Check het filmpje in de link:quote:Tuig houdt Zaanse wijk in wurggreep
4 uur geleden Anna Mees en Mike Muller
ZAANSTAD - De politie staat machteloos tegenover een groep straatterroristen in de Zaandamse wijk Poelenburg. Bewoners zijn het spuugzat dat agenten zich vierkant laten uitlachen en zelfs amicaal met de relschoppers omgaan. „De groep heeft de wijk totaal in de greep.”
Online filmpjes waarop agenten lacherig op de hangjeugd reageren en hen gedag zeggen met een ’boks’ halen het bloed onder de nagels van buurtbewoners vandaan. Een paar van hen eisen een samenscholingsverbod van de ongeveer vijftig jongemannen van voornamelijk Turkse komaf. Gertjan Welgemoed van Klankbordgroep Poelenburg: „Deze jongeren terroriseren winkeliers en bewoners. Mensen voelen zich geïntimideerd, onveilig en pikken het niet langer.
Dat "wijken schoon vegen" en voor eigen rechter willen spelen nergens op slaat.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:40 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat staat er volgens jou dan wel?
Ik denk dat de jongens teveel GTA gespeeld hebben en 'buurthuis' zien als een Safehouse / HQ. Ismail moet in dat buurthuis dan een Tony Montana-achtige kamer krijgen vanwaar hij de bende leidt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:00 schreef ems. het volgende:
Sowieso, buurthuizenAlsof die ook maar enige positieve invloed hebben op het gedrag.
Voor dit soort figuren niet nee.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:00 schreef ems. het volgende:
Sowieso, buurthuizenAlsof die ook maar enige positieve invloed hebben op het gedrag.
Zullen we die groep even een paar maanden voor jou huis neerzetten ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:51 schreef Wespensteek het volgende:Wat heeft hij concreet gedaan dat niet mag in Nederland?
En hoe lang blijft dit buurthuis heel ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:19 schreef jamesdeen het volgende:
Geef die kleine Turkjes een mooi buurthuis en laat er toezicht houden door normale Turken, maar ontzeg die vlogkneuzen a.u.b. de toegang.
Ja, dat noemen ze horeca.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:55 schreef DrDentz het volgende:
Hun eis is: een buurthuis zonder toezicht.
Dat voorstel van de gemeente gaat 'm dus niet worden.
Gaan ze het ook niet lang uithouden. Of komen later terug in dit soort video's ofso..quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:07 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Voor dit soort figuren niet nee.
Die zijn zelfs te dom om drollen te vegen.
Droppen in ISIL gebied aub.
Hun eis!quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:10 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Zullen we die groep even een paar maanden voor jou huis neerzetten ?
Dan praat je wel anders denk ik.
[..]
En hoe lang blijft dit buurthuis heel ?
[..]
Ja, dat noemen ze horeca.
Als ze toch barsten van het geld en tijd zat hebben, dan openen ze toch een horeca zaak ?
Dan heb je ook niet zoveel met domme gedragsregeltjes te maken, en kun je daar chillen met je matties.
Je weet niet wat hij gedaan heeft dat niet mag?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:10 schreef bluemoon23 het volgende:
Dit lijkt mij een goede oplossing.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:57 schreef DrDentz het volgende:
De oplossing zou zijn om Ismail in te huren als jongerenwerker, en hem het toezicht laten voeren over het buurthuis.
Dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:14 schreef Wespensteek het volgende:
Je weet niet wat hij gedaan heeft dat niet mag?
Nee op een auto staan mag niet, heeft die vent dat gedaan? Verder is filmen in het openbaar gewoon toegestaan. Op een fiets zitten is een twijfel geval, als dat voorzichtig wordt gedaan denk ik dat het wel mag, het is geen vernieling of zo.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:20 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Als we zelfs het eventueel strafbare waar er een paar voor zijn opgepakt nog even beschouwing laten.
Dat soort volk wat de hele tijd een beetje irritant loopt te doen als jij naar de supermarkt wil, nodig jij dat uit in jouw buurt ?
Mogen ze ook op jou fiets zitten ?
Op jou auto staan ?
Beetje irritant lopen te filmen overal "ja is openbare weg, ik mag dat"
Dat input van ander tuig van de richel cq zootje labiele werkeloze provincialen niet nodig is om mensen hun eigen buurt in een bepaalde stad te laten verbeteren.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:40 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat staat er volgens jou dan wel?
Dus zolang ze zich maar aan de wet houden, vind je het prima dat ze dit soort dingen bij jou thuis voor de deur zouden doen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee op een auto staan mag niet, heeft die vent dat gedaan? Verder is filmen in het openbaar gewoon toegestaan. Op een fiets zitten is een twijfel geval, als dat voorzichtig wordt gedaan denk ik dat het wel mag, het is geen vernieling of zo.
Wie zijn hier labiele werkeloze provincialen volgens jou dan? En zie jij het als een verbetering dan dat die hangkneuzen lekker de wijk terroriseren dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:24 schreef Manono het volgende:
[..]
Dat input van ander tuig van de richel cq labiele werkeloze provincialen niet nodig is om mensen hun eigen buurt in een bepaalde stad te laten verbeteren.
Als het je eigen fiets is, prima toch? Zodra het die van een ander is, heb je er met je fikken van af te blijven.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Op een fiets zitten is een twijfel geval, als dat voorzichtig wordt gedaan denk ik dat het wel mag, het is geen vernieling of zo.
Dan verplaats jij het probleem, als het dat al is, alleen maar, sla voor om ze bij Rutte of wie dan ook van de kamer voor de deur te zetten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:10 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb als ze op de openbare weg staan het maar goed te vinden, maar ik vroeg dit omdat iemand in het vorige deel wel begreep dat mensen Ismail graag zouden zien bungelen. Dus ik was benieuwd wat tegenwoordig de doodstraf verdient volgens sommige mensen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus zolang ze zich maar aan de wet houden, vind je het prima dat ze dit soort dingen bij jou thuis voor de deur zouden doen?
Politie doet het ook en mag het ook, leggen het er ook nog dik op, verwacht jij dat het niet opgepakt wordt?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:20 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Beetje irritant lopen te filmen overal "ja is openbare weg, ik mag dat"![]()
Dus de mensen van die supermarkt en de omwonenden staan machteloos tegen deze treiterpraktijken?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb als ze op de openbare weg staan het maar goed te vinden, maar ik vroeg dit omdat iemand in het vorige deel wel begreep dat mensen Ismail graag zouden zien bungelen. Dus ik was benieuwd wat tegenwoordig de doodstraf verdient volgens sommige mensen.
Nee natuurlijk niet dat blijkt wel uit wat er nu gebeurd maar het is de overheid die moet optreden als het op de openbare weg gebeurd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus de mensen van die supermarkt en de omwonenden staan machteloos tegen deze treiterpraktijken?
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus de mensen van die supermarkt en de omwonenden staan machteloos tegen deze treiterpraktijken?
En in het openbaar met een wapen lopen ? Of met een (nep) wapen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee op een auto staan mag niet, heeft die vent dat gedaan? Verder is filmen in het openbaar gewoon toegestaan. Op een fiets zitten is een twijfel geval, als dat voorzichtig wordt gedaan denk ik dat het wel mag, het is geen vernieling of zo.
Beantwoord je een vraag van mij met die wedervraag?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:42 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
En in het openbaar met een wapen lopen ? Of met een (nep) wapen?
Dat mag niet, al is het in het tweede geval een beetje afhankelijk van hoe echt het nepwapen eruit ziet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:42 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
En in het openbaar met een wapen lopen ? Of met een (nep) wapen?
Ja, ze stonden op een politieauto.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:23 schreef Wespensteek het volgende:
Nee op een auto staan mag niet, heeft die vent dat gedaan?
Dat iedereen zomaar in Wegmisbruikers of (vroeger) blik op de weg komt, vind ik ook niet kunnen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:36 schreef john2406 het volgende:
Politie doet het ook en mag het ook, leggen het er ook nog dik op, verwacht jij dat het niet opgepakt wordt?
NL paspoort afpakken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:38 schreef DrDentz het volgende:
Heeft iemand al over een serieuze 'Endlösung' nagedacht met betrekking tot ons Mocro/Turken-vraagstuk, of blijft het bij emmeren over een buurthuis?
Brullen ik sta bijna te stampen hier!quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:46 schreef bluemoon23 het volgende:
NL paspoort afpakken.
Haakneus Ismail, geeft in 1 van zijn laatste filmpjes ook eerlijk toe dat hij "een trotse Turk is" en "een Erdogan strijder".
Nou dan ga je daar toch heen als je dat mooier vindt ?
Nu zal er zometeen wel weer iemand komen brullen dat je een NL paspoort niet zomaar kunt afpakken, maar dat valt wel te veranderen.........
Waarom zou je een irritant mannetje zijn paspoort af willen pakken? Kunnen we dat bij een heleboel andere 18 19jarigen ook gaan doen en zo die hele groep Nederland uit zetten?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:46 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja, ze stonden op een politieauto.
En dan vertelt advocaat Spong: "ja, officieel zou dat wel mogen, als je dat voorzichtig doet zonder schade aan de auto toe te brengen"
Een klein kind weet dat een auto er niet beter van wordt als je daar op staat met dat dunne blik.
Dat zou je eens op de auto`s van die Turken moeten doen, kijken als ze het dan nog zo grappig vinden.
[..]
Dat iedereen zomaar in Wegmisbruikers of (vroeger) blik op de weg komt, vind ik ook niet kunnen.
Ze maken je gezicht wel onherkenbaar op verzoek, maar je stem en auto blijven herkenbaar.
[..]
NL paspoort afpakken.
Haakneus Ismail, geeft in 1 van zijn laatste filmpjes ook eerlijk toe dat hij "een trotse Turk is" en "een Erdogan strijder".
Nou dan ga je daar toch heen als je dat mooier vindt ?
Nu zal er zometeen wel weer iemand komen brullen dat je een NL paspoort niet zomaar kunt afpakken, maar dat valt wel te veranderen.........
Spong weet wel waar hij het over heeft. Verder lijkt mij dat een zaak voor de politie, overigens heb ik dat stukje op TV gezien en er stond maar één vent op die auto.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:46 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, ze stonden op een politieauto.
En dan vertelt advocaat Spong: "ja, officieel zou dat wel mogen, als je dat voorzichtig doet zonder schade aan de auto toe te brengen"
Een klein kind weet dat een auto er niet beter van wordt als je daar op staat met dat dunne blik.
Dat zou je eens op de auto`s van die Turken moeten doen, kijken als ze het dan nog zo grappig vinden.
Als je de juiste vergunningen hebt mag het wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat mag niet, al is het in het tweede geval een beetje afhankelijk van hoe echt het nepwapen eruit ziet.
We kunnen natuurlijk wel de mensen met bijstandsuitkering gaan inzetten om net zulk hinderlijk gedrag bij al deze overlast veroorzaken mensen voor hun deur uit te gaan voeren. Dus om de 5 minuten moet er daar iemand aanbellen. elke dag een vuilniszak met monsterblikjes in de tuinen droppen, elke dag dat men filmpje daarvan maakt krijgt men 1 gratis blik schultenbrau, enz...quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie zijn hier labiele werkeloze provincialen volgens jou dan? En zie jij het als een verbetering dan dat die hangkneuzen lekker de wijk terroriseren dan?
Maar het filmen van individuen niet zomaar en zeker niet op het internet zetten zonder toestemming van de gefilmde persoon.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wie van de anderen weer hield hem ervan, of zou het de oproer kraaier zijn geweest, die welke je het eerste zou nemen zodat het de rest afschrikt!quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Spong weet wel waar hij het over heeft. Verder lijkt mij dat een zaak voor de politie, overigens heb ik dat stukje op TV gezien en er stond maar één vent op die auto.
Gemakshalve ga ik daar maar even niet vanuit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je de juiste vergunningen hebt mag het wel.
Japie ik heb mijn vertrouwen in je verloren. Je zei dat er niets strafbaars gebeurde en nu worden er jongens opgepakt en is er een samenscholingsverbod.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom zou je een irritant mannetje zijn paspoort af willen pakken? Kunnen we dat bij een heleboel andere 18 19jarigen ook gaan doen en zo die hele groep Nederland uit zetten?![]()
Dat wil hij toch graag ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:49 schreef Japie77 het volgende:
Waarom zou je een irritant mannetje zijn paspoort af willen pakken?
Met 1 man op de auto krijg je er ook wel deuken en krassen in.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:50 schreef Wespensteek het volgende:
Spong weet wel waar hij het over heeft. Verder lijkt mij dat een zaak voor de politie, overigens heb ik dat stukje op TV gezien en er stond maar één vent op die auto.
Dat mag best al kan het een schending van het portretrecht zijn als de gefilmde een redelijk belang heeft dat het niet gepubliceerd wordt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:52 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Maar het filmen van individuen niet zomaar en zeker niet op het internet zetten zonder toestemming van de gefilmde persoon.
Dus Ischlemiel moet heel goed gaan uitkijken...
Dat heeft-ie zelf gezegd of is dat wat jij er van maakt?quote:
De vraag is alleen niet wat je er mee voor elkaar kunt krijgen maar wat nu de daadwerkelijke schade is.quote:Met 1 man op de auto krijg je er ook wel deuken en krassen in.
Geef jij je adres even door ?
Dan gaan we even op jouw auto staan en op je fiets zitten.
Zoals het raadslid wat nu een lading aan bedreigingen kan verwachten of al reeds gekregen heeft doior andere rand kneuzen...quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat mag best al kan het een schending van het portretrecht zijn als de gefilmde een redelijk belang heeft dat het niet gepubliceerd wordt.
Wat de politie had móeten doen was die kneus met de lange lat van die politieauto af ranselen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wie van de anderen weer hield hem ervan, of zou het de oproer kraaier zijn geweest, die welke je het eerste zou nemen zodat het de rest afschrikt!
Drop die kneus in Koerden gebied en hij jankt als een varken....quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:55 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat wil hij toch graag ?
Met Nederland heeft hij toch niks ?
Als haakneus Turk wil zijn dan regelen we dat toch, vrijheid blijheid
[..]
Met 1 man op de auto krijg je er ook wel deuken en krassen in.
Dat uitlachen doen ze sowieso wel, of je er nu wel of niet met de harde hand overheen gaat maakt weinig uit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:58 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Wat de politie had móeten doen was die kneus met de lange lat van die politieauto af ranselen.
Maar goed dat mag natuurlijk niet ze moeten de-escalerend te werk gaan en zich ondertussen laten uitlachen en voor gek laten zetten door dat inteelttuig.
Dat hadden ze in Turkije moeten doen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:58 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Wat de politie had móeten doen was die kneus met de lange lat van die politieauto af ranselen.
Maar goed dat mag natuurlijk niet ze moeten de-escalerend te werk gaan en zich ondertussen laten uitlachen en voor gek laten zetten door dat inteelttuig.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat uitlachen doen ze sowieso wel, of je er nu wel of niet met de harde hand overheen gaat maakt weinig uit.
Ook in het openbaar ? Op een veldje waar ook een kind naast staat ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je de juiste vergunningen hebt mag het wel.
Het zal vrij lastig zijn om aan te tonen dat dat door die filmpjes komt en niet door haar eigen optreden op TV. Verzetten tegen publicatie van die filmpjes is ook vreemd als je zelf vrijwillig op TV gaat verschijnen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Zoals het raadslid wat nu een lading aan bedreigingen kan verwachten of al reeds gekregen heeft doior andere rand kneuzen...
Ik denk het wel, zelfs ik lach ze nog uit, bij sommige dingen, hoe die tegenwoordig afgeleverd worden, lijkt wel of er zijn die helemaal geen scholing gehad hebben?quote:
Hoe kom je erbij dat hij niks heeft met Nederland?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:55 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat wil hij toch graag ?
Met Nederland heeft hij toch niks ?
Als haakneus Turk wil zijn dan regelen we dat toch, vrijheid blijheid
[..]
Met 1 man op de auto krijg je er ook wel deuken en krassen in.
Kijk dit filmje eens, hij spuugt op alles wat Nederlands is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:57 schreef Xa1pt het volgende:
Dat heeft-ie zelf gezegd of is dat wat jij er van maakt?
Probeer het eens op je auto zou ik zo zeggen.quote:De vraag is alleen niet wat je er mee voor elkaar kunt krijgen maar wat nu de daadwerkelijke schade is.
Mwah, uitlachen is wat lastiger zonder tanden in je muil.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:59 schreef Xa1pt het volgende:
Dat uitlachen doen ze sowieso wel, of je er nu wel of niet met de harde hand overheen gaat maakt weinig uit.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, zelfs ik lach ze nog uit, bij sommige dingen, hoe die tegenwoordig afgeleverd worden, lijkt wel of er zijn die helemaal geen scholing gehad hebben?
Meneer heeft U gedronken, ja natuurlijk anders droog ik uit!
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt dus kan het niet beantwoorden. In het algemeen: een politieagent mag daar zeker een wapen tonen, een jager in zijn jachtgebied mag dat ook. Een ander waarschijnlijk niet want een wapen moet je vervoeren op een manier waarbij het wapen niet zichtbaar is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:00 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ook in het openbaar ? Op een veldje waar ook een kind naast staat ?
kk tatta's moeten werken om hem geld te geven, als je werkt ben je een loonslaaf en word je in de kont geneukt, en dit is HUN wijk enz enz enz.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij niks heeft met Nederland?
Er is een foto opgedoken van de Neus, op een veldje met een wapen in zijn rechterhand.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt dus kan het niet beantwoorden In het algemeen: een politieagent mag daar zeker een wapen tonen, een jager in zijn jachtgebied mag dat ook. Een ander waarschijnlijk niet want een wapen moet je vervoeren op een manier waarbij het wapen niet zichtbaar is.
Waarom schrijf je u met een hoofdletterquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, zelfs ik lach ze nog uit, bij sommige dingen, hoe die tegenwoordig afgeleverd worden, lijkt wel of er zijn die helemaal geen scholing gehad hebben?
Meneer heeft U gedronken, ja natuurlijk anders droog ik uit!
Heeft met mijn opvoeding te doen!quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom schrijf je u met een hoofdletterIs hij een hogere entiteit of zo?
En nu zou ik moeten weten wie "de Neus" is?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Er is een foto opgedoken van de Neus, op een veldje met een wapen in zijn rechterhand.
Staat in de Telegraaf (krant)
Ik denk eerder je genoten schoolopleiding.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heeft met mijn opvoeding te doen!
Dat raak ik denk ik nooit meer kwijt?
Dat is toch Holleeder?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:08 schreef Wespensteek het volgende:
En nu zou ik moeten weten wie "de Neus" is?
Lijkt mij wel een bezoekje bij deze thuis waard om naar dat wapen te zoeken of niet?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Er is een foto opgedoken van de Neus, op een veldje met een wapen in zijn rechterhand.
Staat in de Telegraaf (krant)
Dus als jij met harde hand wordt verwijderd en desnoods even in de boeien wordt geslagen lach jij nog steeds?quote:
Nee opvoeding ik stond ook nog op voor een ouder persoon, doe het nog trouwens.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk eerder je genoten schoolopleiding.
Ik denk niet dat het respect voor de politie er mee groeit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:10 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dus als jij met harde hand wordt verwijderd en desnoods even in de boeien wordt geslagen lach jij nog steeds?
Omdat onze lieftallige regering paspoorten weggeeft alsof het spaarzegeltjes zijn en de rechtsongelijkheid tov de eigen burgers niet wenst aan te pakken (want dan is het opeens géén discriminatie).quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Brullen ik sta bijna te stampen hier!
Heb ik nooit begrepen waarom die twee paspoorten hebben, zelfs de kinderen van hun hebben het!
Hier geboren en toch twee van die dingen!
En door niet in te grijpen groeit het wel?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het respect voor de politie er mee groeit.
Een nepwapen is niet verboden en mag je ook in het openbaar tonen zolang je er niet mee dreigt, het is alleen erg onverstandig.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een bezoekje bij deze thuis waard om naar dat wapen te zoeken of niet?
Oeh, als dat eens zou kunnen......quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom zou je een irritant mannetje zijn paspoort af willen pakken? Kunnen we dat bij een heleboel andere 18 19jarigen ook gaan doen en zo die hele groep Nederland uit zetten?![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee opvoeding ik stond ook nog op voor een ouder persoon, doe het nog trouwens.
Heb het zelf niet meegegeven aan de kinderen, is het beter zo ik weet het niet?
Een wapen dat niet van echt te onderscheiden is, is gewoon netjes bij wet verboden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een nepwapen is niet verboden en mag je ook in het openbaar tonen zolang je er niet mee dreigt, het is alleen erg onverstandig.
Ik zeg niet dat je niet in moet grijpen, alleen dat het droomscenario van veel FOK!ers die klaarkomen op agenten die hun machtspositie uitbuiten niet bepaald helpt om meer aanzien te krijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
En door niet in te grijpen groeit het wel?
Nou, die heeft zijn tentakels stevig verankerd in alle lagen van de maatschappij.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:12 schreef Wespensteek het volgende:
Ja dat wel maar die heeft hier toch weinig mee te maken dus die zullen ze niet bedoelen.
Sneaky manier van je om de FOK! Knokploeg te benaderen. Ik zie wel wat je doetquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Grappig dat een paar pubers Nederland al een hele week bezig houden.
Wat nog grappiger is zijn de mensen die links en rechts opduiken om te zeggen dat iemand anders deze jongens in elkaar zouden moeten meppen. Zelf in actie komen? Nee, iemand anders moet het doen. Laffe mietjes gedrag.
Oeh. Shots fired.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet denken kneus
En daarom dus doen wat ik in KLB ook al aangaf: geef gewoon toe dat deze arme jongen geestesziek is en hulp nodig heeft. Een paar maandjes opname in een kliniek met wat medicatie die hem rustiger maakt en voila: we hebben er weer een nuttig lid van de maatschappij bij. En de haters kunnen zichzelf bevredigen met de gedachte dat medicatie bijwerkingen als borstvorming en erectiestoornissen kan hebben. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet denken kneus
In principe is het niet verboden, de omstandigheden maken het vrij snel wel verboden:quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Een wapen dat niet van echt te onderscheiden is, is gewoon netjes bij wet verboden.
http://www.metronieuws.nl(...)e-openbare-ruimte-inquote:Volgens een woordvoerster zijn nepwapens in principe niet verboden, zolang ze aan de Europese regelgeving voldoen. Pas als er in de openbare ruimte wordt gedreigd met een speelgoedvuurwapen die niet van het echte te onderscheiden zijn, of als een speelgoedwapen anderen schrik kan aanjagen, is het voorwerp verboden. De politie heeft dan voldoende reden om in te grijpen. Het bezit van een nepwapen is dan strafbaar volgens de wet Wapens en Munitie.
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het respect voor de politie er mee groeit.
Zouden ze ons een politie staat kunnen brengen en ben ik er blij mee?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:18 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Eerste tekenen zijn dat ze geen grote bek meer hebben dan.
Ik had het ergens nog wel begrepen als ze zelf wilden knokken maar het is altijd iemand anders die voor hun moet knokken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sneaky manier van je om de FOK! Knokploeg te benaderen. Ik zie wel wat je doet
I wish we could. Helaas zijn er internationale afspraken dat je niemand statenloos mag maken. Daar is bij mensen met 2 nationaliteiten geen sprake van. Je moet dus gewoon goed gebruik maken van die dubbele nationaliteit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zouden ze ons een politie staat kunnen brengen en ben ik er blij mee?
Pas op met wat je jouw wenst.
Paspoort afpakken van dit soort mafklappers.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:23 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
I wish we could. Helaas zijn er internationale afspraken dat je niemand statenloos mag maken. Daar is bij mensen met 2 nationaliteiten geen sprake van. Je moet dus gewoon goed gebruik maken van die dubbele nationaliteit.
Een dubbele nationaliteit kan allerlei voordelen bieden, laat daar ook maar wat nadelen tegen over staan.
Heel veel overvallen en straatroven worden gepleegd met nepwapens. Ze zijn dan wel van kunststof en veel lichter, maar als je er een op je gericht krijgt, weet je dat niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In principe is het niet verboden, de omstandigheden maken het vrij snel wel verboden:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)e-openbare-ruimte-in
Waarom? het bespaart juist een boel geld, wat we beter zouden kunnen besteden aan mensen die het echt nodig hebben. Ik zie werkelijk niet waarom we veel geld aan dit soort "mafklappers"moeten uitgeven terwijl we ze ook de grens over kunnen flikkeren omdat ze gewoon nog een andere nationaliteit hebben. Kun je je niet gedragen en bevalt het je niet, mooi, daar is het gat van de deur.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Paspoort afpakken van dit soort mafklappers.Dan geef je die gasten veel te veel eer.
Volgens mij vraagt zoiets voor een heel ander soort kaliber agenten?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:24 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.
Maar wat er nu gebeurd is dat de politie met zich laat sollen en zo hun overwicht verliest.
Klopt, maar om dat te laten werken moeten we de rechtstaat tijdelijk "on hold" zetten en daar zit niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij vraagt zoiets voor een heel ander soort kaliber agenten?
Maar geldt dat dan voor iedereen? Stel een Britse trouwt met een Nederlander, krijgt een kind, moet ze dan ook kiezen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:12 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Omdat onze lieftallige regering paspoorten weggeeft alsof het spaarzegeltjes zijn en de rechtsongelijkheid tov de eigen burgers niet wenst aan te pakken (want dan is het opeens géén discriminatie).
Het is allemaal niet zo heel erg moeilijk hoor. Gewoon nog maar 1 paspoort/nationaliteit toestaan. Krijgen turken een baby, moeten ze maar kiezen welk paspoort/nationaliteit de koter moet krijgen (óf turks óf nederlands). Zie je ook gelijk waar hun werkelijke loyaliteit ligt....
Inderdaad dat ben ik met je eens, dan zou ik ook niet meer mogen lachen als mij gevraagd wordt hebt U gedronken!quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt, maar om dat te laten werken moeten we de rechtstaat tijdelijk "on hold" zetten en daar zit niemand op te wachten.
Dus zijn ze verboden, die boetes zijn trouwens behoorlijk en je bent je speeltje kwijt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In principe is het niet verboden, de omstandigheden maken het vrij snel wel verboden:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)e-openbare-ruimte-in
Maar de uitzonderingen zijn de nepwapens die vallen onder de speelgoed richtlijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:25 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Heel veel overvallen en straatroven worden gepleegd met nepwapens. Ze zijn dan wel van kunststof en veel lichter, maar als je er een op je gericht krijgt, weet je dat niet.
Het bezit van een nepwapen is strafbaar volgens de wet Wapens en Munitie.
nep-Magnums, -Brownings en -riotguns, ook al zijn ze van een andere formaat of van een afwijkende kleur, je mág ze niet in je bezit hebben. Ook zogenaamde balletjespistolen en laserpistolen zijn strafbaar; die zijn niet alleen voor dreiging geschikt, ze kunnen ook verwondingen veroorzaken. Het Openbaar Ministerie vervolgt daarom streng
https://www.politie.nl/ni(...)akantiesouvenir.html
http://www.fzadvocaten.nl(...)lging-speelgoedwapenquote:Speelgoedrichtlijn
Voor 1 juli 2014 was het voorhanden hebben van ieder van niet echt te onderscheiden speelgoedwapen strafbaar. Echter is per 1 juli 2014 een EU-Richtlijn 2009/48/EG,(link) bekend als de Speelgoedrichtlijn, in werking getreden. Hiermee is het bezit en de verkoop van (niet schietende) speelgoed(replica)-pistolen toegestaan, mits zij voorzien zijn van een CE-keurmerk op het speelgoed en op de verpakking. Daarnaast mag het speelgoedwapen geen gevaar voor de gezondheid en de veiligheid van kinderen opleveren.
Hoeft toch niet, waar geboren is de nationaliteit, wil men anders dan afstand van het geboorte recht.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar geldt dat dan voor iedereen? Stel een Britse trouwt met een Nederlander, krijgt een kind, moet ze dan ook kiezen?
Niemand zou moeten hoeven te kiezen. Als men 2 nationalteiten wil moet dat gewoon kunnen. Maar men moet dan wel duidelijk gemaakt worden dat men een andere behandeling kan krijgen met 2 nationaliteiten en dat is dus dat je bij misdragingen 1 afgenomen kan worden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar geldt dat dan voor iedereen? Stel een Britse trouwt met een Nederlander, krijgt een kind, moet ze dan ook kiezen?
En dan wordt het kind 2 maanden te vroeg geboren terwijl ze in Spanje op vakantie zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoeft toch niet, waar geboren is de nationaliteit, wil men anders dan afstand van het geboorte recht.
Schrijf ik dat goed?
Jezus deed het zelfs die wou toch ook in Bethlehem geboren worden of niet?
Nou en daar geeft men het dan ook aan, wil men het niet meld men het daarnaar weer af, en laat het hier weer opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:34 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan wordt het kind 2 maanden te vroeg geboren terwijl ze in Spanje op vakantie zijn.
Hij staat ermee op een veldjequote:Op dinsdag 13 september 2016 13:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar de uitzonderingen zijn de nepwapens die vallen onder de speelgoed richtlijn.
[..]
http://www.fzadvocaten.nl(...)lging-speelgoedwapen
Zo'n speelgoed wapen dat bij iemand thuis ligt levert dus geen strafbaar feit meer op, de omstandigheden als het buiten wordt gebruikt mogelijk wel.
Dus heb je er nu vrij weinig meer aan. Het geeft aan dat die nieuwe speelgoedrichtlijn erg dom is en het werk van politie er behoorlijk wat lastiger door is geworden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Hij staat ermee op een veldje
En of het een speelgoedwapen is staat niet vast
Vergeet Opgelicht! nietquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:40 schreef Idisrom het volgende:
Ik zie geen verschil tussen de agressieve manier van interviewen en de manier van mensen overvallen voor de camera door Ismail of door Alberto Stegeman
Ik snap werkelijk de discussie niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Inderdaad dat ben ik met je eens, dan zou ik ook niet meer mogen lachen als mij gevraagd wordt hebt U gedronken!
Omdat het in de grote mensenwereld niet zo werkt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom? het bespaart juist een boel geld, wat we beter zouden kunnen besteden aan mensen die het echt nodig hebben. Ik zie werkelijk niet waarom we veel geld aan dit soort "mafklappers"moeten uitgeven terwijl we ze ook de grens over kunnen flikkeren omdat ze gewoon nog een andere nationaliteit hebben. Kun je je niet gedragen en bevalt het je niet, mooi, daar is het gat van de deur.
Ja jammer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat het in de grote mensenwereld niet zo werkt.
Iets verder:quote:Een negende man, een 19-jarige Zaandammer, kon vanochtend aangehouden worden voor opruiing. In zijn woning werden onder meer digitale gegevensdragers in beslag genomen. De Zaandammer is ingesloten voor nader onderzoek.
Dan vraag je je toch af wie die 19 jarige is die is aangehouden wegens opruiing en die blijkbaar nogal wat digitale gegevensdragers had.quote:vlogger Ilgun (19)
Ik zat er al op te wachten voor die zou komenquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)it_moet_je_zien.html
quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)it_moet_je_zien.html
Het zou die Ismail zomaar kunnen zijn, hij is immers de 'leider' van de groep, lijkt het wel. En hij mag graag filmen wat ze zoal uitspoken, zodat het op zijn Youtube te gelde gemaakt kan worden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:59 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.ad.nl/amsterda(...)in-zaandam~ac4a2e00/
[..]
Iets verder:
[..]
Dan vraag je je toch af wie die 19 jarige is die is aangehouden wegens opruiing en die blijkbaar nogal wat digitale gegevensdragers had.
Het zal vanavond gezellig worden in Zaandam.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:28 schreef JanCees het volgende:
NHD doet pushbericht dat haakneus is opgepakt
Dit stond er ook bijquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:59 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.ad.nl/amsterda(...)in-zaandam~ac4a2e00/
[..]
Iets verder:
[..]
Dan vraag je je toch af wie die 19 jarige is die is aangehouden wegens opruiing en die blijkbaar nogal wat digitale gegevensdragers had.
Zo.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:40 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dit stond er ook bij
Daarnaast is de politie bezig om voor een 23-jarige Zaandammer een zogenaamde artikel 130-procedure te starten. ,,Op beelden op Youtube is gevaarlijk en asociaal rijgedrag te zien. Zijn rijbewijs zal mogelijk ongeldig worden verklaard door het Centraal Bureau Rijbewijzen”, schrijft de politie op Facebook.
De politie gaat alle filmbeelden bekijken op strafbare gedragingen in het verkeer. ,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”
Als de politie gaat "treiteren" gebeuren er toch wel andere dingen, daar komen die vloggers nu achter.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:40 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dit stond er ook bij
Daarnaast is de politie bezig om voor een 23-jarige Zaandammer een zogenaamde artikel 130-procedure te starten. ,,Op beelden op Youtube is gevaarlijk en asociaal rijgedrag te zien. Zijn rijbewijs zal mogelijk ongeldig worden verklaard door het Centraal Bureau Rijbewijzen”, schrijft de politie op Facebook.
De politie gaat alle filmbeelden bekijken op strafbare gedragingen in het verkeer. ,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”
Oei, als het lot van je rijbewijs in handen wordt gelegd van het CBR wordt het spannend. Bij een onderzoek naar alcohol heb je dan echt een probleem, bij een onderzoek naar rijvaardigheid (zoals in dit geval waarschijnlijk bedoeld wordt) weet ik het niet precies.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:40 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dit stond er ook bij
Dit vind ik leukquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:40 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”
quote:Hoewel de Zaanse treiterjeugd eerder een container en een buurthuis vernielde, krijgt de groep overlastplegers mogelijk toch weer een nieuw onderkomen. Dat heeft burgemeester Geke Faber (PvdA) van Zaandam maandagavond gezegd.
Volgens Faber worden er wel voorwaarden gesteld aan het nieuwe onderkomen van de overlastplegers. Zo werkt de gemeente niet mee met een nieuw buurthuis als er geen toezicht kan worden gehouden op de groep. Een Zaanse moskee heeft inmiddels een ruimte aangeboden, maar die hebben de vloggers afgeslagen. „Daar is toezicht en daar zitten ze niet op te wachten”, aldus Faber.
De treitervloggers werden eerder verbannen uit het buurthuis, zei oud-vrijwilliger Cinderella Meijer bij een eerdere aflevering van Pauw. „Ze hebben inderdaad geen eigen plek, omdat het elke keer wordt verpest”, aldus Meijer. „Niet een keer, dit speelt al tien jaar. Iedere keer krijgen ze een eigen plek, een eigen opvang.”
Volgens Meijer zijn er verschillende keren nieuwe meubels, een beamer en bijvoorbeeld een tafelvoetbaltafel neergezet. „Alles wordt voor ze verzorgd. En dan gaan ze het slopen, stelen, noem maar op.”
De grote mensenwereld werkt zoals de meerderheid van de grote mensen wil dat hij werkt. De grote mensen wereld is geen vast staand feit, maar constant aan verandering onderhevig.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat het in de grote mensenwereld niet zo werkt.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:40 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dit stond er ook bij
Bedankt voor de opheldering.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De grote mensenwereld werkt zoals de meerderheid van de grote mensen wil dat hij werkt.
Ik denk dat ze bedoelen die witte auto die de politieauto hinderde toen ze weg willden rijden?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:16 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Heeft iemand een link naar het gevaarlijke rijgedrag van die gast?
Papa betaalt wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:47 schreef Physsic het volgende:
[..]
Oei, als het lot van je rijbewijs in handen wordt gelegd van het CBR wordt het spannend. Bij een onderzoek naar alcohol heb je dan echt een probleem, bij een onderzoek naar rijvaardigheid (zoals in dit geval waarschijnlijk bedoeld wordt) weet ik het niet precies.
Ik weet wel dat zo'n onderzoek op eigen kosten is en die liggen zo rond de 1000-1500euro. Niet (tijdig) kunnen betalen = gefaald voor het onderzoek = rijbewijs ongeldig.
Alsjeblieft. Maar persoonlijk denk ik dat de meerderheid van de Europeanen voor het innemen van een nationaliteit is als er nog een tweede beschikbaar is als men zich misdraagt. Alleen vinden onze zittende Europese politici dit niet zo leuk. Ik denk dat volgend jaar de wind wel eens uit een andere hoek kan gaan waaien.quote:
Ik denk dat veel mensen het uiteindelijk een beetje overdreven vinden om voor een grote bek, wat verkeersovertredingen en overlast iemands paspoort af te pakken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Maar persoonlijk denk ik dat de meerderheid van de Europeanen voor het innemen van een nationaliteit is als er nog een tweede beschikbaar is als men zich misdraagt. Alleen vinden onze zittende Europese politici dit niet zo leuk. Ik denk dat volgend jaar de wind wel eens uit een andere hoek kan gaan waaien.
Wel kudos voor de moskee. Die probeert blijkbaar oprecht te helpen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:22 schreef ToT het volgende:
[..]En er wordt dus WEER er aan toegegeven!
Je zal toch toe moeten naar een oplossing.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:22 schreef ToT het volgende:
[..]En er wordt dus WEER er aan toegegeven!
Hoppa! Huiszoekingsbevel voor bij die hele club om dat pistool te vinden!quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:17 schreef bladwijzer het volgende:
En dit, maar gewoon weer een buurthuis geven he![]()
Oud-vrijwilligster: Jongeren Zaandamse wijk Poelenburg dreigen met pistool als ze niet mogen roken in buurthuis”
http://www.noordhollandsd(...)en-rokenin-buurthuis
Gewoon medicatie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je zal toch toe moeten naar een oplossing.
Correct, maar zo'n auto zegt me dat hun werkzaamheden vooral in de avonduren plaatsvinden. Als je ze dus 's avonds laat volgen vind je wel wat gronden om ze zo de grens over te werpenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen het uiteindelijk een beetje overdreven vinden om voor een grote bek, wat verkeersovertredingen en overlast iemands paspoort af te pakken.
Zat ik me ook te bedenken ja. Toppunt van disrespect in hun cultuur, lijkt me zo.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:23 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Wel kudos voor de moskee. Die probeert blijkbaar oprecht te helpen.
Maarja, de jochies schijten dus ook op Allah...
Ik zou zeggen: vraag het eens ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:23 schreef Xa1pt het volgende:
Ik denk dat veel mensen het uiteindelijk een beetje overdreven vinden om voor een grote bek, wat verkeersovertredingen en overlast iemands paspoort af te pakken.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je zal toch toe moeten naar een oplossing.
Er is medicatie om het probleemgedrag van deze jongen te verhelpen ja. Maar dan moeten we als maatschappij de stap durven zetten dat we toegeven dat hij ziek is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:28 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Is er medicatie voor zwakbegaafde inteelt dan?
Echt onvoorstelbaar dit.quote:
Dat zal nog moeten blijken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Correct, maar zo'n auto zegt me dat hun werkzaamheden vooral in de avonduren plaatsvinden. Als je ze dus 's avonds laat volgen vind je wel wat gronden om ze zo de grens over te werpen
Die is van een van de ouders die een eigen bedrijf heeft.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Correct, maar zo'n auto zegt me dat hun werkzaamheden vooral in de avonduren plaatsvinden. Als je ze dus 's avonds laat volgen vind je wel wat gronden om ze zo de grens over te werpen
Je zult toch naar een oplossing moeten toe werken naast dat je allerlei sancties instelt op strafbaar gedrag. Met alleen boetes uitdelen en een aantal jongens een nachtje vast zetten kom je er niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]Dus stennis schoppen en mensen bedreigen werkt, ook als je herhaaldelijk de boel kort en klein slaat en alles wegjat!
Goed om te weten! Moet ik onthouden!
Dit is geen oplossing. Dit is een pleister op een kankergezwel plakken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je zult toch naar een oplossing moeten toe werken naast dat je allerlei sancties instelt op strafbaar gedrag. Met alleen boetes uitdelen en een aantal jongens een nachtje vast zetten kom je er niet.
Ik denk dat het gedrag wat hier al een hele tijd speelt afdoen als bovenstaand, toch wel een understatement van jewelste genoemd mag worden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, leuke nietszeggende oneliner weer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit is geen oplossing. Dit is een pleister op een kankergezwel plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |