Da's wel geld ja. Wat heb je wel gehaald?quote:Op donderdag 15 september 2016 16:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was er niet. Die tilquin was 12 euro. Voor 0.375. Is me net iets te gortig
Heeft onlogisch ban?quote:
Door een of ander nobodymod van KLBquote:Op donderdag 15 september 2016 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft onlogisch ban?
JA DUS!
IK BEN HET HIER NIET MEE EENS
Ook dat nog. Wat een kansloze mods hebben we hier toch op FOK!quote:Op donderdag 15 september 2016 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Door een of ander nobodymod van KLB
quote:Op donderdag 15 september 2016 18:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook dat nog. Wat een kansloze mods hebben we hier toch op FOK!
bbno saison rooibos lemon, anderson gose melon, boon kriek, boon framboise, welsh cider en bbno porterquote:Op donderdag 15 september 2016 17:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Da's wel geld ja. Wat heb je wel gehaald?
Hoe is het met je dochtertje Ron?quote:
KingFloplandquote:Op donderdag 15 september 2016 18:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook dat nog. Wat een kansloze mods hebben we hier toch op FOK!
Wat verbetering, maar nog geen duidelijkheid.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe is het met je dochtertje Ron?
Manu speelt er niet meer.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga de eerste helft missen van fey-manu. Sta in de file
Toch wel terug dit weekend? Anders kan ik net goed gaan werken daar waar mijn humeur dan toch blijvende schade zal hebben opgelopenquote:
LOLquote:Op donderdag 15 september 2016 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Manu speelt er niet meer.
je mist weinigquote:Op donderdag 15 september 2016 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga de eerste helft missen van fey-manu. Sta in de file
Wat een slechte grap. xDquote:Op donderdag 15 september 2016 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Manu speelt er niet meer.
het is dat er niet veel anders op tv is..quote:Op donderdag 15 september 2016 19:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
was er aan begonnen maar niet echt geweldig van beide kanten
Wel George Kooymans met een lekker Haags dialect bij dwddquote:Op donderdag 15 september 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is dat er niet veel anders op tv is..
Van de week dat stukkie met Gijp bij dwdd was best leuk.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel George Kooymans met een lekker Haags dialect bij dwdd
Het is toch al jaaaaaaren 10 euro? Of is dat een Randstaddingquote:Op donderdag 15 september 2016 20:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
Sow. Bios filmpje kost nu alweer ¤10.30.
Ik betaal altijd meer volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is toch al jaaaaaaren 10 euro? Of is dat een Randstadding
Enkel Imax en 3D toch? Maar ik ben al vrij lang niet meer in een bioscoop geweest dus waar heb ik het ook over.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik betaal altijd meer volgens mij.
Pathé Delft en Den Haag is 10.50 normale prijs.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Imax en 3D toch? Maar ik ben al vrij lang niet meer in een bioscoop geweest dus waar heb ik het ook over.
Aha, ik overweeg al jaren om een Pathe Unlimited pas te kopen maar het komt er niet echt van. 19 euro ook maar.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pathé Delft en Den Haag is 10.50 normale prijs.
Hier altijd 7,50 ofzoquote:Op donderdag 15 september 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
woorden?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daarom zal Eindhoven nooit een volwaardige stad zijn of woorden
Met 1 o.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is je probleem precies?
Een kleine twee jaar terug betaalde ik nog 8.70. Daarna ging het al rap naar de 10 euro toe. Nu is het al over de 10 euro, Excl. 3D toeslag en langer dan 2.5 uur toeslag... Ik gebruik altijd de myorder app voor leuke kortingen. Zie dat de kruidvat nu Pathé bonnen in de aanbieding heeft.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die pathe pas is wel echt genot. Jammer dat ik hem niet meer heb.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Een kleine twee jaar terug betaalde ik nog 8.70. Daarna ging het al rap naar de 10 euro toe. Nu is het al over de 10 euro, Excl. 3D toeslag en langer dan 2.5 uur toeslag... Ik gebruik altijd de myorder app voor leuke kortingen. Zie dat de kruidvat nu Pathé bonnen in de aanbieding heeft.
Ik denk niet dat die vrouw dit item in haar tv-programma heeft gebuiktquote:
Niet best hoorquote:Op donderdag 15 september 2016 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die vrouw dit item in haar tv-programma heeft gebuikt
Ik vind degene die dit op youtube heeft gezet een zeer sympathiek figuur.quote:
Misschien moet jij wat minder klagenquote:Op vrijdag 16 september 2016 06:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen. Wat een tyfusnacht!
Anders hou jij even je bek.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat minder klagen
bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Anders hou jij even je bek.
lol
Gelukkig is het dan ook weer bijna maandag.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna weekend, jongens en meisjes.
Sadist.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan ook weer bijna maandag.
fuckin hell man iedereen alleen maar kankerenquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap niet dat er gezonde mensen onder de 60 zijn die zo enorm klagen om een paar graden boven gemiddeld.
Is dit verleden of tegenwoordige tijd?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:40 schreef Insomnia_ het volgende:
ze hadden onlogisch gepakt in klb hij had ban gepakt
ja gisteren had ie ban gekregen, hij is straks weer terugquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Is dit verleden of tegenwoordige tijd?
Ah, ik zie het.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gisteren had ie ban gekregen, hij is straks weer terug
Alleen heeft ''rapperquote:
Hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heeft ''rapperboef
'' helemaal geen hersens.
''Hoi ik maak 20 leuke en sgattige vlogs dus het is gerechtvaardigd om je als een teringdebiel te gedragen tegen de politie''.
Mongool ja. Gelukkig werd hij flink aangepakt. Al dat tuig moeten ze eens de cel ingooien met hun kut vlogs.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heeft ''rapperboef
'' helemaal geen hersens.
''Hoi ik maak 20 leuke en sgattige vlogs dus het is gerechtvaardigd om je als een teringdebiel te gedragen tegen de politie''.
Hij heeft geen gelijk. Zulk gedrag tegen de politie valt onmogelijk goed te praten. Dan heb ik nog niet eens zijn hele vlogs gezien waarin hij nog veel verder gaat en ze kleineert (van horen zeggen). De politie dien je respect voor te hebben, je mag het best ergens mee oneens zijn maar zulk gedrag vind ik een dropping in onbewoond Siberië waard.quote:
Oneens.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De politie dien je respect voor te hebben,
Nee jij gedraagt je nu normaal.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Politie zijn over het algemeen een stel mbo2'ers met een ondergemiddeld IQ.
Respect jo.
Gebruikte de politie op het gebied van die treitervloggers dan geweld, volgens mij niet Hans.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen geweldsmonopoly.
Of ze het gebruiken of niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gebruikte de politie op het gebied van die treitervloggers dan geweld, volgens mij niet Hans.
Dat ben ik best met je eens, maar zulk gedrag rechtvaardigen vind ik ronduit bizar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of ze het gebruiken of niet.
Als je zo'n grote verantwoordelijkheid mag je wel wat inhoud hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |