Leuk.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat kan de man van jojoortje prima omschrijven.
Voor de discussie vond ik dit wel een mooie. Ik zelf zit er niet zo in. Ik juich het niet toe, maar in zeer uitzonderlijke gevallen moet het mogelijk zijn (en dan alleen in een vroeg stadium).quote:
een kleine 1% dusquote:Op donderdag 15 september 2016 14:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor de discussie vond ik dit wel een mooie. Ik zelf zit er niet zo in. Ik juich het niet toe, maar in zeer uitzonderlijke gevallen moet het mogelijk zijn (en dan alleen in een vroeg stadium).
Een van mijn beste vrienden heeft dat dus gehad. Met een chick die hij op een datingsite had leren kennen. Nu is hij overigens enorm blij met het kindje, maar toen kon hij wel janken.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh is dat weer Twents?
Simpelweg gezegd: vrouw wil kinderen, man niet.. Maar vrouw laat bv. de pil links liggen.
Of een alleenstaande vrouw wil heel graag kinderen, doet aan een one night stand, zegt dat ze aan de pil is en de kerel is te dom om een jasje aan te doen.
Dat soort verhalen.
Daar was ik bijna echt kwaad geweestquote:Op donderdag 15 september 2016 14:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor de discussie vond ik dit wel een mooie. Ik zelf zit er niet zo in. Ik juich het niet toe, maar in zeer uitzonderlijke gevallen moet het mogelijk zijn (en dan alleen in een vroeg stadium).
Mwoah in het eerste geval ook?quote:
De vraag is heel erg of door deze aanpassing er nu heel veel meer donoren bij komen. Het middel is erger dan de kwaal.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ergens gaat het ook wel tegen mijn liberale principes in hoor. Maar er wordt nu ook wel makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat er een tekort is aan donoren in Nederland, en dat er mensenlevens op het spel staan. Er is gewoon een grote groep die het niks uitmaakt of ze wel of niet donor zijn, en er zijn zieke mensen bij gebaat dat hun onverschilligheid niet langer negatief maar positief wordt uitgelegd. Ik heb begrepen dat je vrij gemakkelijk kunt aangeven dat je geen donor wilt zijn, dus dat kan toch geen struikelblok zijn als je in Nederland wilt dat de gezondheidsinstellingen niet aan je lichaam komen.
Dat mag nooit voor de individuele vrijheid gaan.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar er wordt nu ook wel makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat er een tekort is aan donoren in Nederland, en dat er mensenlevens op het spel staan.
Ohquote:Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een van mijn beste vrienden heeft dat dus gehad. Met een chick die hij op een datingsite had leren kennen. Nu is hij overigens enorm blij met het kindje, maar toen kon hij wel janken.
Als je als man seks hebt met wie dan ook, geef je simpelweg de controle uit handen. Een ongelukje kan altijd gebeuren. In het geval dat abortus legaal is, dan ligt die keuze ook (terecht) totaal bij de vrouw.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwoah in het eerste geval ook?
Vrouw en man hebben een relatie. Man ziet het niet helemaal meer zitten en de vrouw raakt ineens zwanger want ze wil hem niet kwijt.
Ik neem aan dat jij je vriendin toen toch ook altijd hebt vertrouwd wat dat betreft?
Daarom meer adoptie. Er zijn zo veel mensen die graag kinderen willen maar ze niet kunnen krijgen. Wachtlijsten zijn nog altijd enorm.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar was ik bijna echt kwaad geweest
Kweenie, vind dat ze in de VS wel erg laat nog abortus plegen maar verder vind ik het helemaal prima. Liever abortus dan ongewenste kinderen die met een flinke achterstand geboren worden en slecht eindigen enzo.
Prima, maar dat is een natuurlijk gegeven. Mensen worden ziek en gaan dood. We moeten met onze 'fix'-mentaliteit niet doorslaan en allerlei fundamentele grondrechten gaan treden met voeten om te zorgen dat zo min mogelijk mensen doodgaan.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ergens gaat het ook wel tegen mijn liberale principes in hoor. Maar er wordt nu ook wel makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat er een tekort is aan donoren in Nederland, en dat er mensenlevens op het spel staan. Er is gewoon een grote groep die het niks uitmaakt of ze wel of niet donor zijn, en er zijn zieke mensen bij gebaat dat hun onverschilligheid niet langer negatief maar positief wordt uitgelegd. Ik heb begrepen dat je vrij gemakkelijk kunt aangeven dat je geen donor wilt zijn, dus dat kan toch geen struikelblok zijn als je in Nederland wilt dat de gezondheidsinstellingen niet aan je lichaam komen.
Lijkt me niet dat die wachtlijsten in verhouding staan met hoeveelheid abortus toch?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom meer adoptie. Er zijn zo veel mensen die graag kinderen willen maar ze niet kunnen krijgen. Wachtlijsten zijn nog altijd enorm.
Nee, maar dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat die wachtlijsten in verhouding staan met hoeveelheid abortus toch?
Ik vermoed van wel.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De vraag is heel erg of door deze aanpassing er nu heel veel meer donoren bij komen. Het middel is erger dan de kwaal.
Nouja je kunt zelf een condoom om doen natuurlijk...quote:Op donderdag 15 september 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je als man seks hebt met wie dan ook, geef je simpelweg de controle uit handen. Een ongelukje kan altijd gebeuren. In het geval dat abortus legaal is, dan ligt die keuze ook (terecht) totaal bij de vrouw.
Dus ik vind als je geen kind wilt kun je beter geen seks hebben
lijkt me walgelijkquote:Op donderdag 15 september 2016 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nouja je kunt zelf een condoom om doen natuurlijk...
(Ook niet 100%)
bij wie dan?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lijkt me walgelijk
maar kan
maar zelfs dan weet je niet zeker, en dan weet je dat de keuze niet bij jou ligt
Ze zei dat ze de pil was vergeten, maar ik vind dat eigenlijk zo'n bullshit. Als je sex hebt is dat toch het eerste waar je aan denkt.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh
Maar de vrouw deed dat bewust? Of schrokken ze allebei heel erg?
Klopt.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lijkt me walgelijk
maar kan
maar zelfs dan weet je niet zeker, en dan weet je dat de keuze niet bij jou ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |