Ik denk het wel, zelfs ik lach ze nog uit, bij sommige dingen, hoe die tegenwoordig afgeleverd worden, lijkt wel of er zijn die helemaal geen scholing gehad hebben?quote:
Hoe kom je erbij dat hij niks heeft met Nederland?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:55 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat wil hij toch graag ?
Met Nederland heeft hij toch niks ?
Als haakneus Turk wil zijn dan regelen we dat toch, vrijheid blijheid
[..]
Met 1 man op de auto krijg je er ook wel deuken en krassen in.
Geef jij je adres even door ?
Dan gaan we even op jouw auto staan en op je fiets zitten.
Kijk dit filmje eens, hij spuugt op alles wat Nederlands is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:57 schreef Xa1pt het volgende:
Dat heeft-ie zelf gezegd of is dat wat jij er van maakt?
Probeer het eens op je auto zou ik zo zeggen.quote:De vraag is alleen niet wat je er mee voor elkaar kunt krijgen maar wat nu de daadwerkelijke schade is.
Mwah, uitlachen is wat lastiger zonder tanden in je muil.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:59 schreef Xa1pt het volgende:
Dat uitlachen doen ze sowieso wel, of je er nu wel of niet met de harde hand overheen gaat maakt weinig uit.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, zelfs ik lach ze nog uit, bij sommige dingen, hoe die tegenwoordig afgeleverd worden, lijkt wel of er zijn die helemaal geen scholing gehad hebben?
Meneer heeft U gedronken, ja natuurlijk anders droog ik uit!
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt dus kan het niet beantwoorden. In het algemeen: een politieagent mag daar zeker een wapen tonen, een jager in zijn jachtgebied mag dat ook. Een ander waarschijnlijk niet want een wapen moet je vervoeren op een manier waarbij het wapen niet zichtbaar is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:00 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ook in het openbaar ? Op een veldje waar ook een kind naast staat ?
kk tatta's moeten werken om hem geld te geven, als je werkt ben je een loonslaaf en word je in de kont geneukt, en dit is HUN wijk enz enz enz.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij niks heeft met Nederland?
Er is een foto opgedoken van de Neus, op een veldje met een wapen in zijn rechterhand.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt dus kan het niet beantwoorden In het algemeen: een politieagent mag daar zeker een wapen tonen, een jager in zijn jachtgebied mag dat ook. Een ander waarschijnlijk niet want een wapen moet je vervoeren op een manier waarbij het wapen niet zichtbaar is.
Waarom schrijf je u met een hoofdletterquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, zelfs ik lach ze nog uit, bij sommige dingen, hoe die tegenwoordig afgeleverd worden, lijkt wel of er zijn die helemaal geen scholing gehad hebben?
Meneer heeft U gedronken, ja natuurlijk anders droog ik uit!
Heeft met mijn opvoeding te doen!quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom schrijf je u met een hoofdletterIs hij een hogere entiteit of zo?
En nu zou ik moeten weten wie "de Neus" is?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Er is een foto opgedoken van de Neus, op een veldje met een wapen in zijn rechterhand.
Staat in de Telegraaf (krant)
Ik denk eerder je genoten schoolopleiding.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heeft met mijn opvoeding te doen!
Dat raak ik denk ik nooit meer kwijt?
Dat is toch Holleeder?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:08 schreef Wespensteek het volgende:
En nu zou ik moeten weten wie "de Neus" is?
Lijkt mij wel een bezoekje bij deze thuis waard om naar dat wapen te zoeken of niet?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Er is een foto opgedoken van de Neus, op een veldje met een wapen in zijn rechterhand.
Staat in de Telegraaf (krant)
Dus als jij met harde hand wordt verwijderd en desnoods even in de boeien wordt geslagen lach jij nog steeds?quote:
Nee opvoeding ik stond ook nog op voor een ouder persoon, doe het nog trouwens.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk eerder je genoten schoolopleiding.
Ik denk niet dat het respect voor de politie er mee groeit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:10 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dus als jij met harde hand wordt verwijderd en desnoods even in de boeien wordt geslagen lach jij nog steeds?
Omdat onze lieftallige regering paspoorten weggeeft alsof het spaarzegeltjes zijn en de rechtsongelijkheid tov de eigen burgers niet wenst aan te pakken (want dan is het opeens géén discriminatie).quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Brullen ik sta bijna te stampen hier!
Heb ik nooit begrepen waarom die twee paspoorten hebben, zelfs de kinderen van hun hebben het!
Hier geboren en toch twee van die dingen!
En door niet in te grijpen groeit het wel?quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het respect voor de politie er mee groeit.
Een nepwapen is niet verboden en mag je ook in het openbaar tonen zolang je er niet mee dreigt, het is alleen erg onverstandig.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een bezoekje bij deze thuis waard om naar dat wapen te zoeken of niet?
Oeh, als dat eens zou kunnen......quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom zou je een irritant mannetje zijn paspoort af willen pakken? Kunnen we dat bij een heleboel andere 18 19jarigen ook gaan doen en zo die hele groep Nederland uit zetten?![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee opvoeding ik stond ook nog op voor een ouder persoon, doe het nog trouwens.
Heb het zelf niet meegegeven aan de kinderen, is het beter zo ik weet het niet?
Een wapen dat niet van echt te onderscheiden is, is gewoon netjes bij wet verboden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een nepwapen is niet verboden en mag je ook in het openbaar tonen zolang je er niet mee dreigt, het is alleen erg onverstandig.
Ik zeg niet dat je niet in moet grijpen, alleen dat het droomscenario van veel FOK!ers die klaarkomen op agenten die hun machtspositie uitbuiten niet bepaald helpt om meer aanzien te krijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
En door niet in te grijpen groeit het wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |