"trieste situatie'''.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Grappig he. Jezelf verkneukelen om de trieste situatie van anderen.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien die Ismael. Intelligente jongen. Ook mooi dat hij met zijn filmpjes de realiteit wil laten zien van hoe het daar aan toe gaat. Zou me niks verbazen als die jongen later de politiek ingaat of een soort bruggenbouwer wordt voor de Multi Kulti samenleving waar we met zijn allen in leven.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij was voor vier uur vanmiddag al weer vrij. Hij gaat zijn leven beteren. Volgende week gaat hij een elektronische opleiding volgen en in het weekend werkt hij nu zijn oom.
Dus op straat hangen doet hij voorlopig niet meer.
Het nieuwe leren met electroshocks.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij was voor vier uur vanmiddag al weer vrij. Hij gaat zijn leven beteren. Volgende week gaat hij een elektronische opleiding volgen en in het weekend werkt hij nu zijn oom.
Wat is een elektronische opleiding? Krijgt hij een jumpstart?quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
quote:
En hoe werk je je oom eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:33 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Wat is een elektronische opleiding? Krijgt hij een jumpstart?
Typo- elektronische enkelbandquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:33 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Wat is een elektronische opleiding? Krijgt hij een jumpstart?
Jammer dat de Staatsmijnen in Limburg lang geleden al gesloten zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:03 schreef monkyyy het volgende:
Nou, welke ondernemer wil deze jongen aannemen in zijn bedrijf? Geef de jongen een kans!
quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Typo- elektronische enkelband
Een violet wandquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Typo- elektronische enkelband
Bij zijn oom, bedoelde ik. En wat voor opleiding hij precies gaat volgen, moet ik eerst terug luisteren, maar dat kan pas na 18.00 uur.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
En hoe werk je je oom eigenlijk?
Ben jij toevallig die rechtsextremistische docent die pas ontslagen is?quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het nieuwe leren met electroshocks.
Als docent kan ik dat alleen maar toejuichen.![]()
Geef jij eerst maar eens antwoorden, man man.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ben jij toevallig die rechtsextremistische docent die pas ontslagen is?
Waar wil je antwoord op?quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geef jij eerst maar eens antwoorden, man man.
Ik heb jou toch al een aantal dingen gevraagd.quote:
Ampikelateur misschien ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Bij zijn oom, bedoelde ik. En wat voor opleiding hij precies gaat volgen, moet ik eerst terug luisteren, maar dat kan pas na 18.00 uur.
Je oogt wat mad.quote:
... wauw.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:29 schreef Tuned22 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_emotioneel___.html
"De bewoners hebben sinds begin dit jaar zelf geprobeerd iets te bereiken. „Het meest trieste voorbeeld was dat de jongeren lawaai maakten en hingen tegen de muur van een bewoner die lag te sterven, en daar niet weg wilden gaan.”
Lager dan laag dan laag dan laag dan laag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |