abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165338436

Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!

Had ik al gezegd dat het hier kanjergezellig is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL vóór de SC

VBL ná de SC

kL2jc.jpgavatar898769_1.gifcaptainmad.JPGloDeX.pngmaradona_cigar.jpgkashiaroom.gifskul_logo.jpg1.jpgphpuwEvN4AM.jpg
vanbeek.jpgSoc82Fok.jpgkort.jpgelmejorgif.gif12181751.jpgb.jpgclip0690.gifblaise_pascal.jpegheuj.jpg
boskamp_jan1.JPGpolo.jpgearth.jpg28vb034.pngUI.jpgdemeerlogoklein.jpgjessica3.giffok%202.gifnoiconn.png
678456.jpgewfs.jpgpipo.jpg1axis.jpgDize.gifkate2.jpghandp.jpgBmi%20Jup.pngbeerwijf.JPG
avasmall.jpgo6jro.gif

o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.

o Mensen die voor meer dan één club zijn.

o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.

o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.

o Mensen die de topicpointer serieus nemen.

o Mensen die een kliekje vormen.

pi_165338502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Zijn vaak wel goedkoop naar Azie.
Maar heb nu goedkope vlucht met cathay pacific voor in de winter.

heb je daar wel eens mee gevlogen?
zeker heel veel, zijn echt wel no2 van Azië na Singapore Airlines al vond ik ze vroeger beter, toen hadden ze cabin crew uit heel Azië, al een tijdje alleen maar Honkies en Chinezen, die zijn toch een stuk minder omdat ze geen idee hebben wat service inhoudt en alleen maar als robots doen wat ze opgedragen is.
pi_165338542
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:01 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

De meeste enkeltjes zijn naar Polen neem ik aan? Dan krijg je nauwelijks miles, alleen legs. Lounge is leuk bij een overstap, want je gaat niet voor je plezier 3 uur op een luchthaven zitten.
ja klopt.
maar hoef ook echt niet veel meer
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_165339173
Boelers. Hebben jullie je nieren en hoornvliezen nog?
pi_165339179
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
zover ik weet wel
mijn kunnen ze niet harvesten zei napoleonfour
pi_165339194
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:51 schreef JanCees het volgende:

[..]

Ik vind jou ontzettend sneu als je dat sneu vindt

Eigenlijk vond ik dat al dus maakt niet uit
Dat is niet erg vriendelijk van je, maar dat is jouw mening.
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

had ik een paar dagen ervoor al gedaan

Sorry dat ik zelf over mijn lichaam beschik
Je deed het zeer sterk voorkomen of je naar aanleiding van dit besluit van de overheid jezelf had uitgeschreven als donor, terwijl je eerst klaarblijkelijk wel donor was.

Het leek dus dat je jezelf had uitgeschreven als een soort statement richting de overheid terwijl er wat mij betreft levens op het spel staan en dat vind ik sneu.

Als je voor jezelf de beslissing had gemaakt om van Ja naar Nee te gaan, iets wat ik zelf niet zou doen maar dat is volledig aan jou, vind ik daar niks mis mee, maar ik vind het gewoon een zwaktebod van mensen die nu van Ja naar Nee gaan uit een soort van protest.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik vind dat je iedere keuze moet respecteren.
Dus ook abortus / euthanasie etc.
pi_165339203
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

zover ik weet wel
mijn kunnen ze niet harvesten zei napoleonfour
Ik vind het een vreemde verandering. Zeker ook omdat hij eigenlijk alleen maar naar de eerste kamer gaat doordat een of andere pipo in de file stond en niet tegen kon stemmen. :')
pi_165339207
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
ja want een ongeboren baby kan kiezen voor abortus
uh oke
pi_165339216
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind het een vreemde verandering. Zeker ook omdat hij eigenlijk alleen maar naar de eerste kamer gaat doordat een of andere pipo in de file stond en niet tegen kon stemmen. :')
Ik ben ook zeer tegen deze wetswijziging.
pi_165339217
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

ja want een ongeboren baby kan kiezen voor abortus
uh oke
De verkrachte moeder kan daar wel voor kiezen.
pi_165339221
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

[..]

Je deed het zeer sterk voorkomen of je naar aanleiding van dit besluit van de overheid jezelf had uitgeschreven als donor, terwijl je eerst klaarblijkelijk wel donor was.

Het leek dus dat je jezelf had uitgeschreven als een soort statement richting de overheid terwijl er wat mij betreft levens op het spel staan en dat vind ik sneu.

Als je voor jezelf de beslissing had gemaakt om van Ja naar Nee te gaan, iets wat ik zelf niet zou doen maar dat is volledig aan jou, vind ik daar niks mis mee, maar ik vind het gewoon een zwaktebod van mensen die nu van Ja naar Nee gaan uit een soort van protest.

[..]

Bij abortus kies je voor iemand anders.
pi_165339223
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
ja
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_165339227
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

De verkrachte moeder kan daar wel voor kiezen.
kwaad moet je niet met kwaad bestrijden
pi_165339234
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Bij euthanasie kies je voor iemand anders.
Dat verschilt per geval.
pi_165339236
quote:

[..]

[..]

[..]

Met de nieuwe regeling zou iedereen per definitie van ja naar nee moeten gaan.
pi_165339245
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Met de nieuwe regeling zou iedereen per definitie van ja naar nee moeten gaan.
Wat is die definitie dan?
pi_165339250
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik ben ook zeer tegen deze wetswijziging.
Ik vind ook dat de tweede kamer niet heeft te beslissen over de lichamelijke integriteit van het individu. Dat is echt een grens overschrijden wmb.
pi_165339257
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:48 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

ja
Napo, je mening over de donor wijziging die op til staat?
pi_165339272
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

kwaad moet je niet met kwaad bestrijden
Denk dat een verkrachte moeder daar in het algemeen toch anders over denkt.
pi_165339278
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Gelukkig ook veel niet.
pi_165339294
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Kind kun je nog altijd afstaan voor adoptie.
pi_165339303
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat verschilt per geval.
Bij euthanasie beslis je zelf of een uitdrukkelijk gemandateerde over de lichamelijke integriteit, in dit geval gaan we naar de situatie dat je geen moslims op de voorpagina mag zetten, want dan schendt je iemand z'n kwetsrechten, maar je mag wel z'n hele lijf leegrukken zonder zijn uitdrukkelijke toestemming.
pi_165339315
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wat is die definitie dan?
Je bent donor, tenzij uitdrukkelijk kenbaar gemaakt dat je dat niet wilt.
pi_165339319
Ik moet zeggen dat ik de bezwaren tegen de nieuwe wet zeker kan begrijp, ik erger me alleen aan mensen die met hun volle verstand zich actief hadden aangemeld als donor, en nu als statement hun ja naar nee veranderen.
pi_165339325
Als het enige argument voor abortus verkrachting is, dan weten we dat het over een kleine minderheid gaat van de totale abortussen
En dan lijkt het me evident dat het een kwalijke zaak is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')