abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165338436

Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!

Had ik al gezegd dat het hier kanjergezellig is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL vóór de SC

VBL ná de SC

kL2jc.jpgavatar898769_1.gifcaptainmad.JPGloDeX.pngmaradona_cigar.jpgkashiaroom.gifskul_logo.jpg1.jpgphpuwEvN4AM.jpg
vanbeek.jpgSoc82Fok.jpgkort.jpgelmejorgif.gif12181751.jpgb.jpgclip0690.gifblaise_pascal.jpegheuj.jpg
boskamp_jan1.JPGpolo.jpgearth.jpg28vb034.pngUI.jpgdemeerlogoklein.jpgjessica3.giffok%202.gifnoiconn.png
678456.jpgewfs.jpgpipo.jpg1axis.jpgDize.gifkate2.jpghandp.jpgBmi%20Jup.pngbeerwijf.JPG
avasmall.jpgo6jro.gif

o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.

o Mensen die voor meer dan één club zijn.

o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.

o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.

o Mensen die de topicpointer serieus nemen.

o Mensen die een kliekje vormen.

pi_165338502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Zijn vaak wel goedkoop naar Azie.
Maar heb nu goedkope vlucht met cathay pacific voor in de winter.

heb je daar wel eens mee gevlogen?
zeker heel veel, zijn echt wel no2 van Azië na Singapore Airlines al vond ik ze vroeger beter, toen hadden ze cabin crew uit heel Azië, al een tijdje alleen maar Honkies en Chinezen, die zijn toch een stuk minder omdat ze geen idee hebben wat service inhoudt en alleen maar als robots doen wat ze opgedragen is.
pi_165338542
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:01 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

De meeste enkeltjes zijn naar Polen neem ik aan? Dan krijg je nauwelijks miles, alleen legs. Lounge is leuk bij een overstap, want je gaat niet voor je plezier 3 uur op een luchthaven zitten.
ja klopt.
maar hoef ook echt niet veel meer
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_165339173
Boelers. Hebben jullie je nieren en hoornvliezen nog?
pi_165339179
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
zover ik weet wel
mijn kunnen ze niet harvesten zei napoleonfour
pi_165339194
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:51 schreef JanCees het volgende:

[..]

Ik vind jou ontzettend sneu als je dat sneu vindt

Eigenlijk vond ik dat al dus maakt niet uit
Dat is niet erg vriendelijk van je, maar dat is jouw mening.
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

had ik een paar dagen ervoor al gedaan

Sorry dat ik zelf over mijn lichaam beschik
Je deed het zeer sterk voorkomen of je naar aanleiding van dit besluit van de overheid jezelf had uitgeschreven als donor, terwijl je eerst klaarblijkelijk wel donor was.

Het leek dus dat je jezelf had uitgeschreven als een soort statement richting de overheid terwijl er wat mij betreft levens op het spel staan en dat vind ik sneu.

Als je voor jezelf de beslissing had gemaakt om van Ja naar Nee te gaan, iets wat ik zelf niet zou doen maar dat is volledig aan jou, vind ik daar niks mis mee, maar ik vind het gewoon een zwaktebod van mensen die nu van Ja naar Nee gaan uit een soort van protest.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik vind dat je iedere keuze moet respecteren.
Dus ook abortus / euthanasie etc.
pi_165339203
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

zover ik weet wel
mijn kunnen ze niet harvesten zei napoleonfour
Ik vind het een vreemde verandering. Zeker ook omdat hij eigenlijk alleen maar naar de eerste kamer gaat doordat een of andere pipo in de file stond en niet tegen kon stemmen. :')
pi_165339207
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
ja want een ongeboren baby kan kiezen voor abortus
uh oke
pi_165339216
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind het een vreemde verandering. Zeker ook omdat hij eigenlijk alleen maar naar de eerste kamer gaat doordat een of andere pipo in de file stond en niet tegen kon stemmen. :')
Ik ben ook zeer tegen deze wetswijziging.
pi_165339217
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

ja want een ongeboren baby kan kiezen voor abortus
uh oke
De verkrachte moeder kan daar wel voor kiezen.
pi_165339221
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

[..]

Je deed het zeer sterk voorkomen of je naar aanleiding van dit besluit van de overheid jezelf had uitgeschreven als donor, terwijl je eerst klaarblijkelijk wel donor was.

Het leek dus dat je jezelf had uitgeschreven als een soort statement richting de overheid terwijl er wat mij betreft levens op het spel staan en dat vind ik sneu.

Als je voor jezelf de beslissing had gemaakt om van Ja naar Nee te gaan, iets wat ik zelf niet zou doen maar dat is volledig aan jou, vind ik daar niks mis mee, maar ik vind het gewoon een zwaktebod van mensen die nu van Ja naar Nee gaan uit een soort van protest.

[..]

Bij abortus kies je voor iemand anders.
pi_165339223
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
ja
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_165339227
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

De verkrachte moeder kan daar wel voor kiezen.
kwaad moet je niet met kwaad bestrijden
pi_165339234
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Bij euthanasie kies je voor iemand anders.
Dat verschilt per geval.
pi_165339236
quote:

[..]

[..]

[..]

Met de nieuwe regeling zou iedereen per definitie van ja naar nee moeten gaan.
pi_165339245
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Met de nieuwe regeling zou iedereen per definitie van ja naar nee moeten gaan.
Wat is die definitie dan?
pi_165339250
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik ben ook zeer tegen deze wetswijziging.
Ik vind ook dat de tweede kamer niet heeft te beslissen over de lichamelijke integriteit van het individu. Dat is echt een grens overschrijden wmb.
pi_165339257
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:48 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

ja
Napo, je mening over de donor wijziging die op til staat?
pi_165339272
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

kwaad moet je niet met kwaad bestrijden
Denk dat een verkrachte moeder daar in het algemeen toch anders over denkt.
pi_165339278
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Gelukkig ook veel niet.
pi_165339294
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Kind kun je nog altijd afstaan voor adoptie.
pi_165339303
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat verschilt per geval.
Bij euthanasie beslis je zelf of een uitdrukkelijk gemandateerde over de lichamelijke integriteit, in dit geval gaan we naar de situatie dat je geen moslims op de voorpagina mag zetten, want dan schendt je iemand z'n kwetsrechten, maar je mag wel z'n hele lijf leegrukken zonder zijn uitdrukkelijke toestemming.
pi_165339315
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wat is die definitie dan?
Je bent donor, tenzij uitdrukkelijk kenbaar gemaakt dat je dat niet wilt.
pi_165339319
Ik moet zeggen dat ik de bezwaren tegen de nieuwe wet zeker kan begrijp, ik erger me alleen aan mensen die met hun volle verstand zich actief hadden aangemeld als donor, en nu als statement hun ja naar nee veranderen.
pi_165339325
Als het enige argument voor abortus verkrachting is, dan weten we dat het over een kleine minderheid gaat van de totale abortussen
En dan lijkt het me evident dat het een kwalijke zaak is.
pi_165339333
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je bent donor, tenzij uitdrukkelijk kenbaar gemaakt dat je dat niet wilt.
Ja dat snap ik, maar niet waarom je dan per definitie van ja naar nee zou moeten gaan.
pi_165339334
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de bezwaren tegen de nieuwe wet zeker kan begrijp, ik erger me alleen aan mensen die met hun volle verstand zich actief hadden aangemeld als donor, en nu als statement hun ja naar nee veranderen.
Waarom? In ieder geval mensen met een beetje kloten in plaats van dat passieve kutvolk waar Nederland uit bestaat.
pi_165339338
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet de overheid maar niet zulke belachelijke wetswijzigingen doen
pi_165339349
heb in principe weinig tegen donor zijn, maar principieel zou ik het niet doen in een land waar de keuze niet 100% vrij is
pi_165339356
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:50 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Kind kun je nog altijd afstaan voor adoptie.
Dat zou ik echt nooit kunnen.
Noot noot.
pi_165339362
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, maar niet waarom je dan per definitie van ja naar nee zou moeten gaan.
Of je nu verandert uit protest of je verandert uit een andere overweging die jij wel goedkeurt. Je gaat per definitie van ja naar nee nu. Maar ik had een stukje van je context gemist dus laat maar. ;)
pi_165339370
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:53 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Maar als je er zelf niet voor zou kunnen zorgen is dat een optie.
pi_165339382
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Als het enige argument voor abortus verkrachting is, dan weten we dat het over een kleine minderheid gaat van de totale abortussen
En dan lijkt het me evident dat het een kwalijke zaak is.
Dat is niet het enige argument, ik vind dat er sprake moet zijn van zelfbeschikking en niet een verbod dat komt vanuit een christelijke moraal waar een groot deel van de vrouwen in Nederland geen boodschap aan heeft.
pi_165339385
quote:

[..]

Stijn is ook goed terechtgekomen bij ons.
pi_165339392
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat is niet het enige argument, ik vind dat er sprake moet zijn van zelfbeschikking en niet een verbod dat komt vanuit een christelijke moraal waar een groot deel van de vrouwen in Nederland geen boodschap aan heeft.
Er is geen zelfbeschikking. Want het ongeboren kind kan niet kiezen.
pi_165339412
quote:

[..]

Lijkt me ook lastig om, hoezeer je toch van je kind gaat houden, elke dag een spoor van je eigen verkrachting in handen hebt.
pi_165339414
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Zit nog wel een verschil tussen zelfbeschikking en moord.
pi_165339431
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Lijkt me ook lastig om, hoezeer je toch van je kind gaat houden, elke dag een spoor van je eigen verkrachting in handen hebt.
Dat blijf je denk ik ook zonder kind wel met je mee dragen.
pi_165339437
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik kijk nu vanuit het perspectief van de ouder, niet van het kind.
pi_165339447
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:55 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dat blijf je denk ik ook zonder kind wel met je mee dragen.
Niet fysiek.
pi_165339452
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik kijk nu vanuit het perspectief van de ouder, niet van het kind.
Ik vind het belang van het kind belangrijker.
Want in de meeste gevallen had een zwangerschap voorkomen kunnen worden.
En in extreme gevallen kun je een kind ter adoptie afstaan en ben je er ook vanaf zonder dat je moord pleegt.
pi_165339471
Ben blij dat vrouwen zelf mogen kiezen voor een abortus of niet.
Maar ja er zijn ook vrouwen zat die zich er in neuken terwijl de man het eigenlijk niet wil. Net zo erg eigenlijk.
Noot noot.
pi_165339483
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

In geval van verkrachting heb je zelf ook niet mogen kiezen. Ik vind het een dubbel verhaal, waarin ik de eerste levende toch het voordeel van de twijfel geef.
pi_165339486
quote:

[..]

Ik noem niet een toekomstige moeder die om welke reden dan ook abortus pleegt een moordenaar. Ik noem dat zelfbeschikking.

Uiteraard moet dan per geval overwogen worden wat de juiste stappen zijn.
pi_165339495
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:57 schreef Jojoortje het volgende:
Ben blij dat vrouwen zelf mogen kiezen voor een abortus of niet.
Maar ja er zijn ook vrouwen zat die zich er in neuken terwijl de man het eigenlijk niet wil. Net zo erg eigenlijk.
Wat is 'zich er in neuken' precies? :D
pi_165339506
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat kan de man van jojoortje prima omschrijven.
pi_165339532
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:59 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

geil
graag op anoniem
pi_165339553
quote:

[..]

yo wat
pi_165339580
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Oh is dat weer Twents?

Simpelweg gezegd: vrouw wil kinderen, man niet.. Maar vrouw laat bv. de pil links liggen.
Of een alleenstaande vrouw wil heel graag kinderen, doet aan een one night stand, zegt dat ze aan de pil is en de kerel is te dom om een jasje aan te doen.

Dat soort verhalen.
Noot noot.
pi_165339589
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:02 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oh is dat weer Twents?

Simpelweg gezegd: vrouw wil kinderen, man niet.. Maar vrouw laat bv. de pil links liggen.
Of een alleenstaande vrouw wil heel graag kinderen, doet aan een one night stand, zegt dat ze aan de pil is en de kerel is te dom om een jasje aan te doen.

Dat soort verhalen.
eigen schuld van die man
pi_165339591
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:59 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Leuk.
Noot noot.
pi_165339592
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:01 schreef Saind het volgende:

[..]

yo wat
Voor de discussie vond ik dit wel een mooie. Ik zelf zit er niet zo in. Ik juich het niet toe, maar in zeer uitzonderlijke gevallen moet het mogelijk zijn (en dan alleen in een vroeg stadium).
pi_165339604
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:03 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Voor de discussie vond ik dit wel een mooie. Ik zelf zit er niet zo in. Ik juich het niet toe, maar in zeer uitzonderlijke gevallen moet het mogelijk zijn (en dan alleen in een vroeg stadium).
een kleine 1% dus
pi_165339618
Ergens gaat het ook wel tegen mijn liberale principes in hoor. Maar er wordt nu ook wel makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat er een tekort is aan donoren in Nederland, en dat er mensenlevens op het spel staan. Er is gewoon een grote groep die het niks uitmaakt of ze wel of niet donor zijn, en er zijn zieke mensen bij gebaat dat hun onverschilligheid niet langer negatief maar positief wordt uitgelegd. Ik heb begrepen dat je vrij gemakkelijk kunt aangeven dat je geen donor wilt zijn, dus dat kan toch geen struikelblok zijn als je in Nederland wilt dat de gezondheidsinstellingen niet aan je lichaam komen.
pi_165339619
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

een kleine 1% dus
Ja, niet in het geval van "ongelukjes".
pi_165339623
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:02 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oh is dat weer Twents?

Dat soort verhalen.
Een van mijn beste vrienden heeft dat dus gehad. Met een chick die hij op een datingsite had leren kennen. Nu is hij overigens enorm blij met het kindje, maar toen kon hij wel janken.
pi_165339626
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:03 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Daar was ik bijna echt kwaad geweest _O-

Kweenie, vind dat ze in de VS wel erg laat nog abortus plegen maar verder vind ik het helemaal prima. Liever abortus dan ongewenste kinderen die met een flinke achterstand geboren worden en slecht eindigen enzo.
pi_165339630
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

eigen schuld van die man
Mwoah in het eerste geval ook?

Vrouw en man hebben een relatie. Man ziet het niet helemaal meer zitten en de vrouw raakt ineens zwanger want ze wil hem niet kwijt.
Ik neem aan dat jij je vriendin toen toch ook altijd hebt vertrouwd wat dat betreft?
Noot noot.
pi_165339633
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ergens gaat het ook wel tegen mijn liberale principes in hoor. Maar er wordt nu ook wel makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat er een tekort is aan donoren in Nederland, en dat er mensenlevens op het spel staan. Er is gewoon een grote groep die het niks uitmaakt of ze wel of niet donor zijn, en er zijn zieke mensen bij gebaat dat hun onverschilligheid niet langer negatief maar positief wordt uitgelegd. Ik heb begrepen dat je vrij gemakkelijk kunt aangeven dat je geen donor wilt zijn, dus dat kan toch geen struikelblok zijn als je in Nederland wilt dat de gezondheidsinstellingen niet aan je lichaam komen.
De vraag is heel erg of door deze aanpassing er nu heel veel meer donoren bij komen. Het middel is erger dan de kwaal.
pi_165339637
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar er wordt nu ook wel makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat er een tekort is aan donoren in Nederland, en dat er mensenlevens op het spel staan.
Dat mag nooit voor de individuele vrijheid gaan.
pi_165339647
Ik had niet gedacht dat er zoveel mensen tegen die donorwet zouden zijn tbh
pi_165339657
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Een van mijn beste vrienden heeft dat dus gehad. Met een chick die hij op een datingsite had leren kennen. Nu is hij overigens enorm blij met het kindje, maar toen kon hij wel janken.
Oh :{

Maar de vrouw deed dat bewust? Of schrokken ze allebei heel erg?
Noot noot.
pi_165339662
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Mwoah in het eerste geval ook?

Vrouw en man hebben een relatie. Man ziet het niet helemaal meer zitten en de vrouw raakt ineens zwanger want ze wil hem niet kwijt.
Ik neem aan dat jij je vriendin toen toch ook altijd hebt vertrouwd wat dat betreft?
Als je als man seks hebt met wie dan ook, geef je simpelweg de controle uit handen. Een ongelukje kan altijd gebeuren. In het geval dat abortus legaal is, dan ligt die keuze ook (terecht) totaal bij de vrouw.

Dus ik vind als je geen kind wilt kun je beter geen seks hebben
pi_165339663
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef Saind het volgende:

[..]

Daar was ik bijna echt kwaad geweest _O-

Kweenie, vind dat ze in de VS wel erg laat nog abortus plegen maar verder vind ik het helemaal prima. Liever abortus dan ongewenste kinderen die met een flinke achterstand geboren worden en slecht eindigen enzo.
Daarom meer adoptie. Er zijn zo veel mensen die graag kinderen willen maar ze niet kunnen krijgen. Wachtlijsten zijn nog altijd enorm.
pi_165339672
quote:
Prima, maar dat is een natuurlijk gegeven. Mensen worden ziek en gaan dood. We moeten met onze 'fix'-mentaliteit niet doorslaan en allerlei fundamentele grondrechten gaan treden met voeten om te zorgen dat zo min mogelijk mensen doodgaan.

Aan de andere kant zul je maar net die persoon zijn die het nodig heeft. Maar ik zie dan nog veel meer in een actieve voorlichtingscampagne en ledenwerving. Ook al heeft dat in het verleden minder uitgehaald, ik denk dat de huidige generatie jonge mensen zich veel meer bewust is van het effect dat zij met persoonlijke keuzes op de wereld kunnen hebben.
pi_165339673
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:06 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Daarom meer adoptie. Er zijn zo veel mensen die graag kinderen willen maar ze niet kunnen krijgen. Wachtlijsten zijn nog altijd enorm.
Lijkt me niet dat die wachtlijsten in verhouding staan met hoeveelheid abortus toch?
pi_165339685
misschien moet nederland gewoon wat geld meer steken in kweken van organen
pi_165339689
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:07 schreef Saind het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat die wachtlijsten in verhouding staan met hoeveelheid abortus toch?
Nee, maar dat hoeft ook niet.
pi_165339692
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:05 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

De vraag is heel erg of door deze aanpassing er nu heel veel meer donoren bij komen. Het middel is erger dan de kwaal.
Ik vermoed van wel.

'Was geen donor, maar ik laat het maar zo', zeggen nu veel mensen denk ik.
Noot noot.
pi_165339701
Ik ben iedere keer weer een beetje verbaasd ook als ik jonge mensen hoor die echt conservatief zijn.
Zit te diep in die linkse elite denk ik
pi_165339710
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Als je als man seks hebt met wie dan ook, geef je simpelweg de controle uit handen. Een ongelukje kan altijd gebeuren. In het geval dat abortus legaal is, dan ligt die keuze ook (terecht) totaal bij de vrouw.

Nouja je kunt zelf een condoom om doen natuurlijk...

(Ook niet 100%)
Noot noot.
pi_165339718
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:08 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nouja je kunt zelf een condoom om doen natuurlijk...

(Ook niet 100%)
lijkt me walgelijk
maar kan

maar zelfs dan weet je niet zeker, en dan weet je dat de keuze niet bij jou ligt
pi_165339726
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

lijkt me walgelijk
maar kan

maar zelfs dan weet je niet zeker, en dan weet je dat de keuze niet bij jou ligt
bij wie dan?

dit wordt leuk
pi_165339729
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:06 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oh :{

Maar de vrouw deed dat bewust? Of schrokken ze allebei heel erg?
Ze zei dat ze de pil was vergeten, maar ik vind dat eigenlijk zo'n bullshit. Als je sex hebt is dat toch het eerste waar je aan denkt.
pi_165339732
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

lijkt me walgelijk
maar kan

Klopt.

Nee een condoom is niet heel sexy nee.
Noot noot.
pi_165339740
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:09 schreef Saind het volgende:

[..]

bij wie dan?

dit wordt leuk
zoals ik zei, in het geval dat je abortus legaliseert in je land moet die keuze alleen bij de vrouw liggen
pi_165339743
Gelukkig in polen verboden
pi_165339751
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat mag nooit voor de individuele vrijheid gaan.
Ik vind het lastig te zeggen maar als je binnen een paar klikken je je keuze kan wijzigen vind ik niet dat het ten koste gaat van de individuele vrijheid.

Ik vind het ook een lastig dilemma aangezien ik ook erg gehecht ben aan mijn individuele vrijheid, maar als er mensenlevens op het spel staan wordt het voor mij toch anders. Bovendien, wat ik zeg, je kan gemakkelijk online je keuze wijzigen dus de opt-out is nog steeds gemakkelijk bereikbaar.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:05 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Wat ik heb begrepen is dat 24 procent van Nederland orgaandonor is, en dat er een tekort aan donoren is. Ik heb er verder geen onderzoek naar gedaan dus ik kan weinig zinnigs zeggen of er veel donoren bijkomen en mocht dat het geval zijn vind ik de kwaal erger dan de middelen.

Zelf zou ik denken dat ik het me niet kan voorstellen dat 76 procent van Nederland principieel er op tegen is dat zijn of haar organen gebruikt worden na het overlijden dus dan ga ik er van uit dat het aantal donoren zal stijgen.
pi_165339753
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat is een vrij versimpelde voorstelling van de werkelijkheid. Evolutionair gezien is een man zodanig ontwikkeld dat hij weinig keuze heeft dan een enorme drang naar seks hebben. Ook als daar risico's bij komen kijken. Dat is niet zo'n objectieve keuze als je doet voorkomen.
pi_165339755
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig in polen verboden
Maar ja daar zal het ook gebeuren. Maar dan op manieren die iets minder vrouwvriendelijk zijn.
pi_165339757
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:06 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik hoef geen kind van twee tokkies.
pi_165339758
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ze zei dat ze de pil was vergeten, maar ik vind dat eigenlijk zo'n bullshit. Als je sex hebt is dat toch het eerste waar je aan denkt.
Ja idd zeg.

Btw dan was ze wel met meer pillen nalatig. Als je er eentje vergeet is er nog geen man overboord.
Noot noot.
pi_165339762
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:11 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Maar ja daar zal het ook gebeuren. Maar dan op manieren die iets minder vrouwvriendelijk zijn.
denk niet
pi_165339767
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien moet nederland gewoon wat geld meer steken in kweken van organen
Het is nogal lang droog, dus de oogst valt wat tegen dit jaar.
pi_165339770
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:11 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Precies.
Noot noot.
pi_165339771
Binnenkort eens laten steriliseren denk ik
pi_165339773
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:08 schreef Saind het volgende:
Ik ben iedere keer weer een beetje verbaasd ook als ik jonge mensen hoor die echt conservatief zijn.
Zit te diep in die linkse elite denk ik
Wat is er conservatief aan zelf willen beslissen over je lichaam?
pi_165339776
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik vind het lastig te zeggen maar als je binnen een paar klikken je je keuze kan wijzigen vind ik niet dat het ten koste gaat van de individuele vrijheid.

Ik vind het ook een lastig dilemma aangezien ik ook erg gehecht ben aan mijn individuele vrijheid, maar als er mensenlevens op het spel staan wordt het voor mij toch anders. Bovendien, wat ik zeg, je kan gemakkelijk online je keuze wijzigen dus de opt-out is nog steeds gemakkelijk bereikbaar.

[..]

Wat ik heb begrepen is dat 24 procent van Nederland orgaandonor is, en dat er een tekort aan donoren is. Ik heb er verder geen onderzoek naar gedaan dus ik kan weinig zinnigs zeggen of er veel donoren bijkomen en mocht dat het geval zijn vind ik de kwaal erger dan de middelen.

Zelf zou ik denken dat ik het me niet kan voorstellen dat 76 procent van Nederland principieel er op tegen is dat zijn of haar organen gebruikt worden na het overlijden dus dan ga ik er van uit dat het aantal donoren zal stijgen.
Het was nu ook al niet zo dat als je geen donor was er niks met je organen zou gebeuren. Maar dan was het na overleg met de nabestaanden volgens mij.
pi_165339778
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:12 schreef Saind het volgende:
Binnenkort eens laten steriliseren denk ik
sterkte met een arts vinden maatje
pi_165339783
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat is er conservatief aan zelf willen beslissen over je lichaam?
Meer in het algemeen.
pi_165339790
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Hoezo?
pi_165339792
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:

Je zou nooit hoeven te opt-outen over zo'n fundamenteel individueel recht.
pi_165339798
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:13 schreef Saind het volgende:

[..]

Hoezo?
Er zijn maar erg weinig artsen die zich daar aan wagen op onze leeftijd.
pi_165339802
quote:

[..]

Meer in het algemeen.
Dat heeft er mee te maken dat er 1 bepaald beeld wordt geschapen in de media. Iedereen die anders denkt is gek.
pi_165339803
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:12 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja idd zeg.

Btw dan was ze wel met meer pillen nalatig. Als je er eentje vergeet is er nog geen man overboord.
M'n punt idd.
pi_165339809
Ik zou wel open staan voor adoptie als het op de natuurlijke manier niet zou lukken. Schijnt wel pleurisveel geld te kosten en de wachtlijsten zijn enorm.

Heb dat programma wel eens gezien 'met open armen'. Als je dan toch sneller een kindje wil, moet je rekening houden met een kindje met een handicap.
Noot noot.
pi_165339818
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:14 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dat heeft er mee te maken dat er 1 bepaald beeld wordt geschapen in de media. Iedereen die anders denkt is gek.
Meer in mijn omgeving.
pi_165339821
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:14 schreef Saind het volgende:

[..]

Meer in mijn omgeving.
ja komt denk ik door universiteitsleven
pi_165339827
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

ja komt denk ik door universiteitsleven
ja absoluut
pi_165339829
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat is geen probleem.
Noot noot.
pi_165339832
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:15 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat is geen probleem.
Hier wel hoor
pi_165339835
moet je maar kijken op r/childfree saind
pi_165339836
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:15 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat is geen probleem.
Nouja kan me voorstellen dat ze wel gaan kankeren als je op je 23e aankomt
pi_165339844
quote:

[..]

Meer in het algemeen.
Ik denk dat links enorm op zijn retour is, puur omdat het voor veel mensen niet voor progressiviteit staat, maar voor vasthouden aan een moralistisch superieure identiteit en het zodanig streven naar een fantasiewereld dat er een soort 'alle-trossen-los' mentaliteit heerst als het aankomt op wie en wat we tolereren te tornen aan de identiteit van ons eigen volk of de West-Europese levensstijl in het algemeen.
pi_165339845
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
moet je maar kijken op r/childfree saind
Zijn allemaal van die dramaqueen Amerikanen man
pi_165339852
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:16 schreef Saind het volgende:

[..]

Nouja kan me voorstellen dat ze wel gaan kankeren als je op je 23e aankomt
Tuurlijk. Je bent ook niet binnen een week aan de beurt. Maar als je het wil, kan het.
Noot noot.
pi_165339854
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk dat links enorm op zijn retour is, puur omdat het voor veel mensen niet voor progressiviteit staat, maar voor vasthouden aan een moralistisch superieure identiteit en het zodanig streven naar een fantasiewereld dat er een soort 'alle-trossen-los' mentaliteit heerst als het aankomt op wie en wat we tolereren te tornen aan de identiteit van ons eigen volk of de West-Europese levensstijl in het algemeen.
Daarom is populistisch links nog nooit zo populair geweest? :D
pi_165339862
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik denk dat, zoals wel meer dingen, het idee "links" verandert.
pi_165339867
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:15 schreef Saind het volgende:

[..]

ja absoluut
Ik ken weinig progressieven in het echte leven, eerst verbaasde me dat enorm op FOK!
pi_165339868
Goedemiddag
BFF met GGMM
pi_165339872
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:17 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag
Yo! long time no see

Hoe is 't
pi_165339883
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Daarom is populistisch links nog nooit zo populair geweest? :D
We hadden het over conservatief vs progressief.
pi_165339884
quote:
Goedemiddag
Hi Don :*

Hoe is het!?
Noot noot.
pi_165339887
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:17 schreef Saind het volgende:

[..]

Yo! long time no see

Hoe is 't
Wel ok, vandaag weer in Brussel.
BFF met GGMM
pi_165339892
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind progressief trouwens niet per se synoniem met links
pi_165339895
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

In west-europa zijn vrijwel alle partijen nog progressief.
pi_165339897
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Al verdere ontwikkelingen?
Noot noot.
pi_165339898
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:17 schreef Saind het volgende:

[..]

Ik denk dat, zoals wel meer dingen, het idee "links" verandert.
Ik denk dat zoals wel meer dingen, 'links' wordt ingehaald door de werkelijkheid.
pi_165339901
quote:

[..]

Eigenlijk probeerde ik te vragen hoe het met de familie is
pi_165339903
quote:
Goedemiddag
Ron! Hoe is het met je dochter?
pi_165339908
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef Saind het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, my bad.
pi_165339912
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hi Don :*

Hoe is het!?
Hi, vandaag weer wat onderzoekjes. Als daar niks uitkomt, mag ze morgen naar huis. Wel met een flinke hoeveelheid medicatie uiteraard.
BFF met GGMM
pi_165339915
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

In west-europa zijn vrijwel alle partijen nog progressief.
Ligt er maar aan waar je het mee vergelijkt.
pi_165339917
quote:

[..]

Al klaar in Parijs?
pi_165339931
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:19 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Al klaar in Parijs?
Nee, deze maand doe ik beiden deeltijds voor overdracht. Vanaf oktober fulltime Parijs.
BFF met GGMM
pi_165339934
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hi, vandaag weer wat onderzoekjes. Als daar niks uitkomt, mag ze morgen naar huis. Wel met een flinke hoeveelheid medicatie uiteraard.
En ze hebben niks concreets gevonden verder!?

Hoop dat ze thuis snel aansterkt!
Noot noot.
pi_165339937
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, deze maand doe ik beiden deeltijds voor overdracht. Vanaf oktober fulltime Parijs.
Ik denk dat je dan de tweede Surinamer ooit in Parijs bent.
pi_165339953
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef Saind het volgende:

[..]

Bij progressief links denk ik aan activistisch. Ik zie mezelf wel als progressief denkend, niet als links.
pi_165339966
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:20 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

En ze hebben niks concreets gevonden verder!?

Hoop dat ze thuis snel aansterkt!
Nope niks gevonden, ze denken aan een combi van oorzaken. Maar hebben so far niet 1 oorzaak kunnen bevestigen.
BFF met GGMM
pi_165339968
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:20 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

pi_165339971
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:20 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Zou kunnen, dan was mijn broertje de eerste. :+
BFF met GGMM
pi_165339973
quote:
Ik dacht meer aan Kenny B.
pi_165339984
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:22 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zou kunnen, dan was mijn broertje de eerste. :+
Maar ook zonder je heb ik mij vermaakt in Brussel.
pi_165339992
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:22 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan Kenny B.
Thalys is trouwens wel echt prettig. Al ga ik volgende week de Izy proberen. Scheelt ongeveer 90% in prijs...
BFF met GGMM
pi_165339998
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:19 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ligt er maar aan waar je het mee vergelijkt.
Dat is waar. en hoe je conservatief definieert.

Maar in west-europa vind ik maar weinig traditionele partijen
pi_165340000
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Thalys is trouwens wel echt prettig. Al ga ik volgende week de Izy proberen. Scheelt ongeveer 90% in prijs...
Is de Izy ook een HSL? Brussel - Parijs zal wel een prima verbinding zijn ja.
pi_165340001
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:23 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Maar ook zonder je heb ik mij vermaakt in Brussel.
Perfect, met mooi weer is het in bijna elke grote stad wel lekker. :)
BFF met GGMM
pi_165340002
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:22 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nope niks gevonden, ze denken aan een combi van oorzaken. Maar hebben so far niet 1 oorzaak kunnen bevestigen.
Wel vervelend dat onzekere gedoe allemaal. Maar een goed teken dat ze, als de laatste uitslagen goed zijn, weer naar huis mag. Ze sturen haar niet weg als ze zelf nog twijfelen.
Noot noot.
pi_165340009
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat is waar. en hoe je conservatief definieert.

Maar in west-europa vind ik maar weinig traditionele partijen
SGP goden
ik bedoel god
pi_165340014
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

SGP goden
ik bedoel god
SGP is enige ja
pi_165340019
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Is de Izy ook een HSL? Brussel - Parijs zal wel een prima verbinding zijn ja.
Ze doen er 2,5 uur over, vanaf prijs is 19 euro dacht ik.
BFF met GGMM
pi_165340025
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ze doen er 2,5 uur over, vanaf prijs is 19 euro dacht ik.
da's geen geld
pi_165340036
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:25 schreef Saind het volgende:

[..]

da's geen geld
Die vanaf prijs is zelden te boeken, althans dat is bij Thalys altijd.
pi_165340052
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Thalys is fijn ja, zeker eerste klas. Internet, electra, hapje, drankje.
pi_165340062
Even uurtje werkcollege doen

:')
pi_165340072
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:26 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Die vanaf prijs is zelden te boeken, althans dat is bij Thalys altijd.
19 euro = geen garantie op zitplaats
29 euro = klapstoel
49 euro = normale stoel
59 euro = extra comfort stoel

edit, het is zelfs minder zie ik nu net:

https://www.izy.com/nl/het-aanbod
BFF met GGMM
pi_165340095
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

19 euro = geen garantie op zitplaats
29 euro = klapstoel
49 euro = normale stoel
59 euro = extra comfort stoel
Is nog wel serieus geld voor een enkele reis. Voor het geld kun je dan nog beter de bus pakken.
pi_165340100
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:24 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wel vervelend dat onzekere gedoe allemaal. Maar een goed teken dat ze, als de laatste uitslagen goed zijn, weer naar huis mag. Ze sturen haar niet weg als ze zelf nog twijfelen.
Daar hoop ik ook op inderdaad.
BFF met GGMM
pi_165340112
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:29 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Is nog wel serieus geld voor een enkele reis. Voor het geld kun je dan nog beter de bus pakken.
Tja, enkele reis Thalys comfort 1 is voor mij 142 euro. Dan valt dit wel mee.
BFF met GGMM
pi_165340131
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:30 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Tja, enkele reis Thalys comfort 1 is voor mij 142 euro. Dan valt dit wel mee.
www.goeuro.com kun je mooi verschillende modaliteiten vergelijken. Bus is 03 uur en 50 min en best relaxt.
pi_165340159
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:31 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

www.goeuro.com kun je mooi verschillende modaliteiten vergelijken. Bus is 03 uur en 50 min en best relaxt.
Ik weet het, maar ik vertrouw het verkeer qua files niet. Gister ook mijn trein gemist en moest er 1 later nemen doordat heel Parijs vast zat met files.
BFF met GGMM
pi_165340180
Ik ben nog nooit in Parijs geweest. Is dat erg?
Noot noot.
pi_165340183
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:34 schreef Jojoortje het volgende:
Mis je niks aan.
pi_165340189
quote:
Ben je wel al eens in Rotterdam en Tilburg geweest? Dat zou namelijk erger zijn.
BFF met GGMM
pi_165340193
quote:
Is wel de moeite, maar ben er nu al een keer of 4/5 geweest. Ik vind bijvoorbeeld Londen of Berlijn leuker.
pi_165340259
Ik vind Parijs wel oke
Zonder wrijving geen glans
pi_165340279
Parijs vond ik een van de mindere hoofdsteden van Europa. Scandinavië niet meegerekend want die scoren wel erg hoog allemaal.
pi_165340285
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:35 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Is wel de moeite, maar ben er nu al een keer of 4/5 geweest. Ik vind bijvoorbeeld Londen of Berlijn leuker.
Heb jij je roeiboot al klaarliggen?

pi_165340295
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Heb jij je roeiboot al klaarliggen?

[ afbeelding ]
Ik hoef zaterdag de deur niet uit. Saind wel.
pi_165340299
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:41 schreef Saind het volgende:
Parijs vond ik een van de mindere hoofdsteden van Europa. Scandinavië niet meegerekend want die scoren wel erg hoog allemaal.
Wat vind je de leukste?
pi_165340329
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:42 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Wat vind je de leukste?
Berlijn denk ik.
pi_165340420
quote:
15s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ben je wel al eens in Rotterdam en Tilburg geweest? Dat zou namelijk erger zijn.
Tilburg ook niet.
Noot noot.
pi_165340439
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:49 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Tilburg ook niet.
Ai... Zou een goede eerste trip zijn met de baby. :Y
BFF met GGMM
  donderdag 15 september 2016 @ 14:51:13 #164
436595 Sked
Zonnestraal
pi_165340455
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ai... Zou een goede eerste trip zijn met de baby. :Y
Dan is het ergste maar achter de rug
pi_165340462
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:51 schreef Sked het volgende:

[..]

Dan is het ergste maar achter de rug
Klopt, ze zal langs Arnhem rijden.
BFF met GGMM
pi_165340481
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Klopt, ze zal langs Arnhem rijden.
Arnhem leuke winkelstad.
Noot noot.
pi_165340492
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:53 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Arnhem leuke winkelstad.
Jij komt niet veel buiten he? :{
BFF met GGMM
pi_165340850
quote:

[..]

Arnhem leuke winkelstad.
Eeuh. Nee. Gewoon nee.
pi_165340894
Wat is trouwens het wachtwoord van de VBLC SC fok manager sub groep?
  donderdag 15 september 2016 @ 15:20:39 #170
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165340903
Saind
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_165340905
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wat is trouwens het wachtwoord van de VBLC SC fok manager sub groep?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
pi_165340933
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

SPOILER
Werkt niet :(
pi_165340960
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:22 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Werkt niet :(
Oh, dan weet ik het niet.
BFF met GGMM
pi_165341065
Ben teleurgesteld in jullie
pi_165341123
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:29 schreef JanCees het volgende:
Ja, ik ook.
BFF met GGMM
pi_165341210
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Saind
Smoofie
pi_165341237
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:29 schreef JanCees het volgende:
Liever dat dan dat je boos bent.
pi_165341310
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Jij komt niet veel buiten he? :{
Ik moet die drukte van bv Amsterdam echt niet hebben.
Noot noot.
pi_165341332
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:41 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik moet die drukte van bv Amsterdam echt niet hebben.
Drukte v Amsterdam :')

Is zoiets als de leegheid van Singapore.
pi_165341346
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:42 schreef Saind het volgende:

[..]

Drukte v Amsterdam :')

Is zoiets als de leegheid van Singapore.
Tja ik heb daar gewoon niks mee.
Noot noot.
  donderdag 15 september 2016 @ 15:43:38 #181
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165341357
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:35 schreef Saind het volgende:

[..]

Smoofie
Ik ga vandaag dat bier halen wat je zei, tilquin.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_165341359
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:43 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Tja ik heb daar gewoon niks mee.
Amsterdam is helemaal niet druk
pi_165341378
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:43 schreef Saind het volgende:

[..]

Ik vind van wel. Ook die enge trams enzo.
Noot noot.
  donderdag 15 september 2016 @ 15:45:53 #184
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165341404
quote:

[..]

Nou...met t mooie weer en al die toeristen + cruiseschepen wel hoor.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 15 september 2016 @ 15:58:05 #185
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_165341628
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Napo, je mening over de donor wijziging die op til staat?
nog niet voor ik het wetsvoorstel heb bekeken
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  donderdag 15 september 2016 @ 15:58:36 #186
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_165341642
quote:

[..]

Wel vol :D
pi_165341838
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:43 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik ga vandaag dat bier halen wat je zei, tilquin.
Lekkerrr.
Haal ook anderson valley blood orange gose
pi_165341862
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 16:09 schreef Saind het volgende:

[..]

Lekkerrr.
Die is wel lekker ja. In blik.
pi_165342033
quote:

[..]

Amsterdam Centrum is wel erg druk hoor, zelfs als je het vergelijkt met andere Europese steden. Is dichtbevolkt, toeristisch centrum is vrij compact en de straten zijn vrij smal. Ga maar eens rond een uur of 5 op een dag als vandaag door het centrum lopen, dat is geen pretje.
  donderdag 15 september 2016 @ 16:45:23 #190
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165342570
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 16:09 schreef Saind het volgende:

[..]

Lekkerrr.
Was er niet. Die tilquin was 12 euro. Voor 0.375. Is me net iets te gortig
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 15 september 2016 @ 16:45:42 #191
131800 Tarado
capô de fusca
pi_165342574
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 16:19 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Amsterdam Centrum is wel erg druk hoor, zelfs als je het vergelijkt met andere Europese steden. Is dichtbevolkt, toeristisch centrum is vrij compact en de straten zijn vrij smal. Ga maar eens rond een uur of 5 op een dag als vandaag door het centrum lopen, dat is geen pretje.
Ik ga niet ontkennen dat het druk is maar dat is ook maar op bepaalde gedeeltes
  donderdag 15 september 2016 @ 16:47:38 #192
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165342621
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 16:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik ga niet ontkennen dat het druk is maar dat is ook maar op bepaalde gedeeltes
Ik kom er net vandaan, damrak enz is erg druk. Bij de bierkoning ook druk ;(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 15 september 2016 @ 16:50:39 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_165342667
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 16:47 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik kom er net vandaan, damrak enz is erg druk. Bij de bierkoning ook druk ;(
ja daar moet je ook niet komen maar ik ga toch vrij vaak voor een terrasje naar de Nieuwmarkt en daar is het gewoon prima toeven.
pi_165342852
Staan in de trein antigenot.
  donderdag 15 september 2016 @ 17:07:41 #195
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165342939
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 16:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja daar moet je ook niet komen maar ik ga toch vrij vaak voor een terrasje naar de Nieuwmarkt en daar is het gewoon prima toeven.
Zeedijk daarentegen =\
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_165343069
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:58 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Wel vol :D
En te vies
pi_165343117
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:02 schreef Typisch het volgende:
ik zit lekker ruim nu
pi_165343177
quote:
Zitten doe je thuis
Ik ben inmiddels overleden.
pi_165343198
quote:
Ik moest een keer staan in de overvolle coupe 4045, dat was wel genot
  Moderator / Redactie FP donderdag 15 september 2016 @ 17:20:06 #200
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165343207
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik moest een keer staan in de overvolle coupe 4045, dat was wel genot
_O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_165343219
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:18 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Zitten doe je thuis
Sta jij als je les hebt?
pi_165343280
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Sta jij als je les hebt?
Sow
pi_165343299
Benieuwd of Pascalus daar nog iets op terug heeft. Waarschijnlijk niet.
pi_165343309
quote:

[..]

Arnhem leuke winkelstad.
Voor vrouwen is elke stad een leuke winkelstad denk ik soms.
pi_165343314
quote:

[..]

Sta jij als je les hebt?
Ja.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_165343458
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:25 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Ja.
In de hoek zeker. :{
BFF met GGMM
pi_165343502
quote:

[..]

Sta jij als je les hebt?
Ja, want hij is de leraar.
Sooooooooooooow.
pi_165343635
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:25 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Ja.
Dit wil ik meemaken.
pi_165343797
#FREEONLO
pi_165343845
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 16:45 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Was er niet. Die tilquin was 12 euro. Voor 0.375. Is me net iets te gortig
Da's wel geld ja. Wat heb je wel gehaald?
pi_165343985
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:54 schreef Doublepain het volgende:
#FREEONLO
Heeft onlogisch ban?

JA DUS!

IK BEN HET HIER NIET MEE EENS

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2016 18:06:40 ]
pi_165344061
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Heeft onlogisch ban?

JA DUS!

IK BEN HET HIER NIET MEE EENS
Door een of ander nobodymod van KLB
pi_165344099
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Door een of ander nobodymod van KLB
Ook dat nog. Wat een kansloze mods hebben we hier toch op FOK!
pi_165344116
Wat heeft hij gedaan? :D
Noot noot.
pi_165344189
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:{
BFF met GGMM
  donderdag 15 september 2016 @ 18:13:44 #216
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165344195
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:57 schreef Saind het volgende:

[..]

Da's wel geld ja. Wat heb je wel gehaald?
bbno saison rooibos lemon, anderson gose melon, boon kriek, boon framboise, welsh cider en bbno porter
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 15 september 2016 @ 18:20:01 #217
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_165344320
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hoe is het met je dochtertje Ron?
  Forum Admin donderdag 15 september 2016 @ 18:22:03 #218
35723 crew  GGMM
pi_165344349
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

KingFlopland
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165344362
Koekoek.
Noot noot.
pi_165344363
quote:

[..]

Niet mijn woorden
pi_165344443
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

KingFlopland
:')
pi_165344498
Verkeerde topic

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2016 18:30:26 ]
pi_165344535
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:20 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Hoe is het met je dochtertje Ron?
Wat verbetering, maar nog geen duidelijkheid.
BFF met GGMM
pi_165344745
quote:

[..]

Er zijn uitzonderingen, en dat je weet je toch wel.
pi_165344791
Goedenavond
pi_165344797
Ik ga de eerste helft missen van fey-manu. Sta in de file :(
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 18:58:23 #227
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_165345134
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

KingFlopland
What can change the nature of a man?
pi_165345190
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Manu speelt er niet meer.
pi_165345375
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:54 schreef Doublepain het volgende:
#FREEONLO
Toch wel terug dit weekend? Anders kan ik net goed gaan werken daar waar mijn humeur dan toch blijvende schade zal hebben opgelopen
pi_165345383
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:59 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

LOL
  donderdag 15 september 2016 @ 19:23:53 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_165345761
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
je mist weinig
pi_165345771
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:59 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Wat een slechte grap. xD
pi_165345783
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

je mist weinig
zet het net aan. :)
  donderdag 15 september 2016 @ 19:30:25 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_165345944
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

zet het net aan. :)
was er aan begonnen maar niet echt geweldig van beide kanten
pi_165346188
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

was er aan begonnen maar niet echt geweldig van beide kanten
het is dat er niet veel anders op tv is..
pi_165346352
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

het is dat er niet veel anders op tv is..
Wel George Kooymans met een lekker Haags dialect bij dwdd
pi_165346371
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wel George Kooymans met een lekker Haags dialect bij dwdd
Van de week dat stukkie met Gijp bij dwdd was best leuk.
pi_165348045
Sow. Bios filmpje kost nu alweer ¤10.30.
pi_165349708
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 20:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
Sow. Bios filmpje kost nu alweer ¤10.30.
Het is toch al jaaaaaaren 10 euro? Of is dat een Randstadding
pi_165349831
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik betaal altijd meer volgens mij.
pi_165349958
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:19 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik betaal altijd meer volgens mij.
Enkel Imax en 3D toch? Maar ik ben al vrij lang niet meer in een bioscoop geweest dus waar heb ik het ook over.
pi_165349977
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Enkel Imax en 3D toch? Maar ik ben al vrij lang niet meer in een bioscoop geweest dus waar heb ik het ook over.
Pathé Delft en Den Haag is 10.50 normale prijs.
pi_165350025
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Pathé Delft en Den Haag is 10.50 normale prijs.
Aha, ik overweeg al jaren om een Pathe Unlimited pas te kopen maar het komt er niet echt van. 19 euro ook maar.
pi_165350934
quote:

[..]

Hier altijd 7,50 ofzo
pi_165350979
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:42 schreef Saind het volgende:

[..]

Hier altijd 7,50 ofzo
En daarom zal Eindhoven nooit een volwaardige stad zijn of woorden :{
pi_165351177
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

En daarom zal Eindhoven nooit een volwaardige stad zijn of woorden :{
woorden?
pi_165351194
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:46 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

woorden?
Wat is je probleem precies?
pi_165351306
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wat is je probleem precies?
Met 1 o.
  donderdag 15 september 2016 @ 21:52:31 #249
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_165351425
Ajax is nog wel spannend, dat Feyenoord zou winnen stond natuurlijk van tevoren al vast.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_165351533
quote:

[..]

Een kleine twee jaar terug betaalde ik nog 8.70. Daarna ging het al rap naar de 10 euro toe. Nu is het al over de 10 euro, Excl. 3D toeslag en langer dan 2.5 uur toeslag... Ik gebruik altijd de myorder app voor leuke kortingen. Zie dat de kruidvat nu Pathé bonnen in de aanbieding heeft.
pi_165353364
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:55 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Een kleine twee jaar terug betaalde ik nog 8.70. Daarna ging het al rap naar de 10 euro toe. Nu is het al over de 10 euro, Excl. 3D toeslag en langer dan 2.5 uur toeslag... Ik gebruik altijd de myorder app voor leuke kortingen. Zie dat de kruidvat nu Pathé bonnen in de aanbieding heeft.
Die pathe pas is wel echt genot. Jammer dat ik hem niet meer heb.
  donderdag 15 september 2016 @ 23:01:22 #253
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_165354380
quote:
Ik denk niet dat die vrouw dit item in haar tv-programma heeft gebuikt :D
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_165354688
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:01 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die vrouw dit item in haar tv-programma heeft gebuikt :D
Niet best hoor :D

Vomar gaat het ook niet lang meer volhouden daar :')
pi_165354707
Ikke slapen. Tschuss :W
pi_165357327
Kampioenuh ole ole :D
BFF met GGMM
pi_165357811
quote:
Ik vind degene die dit op youtube heeft gezet een zeer sympathiek figuur.
pi_165358492
mensen die ook pokeren? :P
  Moderator / Redactie FP vrijdag 16 september 2016 @ 02:53:44 #260
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165358495
Onweergenot _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_165358666
Morgen. Wat een tyfusnacht! :r
  vrijdag 16 september 2016 @ 07:12:46 #262
131800 Tarado
capô de fusca
pi_165358754
morge
pi_165358801
Gm
pi_165360156
Gm
pi_165360160
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 06:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen. Wat een tyfusnacht! :r
Misschien moet jij wat minder klagen
pi_165360176
Goedemorgen.
pi_165360189
Gm.
pi_165360203
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Gm.
Hoe staat het leven in het Londense gat?
pi_165360230
Alles gaat zn gangetje eigenlijk
pi_165360321
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:08 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Misschien moet jij wat minder klagen
Anders hou jij even je bek.

lol
pi_165360339
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Anders hou jij even je bek.

lol
bepaal ik zelf wel
pi_165360391
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:21 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

bepaal ik zelf wel
Moet jij weten.
pi_165360416
zou vandaag mn iphone komen
pi_165360480
Bijna weekend, jongens en meisjes.
pi_165360507
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna weekend, jongens en meisjes.
Gelukkig is het dan ook weer bijna maandag.
pi_165360527
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Gelukkig is het dan ook weer bijna maandag.
Sadist.
pi_165360528
Gewoon sabbatical nemen
pi_165360535
Ik ben wel blij dat de temperaturen weer zakken. Dat was niet te harden de afgelopen weken.
pi_165360597
Ik snap niet dat er gezonde mensen onder de 60 zijn die zo enorm klagen om een paar graden boven gemiddeld.
pi_165360692
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap niet dat er gezonde mensen onder de 60 zijn die zo enorm klagen om een paar graden boven gemiddeld.
fuckin hell man iedereen alleen maar kankeren
pi_165360720
ze hadden onlogisch gepakt in klb hij had ban gepakt
pi_165360729
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:40 schreef Insomnia_ het volgende:
ze hadden onlogisch gepakt in klb hij had ban gepakt
Is dit verleden of tegenwoordige tijd?
pi_165360736
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:40 schreef Saind het volgende:

[..]

Is dit verleden of tegenwoordige tijd?
ja gisteren had ie ban gekregen, hij is straks weer terug
pi_165360741
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:41 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

ja gisteren had ie ban gekregen, hij is straks weer terug
Ah, ik zie het.
pi_165360839
Het regerende Burger Platform, gesteund door de Democratische Linkse Alliantie oppositie, wil een verbod op het slaan van hun kinderen door de ouders.

WTF.
pi_165360879
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:46 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Lijkt op Zyjech
Alleen heeft ''rapper :') boef :') '' helemaal geen hersens.

''Hoi ik maak 20 leuke en sgattige vlogs dus het is gerechtvaardigd om je als een teringdebiel te gedragen tegen de politie''.
pi_165360894
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

''Hoi ik maak 20 leuke en sgattige vlogs dus het is gerechtvaardigd om je als een teringdebiel te gedragen tegen de politie''.
Hij heeft gelijk.
pi_165360904
Hoorde alleen dat ie wajong pakte.
Dat zou een beetje dom van zijn kant zijn
pi_165360958
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mongool ja. Gelukkig werd hij flink aangepakt. Al dat tuig moeten ze eens de cel ingooien met hun kut vlogs.
pi_165361021
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:47 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk.
Hij heeft geen gelijk. Zulk gedrag tegen de politie valt onmogelijk goed te praten. Dan heb ik nog niet eens zijn hele vlogs gezien waarin hij nog veel verder gaat en ze kleineert (van horen zeggen). De politie dien je respect voor te hebben, je mag het best ergens mee oneens zijn maar zulk gedrag vind ik een dropping in onbewoond Siberië waard.
pi_165361035
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De politie dien je respect voor te hebben,
Oneens.
pi_165361046
Politie zijn over het algemeen een stel mbo2'ers met een ondergemiddeld IQ.
Respect jo.
pi_165361050
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Oneens.
LOL.
pi_165361069
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Politie zijn over het algemeen een stel mbo2'ers met een ondergemiddeld IQ.
Respect jo.
Nee jij gedraagt je nu normaal.
pi_165361073
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:55 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nee jij gedraagt je nu normaal.
Ik heb dan ook geen geweldsmonopoly.
pi_165361083
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:55 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik heb dan ook geen geweldsmonopoly.
Gebruikte de politie op het gebied van die treitervloggers dan geweld, volgens mij niet Hans.
pi_165361085
Ik zou echt niet weten waarom je respect zou moeten hebben voor de gemiddelde politie op straat.
pi_165361089
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gebruikte de politie op het gebied van die treitervloggers dan geweld, volgens mij niet Hans.
Of ze het gebruiken of niet.
Als je zo'n grote verantwoordelijkheid mag je wel wat inhoud hebben.
pi_165361104
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:56 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Of ze het gebruiken of niet.
Als je zo'n grote verantwoordelijkheid mag je wel wat inhoud hebben.
Dat ben ik best met je eens, maar zulk gedrag rechtvaardigen vind ik ronduit bizar.
pi_165361108
vOL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')