Nou, die heeft zijn tentakels stevig verankerd in alle lagen van de maatschappij.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:12 schreef Wespensteek het volgende:
Ja dat wel maar die heeft hier toch weinig mee te maken dus die zullen ze niet bedoelen.
Sneaky manier van je om de FOK! Knokploeg te benaderen. Ik zie wel wat je doetquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Grappig dat een paar pubers Nederland al een hele week bezig houden.
Wat nog grappiger is zijn de mensen die links en rechts opduiken om te zeggen dat iemand anders deze jongens in elkaar zouden moeten meppen. Zelf in actie komen? Nee, iemand anders moet het doen. Laffe mietjes gedrag.
Oeh. Shots fired.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet denken kneus
En daarom dus doen wat ik in KLB ook al aangaf: geef gewoon toe dat deze arme jongen geestesziek is en hulp nodig heeft. Een paar maandjes opname in een kliniek met wat medicatie die hem rustiger maakt en voila: we hebben er weer een nuttig lid van de maatschappij bij. En de haters kunnen zichzelf bevredigen met de gedachte dat medicatie bijwerkingen als borstvorming en erectiestoornissen kan hebben. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat uitlachen doen ze sowieso wel, of je er nu wel of niet met de harde hand overheen gaat maakt weinig uit.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet denken kneus
In principe is het niet verboden, de omstandigheden maken het vrij snel wel verboden:quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Een wapen dat niet van echt te onderscheiden is, is gewoon netjes bij wet verboden.
http://www.metronieuws.nl(...)e-openbare-ruimte-inquote:Volgens een woordvoerster zijn nepwapens in principe niet verboden, zolang ze aan de Europese regelgeving voldoen. Pas als er in de openbare ruimte wordt gedreigd met een speelgoedvuurwapen die niet van het echte te onderscheiden zijn, of als een speelgoedwapen anderen schrik kan aanjagen, is het voorwerp verboden. De politie heeft dan voldoende reden om in te grijpen. Het bezit van een nepwapen is dan strafbaar volgens de wet Wapens en Munitie.
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het respect voor de politie er mee groeit.
Zouden ze ons een politie staat kunnen brengen en ben ik er blij mee?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:18 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Eerste tekenen zijn dat ze geen grote bek meer hebben dan.
Ik had het ergens nog wel begrepen als ze zelf wilden knokken maar het is altijd iemand anders die voor hun moet knokken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sneaky manier van je om de FOK! Knokploeg te benaderen. Ik zie wel wat je doet
I wish we could. Helaas zijn er internationale afspraken dat je niemand statenloos mag maken. Daar is bij mensen met 2 nationaliteiten geen sprake van. Je moet dus gewoon goed gebruik maken van die dubbele nationaliteit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom zou je een irritant mannetje zijn paspoort af willen pakken? Kunnen we dat bij een heleboel andere 18 19jarigen ook gaan doen en zo die hele groep Nederland uit zetten?![]()
Nee dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zouden ze ons een politie staat kunnen brengen en ben ik er blij mee?
Pas op met wat je jouw wenst.
Paspoort afpakken van dit soort mafklappers.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:23 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
I wish we could. Helaas zijn er internationale afspraken dat je niemand statenloos mag maken. Daar is bij mensen met 2 nationaliteiten geen sprake van. Je moet dus gewoon goed gebruik maken van die dubbele nationaliteit.
Een dubbele nationaliteit kan allerlei voordelen bieden, laat daar ook maar wat nadelen tegen over staan.
Heel veel overvallen en straatroven worden gepleegd met nepwapens. Ze zijn dan wel van kunststof en veel lichter, maar als je er een op je gericht krijgt, weet je dat niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In principe is het niet verboden, de omstandigheden maken het vrij snel wel verboden:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)e-openbare-ruimte-in
Waarom? het bespaart juist een boel geld, wat we beter zouden kunnen besteden aan mensen die het echt nodig hebben. Ik zie werkelijk niet waarom we veel geld aan dit soort "mafklappers"moeten uitgeven terwijl we ze ook de grens over kunnen flikkeren omdat ze gewoon nog een andere nationaliteit hebben. Kun je je niet gedragen en bevalt het je niet, mooi, daar is het gat van de deur.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Paspoort afpakken van dit soort mafklappers.Dan geef je die gasten veel te veel eer.
Volgens mij vraagt zoiets voor een heel ander soort kaliber agenten?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:24 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.
Maar wat er nu gebeurd is dat de politie met zich laat sollen en zo hun overwicht verliest.
Klopt, maar om dat te laten werken moeten we de rechtstaat tijdelijk "on hold" zetten en daar zit niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij vraagt zoiets voor een heel ander soort kaliber agenten?
Maar geldt dat dan voor iedereen? Stel een Britse trouwt met een Nederlander, krijgt een kind, moet ze dan ook kiezen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:12 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Omdat onze lieftallige regering paspoorten weggeeft alsof het spaarzegeltjes zijn en de rechtsongelijkheid tov de eigen burgers niet wenst aan te pakken (want dan is het opeens géén discriminatie).
Het is allemaal niet zo heel erg moeilijk hoor. Gewoon nog maar 1 paspoort/nationaliteit toestaan. Krijgen turken een baby, moeten ze maar kiezen welk paspoort/nationaliteit de koter moet krijgen (óf turks óf nederlands). Zie je ook gelijk waar hun werkelijke loyaliteit ligt....
Inderdaad dat ben ik met je eens, dan zou ik ook niet meer mogen lachen als mij gevraagd wordt hebt U gedronken!quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt, maar om dat te laten werken moeten we de rechtstaat tijdelijk "on hold" zetten en daar zit niemand op te wachten.
Dus zijn ze verboden, die boetes zijn trouwens behoorlijk en je bent je speeltje kwijt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In principe is het niet verboden, de omstandigheden maken het vrij snel wel verboden:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)e-openbare-ruimte-in
Maar de uitzonderingen zijn de nepwapens die vallen onder de speelgoed richtlijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:25 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Heel veel overvallen en straatroven worden gepleegd met nepwapens. Ze zijn dan wel van kunststof en veel lichter, maar als je er een op je gericht krijgt, weet je dat niet.
Het bezit van een nepwapen is strafbaar volgens de wet Wapens en Munitie.
nep-Magnums, -Brownings en -riotguns, ook al zijn ze van een andere formaat of van een afwijkende kleur, je mág ze niet in je bezit hebben. Ook zogenaamde balletjespistolen en laserpistolen zijn strafbaar; die zijn niet alleen voor dreiging geschikt, ze kunnen ook verwondingen veroorzaken. Het Openbaar Ministerie vervolgt daarom streng
https://www.politie.nl/ni(...)akantiesouvenir.html
http://www.fzadvocaten.nl(...)lging-speelgoedwapenquote:Speelgoedrichtlijn
Voor 1 juli 2014 was het voorhanden hebben van ieder van niet echt te onderscheiden speelgoedwapen strafbaar. Echter is per 1 juli 2014 een EU-Richtlijn 2009/48/EG,(link) bekend als de Speelgoedrichtlijn, in werking getreden. Hiermee is het bezit en de verkoop van (niet schietende) speelgoed(replica)-pistolen toegestaan, mits zij voorzien zijn van een CE-keurmerk op het speelgoed en op de verpakking. Daarnaast mag het speelgoedwapen geen gevaar voor de gezondheid en de veiligheid van kinderen opleveren.
Hoeft toch niet, waar geboren is de nationaliteit, wil men anders dan afstand van het geboorte recht.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar geldt dat dan voor iedereen? Stel een Britse trouwt met een Nederlander, krijgt een kind, moet ze dan ook kiezen?
Niemand zou moeten hoeven te kiezen. Als men 2 nationalteiten wil moet dat gewoon kunnen. Maar men moet dan wel duidelijk gemaakt worden dat men een andere behandeling kan krijgen met 2 nationaliteiten en dat is dus dat je bij misdragingen 1 afgenomen kan worden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar geldt dat dan voor iedereen? Stel een Britse trouwt met een Nederlander, krijgt een kind, moet ze dan ook kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |