Het weer is nu nog te warm.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:51 schreef Kijkertje het volgende:
Stoere jongens hoor, lijken me erg gevaarlijk
Die is een goeie vent.quote:Op dinsdag 13 september 2016 07:54 schreef bladwijzer het volgende:
LOL deze dan...![]()
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)oogd-tomaatje-ben-je
O was al gepost zie ik nu, nou nog een x dan
quote:Op dinsdag 13 september 2016 07:54 schreef bladwijzer het volgende:
LOL deze dan...![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2016 07:54 schreef bladwijzer het volgende:
LOL deze dan...![]()
Dit is ook een kutmongool.quote:Op dinsdag 13 september 2016 07:54 schreef bladwijzer het volgende:
LOL deze dan...![]()
Ludiek evenement kon niet uitblijven natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:08 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er mee ratten vangen in Zaandam?
We kunnen de Fok!knokploeg laten gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ludiek evenement kon niet uitblijven natuurlijk
Ik wacht op de vlog.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
We kunnen de Fok!knokploeg laten gaan.
Boze Sylvana incoming in 3..2..1..quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:08 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Daar lijkt het inderdaad om te gaan. Mensen willen graag verongelijkt zijn, dus die smullen van dit nieuws. Ondertussen moedig je die klootzakken alleen maar aan om door te gaan met hun kutgedrag, want al die aandacht vinden ze natuurlijk geweldig.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:23 schreef Manono het volgende:
Waar gaat dit nou over, de kijkcijfers van Pauw?![]()
Wow.Gewoon wow. Deze persoon kan een terecht bezoek verwachten van de politie, lijkt me.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:08 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
En dan verliest meneer straks z'n baan omdat hij domme dingen roept op FB, en dan is het weer huilen geblazen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wow.Gewoon wow. Deze persoon kan een terecht bezoek verwachten van de politie, lijkt me.
Erg toch dat burgers het recht in eigen hand moeten nemen en knokploegen moeten vormen om wijken schoon te vegen, omdat de politie niets doet behalve hier en daar een vriendschappelijk boksje uitdelen om lollig in een vlog te komen. Ik keur het niet goed maar ik begrijp de gedachte.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wow.Gewoon wow. Deze persoon kan een terecht bezoek verwachten van de politie, lijkt me.
En de Turkjes?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, jonguh! Als ik een lynchpartij wil organiseren, dan is dat mijn goed recht. Het is mijn Nederland!11!!quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
En dan verliest meneer straks z'n baan omdat hij domme dingen roept op FB, en dan is het weer huilen geblazen.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oproepen tot geweld zou ik voor gaan als ik bij het OM werkte.quote:
Ha, de 'ik keur het niet goed, maar'. Die heb ik al een tijdje niet gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Erg toch dat burgers het recht in eigen hand moeten nemen en knokploegen moeten vormen om wijken schoon te vegen, omdat de politie niets doet behalve hier en daar een vriendschappelijk boksje uitdelen om lollig in een vlog te komen. Ik keur het niet goed maar ik begrijp de gedachte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |