Enkel Imax en 3D toch? Maar ik ben al vrij lang niet meer in een bioscoop geweest dus waar heb ik het ook over.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik betaal altijd meer volgens mij.
Pathé Delft en Den Haag is 10.50 normale prijs.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Imax en 3D toch? Maar ik ben al vrij lang niet meer in een bioscoop geweest dus waar heb ik het ook over.
Aha, ik overweeg al jaren om een Pathe Unlimited pas te kopen maar het komt er niet echt van. 19 euro ook maar.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pathé Delft en Den Haag is 10.50 normale prijs.
Hier altijd 7,50 ofzoquote:Op donderdag 15 september 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is toch al jaaaaaaren 10 euro? Of is dat een Randstadding
woorden?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daarom zal Eindhoven nooit een volwaardige stad zijn of woorden
Met 1 o.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is je probleem precies?
Een kleine twee jaar terug betaalde ik nog 8.70. Daarna ging het al rap naar de 10 euro toe. Nu is het al over de 10 euro, Excl. 3D toeslag en langer dan 2.5 uur toeslag... Ik gebruik altijd de myorder app voor leuke kortingen. Zie dat de kruidvat nu Pathé bonnen in de aanbieding heeft.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is toch al jaaaaaaren 10 euro? Of is dat een Randstadding
Die pathe pas is wel echt genot. Jammer dat ik hem niet meer heb.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Een kleine twee jaar terug betaalde ik nog 8.70. Daarna ging het al rap naar de 10 euro toe. Nu is het al over de 10 euro, Excl. 3D toeslag en langer dan 2.5 uur toeslag... Ik gebruik altijd de myorder app voor leuke kortingen. Zie dat de kruidvat nu Pathé bonnen in de aanbieding heeft.
Ik denk niet dat die vrouw dit item in haar tv-programma heeft gebuiktquote:
Niet best hoorquote:Op donderdag 15 september 2016 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die vrouw dit item in haar tv-programma heeft gebuikt
Ik vind degene die dit op youtube heeft gezet een zeer sympathiek figuur.quote:
Misschien moet jij wat minder klagenquote:Op vrijdag 16 september 2016 06:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen. Wat een tyfusnacht!
Anders hou jij even je bek.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat minder klagen
bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Anders hou jij even je bek.
lol
Gelukkig is het dan ook weer bijna maandag.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna weekend, jongens en meisjes.
Sadist.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan ook weer bijna maandag.
fuckin hell man iedereen alleen maar kankerenquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap niet dat er gezonde mensen onder de 60 zijn die zo enorm klagen om een paar graden boven gemiddeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |