En ze hebben niks concreets gevonden verder!?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hi, vandaag weer wat onderzoekjes. Als daar niks uitkomt, mag ze morgen naar huis. Wel met een flinke hoeveelheid medicatie uiteraard.
Ik denk dat je dan de tweede Surinamer ooit in Parijs bent.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, deze maand doe ik beiden deeltijds voor overdracht. Vanaf oktober fulltime Parijs.
Bij progressief links denk ik aan activistisch. Ik zie mezelf wel als progressief denkend, niet als links.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind progressief trouwens niet per se synoniem met links
Nope niks gevonden, ze denken aan een combi van oorzaken. Maar hebben so far niet 1 oorzaak kunnen bevestigen.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En ze hebben niks concreets gevonden verder!?
Hoop dat ze thuis snel aansterkt!
quote:Op donderdag 15 september 2016 14:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de tweede Surinamer ooit in Parijs bent.
Zou kunnen, dan was mijn broertje de eerste.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de tweede Surinamer ooit in Parijs bent.
Ik dacht meer aan Kenny B.quote:
Maar ook zonder je heb ik mij vermaakt in Brussel.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou kunnen, dan was mijn broertje de eerste.
Thalys is trouwens wel echt prettig. Al ga ik volgende week de Izy proberen. Scheelt ongeveer 90% in prijs...quote:Op donderdag 15 september 2016 14:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Kenny B.
Dat is waar. en hoe je conservatief definieert.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt er maar aan waar je het mee vergelijkt.
Is de Izy ook een HSL? Brussel - Parijs zal wel een prima verbinding zijn ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thalys is trouwens wel echt prettig. Al ga ik volgende week de Izy proberen. Scheelt ongeveer 90% in prijs...
Perfect, met mooi weer is het in bijna elke grote stad wel lekker.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar ook zonder je heb ik mij vermaakt in Brussel.
Wel vervelend dat onzekere gedoe allemaal. Maar een goed teken dat ze, als de laatste uitslagen goed zijn, weer naar huis mag. Ze sturen haar niet weg als ze zelf nog twijfelen.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope niks gevonden, ze denken aan een combi van oorzaken. Maar hebben so far niet 1 oorzaak kunnen bevestigen.
SGP godenquote:Op donderdag 15 september 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is waar. en hoe je conservatief definieert.
Maar in west-europa vind ik maar weinig traditionele partijen
SGP is enige jaquote:Op donderdag 15 september 2016 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SGP goden
ik bedoel god
Ze doen er 2,5 uur over, vanaf prijs is 19 euro dacht ik.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is de Izy ook een HSL? Brussel - Parijs zal wel een prima verbinding zijn ja.
da's geen geldquote:Op donderdag 15 september 2016 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze doen er 2,5 uur over, vanaf prijs is 19 euro dacht ik.
Thalys is fijn ja, zeker eerste klas. Internet, electra, hapje, drankje.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thalys is trouwens wel echt prettig. Al ga ik volgende week de Izy proberen. Scheelt ongeveer 90% in prijs...
19 euro = geen garantie op zitplaatsquote:Op donderdag 15 september 2016 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die vanaf prijs is zelden te boeken, althans dat is bij Thalys altijd.
Is nog wel serieus geld voor een enkele reis. Voor het geld kun je dan nog beter de bus pakken.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
19 euro = geen garantie op zitplaats
29 euro = klapstoel
49 euro = normale stoel
59 euro = extra comfort stoel
Daar hoop ik ook op inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel vervelend dat onzekere gedoe allemaal. Maar een goed teken dat ze, als de laatste uitslagen goed zijn, weer naar huis mag. Ze sturen haar niet weg als ze zelf nog twijfelen.
Tja, enkele reis Thalys comfort 1 is voor mij 142 euro. Dan valt dit wel mee.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is nog wel serieus geld voor een enkele reis. Voor het geld kun je dan nog beter de bus pakken.
www.goeuro.com kun je mooi verschillende modaliteiten vergelijken. Bus is 03 uur en 50 min en best relaxt.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, enkele reis Thalys comfort 1 is voor mij 142 euro. Dan valt dit wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |