Nee, maar alleen logies is zo karig. Ik had gisterenochtend een relaxt ontbijt zeg. Op een dakterrasquote:Op donderdag 15 september 2016 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan is het toch godverdomme geen logies
Nee, niet alleen de ticks. Ben oprecht benieuwd en heb de laatste dagen vooral zuur op.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij smeerlap, alleen maar voor de ticks hè.
maar top
Terecht ook. Ik vraag het omdat ik antwoord wil hèquote:Op donderdag 15 september 2016 12:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, niet alleen de ticks. Ben oprecht benieuwd en wat de laatste dagen vooral zuur op.
Die vorige special van GC vond ik lekker.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Terecht ook. Ik vraag het omdat ik antwoord wil hè
Krijg morgen een doos Cuvee Rene special blend 2010 en 2 dozen Gouden Carolus Cuvee Sauvage binnen
Die vond ik een tikkie tegenvallen eigenlijk. Heb wel high hopes voor deze.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die vorige special van GC vond ik lekker.
Zal hem ook wel eens halen. GC is altijd goed vertegenwoordigd bij mijn slijter.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Die vond ik een tikkie tegenvallen eigenlijk. Heb wel high hopes voor deze.
Krijg er 24. Denk dat ik een doos steel om in de kelder te klappen. Hoorde van iemand dat ie 'm te jong vond.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zal hem ook wel eens halen. GC is altijd goed vertegenwoordigd bij mijn slijter.
Lang geleden dat ik dat soort shit kreegquote:Op donderdag 15 september 2016 12:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik krijg net een briljant spammailtje
Hello,
I am getting in touch with you regarding the estate of a deceased client with same last name as yours with an investment placed under our banks management 6 years ago. I want you to act as the next of kin to the deposit since you have the same last name as his.
I would appreciate your swift response if this is something you can do.
Regards,
Martin
Heb daar ook wel eens naar gekeken, maar voor de eerste cursus is Rotterdam het dichtst bij. Is niet heel handig doordeweeks.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg er 24. Denk dat ik een doos steel om in de kelder te klappen. Hoorde van iemand dat ie 'm te jong vond.
Een van die twee dudes van de bottle shop/hops and barley is trouwens sinds dit weekend biersommelierIn Oostenrijk speldje wezen halen.
Ga er op in, en post de gehele conversatie hier. Even een dolletje met 'm plegenquote:Op donderdag 15 september 2016 12:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik krijg net een briljant spammailtje
Hello,
I am getting in touch with you regarding the estate of a deceased client with same last name as yours with an investment placed under our banks management 6 years ago. I want you to act as the next of kin to the deposit since you have the same last name as his.
I would appreciate your swift response if this is something you can do.
Regards,
Martin
Niet met dit mailaccount. Als ik hem op mijn andere account had gekregen was dat geen probleem.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga er op in, en post de gehele conversatie hier. Even een dolletje met 'm plegen
Doe niet zo interessant.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet met dit mailaccount. Als ik hem op mijn andere account had gekregen was dat geen probleem.
GGMM kent mensen die overlijden aan interessantdoenerij.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het interessant vindt.
Ard wil niet de kamer in.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM kent mensen die overlijden aan interessantdoenerij.
omdat hij v&j niet krijgtquote:Op donderdag 15 september 2016 12:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ard wil niet de kamer in.
Knut leeft nog.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM kent mensen die overlijden aan interessantdoenerij.
Zie het positief in, je kunt je zelf weer nuttig gaan maken voor de mensheid te beginnen met mij een lijstje tips voor Seoul te sturen.quote:
Ja ze hebben het door als je hoofd krijgt onder een dekentjequote:Op donderdag 15 september 2016 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb een vraag aan jou mbt vliegen
Vraag maar, alleen als het over strontvliegen gaat kun je beter bij GGMM terecht.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb een vraag aan jou mbt vliegen
quote:Op donderdag 15 september 2016 12:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ze hebben het door als je hoofd krijgt onder een dekentje
Hier kan ik niet om lachen.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vraag maar, alleen als het over strontvliegen gaat kun je beter bij GGMM terecht.
ik ben bijna silver bij british airwaysquote:Op donderdag 15 september 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vraag maar, alleen als het over strontvliegen gaat kun je beter bij GGMM terecht.
Zo veel vlieg je toch ook weer niet per jaar? Ik zou niet speciaal iets gaan halen voor een status. Bedoel om nu meer te gaan betalen voor tickets om dan een paar keer een lounge in te mogen is het ook niet waard.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben bijna silver bij british airways
maar eigenlijk was ik niet van plan al mn vluchten dit jaar in british airways te gaan doen
zal ik silver gaan halen of niet
kreeg kapot veel tier punten van deze vlucht dus nu heb ik bijna silver.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo veel vlieg je toch ook weer niet per jaar? Ik zou niet speciaal iets gaan halen voor een status. Bedoel om nu meer te gaan betalen voor tickets om dan een paar keer een lounge in te mogen is het ook niet waard.
Cigar City: ‘Bij Cigar City Brewing maken we bieren die we zelf graag willen drinken met hen die met ons willen drinken. Achter al onze bieren schuilt de filosofie dat je kwaliteit bereikt door 1e klas ingrediënten te laten gebruiken gebruiken door 1e klas mensen in een ruimte waar ze vrij zijn om hun passie uit te leven. We erkennen dat de bieren van Cigar City niet ieders smaak zijn maar we verwelkomen iedereen die het wil proberen’ En met veel plezier verwelkomen wij jullie! Je vind de bieren achter de bar op de taps van Brouwcafé de Molen.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ze hebben het door als je hoofd krijgt onder een dekentje
Hm in het café ook, misschien om rijen te vermijden ofzo?quote:Op donderdag 15 september 2016 12:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Cigar City: ‘Bij Cigar City Brewing maken we bieren die we zelf graag willen drinken met hen die met ons willen drinken. Achter al onze bieren schuilt de filosofie dat je kwaliteit bereikt door 1e klas ingrediënten te laten gebruiken gebruiken door 1e klas mensen in een ruimte waar ze vrij zijn om hun passie uit te leven. We erkennen dat de bieren van Cigar City niet ieders smaak zijn maar we verwelkomen iedereen die het wil proberen’ En met veel plezier verwelkomen wij jullie! Je vind de bieren achter de bar op de taps van Brouwcafé de Molen.
Invasion 5% Pale Ale
Maduro 5,5% Brown Ale
Kneep Deep (Continental Drift) 6,8% IPA
Jal Alai 7,5% IPA
Hunahpu 11% Imperial Stout
Trousseau 12.3 % Barley Wine
Lijkt er dus op dat alles op tap is.
Brewdog doen ze daar ook. Dus zal wel erg druk worden.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Hm in het café ook, misschien om rijen te vermijden ofzo?
Nouja daar dus even naartoe, alles naar binnen gooien en weer weg
Nouja Brewdog heeft weinig tofs meequote:Op donderdag 15 september 2016 12:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Brewdog doen ze daar ook. Dus zal wel erg druk worden.
Als je het toch toevallig haalt is het leuk meegenomen. Mijn vrouw had zilver bij Aeroflot, maar dit is het nu weer kwijt volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk niet dat het slim is om silver te gaan halen, opper.
Ik heb het nagerekend en het is een smerige marketingtruc
Aeroflotquote:Op donderdag 15 september 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je het toch toevallig haalt is het leuk meegenomen. Mijn vrouw had zilver bij Aeroflot, maar dit is het nu weer kwijt volgens mij.
Je moet best veel vliegen he.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je het toch toevallig haalt is het leuk meegenomen. Mijn vrouw had zilver bij Aeroflot, maar dit is het nu weer kwijt volgens mij.
AB21 zal wel gretig aftrek vinden. Verder de moeite niet nee.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja Brewdog heeft weinig tofs mee
Zou daar persoonlijk ook niet mee vliegen, saindquote:Op donderdag 15 september 2016 12:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Aeroflot
Niet eens drank serveren naar BKK
doe ik nooit meer
Naar HK toen wel.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Aeroflot
Niet eens drank serveren naar BKK
doe ik nooit meer
staat bij mij ook niet bovenaan de lijstquote:Op donderdag 15 september 2016 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou daar persoonlijk ook niet mee vliegen, saind
Vorig jaar vond ik ze wel echt tof, mss ook daarom dat het nu tegen valtquote:Op donderdag 15 september 2016 12:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
AB21 zal wel gretig aftrek vinden. Verder de moeite niet nee.
400 voor retourtje bangkok was ook echt de enige redenquote:Op donderdag 15 september 2016 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou daar persoonlijk ook niet mee vliegen, saind
Zijn vaak wel goedkoop naar Azie.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
staat bij mij ook niet bovenaan de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |