Ik ga straks slapen in bed.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks lekker slapen in het vliegtuig.
benauwd hier welquote:Op woensdag 14 september 2016 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga straks slapen in bed.
Wij zitten er sterk aan te denken om langs te gaan in de winter.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Top. We zijn een kleine week in Seoul.
Neem wat jester King en live oak blikkies voor me meequote:Op woensdag 14 september 2016 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rondreizen. Tante van een vriend woont in houston, daar kunnen we blijven, en dan ook een weeke touren naar onder andere New Orleans en Dallas etc
Als het doorgaat, post ik het wel hier. Kun je mij een boodschappenlijst sturen via wa.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Neem wat jester King en live oak blikkies voor me mee
Heb je nog fouten gemaakt tussen vrouw en vriendin of verloofde?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij zitten er sterk aan te denken om langs te gaan in de winter.
Echter is onze tijd beperkt, omdat mijn vrouw 2 weken tussen coschappen heeft.
Neem maar een extra koffer mee.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als het doorgaat, post ik het wel hier. Kun je mij een boodschappenlijst sturen via wa.
Eindbaasquote:Op woensdag 14 september 2016 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als het doorgaat, post ik het wel hier. Kun je mij een boodschappenlijst sturen via wa.
In het Nederlands alleen omdat ik dat weinig tot niet spreek.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je nog fouten gemaakt tussen vrouw en vriendin of verloofde?
Typen gaat je wel goed af dan.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het Nederlands alleen omdat ik dat weinig tot niet spreek.
Dus automatiseerd nauwelijks.
Daar kan ik verbeteren.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Typen gaat je wel goed af dan.
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sos is echt goedkoop in costa rica
Wat moet ik naar texas meenemen? Koffer met hemdje, zwembroek, teenslippers en 2 korte broeken. De rest koop ik daar wel. Lekker goedkoop kleding kopenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Neem maar een extra koffer mee.
Gaat er meer om wat je mee terug neemt.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat moet ik naar texas meenemen? Koffer met hemdje, zwembroek, teenslippers en 2 korte broeken. De rest koop ik daar wel. Lekker goedkoop kleding kopen.
Hoezo doet hij dat dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind mensen die zich nu hebben laten uitschrijven als donor zoals Mortaxx extreem sneu.
En van mij mogen ze alles hebben als ik dood ben.
Ik vind dat je iedere keuze moet respecteren.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind mensen die zich nu hebben laten uitschrijven als donor zoals Mortaxx extreem sneu.
En van mij mogen ze alles hebben als ik dood ben.
Je moet een statement maken tegen deze wetsvoorstelquote:
Wat PC hardware, bier, bourbon en een mooie blonde texaanse.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat er meer om wat je mee terug neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |