'Whites only' kan dus niet. Want strafbaar en nieuwswaardig.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar je word dus lid op uitnodiging. Daar zit de angle een beetje.
Hillary is ook lid geworden van zo'n club in 1992, betaalde ze 20K $ intrede fee en 150$ per maand: whites only.
Met 0 argumenten ja behalve onzinnige veronderstellingen. China gaat zomaar even stoppen met exporteren als ze de VS te onder hun knie willen krijgen.....Waar heb je het nou over?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het over dat VS niet zo machtig is als China. China is wereldmacht 1 en niet VS, ook al denken ze zelf van wel.
Maar die mag niet praten van Trumpjequote:Op dinsdag 27 september 2016 04:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
De presentator weet de feiten beter.
Mmmmuricaquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:20 schreef Mike het volgende:
Hoe kan Trump nu zeggen dat-ie tegen de oorlog in Irak was? Er zijn gewoon opnames van dat-ie voor was.
Het gaat dan ook om de presidentskandidaten en niet om de presentator.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar die mag niet praten van Trumpje
Het enige wat jij doet is vervelend zijn, veel meer heb je niet in je mars. Egocentrisch en vervelend manneke. Het erge is dat je het zelf nog grappig lijkt te vinden ook.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je kan a la Trump zulke dingen wel roepen, maar zonder onderbouwing komt het niet aan he. Een goede reden om iemand dom te noemen zou een niet nader te benoemen essay kunnen zijn.
Nee maar de beste man zit daar om het debat te leiden en elke keer als hij iets probeert komt Trump met z'n vingertje "just a minute" en stoomwalst erover heen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:22 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de presidentskandidaten en niet om de presentator.
Dat was z'n dubbelganger waarschijnlijk ...quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:20 schreef Mike het volgende:
Hoe kan Trump nu zeggen dat-ie tegen de oorlog in Irak was? Er zijn gewoon opnames van dat-ie voor was.
Wrs is die Stein beter.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:24 schreef skysherrif het volgende:
Fuck Trump, dit is zo slecht.
Dan maar Clinton
Marokko deed ook mee, ze hadden tientallen apen gestuurdquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:23 schreef Ryan3 het volgende:
Samen met Balkie, coalition of the willing...?
Dat is geen acteren. Dat is je huiswerk hebben gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zijn wel de geacteerde momenten die Clinton zo vervelend maken.
Nee, ik lach er niet om, daarvoor vind ik dergelijk taalgebruik veel te kwalijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het enige wat jij doet is vervelend zijn, veel meer heb je niet in je mars. Egocentrisch en vervelend manneke. Het erge is dat je het zelf nog grappig lijkt te vinden ook.
-Oops.-quote:
"Woooo" roepen is je huiswerk hebben gedaan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is geen acteren. Dat is je huiswerk hebben gedaan.
Ja, in Amerika kan dat, in Nederland niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:23 schreef Ryan3 het volgende:
Winning temperament, zegt-ie van zichzelf, dat-ie dat heeft.
quote:
Hij heeft geen verworven titel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:24 schreef Mike het volgende:
Het valt me op dat Clinton niet 'mr Trump' zegt maar 'Donald'.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is geen acteren. Dat is je huiswerk hebben gedaan.
Lolbertariër die niet wist waar Aleppo lag eh nee, niet wist wat Aleppo was, moet ik zeggen.quote:
Clinton heeft haar spontaniteit lang geleden al verloren. Jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zijn wel de geacteerde momenten die Clinton zo vervelend maken.
Klopt, terwijl hij steeds "secretary Clinton" zegt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:24 schreef Mike het volgende:
Het valt me op dat Clinton niet 'mr Trump' zegt maar 'Donald'.
Allemaal losers hier idd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, in Amerika kan dat, in Nederland niet.
Hoe bedoel je?quote:
Dat ie "maar" een burger is en niet al een titel heeft in de politiek zoals Hil.quote:
Geert Wilders zei ooit ''man'' tegen de MP van Nederland. Maakt dat Wilders een meerdere?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt, terwijl hij steeds "secretary Clinton" zegt.
Laat zien dat zij zijn meerdere is.
Je spreekt mensen aan met hun hoogst behaalde titel. Als je dat niet doet ben je een lul. Trump heeft geen titel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt, terwijl hij steeds "secretary Clinton" zegt.
Laat zien dat zij zijn meerdere is.
Die gif waarin ze zo verbaasd rondkijkt is heerlijk. Heb je die paraat?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Clinton heeft haar spontaniteit lang geleden al verloren. Jammer maar helaas.
mr. Trump kan tenminste nog.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:27 schreef Tweek het volgende:
[..]
Je spreekt mensen aan met hun hoogst behaalde titel. Als je dat niet doet ben je een lul. Trump heeft geen titel.
Trump laat zich niet sturen, niet direct in ieder geval.quote:
Op zich niet geheel onwaar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:28 schreef justarandomdude het volgende:
Saoedi Arabië wordt gratis verdedigd door de VS, wie gelooft deze shit
Dat ook, het blijft een comedyshow.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump maakt zichzelf volledig af
Nee, dat liet zien dat hij een boerenkinkel is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Geert Wilders zei ooit ''man'' tegen de MP van Nederland. Maakt dat Wilders een meerdere?
Ander land, in Amerika is het traditie, Clinton en Bush worden aan gesproken met President. Dat Ali B jij tegen Balkenende zegt staat daar buiten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Geert Wilders zei ooit ''man'' tegen de MP van Nederland. Maakt dat Wilders een meerdere?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die gif waarin ze zo verbaasd rondkijkt is heerlijk. Heb je die paraat?
Ja, dat is min of meer wat ik bedoel, maar ik verwoordde het wat lomper.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:27 schreef Tweek het volgende:
[..]
Je spreekt mensen aan met hun hoogst behaalde titel. Als je dat niet doet ben je een lul. Trump heeft geen titel.
Oké, ja, mee eens.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat ie "maar" een burger is en niet al een titel heeft in de politiek zoals Hil.
Hoezo eigenlijk? Tientallen jaren van sancties hielden Iran niet tegen. Wat moest je anders doen behalve een invasie? En een invasie van Iran is een absoluut andere verhaal dan Irak en Afghanistan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:29 schreef luxerobots het volgende:
Die Iran-deal is onbegrijpelijk vanuit Amerikaans perspectief.
Waarom dan niet 'Mr. Trump'?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:27 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik bedoel de deal waarbij ze zelfs flink wat geld (in cash) aan Iran overgemaakt hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:30 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Tientallen jaren van sancties hielden Iran niet tegen. Wat moest je anders doen behalve een invasie? En een invasie van Iran is een absoluut andere verhaal dan Irak en Afghanistan.
Hij prefereert zelf "the Donald".quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom dan niet 'Mr. Trump'?
Puur pragmatisme.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:29 schreef luxerobots het volgende:
Die Iran-deal is onbegrijpelijk vanuit Amerikaans perspectief.
Wooooo.quote:
quote:
Waarom wel is geen enkele reden voor, hij heeft niets dat een titel verdient?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom dan niet 'Mr. Trump'?
Ja.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hij prefereert zelf "the Donald".
Onzin, beide partijen hebben gewoon een slap verhaal en spelen op de man. Amerikaanse verkiezingen.. Pff.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:31 schreef Mike het volgende:
Het is duidelijk dat Trump het van z'n economieverhaal moet hebben en niet van buitenlandse zaken.
China zou het wel moeten regelen er zijn nu eenmaal landen waar het beter is als de VS niet voorop staat om het beleid te veranderen.quote:
Dat economische verhaal komt ook niet overtuigend over.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:31 schreef Mike het volgende:
Het is duidelijk dat Trump het van z'n economieverhaal moet hebben en niet van buitenlandse zaken.
Niet voor ons, maar wel voor veel Amerikanen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat economische verhaal komt ook niet overtuigend over.
Mr is Mister (meneer). Dat is geen titel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:32 schreef Tweek het volgende:
[..]
Waarom wel is geen enkele reden voor, hij heeft niets dat een titel verdient?
Maar verder ben je wel hetero?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Puntige knieën en kleine tieten.
Veel Amerikanen denken toch wat hij nu aan het roepen is, qua facts misschien niet waar, maar buitenlands beleid is veel meer onderbuik gevoelens dan economie.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:31 schreef Mike het volgende:
Klopt, Trump heeft geen titel verdient op politiek, leger of academius niveau.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mr is Mister (meneer). Dat is geen titel.
Het zijn echt een stel spasten allebei.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De hele discussie "Jou plan is waardeloos omdat de vijand hoort wat je van plan bent" en "Je wil je plan verborgen houden voor de vijand, dus je hebt geen plan" is echt hilarisch. En er valt voor beide zijdes geen speld tussen te krijgen ...
Ja hoor, het moet nog wat groeien.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:33 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Maar verder ben je wel hetero?
Lijkt me wel relevant.quote:
Wat wel sterk leeft bij amerikanen is dat zij altijd de rotzooi in de wereld moeten opruimen (en betalen). Daar haakt Trump wel aardig op in.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:33 schreef Slaro het volgende:
[..]
Veel Amerikanen denken toch wat hij nu aan het roepen is, qua facts misschien niet waar, maar buitenlands beleid is veel meer onderbuik gevoelens dan economie.
Ze moeten ook stil zijn maar ze worden baldadig na anderhalf uur.quote:
Moslim gespot.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:33 schreef houdjemond het volgende:
Ik wil dat vingertje van Trump afhakken
Zo begon Bush jr ook.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:35 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Wat wel sterk leeft bij amerikanen is dat zij altijd de rotzooi in de wereld moeten opruimen (en betalen). Daar haakt Trump wel aardig op in.
Moderator was gewoon slecht, niet bevooroordeeld.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:35 schreef skysherrif het volgende:
Even serieus wel.
Moderators is duidelijk veel harder tegenover Trump.
Vroeg 1 lastige vraag over emails, trump allerlei lastige vragen. WTF?
Via dezelfde methode waarmee hij zijn vermogen op x miljard schatte, neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:35 schreef heywoodu het volgende:
400 miljoen wordt 1,5 miljard, wordt 150 miljard?
Nee hoor, irriteert me alleen sinds ik er op zit te letten.quote:
Publiek verliest z'n concentratie een beetje.quote:
Eens met het eerste, maar niet eens met het laatste. Jij hebt toch ook zitten kijken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:36 schreef Tweek het volgende:
[..]
Moderator was gewoon slecht, niet bevooroordeeld.
Dat verdient Trump door constant de regels te brekenquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:35 schreef skysherrif het volgende:
Even serieus wel.
Moderators is duidelijk veel harder tegenover Trump.
Vroeg 1 lastige vraag over emails, trump allerlei lastige vragen. WTF?
Ze heeft al een potentiële VP benoemd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:38 schreef KetchupFTW het volgende:
Misschien gaat Hillary dood in de tussentijd en dan kan Bernie alsnog tot president benoemt worden?
Benoemd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:38 schreef KetchupFTW het volgende:
Misschien gaat Hillary dood in de tussentijd en dan kan Bernie alsnog tot president benoemt worden?
Zoals hij dit weekend Gennifer Flowers uitnodigde voor het debat?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:38 schreef Poepz0r het volgende:
Trump heeft wel een punt. Clinton is vele malen smeriger terwijl Trump allang haar af had kunnen maken met Lewinski of een ander neukertje van haar man Bill etc etc
Niet echt...Trump heeft al vaker aangegeven dat de verkiezingen 'rigged' worden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een idiote laatste vraag ...
Hij zei er toch niks over verder? Zij maakt hem zwart met reclamespotjes komop zegquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Zoals hij dit weekend Gennifer Flowers uitnodigde voor het debat?
Enkel in het eerste geval is er geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De hele discussie "Jou plan is waardeloos omdat de vijand hoort wat je van plan bent" en "Je wil je plan verborgen houden voor de vijand, dus je hebt geen plan" is echt hilarisch. En er valt voor beide zijdes geen speld tussen te krijgen ...
Je stemt dus op de man die vreemd gaat in plaats van de vrouw waarop wordt vreemd gegaan. Je bent dus een idioot en hebt een laag iq.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:38 schreef Poepz0r het volgende:
Trump heeft wel een punt. Clinton is vele malen smeriger terwijl Trump allang haar af had kunnen maken met Lewinski of een ander neukertje van haar man Bill etc etc
quote:
Bohhhhhquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:40 schreef Rockefellow het volgende:
Ik zou liever die dochter van Donald endorsen dan die van Clinton.
Die bestaan niet, verschillen zijn groot daar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:39 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Krappe overwinning voor Clinton, voor zover ik me in de gemiddelde Amerikaan kan verplaatsen.
Waarom ben jij mod?quote:
Ik ben gebanned toen ze zeiden dat het niet zou gebeuren als je een vraag stelde is asktrumpsupporters.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:40 schreef HexHunter het volgende:
Nu wel gelukt.
Ik heb r/The_Donald verslagen.![]()
Met 13 upvotes daar en dan gebanned worden.
Die mods moeten wel vol in paniek zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om kereltjes zoals jij in het gareel te houden.quote:
Meh, ik denk dat dit debat vrij weinig invloed zal hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:42 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Clinton's overwinning nu.
Onterecht.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:42 schreef houdjemond het volgende:
Nee tis 50/50. Er wonen zoveel mensen in de USA met zo bizar veel cultuurverschillen en eigen idealen. Geen peil op te trekken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:42 schreef houdjemond het volgende:
Censuur!quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Om kereltjes zoals jij in het gareel te houden.
Onterecht dat ze eventueel gaat winnen of is mijn vertrouwen onterecht?quote:
Ik hoop dat ze zich aan het inhouden was. Het laatste debat is van FOX (als ik me niet vergis), daar gaat ze al haar energie nodig hebben ben ik bang.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:41 schreef BobW het volgende:
Clinton was echt rustig, een beetje fanatiekeling kon echt gehakt maken van Trump. Maar waarschijnlijk wilde ze niet in een schreeuwgevecht terecht komen.
Hopelijk vertaalt het zich in een goede lead voor Clinton.quote:
Door mijn spelling te verbeteren? Wat een autistisch baantje zeg.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Om kereltjes zoals jij in het gareel te houden.
Fortuyn was wel een god in debatten jaquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:43 schreef burned het volgende:
Fortuyn had gehakt gemaakt van beiden. Slap debat, inhoudelijk zowel als qua karakters/inspelend op de ander.
Mwaoh, ik vind dat-ie wat simpele leuzen uitdraagt in simpele bewoordingen tov Hillary. Hoe dat gaat uitwerken is een tweede.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:41 schreef luxerobots het volgende:
Clinton was over het algemeen beter op de inhoud. Trump had betere oneliners en een paar betere aanvallen.
Moeilijk om er echt een winnaar in te zien. Toch denk ik dat het licht positief is voor Trump. Het idee van president Trump is toch wat dichterbij gekomen.
Jouw vertrouwen :pquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Onterecht dat ze eventueel gaat winnen of is mijn vertrouwen onterecht?
Goed punt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die bestaan niet, verschillen zijn groot daar.
Trump zorgt wel voor extra duw omlaag nog.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:43 schreef ludovico het volgende:
Wat een fucking laag niveau is dat Amerikaanse politiek toch.
En daarna lekker de darkroom in met Bill.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:43 schreef burned het volgende:
Fortuyn had gehakt gemaakt van beiden. Slap debat, inhoudelijk zowel als qua karakters/inspelend op de ander.
In Groot-Brittanië was de meerderheid van de deskundigen voor remain.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:45 schreef Slaro het volgende:
Het is wel wat Nichole zegt, Trump is wel eerder tot verliezer verklaard door expers en Clinton lijkt meer presidentieel, maar dat is niet wat veel Amerikanen deze verkiezingen als standaard beschouwen.
Klopt je kunt een end komen met simpele leuzen en zinsneden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:45 schreef Slaro het volgende:
Het is wel wat Nichole zegt, Trump is wel eerder tot verliezer verklaard door expers en Clinton lijkt meer presidentieel, maar dat is niet wat veel Amerikanen deze verkiezingen als standaard beschouwen.
die, over laag niveau gesproken...quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:43 schreef ludovico het volgende:
Was wel een hele slechte moderator, geen enkele fact check. Paar keer proberen en dan toch weer niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:48 schreef burned het volgende:
Was het eigenlijk wel een debat? Of slappe verkiezings filmpjes van 2 kandidaten met een hoop geblaat die wel al gehoord hebben?
Fact checken mag nietquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:49 schreef Tweek het volgende:
[..]
Was wel een hele slechte moderator, geen enkele fact check. Paar keer proberen en dan toch weer niet.
Hij deed eigenlijk meer aan fact checking dan ik verwacht had (bv over de Irak-oorlog) omdat er was afgesproken dat dat helemaal niet zou gebeuren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:49 schreef Tweek het volgende:
[..]
Was wel een hele slechte moderator, geen enkele fact check. Paar keer proberen en dan toch weer niet.
Trump doet me denken aan Calimero, Zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:43 schreef ludovico het volgende:
GOP had een verbod op factchecking bedwongen als voorwaarde voor het debat.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:49 schreef Tweek het volgende:
[..]
Moest trouwens wel lachen om dat publiek wat achter hem zat, hoezo je houden aan de regelsquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij deed eigenlijk meer aan fact checking dan ik verwacht had (bv over de Irak-oorlog) omdat er was afgesproken dat dat helemaal niet zou gebeuren.
Ik las dat er 18 fact-checkers waren eerder vanavond.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
GOP had een verbod op factchecking bedwongen als voorwaarde voor het debat.
Inderdaad. Maar die uitkomst stond al vast.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:50 schreef Federer-fan het volgende:
CNN vrijwel uitsluitend negatief over Trump.
Om eerlijk te zijn het enige wat ik een beetje een plan vond in heel dat debat was dat amerika meer betaald zou mogen krijgen om over geheel de wereld te helpen. Het is het enige wat een beetje aanzet te denken. Met de rest wat er gezegd is kan ik echt niets. Waarom heb ik dit debat ook gekeken >.< slapen was beter geweestquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:49 schreef Tweek het volgende:
[..]
En Fox is vrijwel positief over Trumpquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:50 schreef Federer-fan het volgende:
CNN vrijwel uitsluitend negatief over Trump.
Quelle surprise.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En Fox is vrijwel positief over Trump
Hij had Sanders op geen van ze argumenten kunnen pakken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:53 schreef Noin het volgende:
Trump begon sterk, Hillary was goed in het middenstuk, Trump eindigde beter.
Inhoudelijk was Trump extreem zwak.
Hillary was wat beter maar nog steeds zwak.
Trump had het wederom voornamelijk over zichzelf.
Clinton had meerdere schoten voor open doel maar was niet wakker genoeg om die te grijpen.
Een voorbeeld:
Trump zegt: ik heb dit jaar 964 miljoen verdient.
Net op het moment dat ze het over inkomensongelijkheid hebben.
Waarom zegt Clinton niet: HOE heb je dat verdient? Over de ruggen van andere mensen. Je buit mensen uit, je betaald geen belasting. Jou geld komt van het hardwerkende GEWONE volk van de VS.
Zo makkelijk om Trump als miljardair los te koppelen van het echt leven. Die kerel heeft nog nooit een dag van zijn leven zijn handen vuil gemaakt. Een inkopper van jewelste.
Clinton pakt die kans niet.
Ik denk dat een Bernie Sanders daar bijvoorbeeld VOL op gedoken zou zijn.
Moet ik wel bij zeggen dat ik de laatste tijd veel debatten kijk van bijvoorbeeld een Matt Dillahunty en die is debatterend van een andere planeet.
Misschien dat Trump/Clinton daarom zo zwak over komen.
Ja, alleen vaak vind ik ze neutraal overkomen doordat ze voor- en tegenstanders aan het woord laten, maar nu niet echt. Alleen maar CNN-anchors aan het woord.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar die uitkomst stond al vast.
Deskundigen zijn dan ook niet representatief voor het gewone volk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Groot-Brittanië was de meerderheid van de deskundigen voor remain.
Ik had gehoopt dat Clinton iets feller was, Trump wat vaker onderbreekt. En vooral Trump schofferen zoals hij dat met haar deed. Daar mis ik bijvoorbeeld de biecht van Trump dat hij seks met zijn dochter wil hebben. Daar had ze hem helemaal mee de grond in kunnen trappen als ze dat goed aanpakt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:53 schreef Noin het volgende:
Clinton had meerdere schoten voor open doel maar was niet wakker genoeg om die te grijpen.
Een voorbeeld:
Waarom zegt Clinton niet: HOE heb je dat verdient? Over de ruggen van andere mensen. Je buit mensen uit, je betaald geen belasting. Jou geld komt van het hardwerkende GEWONE volk van de VS.
Zo makkelijk om Trump als miljardair los te koppelen van het echt leven. Die kerel heeft nog nooit een dag van zijn leven zijn handen vuil gemaakt. Een inkopper van jewelste.
Moet ik wel bij zeggen dat ik de laatste tijd veel debatten kijk van bijvoorbeeld een Matt Dillahunty en die is debatterend van een andere planeet.
Verwacht eerder dat hij zich niet vast wil laten pinnen op economisch verantwoord gedrag voor je eigen firmas die niet altijd als de meest ethische/sociale stappen gezien worden. Dan wordt je als business man afgerekend op menselijkheid wat helemaal niet het streven van je is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:52 schreef Tweek het volgende:
Ik begrijp best dat Trump ze taxes niet will vrij geven omdat hij geld gegeven heeft aan NAMBLA. Maar het moment dat je hem wijst op dat de IRS er geen bezwaar tegen heeft als hij ze vrij geeft moet je hem dwingen tot een ander antwoord. Audit is geen reden meer en je lult er overheen omdat je pedofilie steunt en niet wil dat mensen weten dat je het neuken van kinderen steunt.
Trump verklaarde de liefde aan sean hannity, beetje lullig als ze dan niet vinden dat hij won.quote:
wtf serieus?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
GOP had een verbod op factchecking bedwongen als voorwaarde voor het debat.
Clinton heeft ook een aantal keren niet de waarheid gesproken. Alhoewel dit zeker in het algemeeen in het voordeel is van trumpquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:56 schreef Noin het volgende:
[..]
wtf serieus?
Vandaar dus dat Trump gewoon kon liegen wat ie wilde zonder daar op aangesproken te worden?
Ja, dat komt omdat een debate moderator Mitt Romney 4 jaar geleden corrigeerde en dat vonden de republikeinen toen erg oneerlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:56 schreef Noin het volgende:
[..]
wtf serieus?
Vandaar dus dat Trump gewoon kon liegen wat ie wilde zonder daar op aangesproken te worden?
Dat hij vreemd gaat, aan ze derde vrouw toe is, dat hij niet weet wat een blind trust is, daar geen gebruik van gaat maken en ze family er beter uit gaat komen als hij president is etc.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:55 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Clinton iets feller was, Trump wat vaker onderbreekt. En vooral Trump schofferen zoals hij dat met haar deed. Daar mis ik bijvoorbeeld de biecht van Trump dat hij seks met zijn dochter wil hebben. Daar had ze hem helemaal mee de grond in kunnen trappen als ze dat goed aanpakt.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hij had Sanders op geen van ze argumenten kunnen pakken.
Ja, komt waarschijnlijk ook doordat Romney op een dergelijke manier gigantisch de les werd gelezen door een moderator wat betreft de feiten vier jaar geleden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:56 schreef Noin het volgende:
[..]
wtf serieus?
Beetje makkelijk om iedereen die een bovengemiddeld inkomen heeft zo weg te zetten. Maar als je zogenaamd absolute gelijkheid wilt moet je over stappen naar een communistisch systeem. Lijkt me ook niet echt ideaal.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:53 schreef Noin het volgende:
Een voorbeeld:
Denk je dat de Clintons elke cent bij elkaar moeten schrapen om rond te komen? Wat denk je dat die verdienen?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:53 schreef Noin het volgende:
Een voorbeeld:
Als de doorgewinterde business man heeft hij ook al aangegeven om te verdienen aan de presidents positie. Ze kinderen mogen namelijk zijn bedrijf lijden als hij president is. Hij geeft niet alleen zijn belastingen vrij, hij wil er ook gewoon aan verdienen. Ze kinderen lijden ze bedrijf als hij president is. Iedere beslising die hij neemt als president is dus onderhebig aan de vraag, verdienen we er aan? Niet wat is het beste voor de bevolking, maar hoe worden wij rijker?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:56 schreef burned het volgende:
[..]
Verwacht eerder dat hij zich niet vast wil laten pinnen op economisch verantwoord gedrag voor je eigen firmas die niet altijd als de meest ethische/sociale stappen gezien worden. Dan wordt je als business man afgerekend op menselijkheid wat helemaal niet het streven van je is.
Zoals hij al aangaf, hij gebruikt belasting voordelen omdat ze er zijn. Als Clinton daar iets op tegen heeft had ze al lang iets moeten ondernemen ipv dit nu als aas proberen op te spelen.
Na het Presidentschap van Bill waren de Clintons met al die rechtszaken bijna door hun geld heen, dat hebben ze mooi rechtgezet met al die speeches die Bill doet (en waar een President na zijn carriere flink wat geld verdient), kwam Hillary ook flink op kritiek te staan toen ze zei dat ze het financieel zo zwaar hadden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Denk je dat de Clintons elke cent bij elkaar moeten schrapen om rond te komen? Wat denk je dat die verdienen?
De kunst is om een tussen het extreme kapitalisme en communisme in te zitten. Trump helt teveel over naar het extreme kapitalisme. En mij is altijd geleerd waar " te " voor staat nooit goed kan zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:58 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om iedereen die een bovengemiddeld inkomen heeft zo weg te zetten. Maar als je zogenaamd absolute gelijkheid wilt moet je over stappen naar een communistisch systeem. Lijkt me ook niet echt ideaal.
Trump is hier en daar door de jaren heen ook door z'n geld heen gegaanquote:Op dinsdag 27 september 2016 05:01 schreef Slaro het volgende:
[..]
Na het Presidentschap van Bill waren de Clintons met al die rechtszaken bijna door hun geld heen, dat hebben ze mooi rechtgezet met al die speeches die Bill doet (en waar een President na zijn carriere flink wat geld verdient), kwam Hillary ook flink op kritiek te staan toen ze zei dat ze het financieel zo zwaar hadden.
Er zit wel een groot verschil tussen Hillery Clinton en de Trump familie, zoals Trump het al zei, hij kreeg maar een klein bedragje te lenen " Fucking 15 miljoen van zijn vader" dat noem ik niet klein. waarmee hij zijn imperium heeft opgebouwd of zo iets.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Denk je dat de Clintons elke cent bij elkaar moeten schrapen om rond te komen? Wat denk je dat die verdienen?
Overspel is beter dan pedofilie.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Trump is hier en daar door de jaren heen ook door z'n geld heen gegaan![]()
De Clintons verdienen ook flink wat geld, het valt nog mee dat Wallstreet niet genoemd werd.
Volgens mij heeft Trump dat nergens zo gezegd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:55 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Clinton iets feller was, Trump wat vaker onderbreekt. En vooral Trump schofferen zoals hij dat met haar deed. Daar mis ik bijvoorbeeld de biecht van Trump dat hij seks met zijn dochter wil hebben. Daar had ze hem helemaal mee de grond in kunnen trappen als ze dat goed aanpakt.
15 miljoen? Ik dacht 1 miljoen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Er zit wel een groot verschil tussen Hillery Clinton en de Trump familie, zoals Trump het al zei, hij kreeg maar een klein bedragje te lenen " Fucking 15 miljoen van zijn vader" dat noem ik niet klein. waarmee hij zijn imperium heeft opgebouwd of zo iets.
Waar heb je die 15 miljoen vandaan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Er zit wel een groot verschil tussen Hillery Clinton en de Trump familie, zoals Trump het al zei, hij kreeg maar een klein bedragje te lenen " Fucking 15 miljoen van zijn vader" dat noem ik niet klein. waarmee hij zijn imperium heeft opgebouwd of zo iets.
Maar daar kan zijn vrouw toch niks aan doen, was zij niet juist het slachtoffer in deze en de grotere vrouw die het hem heeft vergeven, lijkt me een goede kwaliteit voor een president.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:01 schreef Mike het volgende:
Haha, Trump zegt op CNN dat-ie blij was dat-ie zich kon inhouden over de affaires van Bill.
Ik vond het heerlijk ironisch dat-ie blij was dat hij er niet over begonnen was, om er meteen na het debat er over te beginnen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar daar kan zijn vrouw toch niks aan doen, was zij niet juist het slachtoffer in deze en de grotere vrouw die het hem heeft vergeven, lijkt me een goede kwaliteit voor een president.
Poetin is intelligenter gemaakt in de Russische propaganda dan hij in werkelijkheid is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:04 schreef Noin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Trump dat nergens zo gezegd.
Ik ben behoorlijk links maar zoals de media zijn woorden verdraaien ben ik het niet mee eens.
Ik denk dat dat ook de reden is dat Hillary er verder niks mee doet.
Dat Hillary veel feller had mogen zijn ben ik met je eens.
Maar misschien bewaart ze dat voor het laatste debat.
Ze had dingen moeten zeggen als: dus jij geeft je tax returns pas als ik de emails overhandig?
Lekker afschuiven van verantwoording. Andere mensen de schuld ergens van geven en smoesjes verzinnen zodat JIJ je tax returns niet hoeft te laten zien.
Clinton is gewoon geen goede debater.
Trump is een rampzalig slechte debater.
Ik vraag me serieus af hoe een van deze twee het zouden doen in een priveekamertje bij Poetin.
Poetin maakt zulke mensen met de grond gelijk. Zo slecht met woorden zijn ze.
Hij doet wat een econoom doet, welvaart creeeren. Redelijk puur in die zin. Denk niet dat je em dat kwalijk kunt nemen en persoonlijk vind ik het ook wel iets dat aan t denken zet. Its a commercial world afterall. Saudie arabie is dan ook wel een interessante zoals trump zelf ook al aangaf.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als de doorgewinterde business man heeft hij ook al aangegeven om te verdienen aan de presidents positie. Ze kinderen mogen namelijk zijn bedrijf lijden als hij president is. Hij geeft niet alleen zijn belastingen vrij, hij wil er ook gewoon aan verdienen. Ze kinderen lijden ze bedrijf als hij president is. Iedere beslising die hij neemt als president is dus onderhebig aan de vraag, verdienen we er aan? Niet wat is het beste voor de bevolking, maar hoe worden wij rijker?
Kom op zeg. Dat zou helemaal fout vallen. Er is nog veel betere ammunitie.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:55 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Donald Trump zit aan ze derde vrouw, want de meeste zijn er achter gekomen dat hij geld geeft aan NAMBLA.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar daar kan zijn vrouw toch niks aan doen, was zij niet juist het slachtoffer in deze en de grotere vrouw die het hem heeft vergeven, lijkt me een goede kwaliteit voor een president.
Ik meende dat hillary dat zei over Trumps vader in haar speech, maar al is het een miljoen het is nog steeds fucking veel lolquote:Op dinsdag 27 september 2016 05:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar heb je die 15 miljoen vandaan?
Wtf is dat?quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:07 schreef Tweek het volgende:
[..]
Donald Trump zit aan ze derde vrouw, want de meeste zijn er achter gekomen dat hij geld geeft aan NAMBLA.
Als hij niks had gedaan met ze vaders erfenis en gewoon gestoken in aandelen had hij meer betekend voor Amerika dan wat hij nu had gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:07 schreef burned het volgende:
[..]
Hij doet wat een econoom doet, welvaart creeeren. Redelijk puur in die zin. Denk niet dat je em dat kwalijk kunt nemen en persoonlijk vind ik het ook wel iets dat aan t denken zet. Its a commercial world afterall. Saudie arabie is dan ook wel een interessante zoals trump zelf ook al aangaf.
Hoe dan ook, je weet precies wat ie wil. Wou dat het zo makkelijk is bij sommige andere mensen om te doorgronden wat hun motivaties zijn, vooral als het om politici gaat.
Hij houdt het gewoon als ammo achter de hand. Denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:01 schreef Mike het volgende:
Haha, Trump zegt op CNN dat-ie blij was dat-ie zich kon inhouden over de affaires van Bill.
964 miljoen is geen bovengemiddeld inkomen meer. 52k is het gemiddelde inkomen. 100k is bovengemiddeld. 150k misschien.... Maar 965.000.000 ?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:58 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om iedereen die een bovengemiddeld inkomen heeft zo weg te zetten. Maar als je zogenaamd absolute gelijkheid wilt moet je over stappen naar een communistisch systeem. Lijkt me ook niet echt ideaal.
Zeggen dat ie er uit respect voor Chelsea niet over begon, maar wel in het midden laten (of soort van dreigen) dat hij er volgend debat mss mee zal komen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk ironisch dat-ie blij was dat hij er niet over begonnen was, om er meteen na het debat er over te beginnen.
3 vrouwen en scheidingen daar win je het mee, hij kan er niks over zeggen, want hij heeft het zelf ook gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hij houdt het gewoon als ammo achter de hand. Denk ik.
http://www.politico.com/b(...)-million-loan-228709quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar heb je die 15 miljoen vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |