Clinton heeft ook een aantal keren niet de waarheid gesproken. Alhoewel dit zeker in het algemeeen in het voordeel is van trumpquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:56 schreef Noin het volgende:
[..]
wtf serieus?
Vandaar dus dat Trump gewoon kon liegen wat ie wilde zonder daar op aangesproken te worden?
Ja, dat komt omdat een debate moderator Mitt Romney 4 jaar geleden corrigeerde en dat vonden de republikeinen toen erg oneerlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:56 schreef Noin het volgende:
[..]
wtf serieus?
Vandaar dus dat Trump gewoon kon liegen wat ie wilde zonder daar op aangesproken te worden?
Dat hij vreemd gaat, aan ze derde vrouw toe is, dat hij niet weet wat een blind trust is, daar geen gebruik van gaat maken en ze family er beter uit gaat komen als hij president is etc.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:55 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Clinton iets feller was, Trump wat vaker onderbreekt. En vooral Trump schofferen zoals hij dat met haar deed. Daar mis ik bijvoorbeeld de biecht van Trump dat hij seks met zijn dochter wil hebben. Daar had ze hem helemaal mee de grond in kunnen trappen als ze dat goed aanpakt.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hij had Sanders op geen van ze argumenten kunnen pakken.
Ja, komt waarschijnlijk ook doordat Romney op een dergelijke manier gigantisch de les werd gelezen door een moderator wat betreft de feiten vier jaar geleden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:56 schreef Noin het volgende:
[..]
wtf serieus?
Beetje makkelijk om iedereen die een bovengemiddeld inkomen heeft zo weg te zetten. Maar als je zogenaamd absolute gelijkheid wilt moet je over stappen naar een communistisch systeem. Lijkt me ook niet echt ideaal.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:53 schreef Noin het volgende:
Trump begon sterk, Hillary was goed in het middenstuk, Trump eindigde beter.
Inhoudelijk was Trump extreem zwak.
Hillary was wat beter maar nog steeds zwak.
Trump had het wederom voornamelijk over zichzelf.
Clinton had meerdere schoten voor open doel maar was niet wakker genoeg om die te grijpen.
Een voorbeeld:
Trump zegt: ik heb dit jaar 964 miljoen verdient.
Net op het moment dat ze het over inkomensongelijkheid hebben.
Waarom zegt Clinton niet: HOE heb je dat verdient? Over de ruggen van andere mensen. Je buit mensen uit, je betaald geen belasting. Jou geld komt van het hardwerkende GEWONE volk van de VS.
Zo makkelijk om Trump als miljardair los te koppelen van het echt leven. Die kerel heeft nog nooit een dag van zijn leven zijn handen vuil gemaakt. Een inkopper van jewelste.
Clinton pakt die kans niet.
Ik denk dat een Bernie Sanders daar bijvoorbeeld VOL op gedoken zou zijn.
Moet ik wel bij zeggen dat ik de laatste tijd veel debatten kijk van bijvoorbeeld een Matt Dillahunty en die is debatterend van een andere planeet.
Misschien dat Trump/Clinton daarom zo zwak over komen.
Denk je dat de Clintons elke cent bij elkaar moeten schrapen om rond te komen? Wat denk je dat die verdienen?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:53 schreef Noin het volgende:
Trump begon sterk, Hillary was goed in het middenstuk, Trump eindigde beter.
Inhoudelijk was Trump extreem zwak.
Hillary was wat beter maar nog steeds zwak.
Trump had het wederom voornamelijk over zichzelf.
Clinton had meerdere schoten voor open doel maar was niet wakker genoeg om die te grijpen.
Een voorbeeld:
Trump zegt: ik heb dit jaar 964 miljoen verdient.
Net op het moment dat ze het over inkomensongelijkheid hebben.
Waarom zegt Clinton niet: HOE heb je dat verdient? Over de ruggen van andere mensen. Je buit mensen uit, je betaald geen belasting. Jou geld komt van het hardwerkende GEWONE volk van de VS.
Zo makkelijk om Trump als miljardair los te koppelen van het echt leven. Die kerel heeft nog nooit een dag van zijn leven zijn handen vuil gemaakt. Een inkopper van jewelste.
Clinton pakt die kans niet.
Ik denk dat een Bernie Sanders daar bijvoorbeeld VOL op gedoken zou zijn.
Moet ik wel bij zeggen dat ik de laatste tijd veel debatten kijk van bijvoorbeeld een Matt Dillahunty en die is debatterend van een andere planeet.
Misschien dat Trump/Clinton daarom zo zwak over komen.
Als de doorgewinterde business man heeft hij ook al aangegeven om te verdienen aan de presidents positie. Ze kinderen mogen namelijk zijn bedrijf lijden als hij president is. Hij geeft niet alleen zijn belastingen vrij, hij wil er ook gewoon aan verdienen. Ze kinderen lijden ze bedrijf als hij president is. Iedere beslising die hij neemt als president is dus onderhebig aan de vraag, verdienen we er aan? Niet wat is het beste voor de bevolking, maar hoe worden wij rijker?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:56 schreef burned het volgende:
[..]
Verwacht eerder dat hij zich niet vast wil laten pinnen op economisch verantwoord gedrag voor je eigen firmas die niet altijd als de meest ethische/sociale stappen gezien worden. Dan wordt je als business man afgerekend op menselijkheid wat helemaal niet het streven van je is.
Zoals hij al aangaf, hij gebruikt belasting voordelen omdat ze er zijn. Als Clinton daar iets op tegen heeft had ze al lang iets moeten ondernemen ipv dit nu als aas proberen op te spelen.
Na het Presidentschap van Bill waren de Clintons met al die rechtszaken bijna door hun geld heen, dat hebben ze mooi rechtgezet met al die speeches die Bill doet (en waar een President na zijn carriere flink wat geld verdient), kwam Hillary ook flink op kritiek te staan toen ze zei dat ze het financieel zo zwaar hadden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Denk je dat de Clintons elke cent bij elkaar moeten schrapen om rond te komen? Wat denk je dat die verdienen?
De kunst is om een tussen het extreme kapitalisme en communisme in te zitten. Trump helt teveel over naar het extreme kapitalisme. En mij is altijd geleerd waar " te " voor staat nooit goed kan zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:58 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om iedereen die een bovengemiddeld inkomen heeft zo weg te zetten. Maar als je zogenaamd absolute gelijkheid wilt moet je over stappen naar een communistisch systeem. Lijkt me ook niet echt ideaal.
Trump is hier en daar door de jaren heen ook door z'n geld heen gegaanquote:Op dinsdag 27 september 2016 05:01 schreef Slaro het volgende:
[..]
Na het Presidentschap van Bill waren de Clintons met al die rechtszaken bijna door hun geld heen, dat hebben ze mooi rechtgezet met al die speeches die Bill doet (en waar een President na zijn carriere flink wat geld verdient), kwam Hillary ook flink op kritiek te staan toen ze zei dat ze het financieel zo zwaar hadden.
Er zit wel een groot verschil tussen Hillery Clinton en de Trump familie, zoals Trump het al zei, hij kreeg maar een klein bedragje te lenen " Fucking 15 miljoen van zijn vader" dat noem ik niet klein. waarmee hij zijn imperium heeft opgebouwd of zo iets.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Denk je dat de Clintons elke cent bij elkaar moeten schrapen om rond te komen? Wat denk je dat die verdienen?
Overspel is beter dan pedofilie.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Trump is hier en daar door de jaren heen ook door z'n geld heen gegaan![]()
De Clintons verdienen ook flink wat geld, het valt nog mee dat Wallstreet niet genoemd werd.
Volgens mij heeft Trump dat nergens zo gezegd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:55 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Clinton iets feller was, Trump wat vaker onderbreekt. En vooral Trump schofferen zoals hij dat met haar deed. Daar mis ik bijvoorbeeld de biecht van Trump dat hij seks met zijn dochter wil hebben. Daar had ze hem helemaal mee de grond in kunnen trappen als ze dat goed aanpakt.
15 miljoen? Ik dacht 1 miljoen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Er zit wel een groot verschil tussen Hillery Clinton en de Trump familie, zoals Trump het al zei, hij kreeg maar een klein bedragje te lenen " Fucking 15 miljoen van zijn vader" dat noem ik niet klein. waarmee hij zijn imperium heeft opgebouwd of zo iets.
Waar heb je die 15 miljoen vandaan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Er zit wel een groot verschil tussen Hillery Clinton en de Trump familie, zoals Trump het al zei, hij kreeg maar een klein bedragje te lenen " Fucking 15 miljoen van zijn vader" dat noem ik niet klein. waarmee hij zijn imperium heeft opgebouwd of zo iets.
Maar daar kan zijn vrouw toch niks aan doen, was zij niet juist het slachtoffer in deze en de grotere vrouw die het hem heeft vergeven, lijkt me een goede kwaliteit voor een president.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:01 schreef Mike het volgende:
Haha, Trump zegt op CNN dat-ie blij was dat-ie zich kon inhouden over de affaires van Bill.
Ik vond het heerlijk ironisch dat-ie blij was dat hij er niet over begonnen was, om er meteen na het debat er over te beginnen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar daar kan zijn vrouw toch niks aan doen, was zij niet juist het slachtoffer in deze en de grotere vrouw die het hem heeft vergeven, lijkt me een goede kwaliteit voor een president.
Poetin is intelligenter gemaakt in de Russische propaganda dan hij in werkelijkheid is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:04 schreef Noin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Trump dat nergens zo gezegd.
Ik ben behoorlijk links maar zoals de media zijn woorden verdraaien ben ik het niet mee eens.
Ik denk dat dat ook de reden is dat Hillary er verder niks mee doet.
Dat Hillary veel feller had mogen zijn ben ik met je eens.
Maar misschien bewaart ze dat voor het laatste debat.
Ze had dingen moeten zeggen als: dus jij geeft je tax returns pas als ik de emails overhandig?
Lekker afschuiven van verantwoording. Andere mensen de schuld ergens van geven en smoesjes verzinnen zodat JIJ je tax returns niet hoeft te laten zien.
Clinton is gewoon geen goede debater.
Trump is een rampzalig slechte debater.
Ik vraag me serieus af hoe een van deze twee het zouden doen in een priveekamertje bij Poetin.
Poetin maakt zulke mensen met de grond gelijk. Zo slecht met woorden zijn ze.
Hij doet wat een econoom doet, welvaart creeeren. Redelijk puur in die zin. Denk niet dat je em dat kwalijk kunt nemen en persoonlijk vind ik het ook wel iets dat aan t denken zet. Its a commercial world afterall. Saudie arabie is dan ook wel een interessante zoals trump zelf ook al aangaf.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als de doorgewinterde business man heeft hij ook al aangegeven om te verdienen aan de presidents positie. Ze kinderen mogen namelijk zijn bedrijf lijden als hij president is. Hij geeft niet alleen zijn belastingen vrij, hij wil er ook gewoon aan verdienen. Ze kinderen lijden ze bedrijf als hij president is. Iedere beslising die hij neemt als president is dus onderhebig aan de vraag, verdienen we er aan? Niet wat is het beste voor de bevolking, maar hoe worden wij rijker?
Kom op zeg. Dat zou helemaal fout vallen. Er is nog veel betere ammunitie.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:55 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Donald Trump zit aan ze derde vrouw, want de meeste zijn er achter gekomen dat hij geld geeft aan NAMBLA.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar daar kan zijn vrouw toch niks aan doen, was zij niet juist het slachtoffer in deze en de grotere vrouw die het hem heeft vergeven, lijkt me een goede kwaliteit voor een president.
Ik meende dat hillary dat zei over Trumps vader in haar speech, maar al is het een miljoen het is nog steeds fucking veel lolquote:Op dinsdag 27 september 2016 05:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar heb je die 15 miljoen vandaan?
Wtf is dat?quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:07 schreef Tweek het volgende:
[..]
Donald Trump zit aan ze derde vrouw, want de meeste zijn er achter gekomen dat hij geld geeft aan NAMBLA.
Als hij niks had gedaan met ze vaders erfenis en gewoon gestoken in aandelen had hij meer betekend voor Amerika dan wat hij nu had gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:07 schreef burned het volgende:
[..]
Hij doet wat een econoom doet, welvaart creeeren. Redelijk puur in die zin. Denk niet dat je em dat kwalijk kunt nemen en persoonlijk vind ik het ook wel iets dat aan t denken zet. Its a commercial world afterall. Saudie arabie is dan ook wel een interessante zoals trump zelf ook al aangaf.
Hoe dan ook, je weet precies wat ie wil. Wou dat het zo makkelijk is bij sommige andere mensen om te doorgronden wat hun motivaties zijn, vooral als het om politici gaat.
Hij houdt het gewoon als ammo achter de hand. Denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:01 schreef Mike het volgende:
Haha, Trump zegt op CNN dat-ie blij was dat-ie zich kon inhouden over de affaires van Bill.
964 miljoen is geen bovengemiddeld inkomen meer. 52k is het gemiddelde inkomen. 100k is bovengemiddeld. 150k misschien.... Maar 965.000.000 ?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:58 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om iedereen die een bovengemiddeld inkomen heeft zo weg te zetten. Maar als je zogenaamd absolute gelijkheid wilt moet je over stappen naar een communistisch systeem. Lijkt me ook niet echt ideaal.
Zeggen dat ie er uit respect voor Chelsea niet over begon, maar wel in het midden laten (of soort van dreigen) dat hij er volgend debat mss mee zal komen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk ironisch dat-ie blij was dat hij er niet over begonnen was, om er meteen na het debat er over te beginnen.
3 vrouwen en scheidingen daar win je het mee, hij kan er niks over zeggen, want hij heeft het zelf ook gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hij houdt het gewoon als ammo achter de hand. Denk ik.
http://www.politico.com/b(...)-million-loan-228709quote:Op dinsdag 27 september 2016 05:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar heb je die 15 miljoen vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |