abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165289825
quote:
Tuig houdt Zaanse wijk in wurggreep
4 uur geleden Anna Mees en Mike Muller
ZAANSTAD - De politie staat machteloos tegenover een groep straatterroristen in de Zaandamse wijk Poelenburg. Bewoners zijn het spuugzat dat agenten zich vierkant laten uitlachen en zelfs amicaal met de relschoppers omgaan. „De groep heeft de wijk totaal in de greep.”

Online filmpjes waarop agenten lacherig op de hangjeugd reageren en hen gedag zeggen met een ’boks’ halen het bloed onder de nagels van buurtbewoners vandaan. Een paar van hen eisen een samenscholingsverbod van de ongeveer vijftig jongemannen van voornamelijk Turkse komaf. Gertjan Welgemoed van Klankbordgroep Poelenburg: „Deze jongeren terroriseren winkeliers en bewoners. Mensen voelen zich geïntimideerd, onveilig en pikken het niet langer.

Check het filmpje in de link:
http://www.telegraaf.nl/t(...)litie_Zaandam__.html
pi_165289848
Slecht gedrag loont dus, als ze alsnog dat buurthuis krijgen.
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2016 @ 11:52:17 #3
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_165289853
Misschien dat ze woensdag excuses gaan maken voor het overlast :o
:')
pi_165289901
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:40 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat staat er volgens jou dan wel?
Dat "wijken schoon vegen" en voor eigen rechter willen spelen nergens op slaat.
pi_165290004
Sowieso, buurthuizen :') Alsof die ook maar enige positieve invloed hebben op het gedrag.
Conscience do cost.
pi_165290062
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:00 schreef ems. het volgende:
Sowieso, buurthuizen :') Alsof die ook maar enige positieve invloed hebben op het gedrag.
Ik denk dat de jongens teveel GTA gespeeld hebben en 'buurthuis' zien als een Safehouse / HQ. Ismail moet in dat buurthuis dan een Tony Montana-achtige kamer krijgen vanwaar hij de bende leidt.

Voor het buurthuis staan de verschillende bolides van de boys die ze mogen gebruiken wanneer ze op missie gaan.
pi_165290118
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:00 schreef ems. het volgende:
Voor dit soort figuren niet nee.
Die zijn zelfs te dom om drollen te vegen.
Droppen in ISIL gebied aub.
pi_165290203
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:51 schreef Wespensteek het volgende:Wat heeft hij concreet gedaan dat niet mag in Nederland?
Zullen we die groep even een paar maanden voor jou huis neerzetten ?
Dan praat je wel anders denk ik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:19 schreef jamesdeen het volgende:
Geef die kleine Turkjes een mooi buurthuis en laat er toezicht houden door normale Turken, maar ontzeg die vlogkneuzen a.u.b. de toegang.
En hoe lang blijft dit buurthuis heel ?
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:55 schreef DrDentz het volgende:
Hun eis is: een buurthuis zonder toezicht.

Dat voorstel van de gemeente gaat 'm dus niet worden.
Ja, dat noemen ze horeca.
Als ze toch barsten van het geld en tijd zat hebben, dan openen ze toch een horeca zaak ?
Dan heb je ook niet zoveel met domme gedragsregeltjes te maken, en kun je daar chillen met je matties.
pi_165290232
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:07 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Voor dit soort figuren niet nee.
Die zijn zelfs te dom om drollen te vegen.
Droppen in ISIL gebied aub.
Gaan ze het ook niet lang uithouden. Of komen later terug in dit soort video's ofso..

Komen dan opeens in de werkelijkheid van waar ze eigenlijk vandaan komen en zullen zich rotschrikken in wat voor mooi land ze eigenlijk wonen.
Maar dan is het al te laat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_165290245
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:10 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

[..]

En hoe lang blijft dit buurthuis heel ?

[..]

Ja, dat noemen ze horeca.
Als ze toch barsten van het geld en tijd zat hebben, dan openen ze toch een horeca zaak ?
Dan heb je ook niet zoveel met domme gedragsregeltjes te maken, en kun je daar chillen met je matties.
Hun eis!
Werkelijk?
pi_165290257
quote:
Je weet niet wat hij gedaan heeft dat niet mag?
pi_165290301
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:57 schreef DrDentz het volgende:
De oplossing zou zijn om Ismail in te huren als jongerenwerker, en hem het toezicht laten voeren over het buurthuis.
Dit lijkt mij een goede oplossing.

Ik heb een stagiaire in dezelfde leeftijdsgroep. En ik merk aan hem dat het aantal volgers op YouTube zaligmakend is voor de status.
Ismail doet het op deze manier. Een paar maanden terug was er een op een dak-van-de-treinspringer, die zo beroemd wilde worden.
pi_165290349
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:14 schreef Wespensteek het volgende:
Je weet niet wat hij gedaan heeft dat niet mag?
Dat bedoel ik niet.

Als we zelfs het eventueel strafbare waar er een paar voor zijn opgepakt nog even beschouwing laten.
Dat soort volk wat de hele tijd een beetje irritant loopt te doen als jij naar de supermarkt wil, nodig jij dat uit in jouw buurt ?
Mogen ze ook op jouw fiets zitten ?
Op jouw auto staan ?
Beetje irritant lopen te filmen overal "ja is openbare weg, ik mag dat" :(
pi_165290397
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:20 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet.

Als we zelfs het eventueel strafbare waar er een paar voor zijn opgepakt nog even beschouwing laten.
Dat soort volk wat de hele tijd een beetje irritant loopt te doen als jij naar de supermarkt wil, nodig jij dat uit in jouw buurt ?
Mogen ze ook op jou fiets zitten ?
Op jou auto staan ?
Beetje irritant lopen te filmen overal "ja is openbare weg, ik mag dat"
Nee op een auto staan mag niet, heeft die vent dat gedaan? Verder is filmen in het openbaar gewoon toegestaan. Op een fiets zitten is een twijfel geval, als dat voorzichtig wordt gedaan denk ik dat het wel mag, het is geen vernieling of zo.
pi_165290413
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:40 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat staat er volgens jou dan wel?
Dat input van ander tuig van de richel cq zootje labiele werkeloze provincialen niet nodig is om mensen hun eigen buurt in een bepaalde stad te laten verbeteren.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_165290486
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:23 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee op een auto staan mag niet, heeft die vent dat gedaan? Verder is filmen in het openbaar gewoon toegestaan. Op een fiets zitten is een twijfel geval, als dat voorzichtig wordt gedaan denk ik dat het wel mag, het is geen vernieling of zo.
Dus zolang ze zich maar aan de wet houden, vind je het prima dat ze dit soort dingen bij jou thuis voor de deur zouden doen?
pi_165290495
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:24 schreef Manono het volgende:

[..]

Dat input van ander tuig van de richel cq labiele werkeloze provincialen niet nodig is om mensen hun eigen buurt in een bepaalde stad te laten verbeteren.
Wie zijn hier labiele werkeloze provincialen volgens jou dan? En zie jij het als een verbetering dan dat die hangkneuzen lekker de wijk terroriseren dan?
1947-2016
pi_165290516
quote:

[..]
Op een fiets zitten is een twijfel geval, als dat voorzichtig wordt gedaan denk ik dat het wel mag, het is geen vernieling of zo.
Als het je eigen fiets is, prima toch? Zodra het die van een ander is, heb je er met je fikken van af te blijven.
1947-2016
pi_165290556
quote:

[..]

[..]

Dan verplaats jij het probleem, als het dat al is, alleen maar, sla voor om ze bij Rutte of wie dan ook van de kamer voor de deur te zetten.
pi_165290588
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus zolang ze zich maar aan de wet houden, vind je het prima dat ze dit soort dingen bij jou thuis voor de deur zouden doen?
Ik heb als ze op de openbare weg staan het maar goed te vinden, maar ik vroeg dit omdat iemand in het vorige deel wel begreep dat mensen Ismail graag zouden zien bungelen. Dus ik was benieuwd wat tegenwoordig de doodstraf verdient volgens sommige mensen.
pi_165290591
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:20 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Beetje irritant lopen te filmen overal "ja is openbare weg, ik mag dat" :(
Politie doet het ook en mag het ook, leggen het er ook nog dik op, verwacht jij dat het niet opgepakt wordt?
pi_165290603
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik heb als ze op de openbare weg staan het maar goed te vinden, maar ik vroeg dit omdat iemand in het vorige deel wel begreep dat mensen Ismail graag zouden zien bungelen. Dus ik was benieuwd wat tegenwoordig de doodstraf verdient volgens sommige mensen.
Dus de mensen van die supermarkt en de omwonenden staan machteloos tegen deze treiterpraktijken?
pi_165290618
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus de mensen van die supermarkt en de omwonenden staan machteloos tegen deze treiterpraktijken?
Nee natuurlijk niet dat blijkt wel uit wat er nu gebeurd maar het is de overheid die moet optreden als het op de openbare weg gebeurd.
pi_165290651
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Daar komt het wel op neer ja.
pi_165290659
quote:

[..]

En in het openbaar met een wapen lopen ? Of met een (nep) wapen?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_165290671
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:42 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Beantwoord je een vraag van mij met die wedervraag?
pi_165290672
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:42 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat mag niet, al is het in het tweede geval een beetje afhankelijk van hoe echt het nepwapen eruit ziet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_165290722
quote:
Nee op een auto staan mag niet, heeft die vent dat gedaan?
Ja, ze stonden op een politieauto.
En dan vertelt advocaat Spong: "ja, officieel zou dat wel mogen, als je dat voorzichtig doet zonder schade aan de auto toe te brengen"

Een klein kind weet dat een auto er niet beter van wordt als je daar op staat met dat dunne blik.
Dat zou je eens op de auto`s van die Turken moeten doen, kijken als ze het dan nog zo grappig vinden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:36 schreef john2406 het volgende:
Politie doet het ook en mag het ook, leggen het er ook nog dik op, verwacht jij dat het niet opgepakt wordt?
Dat iedereen zomaar in Wegmisbruikers of (vroeger) blik op de weg komt, vind ik ook niet kunnen.
Ze maken je gezicht wel onherkenbaar op verzoek, maar je stem en auto blijven herkenbaar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:38 schreef DrDentz het volgende:
Heeft iemand al over een serieuze 'Endlösung' nagedacht met betrekking tot ons Mocro/Turken-vraagstuk, of blijft het bij emmeren over een buurthuis?
NL paspoort afpakken.
Haakneus Ismail, geeft in 1 van zijn laatste filmpjes ook eerlijk toe dat hij "een trotse Turk is" en "een Erdogan strijder".
Nou dan ga je daar toch heen als je dat mooier vindt ?

Nu zal er zometeen wel weer iemand komen brullen dat je een NL paspoort niet zomaar kunt afpakken, maar dat valt wel te veranderen.........
pi_165290760
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:46 schreef bluemoon23 het volgende:

NL paspoort afpakken.
Haakneus Ismail, geeft in 1 van zijn laatste filmpjes ook eerlijk toe dat hij "een trotse Turk is" en "een Erdogan strijder".

Nu zal er zometeen wel weer iemand komen brullen dat je een NL paspoort niet zomaar kunt afpakken, maar dat valt wel te veranderen.........
Brullen ik sta bijna te stampen hier!
Heb ik nooit begrepen waarom die twee paspoorten hebben, zelfs de kinderen van hun hebben het!
Hier geboren en toch twee van die dingen!
  dinsdag 13 september 2016 @ 12:49:37 #30
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165290761
quote:

[..]

En dan vertelt advocaat Spong: "ja, officieel zou dat wel mogen, als je dat voorzichtig doet zonder schade aan de auto toe te brengen"

Een klein kind weet dat een auto er niet beter van wordt als je daar op staat met dat dunne blik.
Dat zou je eens op de auto`s van die Turken moeten doen, kijken als ze het dan nog zo grappig vinden.

[..]

Dat iedereen zomaar in Wegmisbruikers of (vroeger) blik op de weg komt, vind ik ook niet kunnen.
Ze maken je gezicht wel onherkenbaar op verzoek, maar je stem en auto blijven herkenbaar.

[..]

NL paspoort afpakken.

Waarom zou je een irritant mannetje zijn paspoort af willen pakken? Kunnen we dat bij een heleboel andere 18 19jarigen ook gaan doen en zo die hele groep Nederland uit zetten? :? :?
Feyenoord!
pi_165290780
quote:

Spong weet wel waar hij het over heeft. Verder lijkt mij dat een zaak voor de politie, overigens heb ik dat stukje op TV gezien en er stond maar één vent op die auto.
pi_165290792
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat mag niet, al is het in het tweede geval een beetje afhankelijk van hoe echt het nepwapen eruit ziet.
Als je de juiste vergunningen hebt mag het wel.
pi_165290797
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wie zijn hier labiele werkeloze provincialen volgens jou dan? En zie jij het als een verbetering dan dat die hangkneuzen lekker de wijk terroriseren dan?
We kunnen natuurlijk wel de mensen met bijstandsuitkering gaan inzetten om net zulk hinderlijk gedrag bij al deze overlast veroorzaken mensen voor hun deur uit te gaan voeren. Dus om de 5 minuten moet er daar iemand aanbellen. elke dag een vuilniszak met monsterblikjes in de tuinen droppen, elke dag dat men filmpje daarvan maakt krijgt men 1 gratis blik schultenbrau, enz...

:D
pi_165290803
quote:

[..]

Maar het filmen van individuen niet zomaar en zeker niet op het internet zetten zonder toestemming van de gefilmde persoon.
Dus Ischlemiel moet heel goed gaan uitkijken...
pi_165290812
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:50 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Spong weet wel waar hij het over heeft. Verder lijkt mij dat een zaak voor de politie, overigens heb ik dat stukje op TV gezien en er stond maar één vent op die auto.
Wie van de anderen weer hield hem ervan, of zou het de oproer kraaier zijn geweest, die welke je het eerste zou nemen zodat het de rest afschrikt!
pi_165290815
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Gemakshalve ga ik daar maar even niet vanuit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_165290818
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waarom zou je een irritant mannetje zijn paspoort af willen pakken? Kunnen we dat bij een heleboel andere 18 19jarigen ook gaan doen en zo die hele groep Nederland uit zetten? :? :?
Japie ik heb mijn vertrouwen in je verloren. Je zei dat er niets strafbaars gebeurde en nu worden er jongens opgepakt en is er een samenscholingsverbod.
pi_165290843
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:49 schreef Japie77 het volgende:
Waarom zou je een irritant mannetje zijn paspoort af willen pakken?
Dat wil hij toch graag ?
Met Nederland heeft hij toch niks ?

Als haakneus Turk wil zijn dan regelen we dat toch, vrijheid blijheid *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:50 schreef Wespensteek het volgende:
Met 1 man op de auto krijg je er ook wel deuken en krassen in.
Geef jij je adres even door ?
Dan gaan we even op jouw auto staan en op je fiets zitten.
pi_165290864
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:52 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Maar het filmen van individuen niet zomaar en zeker niet op het internet zetten zonder toestemming van de gefilmde persoon.
Dus Ischlemiel moet heel goed gaan uitkijken...
Dat mag best al kan het een schending van het portretrecht zijn als de gefilmde een redelijk belang heeft dat het niet gepubliceerd wordt.
pi_165290875
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:55 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat wil hij toch graag ?
Dat heeft-ie zelf gezegd of is dat wat jij er van maakt?

quote:
De vraag is alleen niet wat je er mee voor elkaar kunt krijgen maar wat nu de daadwerkelijke schade is.
pi_165290878
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:57 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat mag best al kan het een schending van het portretrecht zijn als de gefilmde een redelijk belang heeft dat het niet gepubliceerd wordt.
Zoals het raadslid wat nu een lading aan bedreigingen kan verwachten of al reeds gekregen heeft doior andere rand kneuzen...
pi_165290887
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:52 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wie van de anderen weer hield hem ervan, of zou het de oproer kraaier zijn geweest, die welke je het eerste zou nemen zodat het de rest afschrikt!
Wat de politie had móeten doen was die kneus met de lange lat van die politieauto af ranselen.
Maar goed dat mag natuurlijk niet ze moeten de-escalerend te werk gaan en zich ondertussen laten uitlachen en voor gek laten zetten door dat inteelttuig.
pi_165290891
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:55 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat wil hij toch graag ?
Met Nederland heeft hij toch niks ?

Als haakneus Turk wil zijn dan regelen we dat toch, vrijheid blijheid *O*

[..]

Drop die kneus in Koerden gebied en hij jankt als een varken....
pi_165290892
Gooi een sneeuwbal tegen een politieauto en je wordt met handboeien afgevoerd. Nu zie je de politie zelfs aanmoedigen om dingen tegen een politieauto te gooien!
pi_165290904
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:58 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Wat de politie had móeten doen was die kneus met de lange lat van die politieauto af ranselen.
Maar goed dat mag natuurlijk niet ze moeten de-escalerend te werk gaan en zich ondertussen laten uitlachen en voor gek laten zetten door dat inteelttuig.
Dat uitlachen doen ze sowieso wel, of je er nu wel of niet met de harde hand overheen gaat maakt weinig uit.
pi_165290908
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:58 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Dat hadden ze in Turkije moeten doen.
Ben bang dat er een paar beentjes gebroken worden.
pi_165290916
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat uitlachen doen ze sowieso wel, of je er nu wel of niet met de harde hand overheen gaat maakt weinig uit.
Ik denk het niet.
pi_165290918
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ook in het openbaar ? Op een veldje waar ook een kind naast staat ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_165290925
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:00 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik denk het niet.
Ik denk het wel.
pi_165290937
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:57 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Zoals het raadslid wat nu een lading aan bedreigingen kan verwachten of al reeds gekregen heeft doior andere rand kneuzen...
Het zal vrij lastig zijn om aan te tonen dat dat door die filmpjes komt en niet door haar eigen optreden op TV. Verzetten tegen publicatie van die filmpjes is ook vreemd als je zelf vrijwillig op TV gaat verschijnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')