abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165293648
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:40 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dit stond er ook bij

Daarnaast is de politie bezig om voor een 23-jarige Zaandammer een zogenaamde artikel 130-procedure te starten. ,,Op beelden op Youtube is gevaarlijk en asociaal rijgedrag te zien. Zijn rijbewijs zal mogelijk ongeldig worden verklaard door het Centraal Bureau Rijbewijzen”, schrijft de politie op Facebook.

De politie gaat alle filmbeelden bekijken op strafbare gedragingen in het verkeer. ,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”
:D FUCKING AWESOME!!!!! _O_
pi_165293655
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:14 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

De grote mensenwereld werkt zoals de meerderheid van de grote mensen wil dat hij werkt.
Bedankt voor de opheldering.
pi_165293661
Heeft iemand een link naar het gevaarlijke rijgedrag van die gast? :P
pi_165293676
En dit, maar gewoon weer een buurthuis geven he :N
Oud-vrijwilligster: Jongeren Zaandamse wijk Poelenburg dreigen met pistool als ze niet mogen roken in buurthuis”
http://www.noordhollandsd(...)en-rokenin-buurthuis
pi_165293720
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:16 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Heeft iemand een link naar het gevaarlijke rijgedrag van die gast? :P
Ik denk dat ze bedoelen die witte auto die de politieauto hinderde toen ze weg willden rijden?
pi_165293740
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:47 schreef Physsic het volgende:

[..]

Oei, als het lot van je rijbewijs in handen wordt gelegd van het CBR wordt het spannend. Bij een onderzoek naar alcohol heb je dan echt een probleem, bij een onderzoek naar rijvaardigheid (zoals in dit geval waarschijnlijk bedoeld wordt) weet ik het niet precies.
Ik weet wel dat zo'n onderzoek op eigen kosten is en die liggen zo rond de 1000-1500euro. Niet (tijdig) kunnen betalen = gefaald voor het onderzoek = rijbewijs ongeldig.
Papa betaalt wel.
pi_165293761
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bedankt voor de opheldering.
Alsjeblieft. Maar persoonlijk denk ik dat de meerderheid van de Europeanen voor het innemen van een nationaliteit is als er nog een tweede beschikbaar is als men zich misdraagt. Alleen vinden onze zittende Europese politici dit niet zo leuk. Ik denk dat volgend jaar de wind wel eens uit een andere hoek kan gaan waaien.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_165293783
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:11 schreef Physsic het volgende:
Was dit al geplaatst?

[..]

:X En er wordt dus WEER er aan toegegeven! :X
pi_165293801
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:21 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Alsjeblieft. Maar persoonlijk denk ik dat de meerderheid van de Europeanen voor het innemen van een nationaliteit is als er nog een tweede beschikbaar is als men zich misdraagt. Alleen vinden onze zittende Europese politici dit niet zo leuk. Ik denk dat volgend jaar de wind wel eens uit een andere hoek kan gaan waaien.
Ik denk dat veel mensen het uiteindelijk een beetje overdreven vinden om voor een grote bek, wat verkeersovertredingen en overlast iemands paspoort af te pakken.
pi_165293806
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Wel kudos voor de moskee. Die probeert blijkbaar oprecht te helpen.
Maarja, de jochies schijten dus ook op Allah...
pi_165293812
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Je zal toch toe moeten naar een oplossing.
pi_165293820
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:17 schreef bladwijzer het volgende:
En dit, maar gewoon weer een buurthuis geven he :N
Oud-vrijwilligster: Jongeren Zaandamse wijk Poelenburg dreigen met pistool als ze niet mogen roken in buurthuis”
http://www.noordhollandsd(...)en-rokenin-buurthuis
Hoppa! Huiszoekingsbevel voor bij die hele club om dat pistool te vinden!
pi_165293835
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Gewoon medicatie.
pi_165293844
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen het uiteindelijk een beetje overdreven vinden om voor een grote bek, wat verkeersovertredingen en overlast iemands paspoort af te pakken.
Correct, maar zo'n auto zegt me dat hun werkzaamheden vooral in de avonduren plaatsvinden. Als je ze dus 's avonds laat volgen vind je wel wat gronden om ze zo de grens over te werpen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_165293846
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:23 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Wel kudos voor de moskee. Die probeert blijkbaar oprecht te helpen.
Maarja, de jochies schijten dus ook op Allah...
Zat ik me ook te bedenken ja. Toppunt van disrespect in hun cultuur, lijkt me zo.
pi_165293854
quote:
Ik zou zeggen: vraag het eens ?
Even een bindend referendum aan wagen ?
pi_165293866
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

^O^ Dus stennis schoppen en mensen bedreigen werkt, ook als je herhaaldelijk de boel kort en klein slaat en alles wegjat! *O* Goed om te weten! Moet ik onthouden! :Y
pi_165293940
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:28 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Is er medicatie voor zwakbegaafde inteelt dan? ;)
Er is medicatie om het probleemgedrag van deze jongen te verhelpen ja. Maar dan moeten we als maatschappij de stap durven zetten dat we toegeven dat hij ziek is.
pi_165293955
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:11 schreef Physsic het volgende:
Was dit al geplaatst?

[..]

Echt onvoorstelbaar dit.
Ze hebben dus al een stevige geschiedenis van slopen, stelen en bedreigen en weet ik al niet meer, en weer stinkt men er in. De toezichthouders in het nieuwe buurthuis zullen waarschijnlijk binnen afzienbare tijd met vergelijkbare verhalen gaan komen.

Blij dat de politie nu haar tanden laat zien en het tuig eens aanpakt. Tandje erbij mag van mij nog wel.
Aanpakken dat gespuis. Het is de enige taal die ze begrijpen.
Dat onderzoek naar de rijvaardigheid vind ik helemaal schitterend. Hat gaat een stevig en vooral duur psychologisch traject worden.
pi_165293964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Correct, maar zo'n auto zegt me dat hun werkzaamheden vooral in de avonduren plaatsvinden. Als je ze dus 's avonds laat volgen vind je wel wat gronden om ze zo de grens over te werpen
Dat zal nog moeten blijken.
pi_165293965
Volgens de lokale media gaat het inderdaad om Ismail Ilgun. Politie wil dat
alleen niet bevestigen.
http://www.noordhollandsd(...)aangepakt?lref=vptop
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_165293992
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Die is van een van de ouders die een eigen bedrijf heeft.
pi_165293997
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:26 schreef ToT het volgende:

[..]

^O^ Dus stennis schoppen en mensen bedreigen werkt, ook als je herhaaldelijk de boel kort en klein slaat en alles wegjat! *O* Goed om te weten! Moet ik onthouden! :Y
Je zult toch naar een oplossing moeten toe werken naast dat je allerlei sancties instelt op strafbaar gedrag. Met alleen boetes uitdelen en een aantal jongens een nachtje vast zetten kom je er niet.
pi_165294063
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je zult toch naar een oplossing moeten toe werken naast dat je allerlei sancties instelt op strafbaar gedrag. Met alleen boetes uitdelen en een aantal jongens een nachtje vast zetten kom je er niet.
Dit is geen oplossing. Dit is een pleister op een kankergezwel plakken.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165294069
quote:

[..]

Ik denk dat het gedrag wat hier al een hele tijd speelt afdoen als bovenstaand, toch wel een understatement van jewelste genoemd mag worden.
Dit is tuig dat niet wil deugen, dat nooit zal deugen. Letterlijk afval waar je alleen maar last van hebt.

Misschien is het voor onze wetgevende macht eens tijd om outside the box te gaan denken en dit soort misfits buiten te gaan trappen. Ik stem alvast voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')