Amerikanen vind ik verder wel matig volk hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat PC hardware, bier, bourbon en een mooie blonde texaanse.
Haalt de 1e kamer sws niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind mensen die zich nu hebben laten uitschrijven als donor zoals Mortaxx extreem sneu.
En van mij mogen ze alles hebben als ik dood ben.
Zijn genoeg mooie amerikanen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen vind ik verder wel matig volk hoor.
Ik vind jou ontzettend sneu als je dat sneu vindtquote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind mensen die zich nu hebben laten uitschrijven als donor zoals Mortaxx extreem sneu.
Ik liep gisteravond met 3 Amerikanen en een Costa Ricaan over de Grote Markt in Brussel. Dat vonden ze echt heel prachtig.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haalt de 1e kamer sws niet.
En ik vind het niet ook erg. Als ik dood ben heeft me lichaam geen waarde, dus als ik iemand ermee kan helpen waarom niet.
ninja editquote:Op woensdag 14 september 2016 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haalt de 1e kamer sws niet.
En ik vind het niet ook erg. Als ik dood ben heeft mijn lichaam geen waarde, dus als ik iemand ermee kan helpen waarom niet.
leek op een mopquote:Op woensdag 14 september 2016 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik liep gisteravond met 3 Amerikanen en een Costa Ricaan over de Grote Markt in Brussel. Dat vonden ze echt heel prachtig.
Oh guttegut zeg.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet een statement maken tegen deze wetsvoorstel
had ik een paar dagen ervoor al gedaanquote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Te heet nog hier. Morgen laatste dagje hitte.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:50 schreef Saind het volgende:
Het wordt wel koel vanavonddat wordt slapen
Die man van de dierenpartij moet zijn zetel maar opgeven. Is het Kamerlidmaatschap niet waard.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Als iedereen zich nu uitschrijft is het snel afgelopen.
#kominverzet
#voorvrijheid
#tegencollectivisme
Gaat ook niet door. De mensen die erover gaan in de 1e kamer hebben een zure leven, daarnaast sneuvelen veel medische wetsvoorstellen daar i.v.m. juridische gedoe wat erbij komt.quote:
Fenerbahce speelt toch pas morgen?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie overal Turken op tv. Word er wel moe van.
een insectquote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
Weet iemand wat dit is
[ afbeelding ]
Verstandige mensenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaat ook niet door. De mensen die erover gaan in de 1e kamer hebben een zure leven, daarnaast sneuvelen veel medische wetsvoorstellen daar i.v.m. juridische gedoe wat erbij komt.
Een gordijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
Weet iemand wat dit is
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |