiezingsretoriek om de tegenstander in een kwaad daglicht te stellen.
Wel grappig hoe politici elkaar voor rotte vis uitmaken, en de volgende dag de beste maatjes zijn.
Als dat gebeurt zijn het inderdaad zeurende kinderen. Maar ik denk niet dat zulke protesten zullen plaatsvinden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Omdat de millenials zeurende kinderen zijn die gewelddadig worden zodra ze hun zin niet krijgen.
12.15 uur... Schaam je hahaquote:Op woensdag 9 november 2016 12:14 schreef Sjemmert het volgende:
Ik ben net wakker maar uh TRUMP FOR PRESIDENT ahaha.
Hahaquote:Op woensdag 9 november 2016 12:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Done, laat Hillary nog wel even staan. Kunnen we af en toe nog even lachen.
Dat zeg ik nergens. Jij zegt dat hij geen deuk in een pakje boter gaan staan en ik zei daarop.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je zegt dat we dat moete afwachten dus dan geef je het een kans.
Ik denk dat het een kansloos plan is.
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar komen ze nu vanzelf wel achter.
https://www.donaldjtrump.com/policies/quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk wat Trump nou eigenlijk van plan is? Ten aanzien van:
- het zorgstelsel
- onderwijs
- defensie
- immigratie
- internationale samenwerking
- de NAVO
etc.
Wellicht heb ik niet goed genoeg opgelet, maar zover ik heb kunnen ontdekken heeft Trump vooral diverse meningen over de Clintons en Obama.
Ik ben wel benieuwd waar zo veel mensen hier nou zo enthousiast over zijn. Inhoudelijk.
de volgende dag? de volgende minuut zul je bedoelen haha, daarom zal ik politici nooit vertrouwen, Rutte met zijn rode gevaarquote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Broomer het volgende:
[..]
Het wordt oa niet aangepakt omdat het een hele hoop onzin is. Verkiezingsretoriek om de tegenstander in een kwaad daglicht te stellen.
Wel grappig hoe politici elkaar voor rotte vis uitmaken, en de volgende dag de beste maatjes zijn.
Bron?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bron dat daar onderzoek naar loopt?
Voor zover ik weet was dat slechts een probe, geen officieel onderzoek, omdat de FBI het intern niet eens kon worden of het een echt onderzoek moest worden.
Ah ja.. daar staan dus serieus nog steeds dit soort kreten in:quote:Op woensdag 9 november 2016 12:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.donaldjtrump.com/policies/
Over het feit dat het sletje van de duivel is verslagen, mwoehaha.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk wat Trump nou eigenlijk van plan is? Ten aanzien van:
- het zorgstelsel
- onderwijs
- defensie
- immigratie
- internationale samenwerking
- de NAVO
etc.
Wellicht heb ik niet goed genoeg opgelet, maar zover ik heb kunnen ontdekken heeft Trump vooral diverse meningen over de Clintons en Obama.
Ik ben wel benieuwd waar zo veel mensen hier nou zo enthousiast over zijn. Inhoudelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |