abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165289825
quote:
Tuig houdt Zaanse wijk in wurggreep
4 uur geleden Anna Mees en Mike Muller
ZAANSTAD - De politie staat machteloos tegenover een groep straatterroristen in de Zaandamse wijk Poelenburg. Bewoners zijn het spuugzat dat agenten zich vierkant laten uitlachen en zelfs amicaal met de relschoppers omgaan. „De groep heeft de wijk totaal in de greep.”

Online filmpjes waarop agenten lacherig op de hangjeugd reageren en hen gedag zeggen met een ’boks’ halen het bloed onder de nagels van buurtbewoners vandaan. Een paar van hen eisen een samenscholingsverbod van de ongeveer vijftig jongemannen van voornamelijk Turkse komaf. Gertjan Welgemoed van Klankbordgroep Poelenburg: „Deze jongeren terroriseren winkeliers en bewoners. Mensen voelen zich geïntimideerd, onveilig en pikken het niet langer.

Check het filmpje in de link:
http://www.telegraaf.nl/t(...)litie_Zaandam__.html
pi_165289848
Slecht gedrag loont dus, als ze alsnog dat buurthuis krijgen.
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2016 @ 11:52:17 #3
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_165289853
Misschien dat ze woensdag excuses gaan maken voor het overlast :o
:')
pi_165289901
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:40 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat staat er volgens jou dan wel?
Dat "wijken schoon vegen" en voor eigen rechter willen spelen nergens op slaat.
pi_165290004
Sowieso, buurthuizen :') Alsof die ook maar enige positieve invloed hebben op het gedrag.
Conscience do cost.
pi_165290062
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:00 schreef ems. het volgende:
Sowieso, buurthuizen :') Alsof die ook maar enige positieve invloed hebben op het gedrag.
Ik denk dat de jongens teveel GTA gespeeld hebben en 'buurthuis' zien als een Safehouse / HQ. Ismail moet in dat buurthuis dan een Tony Montana-achtige kamer krijgen vanwaar hij de bende leidt.

Voor het buurthuis staan de verschillende bolides van de boys die ze mogen gebruiken wanneer ze op missie gaan.
pi_165290118
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:00 schreef ems. het volgende:
Voor dit soort figuren niet nee.
Die zijn zelfs te dom om drollen te vegen.
Droppen in ISIL gebied aub.
pi_165290203
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:51 schreef Wespensteek het volgende:Wat heeft hij concreet gedaan dat niet mag in Nederland?
Zullen we die groep even een paar maanden voor jou huis neerzetten ?
Dan praat je wel anders denk ik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:19 schreef jamesdeen het volgende:
Geef die kleine Turkjes een mooi buurthuis en laat er toezicht houden door normale Turken, maar ontzeg die vlogkneuzen a.u.b. de toegang.
En hoe lang blijft dit buurthuis heel ?
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:55 schreef DrDentz het volgende:
Hun eis is: een buurthuis zonder toezicht.

Dat voorstel van de gemeente gaat 'm dus niet worden.
Ja, dat noemen ze horeca.
Als ze toch barsten van het geld en tijd zat hebben, dan openen ze toch een horeca zaak ?
Dan heb je ook niet zoveel met domme gedragsregeltjes te maken, en kun je daar chillen met je matties.
pi_165290232
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:07 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Voor dit soort figuren niet nee.
Die zijn zelfs te dom om drollen te vegen.
Droppen in ISIL gebied aub.
Gaan ze het ook niet lang uithouden. Of komen later terug in dit soort video's ofso..

Komen dan opeens in de werkelijkheid van waar ze eigenlijk vandaan komen en zullen zich rotschrikken in wat voor mooi land ze eigenlijk wonen.
Maar dan is het al te laat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_165290245
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:10 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

[..]

En hoe lang blijft dit buurthuis heel ?

[..]

Ja, dat noemen ze horeca.
Als ze toch barsten van het geld en tijd zat hebben, dan openen ze toch een horeca zaak ?
Dan heb je ook niet zoveel met domme gedragsregeltjes te maken, en kun je daar chillen met je matties.
Hun eis!
Werkelijk?
pi_165290257
quote:
Je weet niet wat hij gedaan heeft dat niet mag?
pi_165290301
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:57 schreef DrDentz het volgende:
De oplossing zou zijn om Ismail in te huren als jongerenwerker, en hem het toezicht laten voeren over het buurthuis.
Dit lijkt mij een goede oplossing.

Ik heb een stagiaire in dezelfde leeftijdsgroep. En ik merk aan hem dat het aantal volgers op YouTube zaligmakend is voor de status.
Ismail doet het op deze manier. Een paar maanden terug was er een op een dak-van-de-treinspringer, die zo beroemd wilde worden.
pi_165290349
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:14 schreef Wespensteek het volgende:
Je weet niet wat hij gedaan heeft dat niet mag?
Dat bedoel ik niet.

Als we zelfs het eventueel strafbare waar er een paar voor zijn opgepakt nog even beschouwing laten.
Dat soort volk wat de hele tijd een beetje irritant loopt te doen als jij naar de supermarkt wil, nodig jij dat uit in jouw buurt ?
Mogen ze ook op jouw fiets zitten ?
Op jouw auto staan ?
Beetje irritant lopen te filmen overal "ja is openbare weg, ik mag dat" :(
pi_165290397
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:20 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet.

Als we zelfs het eventueel strafbare waar er een paar voor zijn opgepakt nog even beschouwing laten.
Dat soort volk wat de hele tijd een beetje irritant loopt te doen als jij naar de supermarkt wil, nodig jij dat uit in jouw buurt ?
Mogen ze ook op jou fiets zitten ?
Op jou auto staan ?
Beetje irritant lopen te filmen overal "ja is openbare weg, ik mag dat"
Nee op een auto staan mag niet, heeft die vent dat gedaan? Verder is filmen in het openbaar gewoon toegestaan. Op een fiets zitten is een twijfel geval, als dat voorzichtig wordt gedaan denk ik dat het wel mag, het is geen vernieling of zo.
pi_165290413
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:40 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat staat er volgens jou dan wel?
Dat input van ander tuig van de richel cq zootje labiele werkeloze provincialen niet nodig is om mensen hun eigen buurt in een bepaalde stad te laten verbeteren.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_165290486
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:23 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee op een auto staan mag niet, heeft die vent dat gedaan? Verder is filmen in het openbaar gewoon toegestaan. Op een fiets zitten is een twijfel geval, als dat voorzichtig wordt gedaan denk ik dat het wel mag, het is geen vernieling of zo.
Dus zolang ze zich maar aan de wet houden, vind je het prima dat ze dit soort dingen bij jou thuis voor de deur zouden doen?
pi_165290495
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:24 schreef Manono het volgende:

[..]

Dat input van ander tuig van de richel cq labiele werkeloze provincialen niet nodig is om mensen hun eigen buurt in een bepaalde stad te laten verbeteren.
Wie zijn hier labiele werkeloze provincialen volgens jou dan? En zie jij het als een verbetering dan dat die hangkneuzen lekker de wijk terroriseren dan?
1947-2016
pi_165290516
quote:

[..]
Op een fiets zitten is een twijfel geval, als dat voorzichtig wordt gedaan denk ik dat het wel mag, het is geen vernieling of zo.
Als het je eigen fiets is, prima toch? Zodra het die van een ander is, heb je er met je fikken van af te blijven.
1947-2016
pi_165290556
quote:

[..]

[..]

Dan verplaats jij het probleem, als het dat al is, alleen maar, sla voor om ze bij Rutte of wie dan ook van de kamer voor de deur te zetten.
pi_165290588
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus zolang ze zich maar aan de wet houden, vind je het prima dat ze dit soort dingen bij jou thuis voor de deur zouden doen?
Ik heb als ze op de openbare weg staan het maar goed te vinden, maar ik vroeg dit omdat iemand in het vorige deel wel begreep dat mensen Ismail graag zouden zien bungelen. Dus ik was benieuwd wat tegenwoordig de doodstraf verdient volgens sommige mensen.
pi_165290591
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:20 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Beetje irritant lopen te filmen overal "ja is openbare weg, ik mag dat" :(
Politie doet het ook en mag het ook, leggen het er ook nog dik op, verwacht jij dat het niet opgepakt wordt?
pi_165290603
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik heb als ze op de openbare weg staan het maar goed te vinden, maar ik vroeg dit omdat iemand in het vorige deel wel begreep dat mensen Ismail graag zouden zien bungelen. Dus ik was benieuwd wat tegenwoordig de doodstraf verdient volgens sommige mensen.
Dus de mensen van die supermarkt en de omwonenden staan machteloos tegen deze treiterpraktijken?
pi_165290618
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus de mensen van die supermarkt en de omwonenden staan machteloos tegen deze treiterpraktijken?
Nee natuurlijk niet dat blijkt wel uit wat er nu gebeurd maar het is de overheid die moet optreden als het op de openbare weg gebeurd.
pi_165290651
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Daar komt het wel op neer ja.
pi_165290659
quote:

[..]

En in het openbaar met een wapen lopen ? Of met een (nep) wapen?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_165290671
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:42 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Beantwoord je een vraag van mij met die wedervraag?
pi_165290672
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:42 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat mag niet, al is het in het tweede geval een beetje afhankelijk van hoe echt het nepwapen eruit ziet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_165290722
quote:
Nee op een auto staan mag niet, heeft die vent dat gedaan?
Ja, ze stonden op een politieauto.
En dan vertelt advocaat Spong: "ja, officieel zou dat wel mogen, als je dat voorzichtig doet zonder schade aan de auto toe te brengen"

Een klein kind weet dat een auto er niet beter van wordt als je daar op staat met dat dunne blik.
Dat zou je eens op de auto`s van die Turken moeten doen, kijken als ze het dan nog zo grappig vinden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:36 schreef john2406 het volgende:
Politie doet het ook en mag het ook, leggen het er ook nog dik op, verwacht jij dat het niet opgepakt wordt?
Dat iedereen zomaar in Wegmisbruikers of (vroeger) blik op de weg komt, vind ik ook niet kunnen.
Ze maken je gezicht wel onherkenbaar op verzoek, maar je stem en auto blijven herkenbaar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:38 schreef DrDentz het volgende:
Heeft iemand al over een serieuze 'Endlösung' nagedacht met betrekking tot ons Mocro/Turken-vraagstuk, of blijft het bij emmeren over een buurthuis?
NL paspoort afpakken.
Haakneus Ismail, geeft in 1 van zijn laatste filmpjes ook eerlijk toe dat hij "een trotse Turk is" en "een Erdogan strijder".
Nou dan ga je daar toch heen als je dat mooier vindt ?

Nu zal er zometeen wel weer iemand komen brullen dat je een NL paspoort niet zomaar kunt afpakken, maar dat valt wel te veranderen.........
pi_165290760
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:46 schreef bluemoon23 het volgende:

NL paspoort afpakken.
Haakneus Ismail, geeft in 1 van zijn laatste filmpjes ook eerlijk toe dat hij "een trotse Turk is" en "een Erdogan strijder".

Nu zal er zometeen wel weer iemand komen brullen dat je een NL paspoort niet zomaar kunt afpakken, maar dat valt wel te veranderen.........
Brullen ik sta bijna te stampen hier!
Heb ik nooit begrepen waarom die twee paspoorten hebben, zelfs de kinderen van hun hebben het!
Hier geboren en toch twee van die dingen!
  dinsdag 13 september 2016 @ 12:49:37 #30
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165290761
quote:

[..]

En dan vertelt advocaat Spong: "ja, officieel zou dat wel mogen, als je dat voorzichtig doet zonder schade aan de auto toe te brengen"

Een klein kind weet dat een auto er niet beter van wordt als je daar op staat met dat dunne blik.
Dat zou je eens op de auto`s van die Turken moeten doen, kijken als ze het dan nog zo grappig vinden.

[..]

Dat iedereen zomaar in Wegmisbruikers of (vroeger) blik op de weg komt, vind ik ook niet kunnen.
Ze maken je gezicht wel onherkenbaar op verzoek, maar je stem en auto blijven herkenbaar.

[..]

NL paspoort afpakken.

Waarom zou je een irritant mannetje zijn paspoort af willen pakken? Kunnen we dat bij een heleboel andere 18 19jarigen ook gaan doen en zo die hele groep Nederland uit zetten? :? :?
Feyenoord!
pi_165290780
quote:

Spong weet wel waar hij het over heeft. Verder lijkt mij dat een zaak voor de politie, overigens heb ik dat stukje op TV gezien en er stond maar één vent op die auto.
pi_165290792
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat mag niet, al is het in het tweede geval een beetje afhankelijk van hoe echt het nepwapen eruit ziet.
Als je de juiste vergunningen hebt mag het wel.
pi_165290797
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wie zijn hier labiele werkeloze provincialen volgens jou dan? En zie jij het als een verbetering dan dat die hangkneuzen lekker de wijk terroriseren dan?
We kunnen natuurlijk wel de mensen met bijstandsuitkering gaan inzetten om net zulk hinderlijk gedrag bij al deze overlast veroorzaken mensen voor hun deur uit te gaan voeren. Dus om de 5 minuten moet er daar iemand aanbellen. elke dag een vuilniszak met monsterblikjes in de tuinen droppen, elke dag dat men filmpje daarvan maakt krijgt men 1 gratis blik schultenbrau, enz...

:D
pi_165290803
quote:

[..]

Maar het filmen van individuen niet zomaar en zeker niet op het internet zetten zonder toestemming van de gefilmde persoon.
Dus Ischlemiel moet heel goed gaan uitkijken...
pi_165290812
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:50 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Spong weet wel waar hij het over heeft. Verder lijkt mij dat een zaak voor de politie, overigens heb ik dat stukje op TV gezien en er stond maar één vent op die auto.
Wie van de anderen weer hield hem ervan, of zou het de oproer kraaier zijn geweest, die welke je het eerste zou nemen zodat het de rest afschrikt!
pi_165290815
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Gemakshalve ga ik daar maar even niet vanuit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_165290818
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waarom zou je een irritant mannetje zijn paspoort af willen pakken? Kunnen we dat bij een heleboel andere 18 19jarigen ook gaan doen en zo die hele groep Nederland uit zetten? :? :?
Japie ik heb mijn vertrouwen in je verloren. Je zei dat er niets strafbaars gebeurde en nu worden er jongens opgepakt en is er een samenscholingsverbod.
pi_165290843
quote:
Waarom zou je een irritant mannetje zijn paspoort af willen pakken?
Dat wil hij toch graag ?
Met Nederland heeft hij toch niks ?

Als haakneus Turk wil zijn dan regelen we dat toch, vrijheid blijheid *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:50 schreef Wespensteek het volgende:
Met 1 man op de auto krijg je er ook wel deuken en krassen in.
Geef jij je adres even door ?
Dan gaan we even op jouw auto staan en op je fiets zitten.
pi_165290864
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:52 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Maar het filmen van individuen niet zomaar en zeker niet op het internet zetten zonder toestemming van de gefilmde persoon.
Dus Ischlemiel moet heel goed gaan uitkijken...
Dat mag best al kan het een schending van het portretrecht zijn als de gefilmde een redelijk belang heeft dat het niet gepubliceerd wordt.
pi_165290875
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:55 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat wil hij toch graag ?
Dat heeft-ie zelf gezegd of is dat wat jij er van maakt?

quote:
De vraag is alleen niet wat je er mee voor elkaar kunt krijgen maar wat nu de daadwerkelijke schade is.
pi_165290878
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:57 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat mag best al kan het een schending van het portretrecht zijn als de gefilmde een redelijk belang heeft dat het niet gepubliceerd wordt.
Zoals het raadslid wat nu een lading aan bedreigingen kan verwachten of al reeds gekregen heeft doior andere rand kneuzen...
pi_165290887
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:52 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wie van de anderen weer hield hem ervan, of zou het de oproer kraaier zijn geweest, die welke je het eerste zou nemen zodat het de rest afschrikt!
Wat de politie had móeten doen was die kneus met de lange lat van die politieauto af ranselen.
Maar goed dat mag natuurlijk niet ze moeten de-escalerend te werk gaan en zich ondertussen laten uitlachen en voor gek laten zetten door dat inteelttuig.
pi_165290891
quote:

[..]

Dat wil hij toch graag ?

[..]

Drop die kneus in Koerden gebied en hij jankt als een varken....
pi_165290892
Gooi een sneeuwbal tegen een politieauto en je wordt met handboeien afgevoerd. Nu zie je de politie zelfs aanmoedigen om dingen tegen een politieauto te gooien!
pi_165290904
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:58 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Wat de politie had móeten doen was die kneus met de lange lat van die politieauto af ranselen.
Maar goed dat mag natuurlijk niet ze moeten de-escalerend te werk gaan en zich ondertussen laten uitlachen en voor gek laten zetten door dat inteelttuig.
Dat uitlachen doen ze sowieso wel, of je er nu wel of niet met de harde hand overheen gaat maakt weinig uit.
pi_165290908
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:58 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Dat hadden ze in Turkije moeten doen.
Ben bang dat er een paar beentjes gebroken worden.
pi_165290916
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat uitlachen doen ze sowieso wel, of je er nu wel of niet met de harde hand overheen gaat maakt weinig uit.
Ik denk het niet.
pi_165290918
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ook in het openbaar ? Op een veldje waar ook een kind naast staat ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_165290925
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:00 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik denk het niet.
Ik denk het wel.
pi_165290937
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:57 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Zoals het raadslid wat nu een lading aan bedreigingen kan verwachten of al reeds gekregen heeft doior andere rand kneuzen...
Het zal vrij lastig zijn om aan te tonen dat dat door die filmpjes komt en niet door haar eigen optreden op TV. Verzetten tegen publicatie van die filmpjes is ook vreemd als je zelf vrijwillig op TV gaat verschijnen.
pi_165290943
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:00 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik denk het niet.
Ik denk het wel, zelfs ik lach ze nog uit, bij sommige dingen, hoe die tegenwoordig afgeleverd worden, lijkt wel of er zijn die helemaal geen scholing gehad hebben?
Meneer heeft U gedronken, ja natuurlijk anders droog ik uit!
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:02:45 #52
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165290951
quote:

[..]

Dat wil hij toch graag ?

[..]

Hoe kom je erbij dat hij niks heeft met Nederland? :?
Feyenoord!
pi_165290968
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:57 schreef Xa1pt het volgende:
Dat heeft-ie zelf gezegd of is dat wat jij er van maakt?
Kijk dit filmje eens, hij spuugt op alles wat Nederlands is.
http://www.telegraaf.nl/t(...)aal_racisten___.html
quote:
De vraag is alleen niet wat je er mee voor elkaar kunt krijgen maar wat nu de daadwerkelijke schade is.
Probeer het eens op je auto zou ik zo zeggen.
quote:
Mwah, uitlachen is wat lastiger zonder tanden in je muil. _O-
Als je in Turkije of Marokko op een politieauto gaat staan dan meppen ze je er wel van af hoor.
Als ze daar op vakantie zijn dan flikken ze dat echt niet.
pi_165290969
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:02 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik denk het wel, zelfs ik lach ze nog uit, bij sommige dingen, hoe die tegenwoordig afgeleverd worden, lijkt wel of er zijn die helemaal geen scholing gehad hebben?
_O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_165290975
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:00 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Ook in het openbaar ? Op een veldje waar ook een kind naast staat ?
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt dus kan het niet beantwoorden. In het algemeen: een politieagent mag daar zeker een wapen tonen, een jager in zijn jachtgebied mag dat ook. Een ander waarschijnlijk niet want een wapen moet je vervoeren op een manier waarbij het wapen niet zichtbaar is.
pi_165291005
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:02 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat hij niks heeft met Nederland? :?
kk tatta's moeten werken om hem geld te geven, als je werkt ben je een loonslaaf en word je in de kont geneukt, en dit is HUN wijk enz enz enz.
pi_165291020
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:04 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee waar je het over hebt dus kan het niet beantwoorden In het algemeen: een politieagent mag daar zeker een wapen tonen, een jager in zijn jachtgebied mag dat ook. Een ander waarschijnlijk niet want een wapen moet je vervoeren op een manier waarbij het wapen niet zichtbaar is.
Er is een foto opgedoken van de Neus, op een veldje met een wapen in zijn rechterhand.
Staat in de Telegraaf (krant)
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 13:07:54 #58
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165291037
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:02 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waarom schrijf je u met een hoofdletter :? Is hij een hogere entiteit of zo?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165291051
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom schrijf je u met een hoofdletter :? Is hij een hogere entiteit of zo?
Heeft met mijn opvoeding te doen!
Dat raak ik denk ik nooit meer kwijt?
pi_165291057
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Er is een foto opgedoken van de Neus, op een veldje met een wapen in zijn rechterhand.
En nu zou ik moeten weten wie "de Neus" is?
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 13:09:13 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165291060
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:08 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heeft met mijn opvoeding te doen!
Dat raak ik denk ik nooit meer kwijt?
Ik denk eerder je genoten schoolopleiding.
4045
onlogisch
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:09:22 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165291064
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:08 schreef Wespensteek het volgende:

En nu zou ik moeten weten wie "de Neus" is?
Dat is toch Holleeder?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_165291072
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Lijkt mij wel een bezoekje bij deze thuis waard om naar dat wapen te zoeken of niet?
pi_165291095
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik denk het wel.
Dus als jij met harde hand wordt verwijderd en desnoods even in de boeien wordt geslagen lach jij nog steeds?
pi_165291099
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik denk eerder je genoten schoolopleiding.
Nee opvoeding ik stond ook nog op voor een ouder persoon, doe het nog trouwens.

Heb het zelf niet meegegeven aan de kinderen, is het beter zo ik weet het niet?
pi_165291117
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:10 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dus als jij met harde hand wordt verwijderd en desnoods even in de boeien wordt geslagen lach jij nog steeds?
Ik denk niet dat het respect voor de politie er mee groeit.
pi_165291119
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is toch Holleeder?
Ja dat wel maar die heeft hier toch weinig mee te maken dus die zullen ze niet bedoelen.
pi_165291134
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:49 schreef john2406 het volgende:

[..]

Brullen ik sta bijna te stampen hier!
Heb ik nooit begrepen waarom die twee paspoorten hebben, zelfs de kinderen van hun hebben het!
Hier geboren en toch twee van die dingen!
Omdat onze lieftallige regering paspoorten weggeeft alsof het spaarzegeltjes zijn en de rechtsongelijkheid tov de eigen burgers niet wenst aan te pakken (want dan is het opeens géén discriminatie).

Het is allemaal niet zo heel erg moeilijk hoor. Gewoon nog maar 1 paspoort/nationaliteit toestaan. Krijgen turken een baby, moeten ze maar kiezen welk paspoort/nationaliteit de koter moet krijgen (óf turks óf nederlands). Zie je ook gelijk waar hun werkelijke loyaliteit ligt....
pi_165291140
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En door niet in te grijpen groeit het wel?
pi_165291142
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Lijkt mij wel een bezoekje bij deze thuis waard om naar dat wapen te zoeken of niet?
Een nepwapen is niet verboden en mag je ook in het openbaar tonen zolang je er niet mee dreigt, het is alleen erg onverstandig.
pi_165291154
quote:

[..]

Oeh, als dat eens zou kunnen...... :Y :Y :Y :W :W :W ^O^ ^O^ ^O^
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 13:13:45 #72
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165291162
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nee opvoeding ik stond ook nog op voor een ouder persoon, doe het nog trouwens.

Heb het zelf niet meegegeven aan de kinderen, is het beter zo ik weet het niet?
4045
onlogisch
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:14:07 #73
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_165291170
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:13 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Een nepwapen is niet verboden en mag je ook in het openbaar tonen zolang je er niet mee dreigt, het is alleen erg onverstandig.
Een wapen dat niet van echt te onderscheiden is, is gewoon netjes bij wet verboden.
pi_165291191
Grappig dat een paar pubers Nederland al een hele week bezig houden.

Wat nog grappiger is zijn de mensen die links en rechts opduiken om te zeggen dat iemand anders deze jongens in elkaar zouden moeten meppen. Zelf in actie komen? Nee, iemand anders moet het doen. Laffe mietjes gedrag.
pi_165291205
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:12 schreef john2406 het volgende:

[..]

En door niet in te grijpen groeit het wel?
Ik zeg niet dat je niet in moet grijpen, alleen dat het droomscenario van veel FOK!ers die klaarkomen op agenten die hun machtspositie uitbuiten niet bepaald helpt om meer aanzien te krijgen.
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:15:50 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165291213
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:12 schreef Wespensteek het volgende:

Ja dat wel maar die heeft hier toch weinig mee te maken dus die zullen ze niet bedoelen.
Nou, die heeft zijn tentakels stevig verankerd in alle lagen van de maatschappij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_165291222
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik denk het wel.
Jij kan helemaal niet denken kneus
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 13:16:10 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165291223
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Grappig dat een paar pubers Nederland al een hele week bezig houden.

Wat nog grappiger is zijn de mensen die links en rechts opduiken om te zeggen dat iemand anders deze jongens in elkaar zouden moeten meppen. Zelf in actie komen? Nee, iemand anders moet het doen. Laffe mietjes gedrag.
Sneaky manier van je om de FOK! Knokploeg te benaderen. Ik zie wel wat je doet ;)
4045
onlogisch
pi_165291235
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Oeh. Shots fired.
pi_165291241
quote:

[..]

En daarom dus doen wat ik in KLB ook al aangaf: geef gewoon toe dat deze arme jongen geestesziek is en hulp nodig heeft. Een paar maandjes opname in een kliniek met wat medicatie die hem rustiger maakt en voila: we hebben er weer een nuttig lid van de maatschappij bij. En de haters kunnen zichzelf bevredigen met de gedachte dat medicatie bijwerkingen als borstvorming en erectiestoornissen kan hebben. Iedereen blij.
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 13:16:51 #81
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165291242
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef stopnaald het volgende:

[..]

4045
onlogisch
pi_165291261
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:14 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Een wapen dat niet van echt te onderscheiden is, is gewoon netjes bij wet verboden.
In principe is het niet verboden, de omstandigheden maken het vrij snel wel verboden:
quote:
Volgens een woordvoerster zijn nepwapens in principe niet verboden, zolang ze aan de Europese regelgeving voldoen. Pas als er in de openbare ruimte wordt gedreigd met een speelgoedvuurwapen die niet van het echte te onderscheiden zijn, of als een speelgoedwapen anderen schrik kan aanjagen, is het voorwerp verboden. De politie heeft dan voldoende reden om in te grijpen. Het bezit van een nepwapen is dan strafbaar volgens de wet Wapens en Munitie.
http://www.metronieuws.nl(...)e-openbare-ruimte-in
pi_165291265
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik denk het wel.
Eerste tekenen zijn dat ze geen grote bek meer hebben dan.
pi_165291291
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:18 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik denk het wel.
Eerste tekenen zijn dat ze geen grote bek meer hebben dan.
Zouden ze ons een politie staat kunnen brengen en ben ik er blij mee?

Pas op met wat je jouw wenst.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2016 13:20:14 ]
pi_165291304
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Sneaky manier van je om de FOK! Knokploeg te benaderen. Ik zie wel wat je doet ;)
Ik had het ergens nog wel begrepen als ze zelf wilden knokken maar het is altijd iemand anders die voor hun moet knokken.
pi_165291353
quote:

[..]

I wish we could. Helaas zijn er internationale afspraken dat je niemand statenloos mag maken. Daar is bij mensen met 2 nationaliteiten geen sprake van. Je moet dus gewoon goed gebruik maken van die dubbele nationaliteit.
Een dubbele nationaliteit kan allerlei voordelen bieden, laat daar ook maar wat nadelen tegen over staan.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_165291375
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zouden ze ons een politie staat kunnen brengen en ben ik er blij mee?

Pas op met wat je jouw wenst.
Nee dat hoeft niet.
Maar wat er nu gebeurd is dat de politie met zich laat sollen en zo hun overwicht verliest.
pi_165291387
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:23 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

I wish we could. Helaas zijn er internationale afspraken dat je niemand statenloos mag maken. Daar is bij mensen met 2 nationaliteiten geen sprake van. Je moet dus gewoon goed gebruik maken van die dubbele nationaliteit.
Een dubbele nationaliteit kan allerlei voordelen bieden, laat daar ook maar wat nadelen tegen over staan.
Paspoort afpakken van dit soort mafklappers. :') Dan geef je die gasten veel te veel eer.
pi_165291389
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:17 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

In principe is het niet verboden, de omstandigheden maken het vrij snel wel verboden:

[..]

Heel veel overvallen en straatroven worden gepleegd met nepwapens. Ze zijn dan wel van kunststof en veel lichter, maar als je er een op je gericht krijgt, weet je dat niet.

Het bezit van een nepwapen is strafbaar volgens de wet Wapens en Munitie.
nep-Magnums, -Brownings en -riotguns, ook al zijn ze van een andere formaat of van een afwijkende kleur, je mág ze niet in je bezit hebben. Ook zogenaamde balletjespistolen en laserpistolen zijn strafbaar; die zijn niet alleen voor dreiging geschikt, ze kunnen ook verwondingen veroorzaken. Het Openbaar Ministerie vervolgt daarom streng

https://www.politie.nl/ni(...)akantiesouvenir.html
pi_165291423
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Paspoort afpakken van dit soort mafklappers. :') Dan geef je die gasten veel te veel eer.
Waarom? het bespaart juist een boel geld, wat we beter zouden kunnen besteden aan mensen die het echt nodig hebben. Ik zie werkelijk niet waarom we veel geld aan dit soort "mafklappers"moeten uitgeven terwijl we ze ook de grens over kunnen flikkeren omdat ze gewoon nog een andere nationaliteit hebben. Kun je je niet gedragen en bevalt het je niet, mooi, daar is het gat van de deur.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_165291430
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:24 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nee dat hoeft niet.
Maar wat er nu gebeurd is dat de politie met zich laat sollen en zo hun overwicht verliest.
Volgens mij vraagt zoiets voor een heel ander soort kaliber agenten?
pi_165291438
Foutje
pi_165291441
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:28 schreef john2406 het volgende:

[..]

Volgens mij vraagt zoiets voor een heel ander soort kaliber agenten?
Klopt, maar om dat te laten werken moeten we de rechtstaat tijdelijk "on hold" zetten en daar zit niemand op te wachten.
pi_165291458
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:12 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Omdat onze lieftallige regering paspoorten weggeeft alsof het spaarzegeltjes zijn en de rechtsongelijkheid tov de eigen burgers niet wenst aan te pakken (want dan is het opeens géén discriminatie).

Het is allemaal niet zo heel erg moeilijk hoor. Gewoon nog maar 1 paspoort/nationaliteit toestaan. Krijgen turken een baby, moeten ze maar kiezen welk paspoort/nationaliteit de koter moet krijgen (óf turks óf nederlands). Zie je ook gelijk waar hun werkelijke loyaliteit ligt....
Maar geldt dat dan voor iedereen? Stel een Britse trouwt met een Nederlander, krijgt een kind, moet ze dan ook kiezen?
pi_165291463
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Klopt, maar om dat te laten werken moeten we de rechtstaat tijdelijk "on hold" zetten en daar zit niemand op te wachten.
Inderdaad dat ben ik met je eens, dan zou ik ook niet meer mogen lachen als mij gevraagd wordt hebt U gedronken!
pi_165291484
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:17 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

[..]

Dus zijn ze verboden, die boetes zijn trouwens behoorlijk en je bent je speeltje kwijt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_165291485
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:25 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Heel veel overvallen en straatroven worden gepleegd met nepwapens. Ze zijn dan wel van kunststof en veel lichter, maar als je er een op je gericht krijgt, weet je dat niet.

Het bezit van een nepwapen is strafbaar volgens de wet Wapens en Munitie.
nep-Magnums, -Brownings en -riotguns, ook al zijn ze van een andere formaat of van een afwijkende kleur, je mág ze niet in je bezit hebben. Ook zogenaamde balletjespistolen en laserpistolen zijn strafbaar; die zijn niet alleen voor dreiging geschikt, ze kunnen ook verwondingen veroorzaken. Het Openbaar Ministerie vervolgt daarom streng

https://www.politie.nl/ni(...)akantiesouvenir.html
Maar de uitzonderingen zijn de nepwapens die vallen onder de speelgoed richtlijn.
quote:
Speelgoedrichtlijn

Voor 1 juli 2014 was het voorhanden hebben van ieder van niet echt te onderscheiden speelgoedwapen strafbaar. Echter is per 1 juli 2014 een EU-Richtlijn 2009/48/EG,(link) bekend als de Speelgoedrichtlijn, in werking getreden. Hiermee is het bezit en de verkoop van (niet schietende) speelgoed(replica)-pistolen toegestaan, mits zij voorzien zijn van een CE-keurmerk op het speelgoed en op de verpakking. Daarnaast mag het speelgoedwapen geen gevaar voor de gezondheid en de veiligheid van kinderen opleveren.
http://www.fzadvocaten.nl(...)lging-speelgoedwapen

Zo'n speelgoed wapen dat bij iemand thuis ligt levert dus geen strafbaar feit meer op, de omstandigheden als het buiten wordt gebruikt mogelijk wel.
pi_165291501
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar geldt dat dan voor iedereen? Stel een Britse trouwt met een Nederlander, krijgt een kind, moet ze dan ook kiezen?
Hoeft toch niet, waar geboren is de nationaliteit, wil men anders dan afstand van het geboorte recht.
Schrijf ik dat goed?

Jezus deed het zelfs die wou toch ook in Bethlehem geboren worden of niet?
pi_165291510
quote:

[..]

Niemand zou moeten hoeven te kiezen. Als men 2 nationalteiten wil moet dat gewoon kunnen. Maar men moet dan wel duidelijk gemaakt worden dat men een andere behandeling kan krijgen met 2 nationaliteiten en dat is dus dat je bij misdragingen 1 afgenomen kan worden.
pi_165291528
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oeh. Shots fired.
Ze heeft wel gelijk, gisteren nog bewezen.
pi_165291537
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:32 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoeft toch niet, waar geboren is de nationaliteit, wil men anders dan afstand van het geboorte recht.
Schrijf ik dat goed?

Jezus deed het zelfs die wou toch ook in Bethlehem geboren worden of niet?
En dan wordt het kind 2 maanden te vroeg geboren terwijl ze in Spanje op vakantie zijn.
pi_165291568
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:34 schreef mootie het volgende:

[..]

En dan wordt het kind 2 maanden te vroeg geboren terwijl ze in Spanje op vakantie zijn.
Nou en daar geeft men het dan ook aan, wil men het niet meld men het daarnaar weer af, en laat het hier weer opnieuw beginnen.
pi_165291575
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Maar de uitzonderingen zijn de nepwapens die vallen onder de speelgoed richtlijn.

[..]

http://www.fzadvocaten.nl(...)lging-speelgoedwapen

Zo'n speelgoed wapen dat bij iemand thuis ligt levert dus geen strafbaar feit meer op, de omstandigheden als het buiten wordt gebruikt mogelijk wel.
Hij staat ermee op een veldje
En of het een speelgoedwapen is staat niet vast
pi_165291672
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:35 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Hij staat ermee op een veldje
En of het een speelgoedwapen is staat niet vast
Dus heb je er nu vrij weinig meer aan. Het geeft aan dat die nieuwe speelgoedrichtlijn erg dom is en het werk van politie er behoorlijk wat lastiger door is geworden.
pi_165291680
Ik zie geen verschil tussen de agressieve manier van interviewen en de manier van mensen overvallen voor de camera door Ismail of door Alberto Stegeman
pi_165291699
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:40 schreef Idisrom het volgende:
Ik zie geen verschil tussen de agressieve manier van interviewen en de manier van mensen overvallen voor de camera door Ismail of door Alberto Stegeman
Vergeet Opgelicht! niet :D
wooblabalurg
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:41:53 #107
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165291702
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:30 schreef john2406 het volgende:

[..]

Inderdaad dat ben ik met je eens, dan zou ik ook niet meer mogen lachen als mij gevraagd wordt hebt U gedronken!
Ik snap werkelijk de discussie niet.
Als men vraagt om ietsje harder politieoptreden om het repect te herstellen dan is meteen de andere helft van NL bang dat het een dictatuur gaat worden hier.
Wat willen jullie nu?
pi_165291704
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:27 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom? het bespaart juist een boel geld, wat we beter zouden kunnen besteden aan mensen die het echt nodig hebben. Ik zie werkelijk niet waarom we veel geld aan dit soort "mafklappers"moeten uitgeven terwijl we ze ook de grens over kunnen flikkeren omdat ze gewoon nog een andere nationaliteit hebben. Kun je je niet gedragen en bevalt het je niet, mooi, daar is het gat van de deur.
Omdat het in de grote mensenwereld niet zo werkt.
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:45:43 #109
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165291774
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja jammer.
Zou een heleboel gezeik schelen.
pi_165292013
http://www.ad.nl/amsterda(...)in-zaandam~ac4a2e00/

quote:
Een negende man, een 19-jarige Zaandammer, kon vanochtend aangehouden worden voor opruiing. In zijn woning werden onder meer digitale gegevensdragers in beslag genomen. De Zaandammer is ingesloten voor nader onderzoek.
Iets verder:
quote:
vlogger Ilgun (19)
Dan vraag je je toch af wie die 19 jarige is die is aangehouden wegens opruiing en die blijkbaar nogal wat digitale gegevensdragers had.
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:59:59 #111
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_165292024
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 14:07:53 #112
8781 crew  Frutsel
pi_165292159
quote:
Ik zat er al op te wachten voor die zou komen :D
pi_165292395
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Iets verder:

[..]

Dan vraag je je toch af wie die 19 jarige is die is aangehouden wegens opruiing en die blijkbaar nogal wat digitale gegevensdragers had.
Het zou die Ismail zomaar kunnen zijn, hij is immers de 'leider' van de groep, lijkt het wel. En hij mag graag filmen wat ze zoal uitspoken, zodat het op zijn Youtube te gelde gemaakt kan worden.

Ik gok dat hij opgepakt is.
pi_165292537
NHD doet pushbericht dat haakneus is opgepakt
pi_165292641
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:28 schreef JanCees het volgende:
NHD doet pushbericht dat haakneus is opgepakt
Het zal vanavond gezellig worden in Zaandam.
pi_165292788
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Iets verder:

[..]

Dit stond er ook bij

Daarnaast is de politie bezig om voor een 23-jarige Zaandammer een zogenaamde artikel 130-procedure te starten. ,,Op beelden op Youtube is gevaarlijk en asociaal rijgedrag te zien. Zijn rijbewijs zal mogelijk ongeldig worden verklaard door het Centraal Bureau Rijbewijzen”, schrijft de politie op Facebook.

De politie gaat alle filmbeelden bekijken op strafbare gedragingen in het verkeer. ,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”
pi_165292927
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:40 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dit stond er ook bij

Daarnaast is de politie bezig om voor een 23-jarige Zaandammer een zogenaamde artikel 130-procedure te starten. ,,Op beelden op Youtube is gevaarlijk en asociaal rijgedrag te zien. Zijn rijbewijs zal mogelijk ongeldig worden verklaard door het Centraal Bureau Rijbewijzen”, schrijft de politie op Facebook.

De politie gaat alle filmbeelden bekijken op strafbare gedragingen in het verkeer. ,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”
Zo.
Een soort plukze dus.
Make my day!
pi_165292932
quote:

[..]

Dit stond er ook bij

Als de politie gaat "treiteren" gebeuren er toch wel andere dingen, daar komen die vloggers nu achter.
pi_165292939
quote:

[..]

Dit stond er ook bij

Oei, als het lot van je rijbewijs in handen wordt gelegd van het CBR wordt het spannend. Bij een onderzoek naar alcohol heb je dan echt een probleem, bij een onderzoek naar rijvaardigheid (zoals in dit geval waarschijnlijk bedoeld wordt) weet ik het niet precies.
Ik weet wel dat zo'n onderzoek op eigen kosten is en die liggen zo rond de 1000-1500euro. Niet (tijdig) kunnen betalen = gefaald voor het onderzoek = rijbewijs ongeldig.
pi_165292952
Het lijkt er op dat de politie even haar tanden laat zien. Nu volhouden. ^O^
pi_165293109
quote:

[..]

,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”
Dit vind ik leuk ^O^
pi_165293509
Was dit al geplaatst?

quote:
Hoewel de Zaanse treiterjeugd eerder een container en een buurthuis vernielde, krijgt de groep overlastplegers mogelijk toch weer een nieuw onderkomen. Dat heeft burgemeester Geke Faber (PvdA) van Zaandam maandagavond gezegd.

Volgens Faber worden er wel voorwaarden gesteld aan het nieuwe onderkomen van de overlastplegers. Zo werkt de gemeente niet mee met een nieuw buurthuis als er geen toezicht kan worden gehouden op de groep. Een Zaanse moskee heeft inmiddels een ruimte aangeboden, maar die hebben de vloggers afgeslagen. „Daar is toezicht en daar zitten ze niet op te wachten”, aldus Faber.

De treitervloggers werden eerder verbannen uit het buurthuis, zei oud-vrijwilliger Cinderella Meijer bij een eerdere aflevering van Pauw. „Ze hebben inderdaad geen eigen plek, omdat het elke keer wordt verpest”, aldus Meijer. „Niet een keer, dit speelt al tien jaar. Iedere keer krijgen ze een eigen plek, een eigen opvang.”

Volgens Meijer zijn er verschillende keren nieuwe meubels, een beamer en bijvoorbeeld een tafelvoetbaltafel neergezet. „Alles wordt voor ze verzorgd. En dan gaan ze het slopen, stelen, noem maar op.”
pi_165293609
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De grote mensenwereld werkt zoals de meerderheid van de grote mensen wil dat hij werkt. De grote mensen wereld is geen vast staand feit, maar constant aan verandering onderhevig.
pi_165293639
Geweldig dat ze worden aangepakt, ik kan niet wachten tot de volgende vlog van meneer haakneus _O_ _O_ Ik vind hem trouwens meer op een Algerijn of Marokkaan lijken dan op een turk.. Ben ook wel een beetje teleurgesteld in de turken, dacht altijd uit ervaringen uit m'n eigen wijk dat de turken juist harde werkers waren en juist de mocro's die samenschoolde e.d, op mijn vakantie in Marmaris (turkije) zie ik ook nooit dit soort uitschot ergens hangen..

Jammer dat sommige allochtonen helemaal ontsporen in Europa, komt misschien omdat ze hier de tijd hebben om niets te doen, terwijl ze in hun eigen land voor elk dubbeltje moeten knokken.
pi_165293648
quote:

[..]

Dit stond er ook bij

:D FUCKING AWESOME!!!!! _O_
pi_165293655
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:14 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

De grote mensenwereld werkt zoals de meerderheid van de grote mensen wil dat hij werkt.
Bedankt voor de opheldering.
pi_165293661
Heeft iemand een link naar het gevaarlijke rijgedrag van die gast? :P
pi_165293676
En dit, maar gewoon weer een buurthuis geven he :N
Oud-vrijwilligster: Jongeren Zaandamse wijk Poelenburg dreigen met pistool als ze niet mogen roken in buurthuis”
http://www.noordhollandsd(...)en-rokenin-buurthuis
pi_165293720
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:16 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Heeft iemand een link naar het gevaarlijke rijgedrag van die gast? :P
Ik denk dat ze bedoelen die witte auto die de politieauto hinderde toen ze weg willden rijden?
pi_165293740
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:47 schreef Physsic het volgende:

[..]

Oei, als het lot van je rijbewijs in handen wordt gelegd van het CBR wordt het spannend. Bij een onderzoek naar alcohol heb je dan echt een probleem, bij een onderzoek naar rijvaardigheid (zoals in dit geval waarschijnlijk bedoeld wordt) weet ik het niet precies.
Ik weet wel dat zo'n onderzoek op eigen kosten is en die liggen zo rond de 1000-1500euro. Niet (tijdig) kunnen betalen = gefaald voor het onderzoek = rijbewijs ongeldig.
Papa betaalt wel.
pi_165293761
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bedankt voor de opheldering.
Alsjeblieft. Maar persoonlijk denk ik dat de meerderheid van de Europeanen voor het innemen van een nationaliteit is als er nog een tweede beschikbaar is als men zich misdraagt. Alleen vinden onze zittende Europese politici dit niet zo leuk. Ik denk dat volgend jaar de wind wel eens uit een andere hoek kan gaan waaien.
pi_165293783
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:11 schreef Physsic het volgende:
Was dit al geplaatst?

[..]

:X En er wordt dus WEER er aan toegegeven! :X
pi_165293801
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:21 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Alsjeblieft. Maar persoonlijk denk ik dat de meerderheid van de Europeanen voor het innemen van een nationaliteit is als er nog een tweede beschikbaar is als men zich misdraagt. Alleen vinden onze zittende Europese politici dit niet zo leuk. Ik denk dat volgend jaar de wind wel eens uit een andere hoek kan gaan waaien.
Ik denk dat veel mensen het uiteindelijk een beetje overdreven vinden om voor een grote bek, wat verkeersovertredingen en overlast iemands paspoort af te pakken.
pi_165293806
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Wel kudos voor de moskee. Die probeert blijkbaar oprecht te helpen.
Maarja, de jochies schijten dus ook op Allah...
pi_165293812
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Je zal toch toe moeten naar een oplossing.
pi_165293820
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:17 schreef bladwijzer het volgende:
En dit, maar gewoon weer een buurthuis geven he :N
Oud-vrijwilligster: Jongeren Zaandamse wijk Poelenburg dreigen met pistool als ze niet mogen roken in buurthuis”
http://www.noordhollandsd(...)en-rokenin-buurthuis
Hoppa! Huiszoekingsbevel voor bij die hele club om dat pistool te vinden!
pi_165293835
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Gewoon medicatie.
pi_165293844
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen het uiteindelijk een beetje overdreven vinden om voor een grote bek, wat verkeersovertredingen en overlast iemands paspoort af te pakken.
Correct, maar zo'n auto zegt me dat hun werkzaamheden vooral in de avonduren plaatsvinden. Als je ze dus 's avonds laat volgen vind je wel wat gronden om ze zo de grens over te werpen
pi_165293846
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:23 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Zat ik me ook te bedenken ja. Toppunt van disrespect in hun cultuur, lijkt me zo.
pi_165293854
quote:
Ik zou zeggen: vraag het eens ?
Even een bindend referendum aan wagen ?
pi_165293866
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

^O^ Dus stennis schoppen en mensen bedreigen werkt, ook als je herhaaldelijk de boel kort en klein slaat en alles wegjat! *O* Goed om te weten! Moet ik onthouden! :Y
pi_165293940
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:28 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Is er medicatie voor zwakbegaafde inteelt dan? ;)
Er is medicatie om het probleemgedrag van deze jongen te verhelpen ja. Maar dan moeten we als maatschappij de stap durven zetten dat we toegeven dat hij ziek is.
pi_165293955
quote:
Was dit al geplaatst?

[..]

Echt onvoorstelbaar dit.
Ze hebben dus al een stevige geschiedenis van slopen, stelen en bedreigen en weet ik al niet meer, en weer stinkt men er in. De toezichthouders in het nieuwe buurthuis zullen waarschijnlijk binnen afzienbare tijd met vergelijkbare verhalen gaan komen.

Blij dat de politie nu haar tanden laat zien en het tuig eens aanpakt. Tandje erbij mag van mij nog wel.
Aanpakken dat gespuis. Het is de enige taal die ze begrijpen.
Dat onderzoek naar de rijvaardigheid vind ik helemaal schitterend. Hat gaat een stevig en vooral duur psychologisch traject worden.
pi_165293964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Correct, maar zo'n auto zegt me dat hun werkzaamheden vooral in de avonduren plaatsvinden. Als je ze dus 's avonds laat volgen vind je wel wat gronden om ze zo de grens over te werpen
Dat zal nog moeten blijken.
pi_165293965
Volgens de lokale media gaat het inderdaad om Ismail Ilgun. Politie wil dat
alleen niet bevestigen.
http://www.noordhollandsd(...)aangepakt?lref=vptop
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_165293992
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Die is van een van de ouders die een eigen bedrijf heeft.
pi_165293997
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:26 schreef ToT het volgende:

[..]

^O^ Dus stennis schoppen en mensen bedreigen werkt, ook als je herhaaldelijk de boel kort en klein slaat en alles wegjat! *O* Goed om te weten! Moet ik onthouden! :Y
Je zult toch naar een oplossing moeten toe werken naast dat je allerlei sancties instelt op strafbaar gedrag. Met alleen boetes uitdelen en een aantal jongens een nachtje vast zetten kom je er niet.
pi_165294063
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je zult toch naar een oplossing moeten toe werken naast dat je allerlei sancties instelt op strafbaar gedrag. Met alleen boetes uitdelen en een aantal jongens een nachtje vast zetten kom je er niet.
Dit is geen oplossing. Dit is een pleister op een kankergezwel plakken.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165294069
quote:

[..]

Ik denk dat het gedrag wat hier al een hele tijd speelt afdoen als bovenstaand, toch wel een understatement van jewelste genoemd mag worden.
Dit is tuig dat niet wil deugen, dat nooit zal deugen. Letterlijk afval waar je alleen maar last van hebt.

Misschien is het voor onze wetgevende macht eens tijd om outside the box te gaan denken en dit soort misfits buiten te gaan trappen. Ik stem alvast voor.
pi_165294074
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:34 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dit is geen oplossing. Dit is een pleister op een kankergezwel plakken.
Ja, leuke nietszeggende oneliner weer.
pi_165294102
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:34 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Ik denk dat het gedrag wat hier al een hele tijd speelt afdoen als bovenstaand, toch wel een understatement van jewelste genoemd mag worden.
Dit is tuig dat niet wil deugen, dat nooit zal deugen. Letterlijk afval waar je alleen maar last van hebt.
Hehe, dat is sowieso bullshit. Maar als je nooit met dit soort jongens in aanraking bent geweest of praat met mensen die er wat dichter op staan zal dat vast een hele logische gedachte lijken.
pi_165294107
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zal nog moeten blijken.
normale tieners bedreigen mensen met een wapen. Of is dat volledig uit de duim gezogen?
pi_165294110
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, leuke nietszeggende oneliner weer.
Wat klopt er niet aan dan?
  dinsdag 13 september 2016 @ 15:36:50 #155
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_165294113
quote:
Was dit al geplaatst?

[..]

Die burgemeester is niet helemaal goed bij d'r hoofd dat ze nog toegeeft ook.
pi_165294123
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die is van een van de ouders die een eigen bedrijf heeft.
Laat me raden een belwinkel of een shoarma zaak :')
pi_165294124
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:25 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: vraag het eens ?
Even een bindend referendum aan wagen ?
Lees vaak:
Zo waren zijn nl pubers ook.

Ik was ook geen lieverdje.
Maar ottos omtrappen en banden leeg laten lopen was wel uiterste qua overlast.
Maarvolwassenen bedreigen en uitschelden....

Dan werd ik thuis al over de knie gelegd.

Wat licht getinten doen is straatterreur en criminaliteit
pi_165294126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:36 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

normale tieners bedreigen mensen met een wapen. Of is dat volledig uit de duim gezogen?
Ik heb geen glazen bol thuis staan, maar die zijn er kennelijk wel.
pi_165294136
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:37 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Laat me raden een belwinkel of een shoarma zaak :')
Onwetendheid alom weer.
pi_165294141
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:34 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Misschien is het voor onze wetgevende macht eens tijd om outside the box te gaan denken en dit soort misfits buiten te gaan trappen. Ik stem alvast voor.
Ach dat is al zo vaak gezegd maar het blijkt meestal onzin te zijn. Hippies, punkers noem maar op, eigenlijk heeft elke tijd wel een groep jonge mensen die zich afzetten va de maatschappij.
pi_165294153
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hehe, dat is sowieso bullshit. Maar als je nooit met dit soort jongens in aanraking bent geweest of praat met mensen die er wat dichter op staan zal dat vast een hele logische gedachte lijken.
Als je zoals ik met enige regelmaat met dit soort tuig in aanraking komt, weet je dat het geen bullshit is.
Het is gewoon een stevig mentaliteitsprobleem dat er niet meer uit te krijgen is.
Die gasten hebben immers nu geleerd dat ze met wangedrag hun zin krijgen.
pi_165294165
quote:
De politie heeft gisteravond en afgelopen nacht acht Zaandammers opgepakt. Vanmorgen werd een negende man aangehouden. Eén van hen is 'treitervlogger' Ismail Ilgun (19), dat bevestigen familie en bekenden. In de wijk Poelenburg is het al tijden onrustig door overlastgevende jongeren of ook wel de 'relvloggers' genoemd.
*O* w/ *O*
pi_165294166
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:39 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Als je zoals ik met enige regelmaat met dit soort tuig in aanraking komt, weet je dat het geen bullshit is.
Het is gewoon een stevig mentaliteitsprobleem dat er niet meer uit te krijgen is.
Die gasten hebben immers nu geleerd dat ze met wangedrag hun zin krijgen.
In welke zin kom je met hen in aanraking dan?
pi_165294179
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Onwetendheid alom weer.
:W , nee hoor. Ik heb in het verleden vanwege prive omstandigheden te maken gehad met wat Turkse/ Marokkaanse/ Nederlandse dealers en weet dus een beetje van de manier van werken. Deze jongens passen heel goed in dat beeld
pi_165294183
Hah lekker voor ze, alleen jammer dat de polizei pas in actie komt na zoveel media aandacht.
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_165294191
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:38 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ach dat is al zo vaak gezegd maar het blijkt meestal onzin te zijn. Hippies, punkers noem maar op, eigenlijk heeft elke tijd wel een groep jonge mensen die zich afzetten va de maatschappij.
Het afzetten is hier het probleem ook niet, ik was in mijn jeugd ook redelijk recalcitrant.
De grens ligt voor mij bij het gedrag dat we hier zien.
Dat is geen afzetten meer, dat grenst aan criminaliteit.
pi_165294213
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:40 schreef LievePoetin het volgende:
Hah lekker voor ze, alleen jammer dat de polizei pas in actie komt na zoveel media aandacht.
En bovendien staan ze vanavond of morgen gewoon weer op straat.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_165294233
Geen idee of het waar is, zou wel komisch zijn
pi_165294238
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In welke zin kom je met hen in aanraking dan?
Bepaalde kanten in mijn werk hebben een handhavend element, zullen we maar zeggen.
pi_165294263
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:40 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

:W , nee hoor. Ik heb in het verleden vanwege prive omstandigheden te maken gehad met wat Turkse/ Marokkaanse/ Nederlandse dealers en weet dus een beetje van de manier van werken. Deze jongens passen heel goed in dat beeld
Dit zijn gewoon een stelletje mafklappers die zich god wanen op straat en een grote bek hebben en een paar hebben succesvolle ouders. That's pretty much it. De jongens die goed binnen lopen met dealen laten zich niet zo in de kijker spelen. :')
pi_165294277
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:37 schreef regmail het volgende:
Lees vaak:

http://www.joop.nl/opinies/denk-burgemeester-faber-en-poelenburg
Deze Gutmensch op Joop denkt dat het om belletjetrekken gaat van een paar 12 jarigen.
quote:
Wij hebben hier te maken met ontspoorde tieners die in hun nekvel gepakt moeten worden
:? nekvel ?
Dat stadium zijn deze knapen al lang voorbij.
pi_165294284
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:42 schreef TwisterNederland het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha zoals de Nederturk in het tegenvlog filmpje al zei,"je kunt niet eens 2 zinnen in het Turks aan elkaar plakken strijder van Erdogan.. _O-
pi_165294300
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:42 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Bepaalde kanten in mijn werk hebben een handhavend element, zullen we maar zeggen.
Maar dan ben je dus niet echt langdurig bij zulke jongeren betrokken. Zie jij de jongens ook die over een jaar of 5 een omslag hebben gemaakt en ineens wat serieuzer worden?
pi_165294308
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:42 schreef TwisterNederland het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is die ook lelijk. Dat reden voor zijn gedrag.
En als dat waar is. Wat een loser
pi_165294314
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:43 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

http://www.joop.nl/opinies/denk-burgemeester-faber-en-poelenburg
Deze Gutmensch op Joop denkt dat het om belletjetrekken gaat van een paar 12 jarigen.

[..]

:? nekvel ?
Dat stadium zijn deze knapen al lang voorbij.
OMG,wat een trieste site is dat JOOP toch ook wat malloten.. :')
pi_165294321
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:44 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Hahaha zoals de Nederturk in het tegenvlog filmpje al zei,"je kunt niet eens 2 zinnen in het Turks aan elkaar plakken strijder van Erdogan.. _O-
Wat zou Erdogan eigenlijk vinden van zijn leger aan autokrassers die geen respect hebben voor de overheid ;) ?
pi_165294346
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar dan ben je dus niet echt langdurig bij zulke jongeren betrokken. Zie jij de jongens ook die over een jaar of 5 een omslag hebben gemaakt en ineens wat serieuzer worden?
Ja dan rijden ze met een gestolen Audi over de grens naar Dld.
pi_165294356
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:45 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Wat zou Erdogan eigenlijk vinden van zijn leger aan autokrassers die geen respect hebben voor de overheid ;) ?
Ik gok dat ome Erdo het geen enkel probleem vindt dat deze mongolen geen enkel respect voor de Nederlandse overheid hebben ;)
pi_165294371
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:23 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze in de moskee niet durven te slopen, dus daar is niks aan dan voor ze
pi_165294393
quote:

[..]

Ik wel. Dat is echter slechts een heel klein deel, helaas. De bulk blijft hangen.
pi_165294489
quote:

[..]

Ja hoor, die zie ik ook. Net als die jongens waar je totaal geen last van hebt.
Grote verschil tussen de groepen, in mijn ervaring, dat de jongeren die zich gedragen of gaan gedragen, veelal voor rede vatbaar zijn. Ze luisteren naar wat je te zeggen hebt.

De onverbeterlijken hebben dat meestal niet, net als enige vorm van zelfreflectie. Het ligt altijd aan andere factoren dan hunzelf. Dat zijn wel vaak de leider figuren zoals nu Ismail.
Wat er omheen hangt is vaak nog wel te redden omdat ze beinvloedbaar zijn.
pi_165294527
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:46 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ik gok dat ome Erdo het geen enkel probleem vindt dat deze mongolen geen enkel respect voor de Nederlandse overheid hebben ;)
NIet ? "Mijn dappere soldaten hebben vandaag een buurthuis vernield !" of "mijn dappere soldaten deden vandaag dreigend tegen een vrouw !" klinkt toch niet echt heel stoer...
pi_165294563
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:47 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Ik wel. Dat is echter slechts een heel klein deel, helaas. De bulk blijft hangen.
Vergeet ook niet dat er ook veel kinderen van een jaar of 10 bijhangen. Die weten straks niet beter.
pi_165294575
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:49 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Ja hoor, die zie ik ook. Nets als die jongens waar je totaal geen last van hebt.
Grote verschil tussen de groepen, in mijn ervaring, dat de jongeren die zich gedragen of gaan gedragen, veelal voor rede vatbaar zijn. Ze luisteren naar wat je te zeggen hebt.

De onverbeterlijken hebben dat meestal niet, net als enige vorm van zelfreflectie. Het ligt altijd aan andere factoren dan hunzelf. Dat zijn wel vaak de leider figuren zoals nu Ismail.
Wat er omheen hangt is vaak nog wel te redden omdat ze beinvloedbaar zijn.
Klopt ik kan hier in de buurt ook precies de toekomstige bureau Halt klanten en de meelopers eruit pikken..
pi_165294709
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:37 schreef regmail het volgende:

[..]

Lees vaak:

Het enge is dat dit helemaal geen pubers meer zijn. Begin 20, het zijn geen kinderen meer.
pi_165294757
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:52 schreef Physsic het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat er ook veel kinderen van een jaar of 10 bijhangen. Die weten straks niet beter.
Precies.
En juist die moeten nu een lesje krijgen dat dit soort shit niet getolereerd wordt, maar dat dat hard aangepakt wordt. Heel belangrijk, want die kinderen kunnen nog veranderd worden.
pi_165294763
Komen ze vanavond weer in PAUW?
pi_165294797
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:58 schreef 0906 het volgende:
Komen ze vanavond weer in PAUW?
Alleen de neus is aanwezig. De rest van zijn lichaam blijft nog in de cel zitten
pi_165294809
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Het enge is dat dit helemaal geen pubers meer zijn. Begin 20, het zijn geen kinderen meer.
Inderdaad. Het zijn jong volwassenen.
Die verander je niet meer. Die gaan voor galg en rad.
pi_165294886
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:59 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Inderdaad. Het zijn jong volwassenen.
Die verander je niet meer. Die gaan voor galg en rad.
Je moet bij die kleintjes, 7/8-jaar, beginnen. Zij adoreren hem. Betrek die ouders er ook bij. Die moeten hun kinderen leren dat dit soort jongens geen helden zijn.
pi_165294933
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:51 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

NIet ? "Mijn dappere soldaten hebben vandaag een buurthuis vernield !" of "mijn dappere soldaten deden vandaag dreigend tegen een vrouw !" klinkt toch niet echt heel stoer...
_O-
pi_165294944
quote:
Ben je een beetje laat mee. Had trouwens ook hier gekund.
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2016 @ 16:03:50 #195
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_165294971
quote:

[..]

Dit stond er ook bij

Perfect, artikel 130. *O*
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_165295249
De 17-jarige die vanmorgen opgepakt is, is al weer vrij (is nu live op Radio 1).
Hij is toch wel geschrokken ("Het raakt mij echt"), en heeft er nu ook spijt van.
pi_165295333
Hele zooitje in Skaeve Huse proppen

http://www.dewijkin.nl/overlast-2/wat-zijn-skaeve-huse/
pi_165295339
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:12 schreef Idisrom het volgende:
De 17-jarige die vanmorgen opgepakt is, is al weer vrij (is nu live op Radio 1).
Hij is toch wel geschrokken ("Het raakt mij echt"), en heeft er nu ook spijt van.
Zelfverdediging?
pi_165295358
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:12 schreef Idisrom het volgende:
Dus het helpt wel degelijk om dit soort tuig even achter slot en grendel te zetten. Kunnen ze poosje nadenken over waar ze in vredesnaam mee bezig zijn.
pi_165295407
Nou het waren 4 mooie dagen, bedankt Ismael voor het vermaak.
pi_165295486
quote:
ZAANDAM - Een cameraploeg van omroep Powned is in de Zaandamse probleemwijk Poelenburg dinsdagmiddag bekogeld met eieren en stenen. Dat zegt PowNed-voorzitter Dominique Weesie.

Volgens Weesie wordt er aangifte gedaan bij de politie. ,,Het duurde nog een half uur voordat de agenten ter plaatse waren. Het is ongelofelijk dat er een trotse burgemeester op televisie zegt dat ze nu ‘lik-op-stuk-beleid’ gaan uitvoeren, maar intussen de politie nergens te bekennen is en nog steeds groepen jongeren voor overlast zorgen.”
Bron

Politie schijt gewoon in hun broek.
pi_165295495
quote:
25? Er is daar een samenscholingsverbod. :N
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165295621
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:40 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Het afzetten is hier het probleem ook niet, ik was in mijn jeugd ook redelijk recalcitrant.
De grens ligt voor mij bij het gedrag dat we hier zien.
Dat is geen afzetten meer, dat grenst aan criminaliteit.
Net als bij die andere groepen inderdaad, drugsgebruik, geweld, naakt lopen, slapen op de dam, tuig met lang haar dat niet wil werken, rookbommen bij een trouwerij, het is allemaal wat.
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:26:41 #205
455112 SanderNBR
Lucky Rainbow
pi_165295680
op youtube is een filmpje te zien met 2 blanke vloggers die Ismail en een andere gisteren of vandaag ontmoetten daar in Poeleburg. Kan niet ontkennen dat het best aardig was om te zien.
pi_165295688
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:41 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk de discussie niet.
Als men vraagt om ietsje harder politieoptreden om het repect te herstellen dan is meteen de andere helft van NL bang dat het een dictatuur gaat worden hier.
Wat willen jullie nu?
Wat ik wil is geen corruptie, en gedegen opgeleide agenten en niet van die watjes.
pi_165295727
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:24 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Net als bij die andere groepen inderdaad, drugsgebruik, geweld, naakt lopen, slapen op de dam, tuig met lang haar dat niet wil werken, rookbommen bij een trouwerij, het is allemaal wat.
Alleen vroeger kon je er geen geld meeverdienen.
Het verschil met de hedendaagse vlogger Ismail is, dat hij er een verdienmodel mee maakte. Misschien verdiende hij er wel meer mee dan het salaris van de politieagenten die in zijn vlogs te kijken worden gezet.
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:29:19 #208
455112 SanderNBR
Lucky Rainbow
pi_165295751
Het beste is op Geert Wilders te stemmen. Politiek durft niks. Ze kijken alleen naar macro-economische belangen.
pi_165295762
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:28 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Het verschil met de hedendaagse vlogger Ismail is, dat hij er een verdienmodel mee maakte. Misschien verdiende hij er wel meer mee dans de politieagenten die in zijn vlogs te kijken worden gezet.
Maar er geldt zoiets als portretrecht. Al die mensen die lastiggevallen zijn kunnen er toch een beroep op doen om via die wijze de beelden te verwijderen van youtube. 3 die dat doen en het kanaaltje is weg!
pi_165295822
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:28 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Het verschil met de hedendaagse vlogger Ismail is, dat hij er een verdienmodel mee maakte. Misschien verdiende hij er wel meer mee dan het salaris van de politieagenten die in zijn vlogs te kijken worden gezet.
Volgens mij is aan elke doelgroep geld te verdienen, in het verleden ook, zeker met drugsverkopen.
pi_165295836
Turkenburg, ik ken de wijk, alsof je in Turkije rondloopt... Het Molenbeek van Nederland
pi_165295857

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2016 16:33:52 ]
pi_165295903
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Turkenburg, ik ken de wijk, alsof je in Turkije rondloopt... Het Molenbeek van Nederland
Zij zijn welkom, welkom in ons land.
pi_165295926
Hopelijk blijven ze lang achtwr tralies *O*
(she/her)
pi_165295988
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:24 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ook bij andere groepen gebeuren dingen die niet fraai zijn. Nu en in het verleden.
Mogen van mij dezelfde harde aanpak krijgen.
pi_165296019
quote:

[..]

Ja natuurlijk. Waarom niet? Er zijn zat landen waar het allang zo geregeld is hoor.
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:41:22 #217
314582 Japie77
Alle harten naar links!
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:41:43 #218
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165296080
Dat geeft toch een wat ander beeld.
Feyenoord!
pi_165296085
Dit is 1 van de stukjes gevaarlijk rijgedrag van de 23 jarige aangehouden 'verdachte'

Ergens in een andere vlog rijdt hij nog als een mongool over een landweggetje, noemen ze hem de echte getaway driver. Maar dit filmpje zegt genoeg, lekker rijbewijsje kwijt.. groetjes.
pi_165296086
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:35 schreef Fylax het volgende:
Hopelijk blijven ze lang achtwr tralies *O*
Nou nou nou nu moet je niet gaan overdrijven hoor.. ;)
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:42:20 #221
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_165296096
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_165296125
quote:
Nou ja hij heeft wel gelijk,ze zijn een schande en een stelletje mongolen en ezels.
pi_165296139
quote:
Ja maar, ja maar, was zelfverdediging hoor :Y
pi_165296214
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:41 schreef Japie77 het volgende:
Dat geeft toch een wat ander beeld.
Die foto waar hij met een Gun loopt geeft ook een wat ander beeld.
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:47:33 #226
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165296241
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:46 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Die foto waar hij met een Gun loopt geeft ook een wat ander beeld.
Ik heb ook wel eens een gun vast gehouden. Zo bijzonder is dat niet.
Feyenoord!
pi_165296277
quote:
Niet geklikt want kingalert. Die is minstens zo triest maar dan op een andere manier. Ook lekker makkelijk scoren weer voor die mafkees, want die turk grijpt alles aan om publiciteit te krijgen dus 0 kans dat ie hier niet in mee was gegaan.
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:49:29 #228
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165296295
Ik vind het wel mooi om te zien die Ismael. Intelligente jongen. Ook mooi dat hij met zijn filmpjes de realiteit wil laten zien van hoe het daar aan toe gaat. Zou me niks verbazen als die jongen later de politiek ingaat of een soort bruggenbouwer wordt voor de Multi Kulti samenleving waar we met zijn allen in leven.
Feyenoord!
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:49:56 #229
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165296307
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:48 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Niet geklikt want kingalert. Die is minstens zo triest maar dan op een andere manier. Ook lekker makkelijk scoren weer voor die mafkees, want die turk grijpt alles aan om publiciteit te krijgen dus 0 kans dat ie hier niet in mee was gegaan.
Waarom vind je Kingalert triest?
Feyenoord!
pi_165296317
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien die Ismael. Intelligente jongen. Ook mooi dat hij met zijn filmpjes de realiteit wil laten zien van hoe het daar aan toe gaat. Zou me niks verbazen als die jongen later de politiek ingaat of een soort bruggenbouwer wordt voor de Multi Kulti samenleving waar we met zijn allen in leven.
pi_165296323
quote:
Hij schijnt al op het scoutingslijstje van DENK te staan.
pi_165296324
quote:

[..]

Waarom vind je Kingalert triest?
:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_165296346
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:47 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Goh stoer hoor!
Er ook mee op een speelveldje gelopen?
Op de openbare weg met een gun lopen is strafbaar
Waarom denk je dat de tuigvlogger vastzit ?
pi_165296353
Ik hoop wel dat ze hem optijd vrijlaten zodat hij vanavond nog in pauw kan aanschuiven.
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:51:55 #235
356891 Abed
hooggeleid
pi_165296360
quote:
Obvious troll hier
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_165296365
quote:
Je bedoelt de realiteit die hij met zijn companen veroorzaakt, waarschijnlijk. Want dat is wat hier aan de hand is. Hij jut die gastjes op, zodat hij filmpjes kan uploaden waar hij aan verdient. Over de rug van de meelopers.

Het is een gore rat.
pi_165296374
quote:
Eerder in het park piemols zuigenvoor 20 euro. Ontmoet jij hem ook eens real life
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:52:48 #238
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165296377
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:50 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja zeg, volgens mij ben jij degene die hier triest loopt te doen. Probeer je posts eens te onderbouwen. Anders is het alleen maar crap wat je hier loopt te spuien.
Feyenoord!
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:53:33 #239
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165296395
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:51 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Goh stoer hoor!
Er ook mee op een speelveldje gelopen?
Op de openbare weg met een gun lopen is strafbaar
Waarom denk je dat de tuigvlogger vastzit ?
Niet stoer bedoeld hoor. Hij zit volgens mij vast voor opruiing toch?
Feyenoord!
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:54:10 #240
344884 monkyyy
pi_165296412
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:52 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Je bedoelt de realiteit die hij met zijn companen veroorzaakt, waarschijnlijk. Want dat is wat hier aan de hand is. Hij jut die gastjes op, zodat hij filmpjes kan uploaden waar hij aan verdient. Over de rug van de meelopers.

Het is een gore rat.
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:55:37 #241
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165296448
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:52 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Het is een gore rat.
Een heleboel gasten uit die groep hebben die jongen die begon te slaan tegen gehouden. Dus wat jij zegt is gewoon onzin.

Dit soort dingen gebeurt in alle steden van Nederland. Pubers die in een klote situatie opgroeien en weinig kans hebben op de arbeidsmarkt. Dan krijg je dit. Hij filmt dat. Prima toch.
Feyenoord!
pi_165296459
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:51 schreef 0906 het volgende:
Ik hoop wel dat ze hem optijd vrijlaten zodat hij vanavond nog in pauw kan aanschuiven.
Hij staat voor morgen gepland, samen met vlogger YousToub.
pi_165296467
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:55 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Een heleboel gasten uit die groep hebben die jongen die begon te slaan tegen gehouden. Dus wat jij zegt is gewoon onzin.

Dit soort dingen gebeurt in alle steden van Nederland. Pubers die in een klote situatie opgroeien en weinig kans hebben op de arbeidsmarkt. Dan krijg je dit. Hij filmt dat. Prima toch.
Oorzaak en gevolg niet omdraaien, hé?
pi_165296517
Iedereen is vrij behalve Ismail.
(she/her)
pi_165296526
quote:

[..]

Ze WILLEN niet werken; de "kk tatta's" moeten voor hun uitkering werken, en als je werkt, ben je volgens zijn woorden een loonslaaf en "word je dagelijks in je kont geneukt!".
pi_165296541
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:55 schreef YokiKloon het volgende:

[..]

YousToub.
Die kutkop moet ook opflikkeren.
pi_165296547
quote:
Ik vind het wel mooi om te zien die Ismael. Intelligente jongen.
Hij wist niet eens wie de burgemeester was, zo betrokken is deze jongen met zijn buurt. En intelligent? Een afspraak hebben met FunX, s'ochtends vroeg met je matties naar Rotterdam rijden en daar bij de studio te horen krijgen dat je een afspraak hebt in Amsterdam. _O-
Hoezo is deze jongen intelligent? Zijn vlogs zijn gebackfired en hij levert zelf bewijs op video om zichzelf en zijn vrienden te laten oppakken.
pi_165296555
quote:

[..]

Tuuuuurlijk..... Het ligt aan de situatie, het ligt aan gebrek aan kansen, het ligt zelfs aan de stad.
En Issie filmt het. Zodat die mongolen hun exposure krijgen en dus nóg minder kans op de arbeidsmarkt.

Rot op. Als ze ontevreden zijn met hun situatie, moeten ze die zien te verbeteren. Door te leren en werken aan hun situatie. En niet door wangdrag te vertonen en intussen naar anderen te wijzen.

Als je met één vinger naar een ander wijst Japie, wijzen er drie naar jezelf. ;)
  dinsdag 13 september 2016 @ 17:03:12 #249
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165296606
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:59 schreef ToT het volgende:

[..]

Ze WILLEN niet werken; de "kk tatta's" moeten voor hun uitkering werken, en als je werkt, ben je volgens zijn woorden een loonslaaf en "word je dagelijks in je kont geneukt!".
Heeft hij ook gelijk in. Moderne slavernij is het. Wist je dat je meer rente betaald dan ontvangt in je leven bv? Ons financiele stelsel bevordert de rijken en neukt de arme en middenklasse in hun reet.

Deze man zei het ook al in iets andere bewoordingen.

Feyenoord!
pi_165296616
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:00 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Tuuuuurlijk..... Het ligt aan de situatie, het ligt aan gebrek aan kansen, het ligt zelfs aan de stad.
En Issie filmt het. Zodat die mongolen hun exposure krijgen en dus nóg minder kans op de arbeidsmarkt.

Rot op. Als ze ontevreden zijn met hun situatie, moeten ze die zien te verbeteren. Door te leren en werken aan hun situatie. En niet door wangdrag te vertonen en intussen naar anderen te wijzen.

Als je met één vinger naar een ander wijst Japie, wijzen er drie naar jezelf. ;)
He bah. Twee vieze begrippen voor deze gasten.
  dinsdag 13 september 2016 @ 17:03:50 #251
344884 monkyyy
pi_165296627
Nou, welke ondernemer wil deze jongen aannemen in zijn bedrijf? Geef de jongen een kans!
pi_165296644
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:03 schreef monkyyy het volgende:
Nou, welke ondernemer wil deze jongen aannemen in zijn bedrijf? Geef de jongen een kans!
Jij eerst
  dinsdag 13 september 2016 @ 17:04:59 #253
344884 monkyyy
pi_165296651
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:04 schreef regmail het volgende:

[..]

Jij eerst
Hmm, zou hij iets weten van belastingrecht en accountancy?
pi_165296655
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

He bah. Twee vieze begrippen voor deze gasten.
En daar zit nou net de basis van de problemen. :Y
pi_165296661
quote:
Japie weet het vast wel. :+
Make my day!
pi_165296675
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:53 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Niet stoer bedoeld hoor. Hij zit volgens mij vast voor opruiing toch?
Zal ook wapenbezit zijn,recherche is er mee bezig.
En geeft hij de YT inkomsten netjes op iedere maand of jaar ?
Anders hangt hij ook nog voor uitkeringsfraude.
pi_165296690
quote:
Holleeder Verherbouwingen en Outplacement heeft nog wel wat stageplekken dacht ik.
pi_165296695
quote:

[..]

Poelenburg was al een arme wijk voordat het Turkenburg werd. Maar de jeugd die er toen woonde ging niet rellen maar speelde gewoon buiten en deden het zonder buurthuis. Omstandigheden is geen excuus voor hun wangedrag, het is een mentaliteitsprobleem. Ik heb niets tegen Turken want ik ken er genoeg die gewoon toffe mensen zijn. Maar dit is echt tuig en er is niets zielig aan.
En die neus loopt de jeugd op te hitsen voor zijn vlog$$$
  dinsdag 13 september 2016 @ 17:07:06 #259
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165296706
quote:
Grappig he. Jezelf verkneukelen om de trieste situatie van anderen. :')
Feyenoord!
pi_165296721
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:07 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hij geeft zelf het goede voorbeeld.
pi_165296789
quote:
_O-
pi_165296803
quote:
Hij staat al op de loonlijst van de PVV - dus goed voorspeld :)
pi_165296859
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:12 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hij staat al op de loonlijst van de PVV - dus goed voorspeld :)
Waar staat dat
(she/her)
pi_165296860
quote:

[..]

Iemand met een dikke Audi, merkkleren en veel gadgets zit in een trieste situatie ?
Mag ik ruilen :P ?
pi_165296861
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:03 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heeft hij ook gelijk in. Moderne slavernij is het. Wist je dat je meer rente betaald dan ontvangt in je leven bv? Ons financiele stelsel bevordert de rijken en neukt de arme en middenklasse in hun reet.

Deze man zei het ook al in iets andere bewoordingen.

Dan kun je inderdaad beter een uitkering opstrijken en verder de hele dag mensen lastig vallen en zich onveilig laten voelen.
pi_165296879
quote:

[..]

Je doet net alsof zij geen kansen hebben gehad. Ze mochten best naar school, niemand hield ze tegen.
  dinsdag 13 september 2016 @ 17:18:09 #267
344884 monkyyy
pi_165296947
quote:

[..]

Jij vindt het leuk als aandelenkoersen instorten, anderen zitten aan de buis gekluisterd als er een terroristische aanslag plaatsvindt en ik vind dit vermakelijk om te volgen.

Everyone loves a good trainwreck!
  dinsdag 13 september 2016 @ 17:19:00 #268
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_165296961
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_165296976
quote:

[..]

Hebben ze hem daarnaar in een zakje gedaan?

Zonder af te poetsen.
  dinsdag 13 september 2016 @ 17:19:54 #270
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_165296984
Wollah schande
graag op anoniem
pi_165297005
quote:
Hij was voor vier uur vanmiddag al weer vrij. Hij gaat zijn leven beteren. Volgende week gaat hij een elektronische opleiding volgen en in het weekend werkt hij nu zijn oom.
Dus op straat hangen doet hij voorlopig niet meer.
pi_165297055
quote:
Mooi dat ze dat etterbakkie te pakken hebben. ^O^
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_165297073
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:22 schreef notturna het volgende:

[..]

Mooi dat ze dat etterbakkie te pakken hebben. ^O^
Hadden dus ;)
pi_165297105
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:23 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hadden dus ;)
Ach ja dat kan gewoon hier in Nederland. -O-
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_165297186
quote:

[..]

Man man man, in bagatelliseren ben jij wel echt een ster, ofniet?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_165297196
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_emotioneel___.html

"De bewoners hebben sinds begin dit jaar zelf geprobeerd iets te bereiken. „Het meest trieste voorbeeld was dat de jongeren lawaai maakten en hingen tegen de muur van een bewoner die lag te sterven, en daar niet weg wilden gaan.”

Lager dan laag dan laag dan laag dan laag :N
pi_165297214
quote:

[..]

"trieste situatie'''. :D :D
pi_165297219
quote:
_O- hahaha lekkere trollebol.
pi_165297227
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:20 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Hij was voor vier uur vanmiddag al weer vrij. Hij gaat zijn leven beteren. Volgende week gaat hij een elektronische opleiding volgen en in het weekend werkt hij nu zijn oom.
:D.
I´m back.
pi_165297294
quote:

[..]

Het nieuwe leren met electroshocks.
Als docent kan ik dat alleen maar toejuichen. *O* *O*
pi_165297310
quote:

[..]

Wat is een elektronische opleiding? Krijgt hij een jumpstart?
pi_165297343
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:29 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

"trieste situatie'''. :D :D

_O- _O-
pi_165297397
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:33 schreef YokiKloon het volgende:

[..]

En hoe werk je je oom eigenlijk?
pi_165297398
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:33 schreef YokiKloon het volgende:

[..]

Typo- elektronische enkelband :)
pi_165297403
PowNED genot.
pi_165297486
quote:
Jammer dat de Staatsmijnen in Limburg lang geleden al gesloten zijn.
pi_165297520
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:37 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

:Y _O-
  dinsdag 13 september 2016 @ 17:48:16 #288
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_165297579
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:37 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Een violet wand :P
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_165297655
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

En hoe werk je je oom eigenlijk?
Bij zijn oom, bedoelde ik. En wat voor opleiding hij precies gaat volgen, moet ik eerst terug luisteren, maar dat kan pas na 18.00 uur.
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 18:04:54 #290
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165297897
Nu blurt de NOS Ismaneus :') om hem daarna weer vol in beeld neer te zetten.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 13 september 2016 @ 18:21:15 #291
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165298195
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:33 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Het nieuwe leren met electroshocks.
Als docent kan ik dat alleen maar toejuichen. *O* *O*
Ben jij toevallig die rechtsextremistische docent die pas ontslagen is?
Feyenoord!
pi_165298264
Is-mail.
Make my day!
pi_165298331
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ben jij toevallig die rechtsextremistische docent die pas ontslagen is?
Geef jij eerst maar eens antwoorden, man man. :D
  dinsdag 13 september 2016 @ 18:30:17 #294
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165298363
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:28 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Geef jij eerst maar eens antwoorden, man man. :D
Waar wil je antwoord op?
Feyenoord!
pi_165298391
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:30 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waar wil je antwoord op?
Ik heb jou toch al een aantal dingen gevraagd. :o
pi_165298402
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:52 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Bij zijn oom, bedoelde ik. En wat voor opleiding hij precies gaat volgen, moet ik eerst terug luisteren, maar dat kan pas na 18.00 uur.
Ampikelateur misschien ?

[ Bericht 0% gewijzigd door StaceySinger op 13-09-2016 18:37:09 ]
pi_165298458
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:25 schreef agter het volgende:
Is-mail.
Je oogt wat mad.
pi_165298495
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:29 schreef Tuned22 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_emotioneel___.html

"De bewoners hebben sinds begin dit jaar zelf geprobeerd iets te bereiken. „Het meest trieste voorbeeld was dat de jongeren lawaai maakten en hingen tegen de muur van een bewoner die lag te sterven, en daar niet weg wilden gaan.”

Lager dan laag dan laag dan laag dan laag :N
... wauw.
pi_165298512
pi_165298526
En vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')