Sadist.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan ook weer bijna maandag.
fuckin hell man iedereen alleen maar kankerenquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap niet dat er gezonde mensen onder de 60 zijn die zo enorm klagen om een paar graden boven gemiddeld.
Is dit verleden of tegenwoordige tijd?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:40 schreef Insomnia_ het volgende:
ze hadden onlogisch gepakt in klb hij had ban gepakt
ja gisteren had ie ban gekregen, hij is straks weer terugquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Is dit verleden of tegenwoordige tijd?
Ah, ik zie het.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gisteren had ie ban gekregen, hij is straks weer terug
Alleen heeft ''rapperquote:
Hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heeft ''rapperboef
'' helemaal geen hersens.
''Hoi ik maak 20 leuke en sgattige vlogs dus het is gerechtvaardigd om je als een teringdebiel te gedragen tegen de politie''.
Mongool ja. Gelukkig werd hij flink aangepakt. Al dat tuig moeten ze eens de cel ingooien met hun kut vlogs.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heeft ''rapperboef
'' helemaal geen hersens.
''Hoi ik maak 20 leuke en sgattige vlogs dus het is gerechtvaardigd om je als een teringdebiel te gedragen tegen de politie''.
Hij heeft geen gelijk. Zulk gedrag tegen de politie valt onmogelijk goed te praten. Dan heb ik nog niet eens zijn hele vlogs gezien waarin hij nog veel verder gaat en ze kleineert (van horen zeggen). De politie dien je respect voor te hebben, je mag het best ergens mee oneens zijn maar zulk gedrag vind ik een dropping in onbewoond Siberië waard.quote:
Oneens.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De politie dien je respect voor te hebben,
Nee jij gedraagt je nu normaal.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Politie zijn over het algemeen een stel mbo2'ers met een ondergemiddeld IQ.
Respect jo.
Gebruikte de politie op het gebied van die treitervloggers dan geweld, volgens mij niet Hans.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen geweldsmonopoly.
Of ze het gebruiken of niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gebruikte de politie op het gebied van die treitervloggers dan geweld, volgens mij niet Hans.
Dat ben ik best met je eens, maar zulk gedrag rechtvaardigen vind ik ronduit bizar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of ze het gebruiken of niet.
Als je zo'n grote verantwoordelijkheid mag je wel wat inhoud hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |