En dan verliest meneer straks z'n baan omdat hij domme dingen roept op FB, en dan is het weer huilen geblazen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wow.Gewoon wow. Deze persoon kan een terecht bezoek verwachten van de politie, lijkt me.
Erg toch dat burgers het recht in eigen hand moeten nemen en knokploegen moeten vormen om wijken schoon te vegen, omdat de politie niets doet behalve hier en daar een vriendschappelijk boksje uitdelen om lollig in een vlog te komen. Ik keur het niet goed maar ik begrijp de gedachte.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wow.Gewoon wow. Deze persoon kan een terecht bezoek verwachten van de politie, lijkt me.
En de Turkjes?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, jonguh! Als ik een lynchpartij wil organiseren, dan is dat mijn goed recht. Het is mijn Nederland!11!!quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
En dan verliest meneer straks z'n baan omdat hij domme dingen roept op FB, en dan is het weer huilen geblazen.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oproepen tot geweld zou ik voor gaan als ik bij het OM werkte.quote:
Ha, de 'ik keur het niet goed, maar'. Die heb ik al een tijdje niet gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Erg toch dat burgers het recht in eigen hand moeten nemen en knokploegen moeten vormen om wijken schoon te vegen, omdat de politie niets doet behalve hier en daar een vriendschappelijk boksje uitdelen om lollig in een vlog te komen. Ik keur het niet goed maar ik begrijp de gedachte.
Wat heeft hij concreet gedaan dat niet mag in Nederland?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik keur het niet goed maar ik begrijp dat mensen Ismail of Anaconda daar graag zien bungelen. Strange fruits..
Schijnt dat hij vieze dingetjes heeft gedaan met jonge kinderen in het buurthuis terwijl daar een FIFA toernooi bezig was.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat heeft hij concreet gedaan dat niet mag in Nederland?
Mensen van hun fiets trappen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat heeft hij concreet gedaan dat niet mag in Nederland?
Hij stond daar toch alleen te filmen terwijl zo'n ander jochie dat deed? Of was dat Anaconda? Ik heb niet alle filmpjes gezien trouwens, alleen die stukjes bij Pauw.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Mensen van hun fiets trappen.
Dat deed die Ismail toch niet?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Mensen van hun fiets trappen.
quote:Op maandag 12 september 2016 18:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een nieuw buurthuis met bewaking door jongerenwerkers.![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)_tuigvloggers__.htmlquote:Ondanks dat ze een container en een buurthuis hebben vernield, krijgen de relvloggers in Zaanstad toch weer een nieuw onderkomen, zei burgemeester Faber (PvdA) bij Pauw. Er zijn wel voorwaarden
Dat waren inderdaad andere gastjes. Mea culpa. Hij is wel het gezicht van de groep...quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij stond daar toch alleen te filmen terwijl zo'n ander jochie dat deed? Of was dat Anaconda? Ik heb niet alle filmpjes gezien trouwens, alleen die stukjes bij Pauw.
Een chillplek ergens waar niemand er last van heeft. Een afgelegen weiland of zoquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:55 schreef DrDentz het volgende:
Hun eis is: een buurthuis zonder toezicht.
Dat voorstel van de gemeente gaat 'm dus niet worden.
Maar vond ze dat terecht?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:04 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Er zijn er een stuk of 8 opgepakt toch?
Tsja, dat krijg je als zoveel aandacht besteedt aan die klootzakjes. Dat vinden die kids enorm stoer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:04 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me ook niet onverstandig te gaan praten met de ouders van dat jonge grut wat om hem heen hangt, die 7/8-jarigen. Ze lijken hem te adoreren.
Geen idee.quote:
En het is dan aan de ouders om die kinderen te leren dat dit niet iemand is die je als held moet zien. Ik denk echt dat het al zo vroeg begint.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als zoveel aandacht besteedt aan die klootzakjes. Dat vinden die kids enorm stoer.
Goh, worden hier nou ook 7 topics aan gewijd om dit 'tuig' te veroordelenquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:08 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er mee ratten vangen in Zaandam?
Hoezo? Ratten vangen is toch normaal!quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is geen tuig, dat zijn eerlijke hardwerkende burgers.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Goh, worden hier nou ook 7 topics aan gewijd om dit 'tuig' te veroordelen
Ga je dan ook met alle ouders praten wiens kinderen naar Enzo Knol kijken en KNOLPOWERRRR roepen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:04 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me ook niet onverstandig te gaan praten met de ouders van dat jonge grut wat om hem heen hangt, die 7/8-jarigen. Ze lijken hem te adoreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |