Ze heeft al een potentiėle VP benoemd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:38 schreef KetchupFTW het volgende:
Misschien gaat Hillary dood in de tussentijd en dan kan Bernie alsnog tot president benoemt worden?
Benoemd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:38 schreef KetchupFTW het volgende:
Misschien gaat Hillary dood in de tussentijd en dan kan Bernie alsnog tot president benoemt worden?
Zoals hij dit weekend Gennifer Flowers uitnodigde voor het debat?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:38 schreef Poepz0r het volgende:
Trump heeft wel een punt. Clinton is vele malen smeriger terwijl Trump allang haar af had kunnen maken met Lewinski of een ander neukertje van haar man Bill etc etc
Niet echt...Trump heeft al vaker aangegeven dat de verkiezingen 'rigged' worden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een idiote laatste vraag ...
Hij zei er toch niks over verder? Zij maakt hem zwart met reclamespotjes komop zegquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Zoals hij dit weekend Gennifer Flowers uitnodigde voor het debat?
Enkel in het eerste geval is er geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De hele discussie "Jou plan is waardeloos omdat de vijand hoort wat je van plan bent" en "Je wil je plan verborgen houden voor de vijand, dus je hebt geen plan" is echt hilarisch. En er valt voor beide zijdes geen speld tussen te krijgen ...
Je stemt dus op de man die vreemd gaat in plaats van de vrouw waarop wordt vreemd gegaan. Je bent dus een idioot en hebt een laag iq.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:38 schreef Poepz0r het volgende:
Trump heeft wel een punt. Clinton is vele malen smeriger terwijl Trump allang haar af had kunnen maken met Lewinski of een ander neukertje van haar man Bill etc etc
quote:
Bohhhhhquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:40 schreef Rockefellow het volgende:
Ik zou liever die dochter van Donald endorsen dan die van Clinton.
Die bestaan niet, verschillen zijn groot daar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:39 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Krappe overwinning voor Clinton, voor zover ik me in de gemiddelde Amerikaan kan verplaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |