Marokko deed ook mee, ze hadden tientallen apen gestuurdquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:23 schreef Ryan3 het volgende:
Samen met Balkie, coalition of the willing...?
Dat is geen acteren. Dat is je huiswerk hebben gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zijn wel de geacteerde momenten die Clinton zo vervelend maken.
Nee, ik lach er niet om, daarvoor vind ik dergelijk taalgebruik veel te kwalijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het enige wat jij doet is vervelend zijn, veel meer heb je niet in je mars. Egocentrisch en vervelend manneke. Het erge is dat je het zelf nog grappig lijkt te vinden ook.
-Oops.-quote:
"Woooo" roepen is je huiswerk hebben gedaan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is geen acteren. Dat is je huiswerk hebben gedaan.
Ja, in Amerika kan dat, in Nederland niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:23 schreef Ryan3 het volgende:
Winning temperament, zegt-ie van zichzelf, dat-ie dat heeft.
quote:
Hij heeft geen verworven titel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:24 schreef Mike het volgende:
Het valt me op dat Clinton niet 'mr Trump' zegt maar 'Donald'.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is geen acteren. Dat is je huiswerk hebben gedaan.
Lolbertariėr die niet wist waar Aleppo lag eh nee, niet wist wat Aleppo was, moet ik zeggen.quote:
Clinton heeft haar spontaniteit lang geleden al verloren. Jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zijn wel de geacteerde momenten die Clinton zo vervelend maken.
Klopt, terwijl hij steeds "secretary Clinton" zegt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:24 schreef Mike het volgende:
Het valt me op dat Clinton niet 'mr Trump' zegt maar 'Donald'.
Allemaal losers hier idd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, in Amerika kan dat, in Nederland niet.
Hoe bedoel je?quote:
Dat ie "maar" een burger is en niet al een titel heeft in de politiek zoals Hil.quote:
Geert Wilders zei ooit ''man'' tegen de MP van Nederland. Maakt dat Wilders een meerdere?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt, terwijl hij steeds "secretary Clinton" zegt.
Laat zien dat zij zijn meerdere is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |