Ik denk dat links enorm op zijn retour is, puur omdat het voor veel mensen niet voor progressiviteit staat, maar voor vasthouden aan een moralistisch superieure identiteit en het zodanig streven naar een fantasiewereld dat er een soort 'alle-trossen-los' mentaliteit heerst als het aankomt op wie en wat we tolereren te tornen aan de identiteit van ons eigen volk of de West-Europese levensstijl in het algemeen.quote:
Zijn allemaal van die dramaqueen Amerikanen manquote:Op donderdag 15 september 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
moet je maar kijken op r/childfree saind
Tuurlijk. Je bent ook niet binnen een week aan de beurt. Maar als je het wil, kan het.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja kan me voorstellen dat ze wel gaan kankeren als je op je 23e aankomt
Daarom is populistisch links nog nooit zo populair geweest?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk dat links enorm op zijn retour is, puur omdat het voor veel mensen niet voor progressiviteit staat, maar voor vasthouden aan een moralistisch superieure identiteit en het zodanig streven naar een fantasiewereld dat er een soort 'alle-trossen-los' mentaliteit heerst als het aankomt op wie en wat we tolereren te tornen aan de identiteit van ons eigen volk of de West-Europese levensstijl in het algemeen.
Ik denk dat, zoals wel meer dingen, het idee "links" verandert.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat links enorm op zijn retour is, puur omdat het voor veel mensen niet voor progressiviteit staat, maar voor vasthouden aan een moralistisch superieure identiteit en het zodanig streven naar een fantasiewereld dat er een soort 'alle-trossen-los' mentaliteit heerst als het aankomt op wie en wat we tolereren te tornen aan de identiteit van ons eigen volk of de West-Europese levensstijl in het algemeen.
Ik ken weinig progressieven in het echte leven, eerst verbaasde me dat enorm op FOK!quote:
We hadden het over conservatief vs progressief.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom is populistisch links nog nooit zo populair geweest?
Ik vind progressief trouwens niet per se synoniem met linksquote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hadden het over conservatief vs progressief.
In west-europa zijn vrijwel alle partijen nog progressief.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hadden het over conservatief vs progressief.
Al verdere ontwikkelingen?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel ok, vandaag weer in Brussel.
Ik denk dat zoals wel meer dingen, 'links' wordt ingehaald door de werkelijkheid.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk dat, zoals wel meer dingen, het idee "links" verandert.
Eigenlijk probeerde ik te vragen hoe het met de familie isquote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, my bad.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind progressief trouwens niet per se synoniem met links
Hi, vandaag weer wat onderzoekjes. Als daar niks uitkomt, mag ze morgen naar huis. Wel met een flinke hoeveelheid medicatie uiteraard.quote:
Ligt er maar aan waar je het mee vergelijkt.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In west-europa zijn vrijwel alle partijen nog progressief.
Al klaar in Parijs?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |