Bohhhhhquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:40 schreef Rockefellow het volgende:
Ik zou liever die dochter van Donald endorsen dan die van Clinton.
Die bestaan niet, verschillen zijn groot daar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:39 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Krappe overwinning voor Clinton, voor zover ik me in de gemiddelde Amerikaan kan verplaatsen.
Waarom ben jij mod?quote:
Ik ben gebanned toen ze zeiden dat het niet zou gebeuren als je een vraag stelde is asktrumpsupporters.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:40 schreef HexHunter het volgende:
Nu wel gelukt.
Ik heb r/The_Donald verslagen.![]()
Met 13 upvotes daar en dan gebanned worden.
Die mods moeten wel vol in paniek zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om kereltjes zoals jij in het gareel te houden.quote:
Meh, ik denk dat dit debat vrij weinig invloed zal hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:42 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Clinton's overwinning nu.
Onterecht.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:42 schreef houdjemond het volgende:
Nee tis 50/50. Er wonen zoveel mensen in de USA met zo bizar veel cultuurverschillen en eigen idealen. Geen peil op te trekken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:42 schreef houdjemond het volgende:
Censuur!quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Om kereltjes zoals jij in het gareel te houden.
Onterecht dat ze eventueel gaat winnen of is mijn vertrouwen onterecht?quote:
Ik hoop dat ze zich aan het inhouden was. Het laatste debat is van FOX (als ik me niet vergis), daar gaat ze al haar energie nodig hebben ben ik bang.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:41 schreef BobW het volgende:
Clinton was echt rustig, een beetje fanatiekeling kon echt gehakt maken van Trump. Maar waarschijnlijk wilde ze niet in een schreeuwgevecht terecht komen.
Hopelijk vertaalt het zich in een goede lead voor Clinton.quote:
Door mijn spelling te verbeteren? Wat een autistisch baantje zeg.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Om kereltjes zoals jij in het gareel te houden.
Fortuyn was wel een god in debatten jaquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:43 schreef burned het volgende:
Fortuyn had gehakt gemaakt van beiden. Slap debat, inhoudelijk zowel als qua karakters/inspelend op de ander.
Mwaoh, ik vind dat-ie wat simpele leuzen uitdraagt in simpele bewoordingen tov Hillary. Hoe dat gaat uitwerken is een tweede.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:41 schreef luxerobots het volgende:
Clinton was over het algemeen beter op de inhoud. Trump had betere oneliners en een paar betere aanvallen.
Moeilijk om er echt een winnaar in te zien. Toch denk ik dat het licht positief is voor Trump. Het idee van president Trump is toch wat dichterbij gekomen.
Jouw vertrouwen :pquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Onterecht dat ze eventueel gaat winnen of is mijn vertrouwen onterecht?
Goed punt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die bestaan niet, verschillen zijn groot daar.
Trump zorgt wel voor extra duw omlaag nog.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:43 schreef ludovico het volgende:
Wat een fucking laag niveau is dat Amerikaanse politiek toch.
En daarna lekker de darkroom in met Bill.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:43 schreef burned het volgende:
Fortuyn had gehakt gemaakt van beiden. Slap debat, inhoudelijk zowel als qua karakters/inspelend op de ander.
In Groot-Brittaniė was de meerderheid van de deskundigen voor remain.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:45 schreef Slaro het volgende:
Het is wel wat Nichole zegt, Trump is wel eerder tot verliezer verklaard door expers en Clinton lijkt meer presidentieel, maar dat is niet wat veel Amerikanen deze verkiezingen als standaard beschouwen.
Klopt je kunt een end komen met simpele leuzen en zinsneden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:45 schreef Slaro het volgende:
Het is wel wat Nichole zegt, Trump is wel eerder tot verliezer verklaard door expers en Clinton lijkt meer presidentieel, maar dat is niet wat veel Amerikanen deze verkiezingen als standaard beschouwen.
die, over laag niveau gesproken...quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:43 schreef ludovico het volgende:
Was wel een hele slechte moderator, geen enkele fact check. Paar keer proberen en dan toch weer niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:48 schreef burned het volgende:
Was het eigenlijk wel een debat? Of slappe verkiezings filmpjes van 2 kandidaten met een hoop geblaat die wel al gehoord hebben?
Fact checken mag nietquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:49 schreef Tweek het volgende:
[..]
Was wel een hele slechte moderator, geen enkele fact check. Paar keer proberen en dan toch weer niet.
Hij deed eigenlijk meer aan fact checking dan ik verwacht had (bv over de Irak-oorlog) omdat er was afgesproken dat dat helemaal niet zou gebeuren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:49 schreef Tweek het volgende:
[..]
Was wel een hele slechte moderator, geen enkele fact check. Paar keer proberen en dan toch weer niet.
Trump doet me denken aan Calimero, Zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:43 schreef ludovico het volgende:
GOP had een verbod op factchecking bedwongen als voorwaarde voor het debat.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:49 schreef Tweek het volgende:
[..]
Moest trouwens wel lachen om dat publiek wat achter hem zat, hoezo je houden aan de regelsquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij deed eigenlijk meer aan fact checking dan ik verwacht had (bv over de Irak-oorlog) omdat er was afgesproken dat dat helemaal niet zou gebeuren.
Ik las dat er 18 fact-checkers waren eerder vanavond.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
GOP had een verbod op factchecking bedwongen als voorwaarde voor het debat.
Inderdaad. Maar die uitkomst stond al vast.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:50 schreef Federer-fan het volgende:
CNN vrijwel uitsluitend negatief over Trump.
Om eerlijk te zijn het enige wat ik een beetje een plan vond in heel dat debat was dat amerika meer betaald zou mogen krijgen om over geheel de wereld te helpen. Het is het enige wat een beetje aanzet te denken. Met de rest wat er gezegd is kan ik echt niets. Waarom heb ik dit debat ook gekeken >.< slapen was beter geweestquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:49 schreef Tweek het volgende:
[..]
En Fox is vrijwel positief over Trumpquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:50 schreef Federer-fan het volgende:
CNN vrijwel uitsluitend negatief over Trump.
Quelle surprise.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En Fox is vrijwel positief over Trump
Hij had Sanders op geen van ze argumenten kunnen pakken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:53 schreef Noin het volgende:
Trump begon sterk, Hillary was goed in het middenstuk, Trump eindigde beter.
Inhoudelijk was Trump extreem zwak.
Hillary was wat beter maar nog steeds zwak.
Trump had het wederom voornamelijk over zichzelf.
Clinton had meerdere schoten voor open doel maar was niet wakker genoeg om die te grijpen.
Een voorbeeld:
Trump zegt: ik heb dit jaar 964 miljoen verdient.
Net op het moment dat ze het over inkomensongelijkheid hebben.
Waarom zegt Clinton niet: HOE heb je dat verdient? Over de ruggen van andere mensen. Je buit mensen uit, je betaald geen belasting. Jou geld komt van het hardwerkende GEWONE volk van de VS.
Zo makkelijk om Trump als miljardair los te koppelen van het echt leven. Die kerel heeft nog nooit een dag van zijn leven zijn handen vuil gemaakt. Een inkopper van jewelste.
Clinton pakt die kans niet.
Ik denk dat een Bernie Sanders daar bijvoorbeeld VOL op gedoken zou zijn.
Moet ik wel bij zeggen dat ik de laatste tijd veel debatten kijk van bijvoorbeeld een Matt Dillahunty en die is debatterend van een andere planeet.
Misschien dat Trump/Clinton daarom zo zwak over komen.
Ja, alleen vaak vind ik ze neutraal overkomen doordat ze voor- en tegenstanders aan het woord laten, maar nu niet echt. Alleen maar CNN-anchors aan het woord.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar die uitkomst stond al vast.
Deskundigen zijn dan ook niet representatief voor het gewone volk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Groot-Brittaniė was de meerderheid van de deskundigen voor remain.
Ik had gehoopt dat Clinton iets feller was, Trump wat vaker onderbreekt. En vooral Trump schofferen zoals hij dat met haar deed. Daar mis ik bijvoorbeeld de biecht van Trump dat hij seks met zijn dochter wil hebben. Daar had ze hem helemaal mee de grond in kunnen trappen als ze dat goed aanpakt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:53 schreef Noin het volgende:
Trump begon sterk, Hillary was goed in het middenstuk, Trump eindigde beter.
Inhoudelijk was Trump extreem zwak.
Hillary was wat beter maar nog steeds zwak.
Trump had het wederom voornamelijk over zichzelf.
Clinton had meerdere schoten voor open doel maar was niet wakker genoeg om die te grijpen.
Een voorbeeld:
Trump zegt: ik heb dit jaar 964 miljoen verdient.
Net op het moment dat ze het over inkomensongelijkheid hebben.
Waarom zegt Clinton niet: HOE heb je dat verdient? Over de ruggen van andere mensen. Je buit mensen uit, je betaald geen belasting. Jou geld komt van het hardwerkende GEWONE volk van de VS.
Zo makkelijk om Trump als miljardair los te koppelen van het echt leven. Die kerel heeft nog nooit een dag van zijn leven zijn handen vuil gemaakt. Een inkopper van jewelste.
Clinton pakt die kans niet.
Ik denk dat een Bernie Sanders daar bijvoorbeeld VOL op gedoken zou zijn.
Moet ik wel bij zeggen dat ik de laatste tijd veel debatten kijk van bijvoorbeeld een Matt Dillahunty en die is debatterend van een andere planeet.
Misschien dat Trump/Clinton daarom zo zwak over komen.
Verwacht eerder dat hij zich niet vast wil laten pinnen op economisch verantwoord gedrag voor je eigen firmas die niet altijd als de meest ethische/sociale stappen gezien worden. Dan wordt je als business man afgerekend op menselijkheid wat helemaal niet het streven van je is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:52 schreef Tweek het volgende:
Ik begrijp best dat Trump ze taxes niet will vrij geven omdat hij geld gegeven heeft aan NAMBLA. Maar het moment dat je hem wijst op dat de IRS er geen bezwaar tegen heeft als hij ze vrij geeft moet je hem dwingen tot een ander antwoord. Audit is geen reden meer en je lult er overheen omdat je pedofilie steunt en niet wil dat mensen weten dat je het neuken van kinderen steunt.
Trump verklaarde de liefde aan sean hannity, beetje lullig als ze dan niet vinden dat hij won.quote:
wtf serieus?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
GOP had een verbod op factchecking bedwongen als voorwaarde voor het debat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |