En dan verliest meneer straks z'n baan omdat hij domme dingen roept op FB, en dan is het weer huilen geblazen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wow.Gewoon wow. Deze persoon kan een terecht bezoek verwachten van de politie, lijkt me.
Erg toch dat burgers het recht in eigen hand moeten nemen en knokploegen moeten vormen om wijken schoon te vegen, omdat de politie niets doet behalve hier en daar een vriendschappelijk boksje uitdelen om lollig in een vlog te komen. Ik keur het niet goed maar ik begrijp de gedachte.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wow.Gewoon wow. Deze persoon kan een terecht bezoek verwachten van de politie, lijkt me.
En de Turkjes?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, jonguh! Als ik een lynchpartij wil organiseren, dan is dat mijn goed recht. Het is mijn Nederland!11!!quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
En dan verliest meneer straks z'n baan omdat hij domme dingen roept op FB, en dan is het weer huilen geblazen.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oproepen tot geweld zou ik voor gaan als ik bij het OM werkte.quote:
Ha, de 'ik keur het niet goed, maar'. Die heb ik al een tijdje niet gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Erg toch dat burgers het recht in eigen hand moeten nemen en knokploegen moeten vormen om wijken schoon te vegen, omdat de politie niets doet behalve hier en daar een vriendschappelijk boksje uitdelen om lollig in een vlog te komen. Ik keur het niet goed maar ik begrijp de gedachte.
Wat heeft hij concreet gedaan dat niet mag in Nederland?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik keur het niet goed maar ik begrijp dat mensen Ismail of Anaconda daar graag zien bungelen. Strange fruits..
Schijnt dat hij vieze dingetjes heeft gedaan met jonge kinderen in het buurthuis terwijl daar een FIFA toernooi bezig was.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat heeft hij concreet gedaan dat niet mag in Nederland?
Mensen van hun fiets trappen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat heeft hij concreet gedaan dat niet mag in Nederland?
Hij stond daar toch alleen te filmen terwijl zo'n ander jochie dat deed? Of was dat Anaconda? Ik heb niet alle filmpjes gezien trouwens, alleen die stukjes bij Pauw.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Mensen van hun fiets trappen.
Dat deed die Ismail toch niet?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Mensen van hun fiets trappen.
quote:Op maandag 12 september 2016 18:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een nieuw buurthuis met bewaking door jongerenwerkers.![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)_tuigvloggers__.htmlquote:Ondanks dat ze een container en een buurthuis hebben vernield, krijgen de relvloggers in Zaanstad toch weer een nieuw onderkomen, zei burgemeester Faber (PvdA) bij Pauw. Er zijn wel voorwaarden
Dat waren inderdaad andere gastjes. Mea culpa. Hij is wel het gezicht van de groep...quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij stond daar toch alleen te filmen terwijl zo'n ander jochie dat deed? Of was dat Anaconda? Ik heb niet alle filmpjes gezien trouwens, alleen die stukjes bij Pauw.
Een chillplek ergens waar niemand er last van heeft. Een afgelegen weiland of zoquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:55 schreef DrDentz het volgende:
Hun eis is: een buurthuis zonder toezicht.
Dat voorstel van de gemeente gaat 'm dus niet worden.
Maar vond ze dat terecht?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:04 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Er zijn er een stuk of 8 opgepakt toch?
Tsja, dat krijg je als zoveel aandacht besteedt aan die klootzakjes. Dat vinden die kids enorm stoer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:04 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me ook niet onverstandig te gaan praten met de ouders van dat jonge grut wat om hem heen hangt, die 7/8-jarigen. Ze lijken hem te adoreren.
Geen idee.quote:
En het is dan aan de ouders om die kinderen te leren dat dit niet iemand is die je als held moet zien. Ik denk echt dat het al zo vroeg begint.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als zoveel aandacht besteedt aan die klootzakjes. Dat vinden die kids enorm stoer.
Goh, worden hier nou ook 7 topics aan gewijd om dit 'tuig' te veroordelenquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:08 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er mee ratten vangen in Zaandam?
Hoezo? Ratten vangen is toch normaal!quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is geen tuig, dat zijn eerlijke hardwerkende burgers.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Goh, worden hier nou ook 7 topics aan gewijd om dit 'tuig' te veroordelen
Ga je dan ook met alle ouders praten wiens kinderen naar Enzo Knol kijken en KNOLPOWERRRR roepen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:04 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me ook niet onverstandig te gaan praten met de ouders van dat jonge grut wat om hem heen hangt, die 7/8-jarigen. Ze lijken hem te adoreren.
Voorwaarden waar dat tuig lachend hun reet mee afveegt zekerquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_tuigvloggers__.html
Ik zei het toch
Nee dat kan alleen in de USA en Canada.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan verliest meneer straks z'n baan omdat hij domme dingen roept op FB, en dan is het weer huilen geblazen.
Als Enzo Knol op politiewagens staat te springen en mensen van hun fiets aftrapt, dan wel denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ga je dan ook met alle ouders praten wiens kinderen naar Enzo Knol kijken en KNOLPOWERRRR roepen?
Het os dat dit Nederland en de PvdA is anders zou ik het niet geloven.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_tuigvloggers__.html
Ik zei het toch
Zo is het beter.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een chillplek ergens waar niemand er last van heeft. Een afgelegen weiland of zo
Enzo is ook pure aids, die plaats ik in dezelfde categorie als deze boys.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als Enzo Knol op politiewagens staat te springen en mensen van hun fiets aftrapt, dan wel denk ik.
Hoe gedragen enzo knol volgers zich dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ga je dan ook met alle ouders praten wiens kinderen naar Enzo Knol kijken en KNOLPOWERRRR roepen?
KNOLPOWERRRRRRR roepen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:12 schreef regmail het volgende:
[..]
Hoe gedragen enzo knol volgers zich dan?
Of enzo knol zelf?
Toch kom ik liever Enzo Knol tegen tijdens boodschappen doen dan een groep die mij van mijn fiets aftrapt omdat ik blank ben.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Enzo is ook pure aids, die plaats ik in dezelfde categorie als deze boys.
Wat zeg je me nou is dat tuig ook nog eens racistisch?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Toch kom ik liever Enzo Knol tegen tijdens boodschappen doen dan een groep die mij van mijn fiets aftrapt omdat ik blank ben.
Wijken schoon moeten vegen.. Hoezo, woon jij daar soms. Als elk opstootje in de Bijlmer zo werd opgeblazen zouden sommige kijkers echt denken dat het einde nabij was.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Erg toch dat burgers het recht in eigen hand moeten nemen en knokploegen moeten vormen om wijken schoon te vegen, omdat de politie niets doet behalve hier en daar een vriendschappelijk boksje uitdelen om lollig in een vlog te komen. Ik keur het niet goed maar ik begrijp de gedachte.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:14 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Wat zeg je me nou is dat tuig ook nog eens racistisch?
Nee daar geloof ik niks van..![]()
Hear, hear!quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:15 schreef Manono het volgende:
[..]
Wijken schoon moeten vegen.. Hoezo, woon jij daar soms. Als elk opstootje in de Bijlmer zo werd opgeblazen zouden sommige kijkers echt denken dat het einde nabij was.
Bewaar die daadkracht lekker voor je eigen straat en doe een boodschap voor je eenzame buurman ipv kruistochten te organiseren naar buurten waar je niets te zoeken hebt.
Voor zelfbescherming van labielere types misschien beter dit soort programma's niet te kijken en bepaalde kranten niet te lezen? Is maar een suggestie
Als je daarin trapt ben je als gemeentebestuur natuurlijk wel compleet malloot bezig. Dan mogen zulke figuren gerust de vinger krijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:55 schreef DrDentz het volgende:
Hun eis is: een buurthuis zonder toezicht.
Jeuh alles lekker naar de tyfus laten gaan; als het in je eigen straatje maar leuk en gezellig blijft!quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:15 schreef Manono het volgende:
[..]
Wijken schoon moeten vegen.. Hoezo, woon jij daar soms. Als elk opstootje in de Bijlmer zo werd opgeblazen zouden sommige kijkers echt denken dat het einde nabij was.
Bewaar die daadkracht lekker voor je eigen straat en doe een boodschap voor je eenzame buurman ipv kruistochten te organiseren naar buurten waar je niets te zoeken hebt.
Voor zelfbescherming van labielere types misschien beter dit soort programma's niet te kijken en bepaalde kranten niet te lezen? Is maar een suggestie
Laat maar gewoon gebeuren en dan heel misschien dringt het eindelijk tot de PvdA bestuurders door dat er toch echt andere maatregelen moeten komen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:21 schreef DrDentz het volgende:
Kleine Turkjes denken niet zelf na maar volgen de vlogkneuzen. Toezicht van Turken op andere Turken werkt niet. Een mooi buurthuis is dan binnen afzienbare tijd een leeggeroofd kapot buurthuis.
Waarom zou dat in Nederland niet kunnen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:10 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee dat kan alleen in de USA en Canada.
Gelukkig niet in Nederland.
Dat kan prima werken. Hier in de buurt zijn er een aantal Turkse en Marokkaanse moeders die zo een hele zooi kutkoters prima in bedwang kunnen houden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:21 schreef DrDentz het volgende:
Kleine Turkjes denken niet zelf na maar volgen de vlogkneuzen. Toezicht van Turken op andere Turken werkt niet. Een mooi buurthuis is dan binnen afzienbare tijd een leeggeroofd kapot buurthuis.
Die oplossing heb ik vaker gelezen van links. Ik vind het ook niet echt een oplossing. Beetje egoistisch ook.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:23 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Jeuh alles lekker naar de tyfus laten gaan; als het in je eigen straatje maar leuk en gezellig blijft!![]()
![]()
![]()
Dat staat er niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:23 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Jeuh alles lekker naar de tyfus laten gaan; als het in je eigen straatje maar leuk en gezellig blijft!![]()
![]()
![]()
Dus jij wenst iedereen te ontslaan die eens buiten de pot pist?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zou dat in Nederland niet kunnen?
Dat riep ik al in het begin.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:21 schreef DrDentz het volgende:
Dat zeg ik niet, maar leuke stroman weer. Ik stel alleen dat het ook in Nederland mogelijk is dat je op je werk wordt aangekeken (of serieuzere gevolgen) om wat je privé/op Facebook allemaal zegt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dus jij wenst iedereen te ontslaan die eens buiten de pot pist?
Nou dan hebben we binnenkort een heleboel werklozen erbij.
Werk en prive gescheiden houden aub.
Zelfbescherming voor dit soort labiele types? Hoezo? Zodat ze meer mensen van hun fiets kunnen schoppen en eigendommen kunnen vernielen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:15 schreef Manono het volgende:
[..]
Er is een mooi buurthuis voor ze. In Zwaag.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:19 schreef jamesdeen het volgende:
Geef die kleine Turkjes een mooi buurthuis en laat er toezicht houden door normale Turken, maar ontzeg die vlogkneuzen a.u.b. de toegang.
MH17 topic zit op 159 delen, dus we kunnen nog evenquote:Op dinsdag 13 september 2016 03:10 schreef john2406 het volgende:
Waarom dan omdat er geen landsmannen van die mensen in zaten?
Tenminste ik weet het ja niet?
Kom op zeg in Turkeye is dat aan de gang niet hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |