abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165291537
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:32 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoeft toch niet, waar geboren is de nationaliteit, wil men anders dan afstand van het geboorte recht.
Schrijf ik dat goed?

Jezus deed het zelfs die wou toch ook in Bethlehem geboren worden of niet?
En dan wordt het kind 2 maanden te vroeg geboren terwijl ze in Spanje op vakantie zijn.
pi_165291568
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:34 schreef mootie het volgende:

[..]

En dan wordt het kind 2 maanden te vroeg geboren terwijl ze in Spanje op vakantie zijn.
Nou en daar geeft men het dan ook aan, wil men het niet meld men het daarnaar weer af, en laat het hier weer opnieuw beginnen.
pi_165291575
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Maar de uitzonderingen zijn de nepwapens die vallen onder de speelgoed richtlijn.

[..]

http://www.fzadvocaten.nl(...)lging-speelgoedwapen

Zo'n speelgoed wapen dat bij iemand thuis ligt levert dus geen strafbaar feit meer op, de omstandigheden als het buiten wordt gebruikt mogelijk wel.
Hij staat ermee op een veldje
En of het een speelgoedwapen is staat niet vast
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_165291672
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:35 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Hij staat ermee op een veldje
En of het een speelgoedwapen is staat niet vast
Dus heb je er nu vrij weinig meer aan. Het geeft aan dat die nieuwe speelgoedrichtlijn erg dom is en het werk van politie er behoorlijk wat lastiger door is geworden.
pi_165291680
Ik zie geen verschil tussen de agressieve manier van interviewen en de manier van mensen overvallen voor de camera door Ismail of door Alberto Stegeman
pi_165291699
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:40 schreef Idisrom het volgende:
Ik zie geen verschil tussen de agressieve manier van interviewen en de manier van mensen overvallen voor de camera door Ismail of door Alberto Stegeman
Vergeet Opgelicht! niet :D
wooblabalurg
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:41:53 #107
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165291702
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:30 schreef john2406 het volgende:

[..]

Inderdaad dat ben ik met je eens, dan zou ik ook niet meer mogen lachen als mij gevraagd wordt hebt U gedronken!
Ik snap werkelijk de discussie niet.
Als men vraagt om ietsje harder politieoptreden om het repect te herstellen dan is meteen de andere helft van NL bang dat het een dictatuur gaat worden hier.
Wat willen jullie nu?
pi_165291704
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:27 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom? het bespaart juist een boel geld, wat we beter zouden kunnen besteden aan mensen die het echt nodig hebben. Ik zie werkelijk niet waarom we veel geld aan dit soort "mafklappers"moeten uitgeven terwijl we ze ook de grens over kunnen flikkeren omdat ze gewoon nog een andere nationaliteit hebben. Kun je je niet gedragen en bevalt het je niet, mooi, daar is het gat van de deur.
Omdat het in de grote mensenwereld niet zo werkt.
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:45:43 #109
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165291774
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja jammer.
Zou een heleboel gezeik schelen.
pi_165292013
http://www.ad.nl/amsterda(...)in-zaandam~ac4a2e00/

quote:
Een negende man, een 19-jarige Zaandammer, kon vanochtend aangehouden worden voor opruiing. In zijn woning werden onder meer digitale gegevensdragers in beslag genomen. De Zaandammer is ingesloten voor nader onderzoek.
Iets verder:
quote:
vlogger Ilgun (19)
Dan vraag je je toch af wie die 19 jarige is die is aangehouden wegens opruiing en die blijkbaar nogal wat digitale gegevensdragers had.
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:59:59 #111
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_165292024
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 14:07:53 #112
8781 crew  Frutsel
pi_165292159
quote:
Ik zat er al op te wachten voor die zou komen :D
pi_165292395
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Iets verder:

[..]

Dan vraag je je toch af wie die 19 jarige is die is aangehouden wegens opruiing en die blijkbaar nogal wat digitale gegevensdragers had.
Het zou die Ismail zomaar kunnen zijn, hij is immers de 'leider' van de groep, lijkt het wel. En hij mag graag filmen wat ze zoal uitspoken, zodat het op zijn Youtube te gelde gemaakt kan worden.

Ik gok dat hij opgepakt is.
pi_165292537
NHD doet pushbericht dat haakneus is opgepakt
pi_165292641
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:28 schreef JanCees het volgende:
NHD doet pushbericht dat haakneus is opgepakt
Het zal vanavond gezellig worden in Zaandam.
pi_165292788
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Iets verder:

[..]

Dit stond er ook bij

Daarnaast is de politie bezig om voor een 23-jarige Zaandammer een zogenaamde artikel 130-procedure te starten. ,,Op beelden op Youtube is gevaarlijk en asociaal rijgedrag te zien. Zijn rijbewijs zal mogelijk ongeldig worden verklaard door het Centraal Bureau Rijbewijzen”, schrijft de politie op Facebook.

De politie gaat alle filmbeelden bekijken op strafbare gedragingen in het verkeer. ,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_165292927
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:40 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dit stond er ook bij

Daarnaast is de politie bezig om voor een 23-jarige Zaandammer een zogenaamde artikel 130-procedure te starten. ,,Op beelden op Youtube is gevaarlijk en asociaal rijgedrag te zien. Zijn rijbewijs zal mogelijk ongeldig worden verklaard door het Centraal Bureau Rijbewijzen”, schrijft de politie op Facebook.

De politie gaat alle filmbeelden bekijken op strafbare gedragingen in het verkeer. ,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”
Zo.
Een soort plukze dus.
Make my day!
pi_165292932
quote:

[..]

Dit stond er ook bij

Als de politie gaat "treiteren" gebeuren er toch wel andere dingen, daar komen die vloggers nu achter.
pi_165292939
quote:

[..]

Dit stond er ook bij

Oei, als het lot van je rijbewijs in handen wordt gelegd van het CBR wordt het spannend. Bij een onderzoek naar alcohol heb je dan echt een probleem, bij een onderzoek naar rijvaardigheid (zoals in dit geval waarschijnlijk bedoeld wordt) weet ik het niet precies.
Ik weet wel dat zo'n onderzoek op eigen kosten is en die liggen zo rond de 1000-1500euro. Niet (tijdig) kunnen betalen = gefaald voor het onderzoek = rijbewijs ongeldig.
pi_165292952
Het lijkt er op dat de politie even haar tanden laat zien. Nu volhouden. ^O^
pi_165293109
quote:

[..]

,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”
Dit vind ik leuk ^O^
pi_165293509
Was dit al geplaatst?

quote:
Hoewel de Zaanse treiterjeugd eerder een container en een buurthuis vernielde, krijgt de groep overlastplegers mogelijk toch weer een nieuw onderkomen. Dat heeft burgemeester Geke Faber (PvdA) van Zaandam maandagavond gezegd.

Volgens Faber worden er wel voorwaarden gesteld aan het nieuwe onderkomen van de overlastplegers. Zo werkt de gemeente niet mee met een nieuw buurthuis als er geen toezicht kan worden gehouden op de groep. Een Zaanse moskee heeft inmiddels een ruimte aangeboden, maar die hebben de vloggers afgeslagen. „Daar is toezicht en daar zitten ze niet op te wachten”, aldus Faber.

De treitervloggers werden eerder verbannen uit het buurthuis, zei oud-vrijwilliger Cinderella Meijer bij een eerdere aflevering van Pauw. „Ze hebben inderdaad geen eigen plek, omdat het elke keer wordt verpest”, aldus Meijer. „Niet een keer, dit speelt al tien jaar. Iedere keer krijgen ze een eigen plek, een eigen opvang.”

Volgens Meijer zijn er verschillende keren nieuwe meubels, een beamer en bijvoorbeeld een tafelvoetbaltafel neergezet. „Alles wordt voor ze verzorgd. En dan gaan ze het slopen, stelen, noem maar op.”
pi_165293609
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De grote mensenwereld werkt zoals de meerderheid van de grote mensen wil dat hij werkt. De grote mensen wereld is geen vast staand feit, maar constant aan verandering onderhevig.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_165293639
Geweldig dat ze worden aangepakt, ik kan niet wachten tot de volgende vlog van meneer haakneus _O_ _O_ Ik vind hem trouwens meer op een Algerijn of Marokkaan lijken dan op een turk.. Ben ook wel een beetje teleurgesteld in de turken, dacht altijd uit ervaringen uit m'n eigen wijk dat de turken juist harde werkers waren en juist de mocro's die samenschoolde e.d, op mijn vakantie in Marmaris (turkije) zie ik ook nooit dit soort uitschot ergens hangen..

Jammer dat sommige allochtonen helemaal ontsporen in Europa, komt misschien omdat ze hier de tijd hebben om niets te doen, terwijl ze in hun eigen land voor elk dubbeltje moeten knokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')