Drukte v Amsterdamquote:Op donderdag 15 september 2016 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moet die drukte van bv Amsterdam echt niet hebben.
Tja ik heb daar gewoon niks mee.quote:Op donderdag 15 september 2016 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Drukte v Amsterdam
Is zoiets als de leegheid van Singapore.
Amsterdam is helemaal niet drukquote:Op donderdag 15 september 2016 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja ik heb daar gewoon niks mee.
Nou...met t mooie weer en al die toeristen + cruiseschepen wel hoor.quote:
nog niet voor ik het wetsvoorstel heb bekekenquote:Op donderdag 15 september 2016 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Napo, je mening over de donor wijziging die op til staat?
Wel volquote:
Lekkerrr.quote:Op donderdag 15 september 2016 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga vandaag dat bier halen wat je zei, tilquin.
Die is wel lekker ja. In blik.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekkerrr.
Haal ook anderson valley blood orange gose
Amsterdam Centrum is wel erg druk hoor, zelfs als je het vergelijkt met andere Europese steden. Is dichtbevolkt, toeristisch centrum is vrij compact en de straten zijn vrij smal. Ga maar eens rond een uur of 5 op een dag als vandaag door het centrum lopen, dat is geen pretje.quote:
Was er niet. Die tilquin was 12 euro. Voor 0.375. Is me net iets te gortigquote:Op donderdag 15 september 2016 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekkerrr.
Haal ook anderson valley blood orange gose
Ik ga niet ontkennen dat het druk is maar dat is ook maar op bepaalde gedeeltesquote:Op donderdag 15 september 2016 16:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Amsterdam Centrum is wel erg druk hoor, zelfs als je het vergelijkt met andere Europese steden. Is dichtbevolkt, toeristisch centrum is vrij compact en de straten zijn vrij smal. Ga maar eens rond een uur of 5 op een dag als vandaag door het centrum lopen, dat is geen pretje.
Ik kom er net vandaan, damrak enz is erg druk. Bij de bierkoning ook drukquote:Op donderdag 15 september 2016 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga niet ontkennen dat het druk is maar dat is ook maar op bepaalde gedeeltes
ja daar moet je ook niet komen maar ik ga toch vrij vaak voor een terrasje naar de Nieuwmarkt en daar is het gewoon prima toeven.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan, damrak enz is erg druk. Bij de bierkoning ook druk
Zeedijk daarentegen =\quote:Op donderdag 15 september 2016 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja daar moet je ook niet komen maar ik ga toch vrij vaak voor een terrasje naar de Nieuwmarkt en daar is het gewoon prima toeven.
quote:Op donderdag 15 september 2016 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moest een keer staan in de overvolle coupe 4045, dat was wel genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |