SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
zeker heel veel, zijn echt wel no2 van Azië na Singapore Airlines al vond ik ze vroeger beter, toen hadden ze cabin crew uit heel Azië, al een tijdje alleen maar Honkies en Chinezen, die zijn toch een stuk minder omdat ze geen idee hebben wat service inhoudt en alleen maar als robots doen wat ze opgedragen is.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn vaak wel goedkoop naar Azie.
Maar heb nu goedkope vlucht met cathay pacific voor in de winter.
heb je daar wel eens mee gevlogen?
ja klopt.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De meeste enkeltjes zijn naar Polen neem ik aan? Dan krijg je nauwelijks miles, alleen legs. Lounge is leuk bij een overstap, want je gaat niet voor je plezier 3 uur op een luchthaven zitten.
zover ik weet welquote:Op donderdag 15 september 2016 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers. Hebben jullie je nieren en hoornvliezen nog?
Dat is niet erg vriendelijk van je, maar dat is jouw mening.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik vind jou ontzettend sneu als je dat sneu vindt
Eigenlijk vond ik dat al dus maakt niet uit
Je deed het zeer sterk voorkomen of je naar aanleiding van dit besluit van de overheid jezelf had uitgeschreven als donor, terwijl je eerst klaarblijkelijk wel donor was.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had ik een paar dagen ervoor al gedaan
Sorry dat ik zelf over mijn lichaam beschik
Dus ook abortus / euthanasie etc.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dat je iedere keuze moet respecteren.
Ik vind het een vreemde verandering. Zeker ook omdat hij eigenlijk alleen maar naar de eerste kamer gaat doordat een of andere pipo in de file stond en niet tegen kon stemmen.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zover ik weet wel
mijn kunnen ze niet harvesten zei napoleonfour
ja want een ongeboren baby kan kiezen voor abortusquote:Op donderdag 15 september 2016 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus ook abortus / euthanasie etc.
Ik ben ook zeer tegen deze wetswijziging.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemde verandering. Zeker ook omdat hij eigenlijk alleen maar naar de eerste kamer gaat doordat een of andere pipo in de file stond en niet tegen kon stemmen.
De verkrachte moeder kan daar wel voor kiezen.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja want een ongeboren baby kan kiezen voor abortus
uh oke
Bij abortus kies je voor iemand anders.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet erg vriendelijk van je, maar dat is jouw mening.
[..]
Je deed het zeer sterk voorkomen of je naar aanleiding van dit besluit van de overheid jezelf had uitgeschreven als donor, terwijl je eerst klaarblijkelijk wel donor was.
Het leek dus dat je jezelf had uitgeschreven als een soort statement richting de overheid terwijl er wat mij betreft levens op het spel staan en dat vind ik sneu.
Als je voor jezelf de beslissing had gemaakt om van Ja naar Nee te gaan, iets wat ik zelf niet zou doen maar dat is volledig aan jou, vind ik daar niks mis mee, maar ik vind het gewoon een zwaktebod van mensen die nu van Ja naar Nee gaan uit een soort van protest.
[..]
jaquote:Op donderdag 15 september 2016 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers. Hebben jullie je nieren en hoornvliezen nog?
kwaad moet je niet met kwaad bestrijdenquote:Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De verkrachte moeder kan daar wel voor kiezen.
Dat verschilt per geval.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij euthanasie kies je voor iemand anders.
Met de nieuwe regeling zou iedereen per definitie van ja naar nee moeten gaan.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet erg vriendelijk van je, maar dat is jouw mening.
[..]
Je deed het zeer sterk voorkomen of je naar aanleiding van dit besluit van de overheid jezelf had uitgeschreven als donor, terwijl je eerst klaarblijkelijk wel donor was.
Het leek dus dat je jezelf had uitgeschreven als een soort statement richting de overheid terwijl er wat mij betreft levens op het spel staan en dat vind ik sneu.
Als je voor jezelf de beslissing had gemaakt om van Ja naar Nee te gaan, iets wat ik zelf niet zou doen maar dat is volledig aan jou, vind ik daar niks mis mee, maar ik vind het gewoon een zwaktebod van mensen die nu van Ja naar Nee gaan uit een soort van protest.
[..]
Wat is die definitie dan?quote:Op donderdag 15 september 2016 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met de nieuwe regeling zou iedereen per definitie van ja naar nee moeten gaan.
Ik vind ook dat de tweede kamer niet heeft te beslissen over de lichamelijke integriteit van het individu. Dat is echt een grens overschrijden wmb.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer tegen deze wetswijziging.
Denk dat een verkrachte moeder daar in het algemeen toch anders over denkt.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kwaad moet je niet met kwaad bestrijden
Gelukkig ook veel niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat een verkrachte moeder daar in het algemeen toch anders over denkt.
Kind kun je nog altijd afstaan voor adoptie.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat een verkrachte moeder daar in het algemeen toch anders over denkt.
Bij euthanasie beslis je zelf of een uitdrukkelijk gemandateerde over de lichamelijke integriteit, in dit geval gaan we naar de situatie dat je geen moslims op de voorpagina mag zetten, want dan schendt je iemand z'n kwetsrechten, maar je mag wel z'n hele lijf leegrukken zonder zijn uitdrukkelijke toestemming.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat verschilt per geval.
Je bent donor, tenzij uitdrukkelijk kenbaar gemaakt dat je dat niet wilt.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is die definitie dan?
Ja dat snap ik, maar niet waarom je dan per definitie van ja naar nee zou moeten gaan.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent donor, tenzij uitdrukkelijk kenbaar gemaakt dat je dat niet wilt.
Waarom? In ieder geval mensen met een beetje kloten in plaats van dat passieve kutvolk waar Nederland uit bestaat.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de bezwaren tegen de nieuwe wet zeker kan begrijp, ik erger me alleen aan mensen die met hun volle verstand zich actief hadden aangemeld als donor, en nu als statement hun ja naar nee veranderen.
Moet de overheid maar niet zulke belachelijke wetswijzigingen doenquote:Op donderdag 15 september 2016 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de bezwaren tegen de nieuwe wet zeker kan begrijp, ik erger me alleen aan mensen die met hun volle verstand zich actief hadden aangemeld als donor, en nu als statement hun ja naar nee veranderen.
Dat zou ik echt nooit kunnen.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kind kun je nog altijd afstaan voor adoptie.
Of je nu verandert uit protest of je verandert uit een andere overweging die jij wel goedkeurt. Je gaat per definitie van ja naar nee nu. Maar ik had een stukje van je context gemist dus laat maar.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar niet waarom je dan per definitie van ja naar nee zou moeten gaan.
Hoeft ook niet. Maar als je er zelf niet voor zou kunnen zorgen is dat een optie.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit kunnen.
Dat is niet het enige argument, ik vind dat er sprake moet zijn van zelfbeschikking en niet een verbod dat komt vanuit een christelijke moraal waar een groot deel van de vrouwen in Nederland geen boodschap aan heeft.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Als het enige argument voor abortus verkrachting is, dan weten we dat het over een kleine minderheid gaat van de totale abortussen
En dan lijkt het me evident dat het een kwalijke zaak is.
Stijn is ook goed terechtgekomen bij ons.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er is geen zelfbeschikking. Want het ongeboren kind kan niet kiezen.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet het enige argument, ik vind dat er sprake moet zijn van zelfbeschikking en niet een verbod dat komt vanuit een christelijke moraal waar een groot deel van de vrouwen in Nederland geen boodschap aan heeft.
Lijkt me ook lastig om, hoezeer je toch van je kind gaat houden, elke dag een spoor van je eigen verkrachting in handen hebt.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit nog wel een verschil tussen zelfbeschikking en moord.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet het enige argument, ik vind dat er sprake moet zijn van zelfbeschikking en niet een verbod dat komt vanuit een christelijke moraal waar een groot deel van de vrouwen in Nederland geen boodschap aan heeft.
Dat blijf je denk ik ook zonder kind wel met je mee dragen.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig om, hoezeer je toch van je kind gaat houden, elke dag een spoor van je eigen verkrachting in handen hebt.
Ik kijk nu vanuit het perspectief van de ouder, niet van het kind.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is geen zelfbeschikking. Want het ongeboren kind kan niet kiezen.
Niet fysiek.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat blijf je denk ik ook zonder kind wel met je mee dragen.
Ik vind het belang van het kind belangrijker.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk nu vanuit het perspectief van de ouder, niet van het kind.
In geval van verkrachting heb je zelf ook niet mogen kiezen. Ik vind het een dubbel verhaal, waarin ik de eerste levende toch het voordeel van de twijfel geef.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is geen zelfbeschikking. Want het ongeboren kind kan niet kiezen.
Ik noem niet een toekomstige moeder die om welke reden dan ook abortus pleegt een moordenaar. Ik noem dat zelfbeschikking.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zit nog wel een verschil tussen zelfbeschikking en moord.
Wat is 'zich er in neuken' precies?quote:Op donderdag 15 september 2016 13:57 schreef Jojoortje het volgende:
Ben blij dat vrouwen zelf mogen kiezen voor een abortus of niet.
Maar ja er zijn ook vrouwen zat die zich er in neuken terwijl de man het eigenlijk niet wil. Net zo erg eigenlijk.
Dat kan de man van jojoortje prima omschrijven.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is 'zich er in neuken' precies?
geilquote:Op donderdag 15 september 2016 13:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat kan de man van jojoortje prima omschrijven.
yo watquote:Op donderdag 15 september 2016 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zit nog wel een verschil tussen zelfbeschikking en moord.
Oh is dat weer Twents?quote:Op donderdag 15 september 2016 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is 'zich er in neuken' precies?
eigen schuld van die manquote:Op donderdag 15 september 2016 14:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh is dat weer Twents?
Simpelweg gezegd: vrouw wil kinderen, man niet.. Maar vrouw laat bv. de pil links liggen.
Of een alleenstaande vrouw wil heel graag kinderen, doet aan een one night stand, zegt dat ze aan de pil is en de kerel is te dom om een jasje aan te doen.
Dat soort verhalen.
Leuk.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat kan de man van jojoortje prima omschrijven.
Voor de discussie vond ik dit wel een mooie. Ik zelf zit er niet zo in. Ik juich het niet toe, maar in zeer uitzonderlijke gevallen moet het mogelijk zijn (en dan alleen in een vroeg stadium).quote:
een kleine 1% dusquote:Op donderdag 15 september 2016 14:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor de discussie vond ik dit wel een mooie. Ik zelf zit er niet zo in. Ik juich het niet toe, maar in zeer uitzonderlijke gevallen moet het mogelijk zijn (en dan alleen in een vroeg stadium).
Een van mijn beste vrienden heeft dat dus gehad. Met een chick die hij op een datingsite had leren kennen. Nu is hij overigens enorm blij met het kindje, maar toen kon hij wel janken.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh is dat weer Twents?
Simpelweg gezegd: vrouw wil kinderen, man niet.. Maar vrouw laat bv. de pil links liggen.
Of een alleenstaande vrouw wil heel graag kinderen, doet aan een one night stand, zegt dat ze aan de pil is en de kerel is te dom om een jasje aan te doen.
Dat soort verhalen.
Daar was ik bijna echt kwaad geweestquote:Op donderdag 15 september 2016 14:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor de discussie vond ik dit wel een mooie. Ik zelf zit er niet zo in. Ik juich het niet toe, maar in zeer uitzonderlijke gevallen moet het mogelijk zijn (en dan alleen in een vroeg stadium).
Mwoah in het eerste geval ook?quote:
De vraag is heel erg of door deze aanpassing er nu heel veel meer donoren bij komen. Het middel is erger dan de kwaal.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ergens gaat het ook wel tegen mijn liberale principes in hoor. Maar er wordt nu ook wel makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat er een tekort is aan donoren in Nederland, en dat er mensenlevens op het spel staan. Er is gewoon een grote groep die het niks uitmaakt of ze wel of niet donor zijn, en er zijn zieke mensen bij gebaat dat hun onverschilligheid niet langer negatief maar positief wordt uitgelegd. Ik heb begrepen dat je vrij gemakkelijk kunt aangeven dat je geen donor wilt zijn, dus dat kan toch geen struikelblok zijn als je in Nederland wilt dat de gezondheidsinstellingen niet aan je lichaam komen.
Dat mag nooit voor de individuele vrijheid gaan.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar er wordt nu ook wel makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat er een tekort is aan donoren in Nederland, en dat er mensenlevens op het spel staan.
Ohquote:Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een van mijn beste vrienden heeft dat dus gehad. Met een chick die hij op een datingsite had leren kennen. Nu is hij overigens enorm blij met het kindje, maar toen kon hij wel janken.
Als je als man seks hebt met wie dan ook, geef je simpelweg de controle uit handen. Een ongelukje kan altijd gebeuren. In het geval dat abortus legaal is, dan ligt die keuze ook (terecht) totaal bij de vrouw.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwoah in het eerste geval ook?
Vrouw en man hebben een relatie. Man ziet het niet helemaal meer zitten en de vrouw raakt ineens zwanger want ze wil hem niet kwijt.
Ik neem aan dat jij je vriendin toen toch ook altijd hebt vertrouwd wat dat betreft?
Daarom meer adoptie. Er zijn zo veel mensen die graag kinderen willen maar ze niet kunnen krijgen. Wachtlijsten zijn nog altijd enorm.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar was ik bijna echt kwaad geweest
Kweenie, vind dat ze in de VS wel erg laat nog abortus plegen maar verder vind ik het helemaal prima. Liever abortus dan ongewenste kinderen die met een flinke achterstand geboren worden en slecht eindigen enzo.
Prima, maar dat is een natuurlijk gegeven. Mensen worden ziek en gaan dood. We moeten met onze 'fix'-mentaliteit niet doorslaan en allerlei fundamentele grondrechten gaan treden met voeten om te zorgen dat zo min mogelijk mensen doodgaan.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ergens gaat het ook wel tegen mijn liberale principes in hoor. Maar er wordt nu ook wel makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat er een tekort is aan donoren in Nederland, en dat er mensenlevens op het spel staan. Er is gewoon een grote groep die het niks uitmaakt of ze wel of niet donor zijn, en er zijn zieke mensen bij gebaat dat hun onverschilligheid niet langer negatief maar positief wordt uitgelegd. Ik heb begrepen dat je vrij gemakkelijk kunt aangeven dat je geen donor wilt zijn, dus dat kan toch geen struikelblok zijn als je in Nederland wilt dat de gezondheidsinstellingen niet aan je lichaam komen.
Lijkt me niet dat die wachtlijsten in verhouding staan met hoeveelheid abortus toch?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom meer adoptie. Er zijn zo veel mensen die graag kinderen willen maar ze niet kunnen krijgen. Wachtlijsten zijn nog altijd enorm.
Nee, maar dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat die wachtlijsten in verhouding staan met hoeveelheid abortus toch?
Ik vermoed van wel.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De vraag is heel erg of door deze aanpassing er nu heel veel meer donoren bij komen. Het middel is erger dan de kwaal.
Nouja je kunt zelf een condoom om doen natuurlijk...quote:Op donderdag 15 september 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je als man seks hebt met wie dan ook, geef je simpelweg de controle uit handen. Een ongelukje kan altijd gebeuren. In het geval dat abortus legaal is, dan ligt die keuze ook (terecht) totaal bij de vrouw.
Dus ik vind als je geen kind wilt kun je beter geen seks hebben
lijkt me walgelijkquote:Op donderdag 15 september 2016 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nouja je kunt zelf een condoom om doen natuurlijk...
(Ook niet 100%)
bij wie dan?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lijkt me walgelijk
maar kan
maar zelfs dan weet je niet zeker, en dan weet je dat de keuze niet bij jou ligt
Ze zei dat ze de pil was vergeten, maar ik vind dat eigenlijk zo'n bullshit. Als je sex hebt is dat toch het eerste waar je aan denkt.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh
Maar de vrouw deed dat bewust? Of schrokken ze allebei heel erg?
Klopt.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lijkt me walgelijk
maar kan
maar zelfs dan weet je niet zeker, en dan weet je dat de keuze niet bij jou ligt
zoals ik zei, in het geval dat je abortus legaliseert in je land moet die keuze alleen bij de vrouw liggenquote:
Ik vind het lastig te zeggen maar als je binnen een paar klikken je je keuze kan wijzigen vind ik niet dat het ten koste gaat van de individuele vrijheid.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat mag nooit voor de individuele vrijheid gaan.
Wat ik heb begrepen is dat 24 procent van Nederland orgaandonor is, en dat er een tekort aan donoren is. Ik heb er verder geen onderzoek naar gedaan dus ik kan weinig zinnigs zeggen of er veel donoren bijkomen en mocht dat het geval zijn vind ik de kwaal erger dan de middelen.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De vraag is heel erg of door deze aanpassing er nu heel veel meer donoren bij komen. Het middel is erger dan de kwaal.
Dat is een vrij versimpelde voorstelling van de werkelijkheid. Evolutionair gezien is een man zodanig ontwikkeld dat hij weinig keuze heeft dan een enorme drang naar seks hebben. Ook als daar risico's bij komen kijken. Dat is niet zo'n objectieve keuze als je doet voorkomen.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je als man seks hebt met wie dan ook, geef je simpelweg de controle uit handen. Een ongelukje kan altijd gebeuren. In het geval dat abortus legaal is, dan ligt die keuze ook (terecht) totaal bij de vrouw.
Dus ik vind als je geen kind wilt kun je beter geen seks hebben
Maar ja daar zal het ook gebeuren. Maar dan op manieren die iets minder vrouwvriendelijk zijn.quote:
Ik hoef geen kind van twee tokkies.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom meer adoptie. Er zijn zo veel mensen die graag kinderen willen maar ze niet kunnen krijgen. Wachtlijsten zijn nog altijd enorm.
Ja idd zeg.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zei dat ze de pil was vergeten, maar ik vind dat eigenlijk zo'n bullshit. Als je sex hebt is dat toch het eerste waar je aan denkt.
denk nietquote:Op donderdag 15 september 2016 14:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar ja daar zal het ook gebeuren. Maar dan op manieren die iets minder vrouwvriendelijk zijn.
Het is nogal lang droog, dus de oogst valt wat tegen dit jaar.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien moet nederland gewoon wat geld meer steken in kweken van organen
Precies.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar ja daar zal het ook gebeuren. Maar dan op manieren die iets minder vrouwvriendelijk zijn.
Wat is er conservatief aan zelf willen beslissen over je lichaam?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:08 schreef Saind het volgende:
Ik ben iedere keer weer een beetje verbaasd ook als ik jonge mensen hoor die echt conservatief zijn.
Zit te diep in die linkse elite denk ik
Het was nu ook al niet zo dat als je geen donor was er niks met je organen zou gebeuren. Maar dan was het na overleg met de nabestaanden volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het lastig te zeggen maar als je binnen een paar klikken je je keuze kan wijzigen vind ik niet dat het ten koste gaat van de individuele vrijheid.
Ik vind het ook een lastig dilemma aangezien ik ook erg gehecht ben aan mijn individuele vrijheid, maar als er mensenlevens op het spel staan wordt het voor mij toch anders. Bovendien, wat ik zeg, je kan gemakkelijk online je keuze wijzigen dus de opt-out is nog steeds gemakkelijk bereikbaar.
[..]
Wat ik heb begrepen is dat 24 procent van Nederland orgaandonor is, en dat er een tekort aan donoren is. Ik heb er verder geen onderzoek naar gedaan dus ik kan weinig zinnigs zeggen of er veel donoren bijkomen en mocht dat het geval zijn vind ik de kwaal erger dan de middelen.
Zelf zou ik denken dat ik het me niet kan voorstellen dat 76 procent van Nederland principieel er op tegen is dat zijn of haar organen gebruikt worden na het overlijden dus dan ga ik er van uit dat het aantal donoren zal stijgen.
sterkte met een arts vinden maatjequote:Op donderdag 15 september 2016 14:12 schreef Saind het volgende:
Binnenkort eens laten steriliseren denk ik
Meer in het algemeen.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er conservatief aan zelf willen beslissen over je lichaam?
Hoezo?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sterkte met een arts vinden maatje
Je zou nooit hoeven te opt-outen over zo'n fundamenteel individueel recht.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het lastig te zeggen maar als je binnen een paar klikken je je keuze kan wijzigen vind ik niet dat het ten koste gaat van de individuele vrijheid.
Ik vind het ook een lastig dilemma aangezien ik ook erg gehecht ben aan mijn individuele vrijheid, maar als er mensenlevens op het spel staan wordt het voor mij toch anders. Bovendien, wat ik zeg, je kan gemakkelijk online je keuze wijzigen dus de opt-out is nog steeds gemakkelijk bereikbaar.
Er zijn maar erg weinig artsen die zich daar aan wagen op onze leeftijd.quote:
Dat heeft er mee te maken dat er 1 bepaald beeld wordt geschapen in de media. Iedereen die anders denkt is gek.quote:
M'n punt idd.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja idd zeg.
Btw dan was ze wel met meer pillen nalatig. Als je er eentje vergeet is er nog geen man overboord.
Meer in mijn omgeving.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat heeft er mee te maken dat er 1 bepaald beeld wordt geschapen in de media. Iedereen die anders denkt is gek.
ja absoluutquote:Op donderdag 15 september 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja komt denk ik door universiteitsleven
Dat is geen probleem.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sterkte met een arts vinden maatje
Ik denk dat links enorm op zijn retour is, puur omdat het voor veel mensen niet voor progressiviteit staat, maar voor vasthouden aan een moralistisch superieure identiteit en het zodanig streven naar een fantasiewereld dat er een soort 'alle-trossen-los' mentaliteit heerst als het aankomt op wie en wat we tolereren te tornen aan de identiteit van ons eigen volk of de West-Europese levensstijl in het algemeen.quote:
Zijn allemaal van die dramaqueen Amerikanen manquote:Op donderdag 15 september 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
moet je maar kijken op r/childfree saind
Tuurlijk. Je bent ook niet binnen een week aan de beurt. Maar als je het wil, kan het.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja kan me voorstellen dat ze wel gaan kankeren als je op je 23e aankomt
Daarom is populistisch links nog nooit zo populair geweest?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk dat links enorm op zijn retour is, puur omdat het voor veel mensen niet voor progressiviteit staat, maar voor vasthouden aan een moralistisch superieure identiteit en het zodanig streven naar een fantasiewereld dat er een soort 'alle-trossen-los' mentaliteit heerst als het aankomt op wie en wat we tolereren te tornen aan de identiteit van ons eigen volk of de West-Europese levensstijl in het algemeen.
Ik denk dat, zoals wel meer dingen, het idee "links" verandert.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat links enorm op zijn retour is, puur omdat het voor veel mensen niet voor progressiviteit staat, maar voor vasthouden aan een moralistisch superieure identiteit en het zodanig streven naar een fantasiewereld dat er een soort 'alle-trossen-los' mentaliteit heerst als het aankomt op wie en wat we tolereren te tornen aan de identiteit van ons eigen volk of de West-Europese levensstijl in het algemeen.
Ik ken weinig progressieven in het echte leven, eerst verbaasde me dat enorm op FOK!quote:
We hadden het over conservatief vs progressief.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom is populistisch links nog nooit zo populair geweest?
Ik vind progressief trouwens niet per se synoniem met linksquote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hadden het over conservatief vs progressief.
In west-europa zijn vrijwel alle partijen nog progressief.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hadden het over conservatief vs progressief.
Al verdere ontwikkelingen?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel ok, vandaag weer in Brussel.
Ik denk dat zoals wel meer dingen, 'links' wordt ingehaald door de werkelijkheid.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk dat, zoals wel meer dingen, het idee "links" verandert.
Eigenlijk probeerde ik te vragen hoe het met de familie isquote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, my bad.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind progressief trouwens niet per se synoniem met links
Hi, vandaag weer wat onderzoekjes. Als daar niks uitkomt, mag ze morgen naar huis. Wel met een flinke hoeveelheid medicatie uiteraard.quote:
Ligt er maar aan waar je het mee vergelijkt.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In west-europa zijn vrijwel alle partijen nog progressief.
Al klaar in Parijs?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, deze maand doe ik beiden deeltijds voor overdracht. Vanaf oktober fulltime Parijs.quote:
En ze hebben niks concreets gevonden verder!?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hi, vandaag weer wat onderzoekjes. Als daar niks uitkomt, mag ze morgen naar huis. Wel met een flinke hoeveelheid medicatie uiteraard.
Ik denk dat je dan de tweede Surinamer ooit in Parijs bent.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, deze maand doe ik beiden deeltijds voor overdracht. Vanaf oktober fulltime Parijs.
Bij progressief links denk ik aan activistisch. Ik zie mezelf wel als progressief denkend, niet als links.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind progressief trouwens niet per se synoniem met links
Nope niks gevonden, ze denken aan een combi van oorzaken. Maar hebben so far niet 1 oorzaak kunnen bevestigen.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En ze hebben niks concreets gevonden verder!?
Hoop dat ze thuis snel aansterkt!
quote:Op donderdag 15 september 2016 14:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de tweede Surinamer ooit in Parijs bent.
Zou kunnen, dan was mijn broertje de eerste.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de tweede Surinamer ooit in Parijs bent.
Ik dacht meer aan Kenny B.quote:
Maar ook zonder je heb ik mij vermaakt in Brussel.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou kunnen, dan was mijn broertje de eerste.
Thalys is trouwens wel echt prettig. Al ga ik volgende week de Izy proberen. Scheelt ongeveer 90% in prijs...quote:Op donderdag 15 september 2016 14:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Kenny B.
Dat is waar. en hoe je conservatief definieert.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt er maar aan waar je het mee vergelijkt.
Is de Izy ook een HSL? Brussel - Parijs zal wel een prima verbinding zijn ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thalys is trouwens wel echt prettig. Al ga ik volgende week de Izy proberen. Scheelt ongeveer 90% in prijs...
Perfect, met mooi weer is het in bijna elke grote stad wel lekker.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar ook zonder je heb ik mij vermaakt in Brussel.
Wel vervelend dat onzekere gedoe allemaal. Maar een goed teken dat ze, als de laatste uitslagen goed zijn, weer naar huis mag. Ze sturen haar niet weg als ze zelf nog twijfelen.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope niks gevonden, ze denken aan een combi van oorzaken. Maar hebben so far niet 1 oorzaak kunnen bevestigen.
SGP godenquote:Op donderdag 15 september 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is waar. en hoe je conservatief definieert.
Maar in west-europa vind ik maar weinig traditionele partijen
SGP is enige jaquote:Op donderdag 15 september 2016 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SGP goden
ik bedoel god
Ze doen er 2,5 uur over, vanaf prijs is 19 euro dacht ik.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is de Izy ook een HSL? Brussel - Parijs zal wel een prima verbinding zijn ja.
da's geen geldquote:Op donderdag 15 september 2016 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze doen er 2,5 uur over, vanaf prijs is 19 euro dacht ik.
Thalys is fijn ja, zeker eerste klas. Internet, electra, hapje, drankje.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thalys is trouwens wel echt prettig. Al ga ik volgende week de Izy proberen. Scheelt ongeveer 90% in prijs...
19 euro = geen garantie op zitplaatsquote:Op donderdag 15 september 2016 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die vanaf prijs is zelden te boeken, althans dat is bij Thalys altijd.
Is nog wel serieus geld voor een enkele reis. Voor het geld kun je dan nog beter de bus pakken.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
19 euro = geen garantie op zitplaats
29 euro = klapstoel
49 euro = normale stoel
59 euro = extra comfort stoel
Daar hoop ik ook op inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel vervelend dat onzekere gedoe allemaal. Maar een goed teken dat ze, als de laatste uitslagen goed zijn, weer naar huis mag. Ze sturen haar niet weg als ze zelf nog twijfelen.
Tja, enkele reis Thalys comfort 1 is voor mij 142 euro. Dan valt dit wel mee.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is nog wel serieus geld voor een enkele reis. Voor het geld kun je dan nog beter de bus pakken.
www.goeuro.com kun je mooi verschillende modaliteiten vergelijken. Bus is 03 uur en 50 min en best relaxt.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, enkele reis Thalys comfort 1 is voor mij 142 euro. Dan valt dit wel mee.
Ik weet het, maar ik vertrouw het verkeer qua files niet. Gister ook mijn trein gemist en moest er 1 later nemen doordat heel Parijs vast zat met files.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
www.goeuro.com kun je mooi verschillende modaliteiten vergelijken. Bus is 03 uur en 50 min en best relaxt.
Mis je niks aan.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben nog nooit in Parijs geweest. Is dat erg?
Ben je wel al eens in Rotterdam en Tilburg geweest? Dat zou namelijk erger zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:34 schreef Jojoortje het volgende:
Is wel de moeite, maar ben er nu al een keer of 4/5 geweest. Ik vind bijvoorbeeld Londen of Berlijn leuker.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:34 schreef Jojoortje het volgende:
Heb jij je roeiboot al klaarliggen?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel de moeite, maar ben er nu al een keer of 4/5 geweest. Ik vind bijvoorbeeld Londen of Berlijn leuker.
Ik hoef zaterdag de deur niet uit. Saind wel.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij je roeiboot al klaarliggen?
[ afbeelding ]
Wat vind je de leukste?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:41 schreef Saind het volgende:
Parijs vond ik een van de mindere hoofdsteden van Europa. Scandinavië niet meegerekend want die scoren wel erg hoog allemaal.
Tilburg ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je wel al eens in Rotterdam en Tilburg geweest? Dat zou namelijk erger zijn.
Dan is het ergste maar achter de rugquote:Op donderdag 15 september 2016 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ai... Zou een goede eerste trip zijn met de baby.
Klopt, ze zal langs Arnhem rijden.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is het ergste maar achter de rug
Arnhem leuke winkelstad.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ze zal langs Arnhem rijden.
quote:Op donderdag 15 september 2016 15:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wat is trouwens het wachtwoord van de VBLC SC fok manager sub groep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op donderdag 15 september 2016 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]Werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drukte v Amsterdamquote:Op donderdag 15 september 2016 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moet die drukte van bv Amsterdam echt niet hebben.
Tja ik heb daar gewoon niks mee.quote:Op donderdag 15 september 2016 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Drukte v Amsterdam
Is zoiets als de leegheid van Singapore.
Amsterdam is helemaal niet drukquote:Op donderdag 15 september 2016 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja ik heb daar gewoon niks mee.
Nou...met t mooie weer en al die toeristen + cruiseschepen wel hoor.quote:
nog niet voor ik het wetsvoorstel heb bekekenquote:Op donderdag 15 september 2016 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Napo, je mening over de donor wijziging die op til staat?
Wel volquote:
Lekkerrr.quote:Op donderdag 15 september 2016 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga vandaag dat bier halen wat je zei, tilquin.
Die is wel lekker ja. In blik.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekkerrr.
Haal ook anderson valley blood orange gose
Amsterdam Centrum is wel erg druk hoor, zelfs als je het vergelijkt met andere Europese steden. Is dichtbevolkt, toeristisch centrum is vrij compact en de straten zijn vrij smal. Ga maar eens rond een uur of 5 op een dag als vandaag door het centrum lopen, dat is geen pretje.quote:
Was er niet. Die tilquin was 12 euro. Voor 0.375. Is me net iets te gortigquote:Op donderdag 15 september 2016 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekkerrr.
Haal ook anderson valley blood orange gose
Ik ga niet ontkennen dat het druk is maar dat is ook maar op bepaalde gedeeltesquote:Op donderdag 15 september 2016 16:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Amsterdam Centrum is wel erg druk hoor, zelfs als je het vergelijkt met andere Europese steden. Is dichtbevolkt, toeristisch centrum is vrij compact en de straten zijn vrij smal. Ga maar eens rond een uur of 5 op een dag als vandaag door het centrum lopen, dat is geen pretje.
Ik kom er net vandaan, damrak enz is erg druk. Bij de bierkoning ook drukquote:Op donderdag 15 september 2016 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga niet ontkennen dat het druk is maar dat is ook maar op bepaalde gedeeltes
ja daar moet je ook niet komen maar ik ga toch vrij vaak voor een terrasje naar de Nieuwmarkt en daar is het gewoon prima toeven.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan, damrak enz is erg druk. Bij de bierkoning ook druk
Zeedijk daarentegen =\quote:Op donderdag 15 september 2016 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja daar moet je ook niet komen maar ik ga toch vrij vaak voor een terrasje naar de Nieuwmarkt en daar is het gewoon prima toeven.
quote:Op donderdag 15 september 2016 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moest een keer staan in de overvolle coupe 4045, dat was wel genot
Da's wel geld ja. Wat heb je wel gehaald?quote:Op donderdag 15 september 2016 16:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was er niet. Die tilquin was 12 euro. Voor 0.375. Is me net iets te gortig
Heeft onlogisch ban?quote:
Door een of ander nobodymod van KLBquote:Op donderdag 15 september 2016 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft onlogisch ban?
JA DUS!
IK BEN HET HIER NIET MEE EENS
Ook dat nog. Wat een kansloze mods hebben we hier toch op FOK!quote:Op donderdag 15 september 2016 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Door een of ander nobodymod van KLB
quote:Op donderdag 15 september 2016 18:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook dat nog. Wat een kansloze mods hebben we hier toch op FOK!
bbno saison rooibos lemon, anderson gose melon, boon kriek, boon framboise, welsh cider en bbno porterquote:Op donderdag 15 september 2016 17:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Da's wel geld ja. Wat heb je wel gehaald?
Hoe is het met je dochtertje Ron?quote:
KingFloplandquote:Op donderdag 15 september 2016 18:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook dat nog. Wat een kansloze mods hebben we hier toch op FOK!
Wat verbetering, maar nog geen duidelijkheid.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe is het met je dochtertje Ron?
Manu speelt er niet meer.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga de eerste helft missen van fey-manu. Sta in de file
Toch wel terug dit weekend? Anders kan ik net goed gaan werken daar waar mijn humeur dan toch blijvende schade zal hebben opgelopenquote:
LOLquote:Op donderdag 15 september 2016 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Manu speelt er niet meer.
je mist weinigquote:Op donderdag 15 september 2016 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga de eerste helft missen van fey-manu. Sta in de file
Wat een slechte grap. xDquote:Op donderdag 15 september 2016 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Manu speelt er niet meer.
het is dat er niet veel anders op tv is..quote:Op donderdag 15 september 2016 19:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
was er aan begonnen maar niet echt geweldig van beide kanten
Wel George Kooymans met een lekker Haags dialect bij dwddquote:Op donderdag 15 september 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is dat er niet veel anders op tv is..
Van de week dat stukkie met Gijp bij dwdd was best leuk.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel George Kooymans met een lekker Haags dialect bij dwdd
Het is toch al jaaaaaaren 10 euro? Of is dat een Randstaddingquote:Op donderdag 15 september 2016 20:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
Sow. Bios filmpje kost nu alweer ¤10.30.
Ik betaal altijd meer volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is toch al jaaaaaaren 10 euro? Of is dat een Randstadding
Enkel Imax en 3D toch? Maar ik ben al vrij lang niet meer in een bioscoop geweest dus waar heb ik het ook over.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik betaal altijd meer volgens mij.
Pathé Delft en Den Haag is 10.50 normale prijs.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Imax en 3D toch? Maar ik ben al vrij lang niet meer in een bioscoop geweest dus waar heb ik het ook over.
Aha, ik overweeg al jaren om een Pathe Unlimited pas te kopen maar het komt er niet echt van. 19 euro ook maar.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pathé Delft en Den Haag is 10.50 normale prijs.
Hier altijd 7,50 ofzoquote:Op donderdag 15 september 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
woorden?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daarom zal Eindhoven nooit een volwaardige stad zijn of woorden
Met 1 o.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is je probleem precies?
Een kleine twee jaar terug betaalde ik nog 8.70. Daarna ging het al rap naar de 10 euro toe. Nu is het al over de 10 euro, Excl. 3D toeslag en langer dan 2.5 uur toeslag... Ik gebruik altijd de myorder app voor leuke kortingen. Zie dat de kruidvat nu Pathé bonnen in de aanbieding heeft.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die pathe pas is wel echt genot. Jammer dat ik hem niet meer heb.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Een kleine twee jaar terug betaalde ik nog 8.70. Daarna ging het al rap naar de 10 euro toe. Nu is het al over de 10 euro, Excl. 3D toeslag en langer dan 2.5 uur toeslag... Ik gebruik altijd de myorder app voor leuke kortingen. Zie dat de kruidvat nu Pathé bonnen in de aanbieding heeft.
Ik denk niet dat die vrouw dit item in haar tv-programma heeft gebuiktquote:
Niet best hoorquote:Op donderdag 15 september 2016 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die vrouw dit item in haar tv-programma heeft gebuikt
Ik vind degene die dit op youtube heeft gezet een zeer sympathiek figuur.quote:
Misschien moet jij wat minder klagenquote:Op vrijdag 16 september 2016 06:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen. Wat een tyfusnacht!
Anders hou jij even je bek.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat minder klagen
bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Anders hou jij even je bek.
lol
Gelukkig is het dan ook weer bijna maandag.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna weekend, jongens en meisjes.
Sadist.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan ook weer bijna maandag.
fuckin hell man iedereen alleen maar kankerenquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap niet dat er gezonde mensen onder de 60 zijn die zo enorm klagen om een paar graden boven gemiddeld.
Is dit verleden of tegenwoordige tijd?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:40 schreef Insomnia_ het volgende:
ze hadden onlogisch gepakt in klb hij had ban gepakt
ja gisteren had ie ban gekregen, hij is straks weer terugquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Is dit verleden of tegenwoordige tijd?
Ah, ik zie het.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gisteren had ie ban gekregen, hij is straks weer terug
Alleen heeft ''rapperquote:
Hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heeft ''rapperboef
'' helemaal geen hersens.
''Hoi ik maak 20 leuke en sgattige vlogs dus het is gerechtvaardigd om je als een teringdebiel te gedragen tegen de politie''.
Mongool ja. Gelukkig werd hij flink aangepakt. Al dat tuig moeten ze eens de cel ingooien met hun kut vlogs.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heeft ''rapperboef
'' helemaal geen hersens.
''Hoi ik maak 20 leuke en sgattige vlogs dus het is gerechtvaardigd om je als een teringdebiel te gedragen tegen de politie''.
Hij heeft geen gelijk. Zulk gedrag tegen de politie valt onmogelijk goed te praten. Dan heb ik nog niet eens zijn hele vlogs gezien waarin hij nog veel verder gaat en ze kleineert (van horen zeggen). De politie dien je respect voor te hebben, je mag het best ergens mee oneens zijn maar zulk gedrag vind ik een dropping in onbewoond Siberië waard.quote:
Oneens.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De politie dien je respect voor te hebben,
Nee jij gedraagt je nu normaal.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Politie zijn over het algemeen een stel mbo2'ers met een ondergemiddeld IQ.
Respect jo.
Gebruikte de politie op het gebied van die treitervloggers dan geweld, volgens mij niet Hans.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen geweldsmonopoly.
Of ze het gebruiken of niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gebruikte de politie op het gebied van die treitervloggers dan geweld, volgens mij niet Hans.
Dat ben ik best met je eens, maar zulk gedrag rechtvaardigen vind ik ronduit bizar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of ze het gebruiken of niet.
Als je zo'n grote verantwoordelijkheid mag je wel wat inhoud hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |