Hehe, dat is sowieso bullshit. Maar als je nooit met dit soort jongens in aanraking bent geweest of praat met mensen die er wat dichter op staan zal dat vast een hele logische gedachte lijken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik denk dat het gedrag wat hier al een hele tijd speelt afdoen als bovenstaand, toch wel een understatement van jewelste genoemd mag worden.
Dit is tuig dat niet wil deugen, dat nooit zal deugen. Letterlijk afval waar je alleen maar last van hebt.
normale tieners bedreigen mensen met een wapen. Of is dat volledig uit de duim gezogen?quote:
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, leuke nietszeggende oneliner weer.
Laat me raden een belwinkel of een shoarma zaakquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die is van een van de ouders die een eigen bedrijf heeft.
Lees vaak:quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:25 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: vraag het eens ?
Even een bindend referendum aan wagen ?
Ik heb geen glazen bol thuis staan, maar die zijn er kennelijk wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
normale tieners bedreigen mensen met een wapen. Of is dat volledig uit de duim gezogen?
Onwetendheid alom weer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Laat me raden een belwinkel of een shoarma zaak
Ach dat is al zo vaak gezegd maar het blijkt meestal onzin te zijn. Hippies, punkers noem maar op, eigenlijk heeft elke tijd wel een groep jonge mensen die zich afzetten va de maatschappij.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik denk dat het gedrag wat hier al een hele tijd speelt afdoen als bovenstaand, toch wel een understatement van jewelste genoemd mag worden.
Dit is tuig dat niet wil deugen, dat nooit zal deugen. Letterlijk afval waar je alleen maar last van hebt.
Misschien is het voor onze wetgevende macht eens tijd om outside the box te gaan denken en dit soort misfits buiten te gaan trappen. Ik stem alvast voor.
Als je zoals ik met enige regelmaat met dit soort tuig in aanraking komt, weet je dat het geen bullshit is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hehe, dat is sowieso bullshit. Maar als je nooit met dit soort jongens in aanraking bent geweest of praat met mensen die er wat dichter op staan zal dat vast een hele logische gedachte lijken.
http://www.ad.nl/amsterda(...)in-zaandam~ac4a2e00/quote:De politie heeft gisteravond en afgelopen nacht acht Zaandammers opgepakt. Vanmorgen werd een negende man aangehouden. Eén van hen is 'treitervlogger' Ismail Ilgun (19), dat bevestigen familie en bekenden. In de wijk Poelenburg is het al tijden onrustig door overlastgevende jongeren of ook wel de 'relvloggers' genoemd.
In welke zin kom je met hen in aanraking dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je zoals ik met enige regelmaat met dit soort tuig in aanraking komt, weet je dat het geen bullshit is.
Het is gewoon een stevig mentaliteitsprobleem dat er niet meer uit te krijgen is.
Die gasten hebben immers nu geleerd dat ze met wangedrag hun zin krijgen.
quote:
Het afzetten is hier het probleem ook niet, ik was in mijn jeugd ook redelijk recalcitrant.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:38 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ach dat is al zo vaak gezegd maar het blijkt meestal onzin te zijn. Hippies, punkers noem maar op, eigenlijk heeft elke tijd wel een groep jonge mensen die zich afzetten va de maatschappij.
En bovendien staan ze vanavond of morgen gewoon weer op straat.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:40 schreef LievePoetin het volgende:
Hah lekker voor ze, alleen jammer dat de polizei pas in actie komt na zoveel media aandacht.
Bepaalde kanten in mijn werk hebben een handhavend element, zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In welke zin kom je met hen in aanraking dan?
Dit zijn gewoon een stelletje mafklappers die zich god wanen op straat en een grote bek hebben en een paar hebben succesvolle ouders. That's pretty much it. De jongens die goed binnen lopen met dealen laten zich niet zo in de kijker spelen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..], nee hoor. Ik heb in het verleden vanwege prive omstandigheden te maken gehad met wat Turkse/ Marokkaanse/ Nederlandse dealers en weet dus een beetje van de manier van werken. Deze jongens passen heel goed in dat beeld
http://www.joop.nl/opinies/denk-burgemeester-faber-en-poelenburgquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:37 schreef regmail het volgende:
Lees vaak:
Zo waren zijn nl pubers ook.
Ik was ook geen lieverdje.
Maar ottos omtrappen en banden leeg laten lopen was wel uiterste qua overlast.
Maarvolwassenen bedreigen en uitschelden....
Dan werd ik thuis al over de knie gelegd.
Wat licht getinten doen is straatterreur en criminaliteit
quote:Wij hebben hier te maken met ontspoorde tieners die in hun nekvel gepakt moeten worden
Hahaha zoals de Nederturk in het tegenvlog filmpje al zei,"je kunt niet eens 2 zinnen in het Turks aan elkaar plakken strijder van Erdogan..quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:42 schreef TwisterNederland het volgende:
Geen idee of het waar is, zou wel komisch zijn
[ afbeelding ]
Maar dan ben je dus niet echt langdurig bij zulke jongeren betrokken. Zie jij de jongens ook die over een jaar of 5 een omslag hebben gemaakt en ineens wat serieuzer worden?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bepaalde kanten in mijn werk hebben een handhavend element, zullen we maar zeggen.
Wat is die ook lelijk. Dat reden voor zijn gedrag.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:42 schreef TwisterNederland het volgende:
Geen idee of het waar is, zou wel komisch zijn
[ afbeelding ]
OMG,wat een trieste site is dat JOOP toch ook wat malloten..quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:43 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
http://www.joop.nl/opinies/denk-burgemeester-faber-en-poelenburg
Deze Gutmensch op Joop denkt dat het om belletjetrekken gaat van een paar 12 jarigen.
[..]nekvel ?
Dat stadium zijn deze knapen al lang voorbij.
Wat zou Erdogan eigenlijk vinden van zijn leger aan autokrassers die geen respect hebben voor de overheidquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:44 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Hahaha zoals de Nederturk in het tegenvlog filmpje al zei,"je kunt niet eens 2 zinnen in het Turks aan elkaar plakken strijder van Erdogan..
Ja dan rijden ze met een gestolen Audi over de grens naar Dld.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus niet echt langdurig bij zulke jongeren betrokken. Zie jij de jongens ook die over een jaar of 5 een omslag hebben gemaakt en ineens wat serieuzer worden?
Ik gok dat ome Erdo het geen enkel probleem vindt dat deze mongolen geen enkel respect voor de Nederlandse overheid hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:45 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Wat zou Erdogan eigenlijk vinden van zijn leger aan autokrassers die geen respect hebben voor de overheid?
Ik denk eerder dat ze in de moskee niet durven te slopen, dus daar is niks aan dan voor zequote:Op dinsdag 13 september 2016 15:23 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Wel kudos voor de moskee. Die probeert blijkbaar oprecht te helpen.
Maarja, de jochies schijten dus ook op Allah...
Ik wel. Dat is echter slechts een heel klein deel, helaas. De bulk blijft hangen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus niet echt langdurig bij zulke jongeren betrokken. Zie jij de jongens ook die over een jaar of 5 een omslag hebben gemaakt en ineens wat serieuzer worden?
Ja hoor, die zie ik ook. Net als die jongens waar je totaal geen last van hebt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
NIet ? "Mijn dappere soldaten hebben vandaag een buurthuis vernield !" of "mijn dappere soldaten deden vandaag dreigend tegen een vrouw !" klinkt toch niet echt heel stoer...quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:46 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik gok dat ome Erdo het geen enkel probleem vindt dat deze mongolen geen enkel respect voor de Nederlandse overheid hebben
Vergeet ook niet dat er ook veel kinderen van een jaar of 10 bijhangen. Die weten straks niet beter.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:47 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik wel. Dat is echter slechts een heel klein deel, helaas. De bulk blijft hangen.
Klopt ik kan hier in de buurt ook precies de toekomstige bureau Halt klanten en de meelopers eruit pikken..quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja hoor, die zie ik ook. Nets als die jongens waar je totaal geen last van hebt.
Grote verschil tussen de groepen, in mijn ervaring, dat de jongeren die zich gedragen of gaan gedragen, veelal voor rede vatbaar zijn. Ze luisteren naar wat je te zeggen hebt.
De onverbeterlijken hebben dat meestal niet, net als enige vorm van zelfreflectie. Het ligt altijd aan andere factoren dan hunzelf. Dat zijn wel vaak de leider figuren zoals nu Ismail.
Wat er omheen hangt is vaak nog wel te redden omdat ze beinvloedbaar zijn.
Het enge is dat dit helemaal geen pubers meer zijn. Begin 20, het zijn geen kinderen meer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:37 schreef regmail het volgende:
[..]
Lees vaak:
Zo waren zijn nl pubers ook.
Ik was ook geen lieverdje.
Maar ottos omtrappen en banden leeg laten lopen was wel uiterste qua overlast.
Maarvolwassenen bedreigen en uitschelden....
Dan werd ik thuis al over de knie gelegd.
Wat licht getinten doen is straatterreur en criminaliteit
Precies.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:52 schreef Physsic het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat er ook veel kinderen van een jaar of 10 bijhangen. Die weten straks niet beter.
Inderdaad. Het zijn jong volwassenen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enge is dat dit helemaal geen pubers meer zijn. Begin 20, het zijn geen kinderen meer.
Je moet bij die kleintjes, 7/8-jaar, beginnen. Zij adoreren hem. Betrek die ouders er ook bij. Die moeten hun kinderen leren dat dit soort jongens geen helden zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zijn jong volwassenen.
Die verander je niet meer. Die gaan voor galg en rad.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:51 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
NIet ? "Mijn dappere soldaten hebben vandaag een buurthuis vernield !" of "mijn dappere soldaten deden vandaag dreigend tegen een vrouw !" klinkt toch niet echt heel stoer...
Ben je een beetje laat mee. Had trouwens ook hier gekund.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:58 schreef 0906 het volgende:
NWS / 'Zaandamse vlogger aangehouden in woning'
Perfect, artikel 130.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:40 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dit stond er ook bij
Daarnaast is de politie bezig om voor een 23-jarige Zaandammer een zogenaamde artikel 130-procedure te starten. ,,Op beelden op Youtube is gevaarlijk en asociaal rijgedrag te zien. Zijn rijbewijs zal mogelijk ongeldig worden verklaard door het Centraal Bureau Rijbewijzen”, schrijft de politie op Facebook.
De politie gaat alle filmbeelden bekijken op strafbare gedragingen in het verkeer. ,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”
Zelfverdediging?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:12 schreef Idisrom het volgende:
De 17-jarige die vanmorgen opgepakt is, is al weer vrij (is nu live op Radio 1).
Hij is toch wel geschrokken ("Het raakt mij echt"), en heeft er nu ook spijt van.
Dus het helpt wel degelijk om dit soort tuig even achter slot en grendel te zetten. Kunnen ze poosje nadenken over waar ze in vredesnaam mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:12 schreef Idisrom het volgende:
De 17-jarige die vanmorgen opgepakt is, is al weer vrij (is nu live op Radio 1).
Hij is toch wel geschrokken ("Het raakt mij echt"), en heeft er nu ook spijt van.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/amsterda(...)in-zaandam~ac4a2e00/
![]()
![]()
Bronquote:ZAANDAM - Een cameraploeg van omroep Powned is in de Zaandamse probleemwijk Poelenburg dinsdagmiddag bekogeld met eieren en stenen. Dat zegt PowNed-voorzitter Dominique Weesie.
Volgens Weesie wordt er aangifte gedaan bij de politie. ,,Het duurde nog een half uur voordat de agenten ter plaatse waren. Het is ongelofelijk dat er een trotse burgemeester op televisie zegt dat ze nu ‘lik-op-stuk-beleid’ gaan uitvoeren, maar intussen de politie nergens te bekennen is en nog steeds groepen jongeren voor overlast zorgen.”
25? Er is daar een samenscholingsverbod.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:54 schreef TwisterNederland het volgende:
Gaan we weer
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ned-bekogeld-eieren/
Net als bij die andere groepen inderdaad, drugsgebruik, geweld, naakt lopen, slapen op de dam, tuig met lang haar dat niet wil werken, rookbommen bij een trouwerij, het is allemaal wat.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het afzetten is hier het probleem ook niet, ik was in mijn jeugd ook redelijk recalcitrant.
De grens ligt voor mij bij het gedrag dat we hier zien.
Dat is geen afzetten meer, dat grenst aan criminaliteit.
Wat ik wil is geen corruptie, en gedegen opgeleide agenten en niet van die watjes.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk de discussie niet.
Als men vraagt om ietsje harder politieoptreden om het repect te herstellen dan is meteen de andere helft van NL bang dat het een dictatuur gaat worden hier.
Wat willen jullie nu?
Alleen vroeger kon je er geen geld meeverdienen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Net als bij die andere groepen inderdaad, drugsgebruik, geweld, naakt lopen, slapen op de dam, tuig met lang haar dat niet wil werken, rookbommen bij een trouwerij, het is allemaal wat.
Maar er geldt zoiets als portretrecht. Al die mensen die lastiggevallen zijn kunnen er toch een beroep op doen om via die wijze de beelden te verwijderen van youtube. 3 die dat doen en het kanaaltje is weg!quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Alleen vroeger kon je er geen geld meeverdienen.
Het verschil met de hedendaagse vlogger Ismail is, dat hij er een verdienmodel mee maakte. Misschien verdiende hij er wel meer mee dans de politieagenten die in zijn vlogs te kijken worden gezet.
Volgens mij is aan elke doelgroep geld te verdienen, in het verleden ook, zeker met drugsverkopen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Alleen vroeger kon je er geen geld meeverdienen.
Het verschil met de hedendaagse vlogger Ismail is, dat hij er een verdienmodel mee maakte. Misschien verdiende hij er wel meer mee dan het salaris van de politieagenten die in zijn vlogs te kijken worden gezet.
Zij zijn welkom, welkom in ons land.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Turkenburg, ik ken de wijk, alsof je in Turkije rondloopt... Het Molenbeek van Nederland
Ook bij andere groepen gebeuren dingen die niet fraai zijn. Nu en in het verleden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Net als bij die andere groepen inderdaad, drugsgebruik, geweld, naakt lopen, slapen op de dam, tuig met lang haar dat niet wil werken, rookbommen bij een trouwerij, het is allemaal wat.
Ja natuurlijk. Waarom niet? Er zijn zat landen waar het allang zo geregeld is hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar geldt dat dan voor iedereen? Stel een Britse trouwt met een Nederlander, krijgt een kind, moet ze dan ook kiezen?
Nou nou nou nu moet je niet gaan overdrijven hoor..quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:35 schreef Fylax het volgende:
Hopelijk blijven ze lang achtwr tralies
Nou ja hij heeft wel gelijk,ze zijn een schande en een stelletje mongolen en ezels.quote:
Ja maar, ja maar, was zelfverdediging hoorquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:42 schreef monkyyy het volgende:
17-jarige Zaandammer opgepakt voor mishandeling Poelenburg
[ afbeelding ]
Die foto waar hij met een Gun loopt geeft ook een wat ander beeld.quote:
Ik heb ook wel eens een gun vast gehouden. Zo bijzonder is dat niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:46 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Die foto waar hij met een Gun loopt geeft ook een wat ander beeld.
Niet geklikt want kingalert. Die is minstens zo triest maar dan op een andere manier. Ook lekker makkelijk scoren weer voor die mafkees, want die turk grijpt alles aan om publiciteit te krijgen dus 0 kans dat ie hier niet in mee was gegaan.quote:
Waarom vind je Kingalert triest?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:48 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Niet geklikt want kingalert. Die is minstens zo triest maar dan op een andere manier. Ook lekker makkelijk scoren weer voor die mafkees, want die turk grijpt alles aan om publiciteit te krijgen dus 0 kans dat ie hier niet in mee was gegaan.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien die Ismael. Intelligente jongen. Ook mooi dat hij met zijn filmpjes de realiteit wil laten zien van hoe het daar aan toe gaat. Zou me niks verbazen als die jongen later de politiek ingaat of een soort bruggenbouwer wordt voor de Multi Kulti samenleving waar we met zijn allen in leven.
Hij schijnt al op het scoutingslijstje van DENK te staan.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien die Ismael. Intelligente jongen. Ook mooi dat hij met zijn filmpjes de realiteit wil laten zien van hoe het daar aan toe gaat. Zou me niks verbazen als die jongen later de politiek ingaat of een soort bruggenbouwer wordt voor de Multi Kulti samenleving waar we met zijn allen in leven.
[..]
Waarom vind je Kingalert triest?
Goh stoer hoor!quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een gun vast gehouden. Zo bijzonder is dat niet.
Obvious troll hierquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Je bedoelt de realiteit die hij met zijn companen veroorzaakt, waarschijnlijk. Want dat is wat hier aan de hand is. Hij jut die gastjes op, zodat hij filmpjes kan uploaden waar hij aan verdient. Over de rug van de meelopers.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Eerder in het park piemols zuigenvoor 20 euro. Ontmoet jij hem ook eens real lifequote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Ja zeg, volgens mij ben jij degene die hier triest loopt te doen. Probeer je posts eens te onderbouwen. Anders is het alleen maar crap wat je hier loopt te spuien.quote:
Niet stoer bedoeld hoor. Hij zit volgens mij vast voor opruiing toch?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:51 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Goh stoer hoor!
Er ook mee op een speelveldje gelopen?
Op de openbare weg met een gun lopen is strafbaar
Waarom denk je dat de tuigvlogger vastzit ?
quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je bedoelt de realiteit die hij met zijn companen veroorzaakt, waarschijnlijk. Want dat is wat hier aan de hand is. Hij jut die gastjes op, zodat hij filmpjes kan uploaden waar hij aan verdient. Over de rug van de meelopers.
Het is een gore rat.
Een heleboel gasten uit die groep hebben die jongen die begon te slaan tegen gehouden. Dus wat jij zegt is gewoon onzin.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je bedoelt de realiteit die hij met zijn companen veroorzaakt, waarschijnlijk. Want dat is wat hier aan de hand is. Hij jut die gastjes op, zodat hij filmpjes kan uploaden waar hij aan verdient. Over de rug van de meelopers.
Het is een gore rat.
Hij staat voor morgen gepland, samen met vlogger YousToub.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:51 schreef 0906 het volgende:
Ik hoop wel dat ze hem optijd vrijlaten zodat hij vanavond nog in pauw kan aanschuiven.
Oorzaak en gevolg niet omdraaien, hé?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Een heleboel gasten uit die groep hebben die jongen die begon te slaan tegen gehouden. Dus wat jij zegt is gewoon onzin.
Dit soort dingen gebeurt in alle steden van Nederland. Pubers die in een klote situatie opgroeien en weinig kans hebben op de arbeidsmarkt. Dan krijg je dit. Hij filmt dat. Prima toch.
Ze WILLEN niet werken; de "kk tatta's" moeten voor hun uitkering werken, en als je werkt, ben je volgens zijn woorden een loonslaaf en "word je dagelijks in je kont geneukt!".quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Een heleboel gasten uit die groep hebben die jongen die begon te slaan tegen gehouden. Dus wat jij zegt is gewoon onzin.
Dit soort dingen gebeurt in alle steden van Nederland. Pubers die in een klote situatie opgroeien en weinig kans hebben op de arbeidsmarkt. Dan krijg je dit. Hij filmt dat. Prima toch.
Hij wist niet eens wie de burgemeester was, zo betrokken is deze jongen met zijn buurt. En intelligent? Een afspraak hebben met FunX, s'ochtends vroeg met je matties naar Rotterdam rijden en daar bij de studio te horen krijgen dat je een afspraak hebt in Amsterdam.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien die Ismael. Intelligente jongen.
Tuuuuurlijk..... Het ligt aan de situatie, het ligt aan gebrek aan kansen, het ligt zelfs aan de stad.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heeft hij ook gelijk in. Moderne slavernij is het. Wist je dat je meer rente betaald dan ontvangt in je leven bv? Ons financiele stelsel bevordert de rijken en neukt de arme en middenklasse in hun reet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze WILLEN niet werken; de "kk tatta's" moeten voor hun uitkering werken, en als je werkt, ben je volgens zijn woorden een loonslaaf en "word je dagelijks in je kont geneukt!".
He bah. Twee vieze begrippen voor deze gasten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk..... Het ligt aan de situatie, het ligt aan gebrek aan kansen, het ligt zelfs aan de stad.
En Issie filmt het. Zodat die mongolen hun exposure krijgen en dus nóg minder kans op de arbeidsmarkt.
Rot op. Als ze ontevreden zijn met hun situatie, moeten ze die zien te verbeteren. Door te leren en werken aan hun situatie. En niet door wangdrag te vertonen en intussen naar anderen te wijzen.
Als je met één vinger naar een ander wijst Japie, wijzen er drie naar jezelf.
Jij eerstquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:03 schreef monkyyy het volgende:
Nou, welke ondernemer wil deze jongen aannemen in zijn bedrijf? Geef de jongen een kans!
Hmm, zou hij iets weten van belastingrecht en accountancy?quote:
En daar zit nou net de basis van de problemen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He bah. Twee vieze begrippen voor deze gasten.
Japie weet het vast wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:03 schreef monkyyy het volgende:
Nou, welke ondernemer wil deze jongen aannemen in zijn bedrijf? Geef de jongen een kans!
Zal ook wapenbezit zijn,recherche is er mee bezig.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Niet stoer bedoeld hoor. Hij zit volgens mij vast voor opruiing toch?
Holleeder Verherbouwingen en Outplacement heeft nog wel wat stageplekken dacht ik.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:03 schreef monkyyy het volgende:
Poelenburg was al een arme wijk voordat het Turkenburg werd. Maar de jeugd die er toen woonde ging niet rellen maar speelde gewoon buiten en deden het zonder buurthuis. Omstandigheden is geen excuus voor hun wangedrag, het is een mentaliteitsprobleem. Ik heb niets tegen Turken want ik ken er genoeg die gewoon toffe mensen zijn. Maar dit is echt tuig en er is niets zielig aan.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Grappig he. Jezelf verkneukelen om de trieste situatie van anderen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:03 schreef monkyyy het volgende:
Hij geeft zelf het goede voorbeeld.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Grappig he. Jezelf verkneukelen om de trieste situatie van anderen.
Hij staat al op de loonlijst van de PVV - dus goed voorspeldquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Waar staat datquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:12 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hij staat al op de loonlijst van de PVV - dus goed voorspeld
Iemand met een dikke Audi, merkkleren en veel gadgets zit in een trieste situatie ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter een uitkering opstrijken en verder de hele dag mensen lastig vallen en zich onveilig laten voelen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heeft hij ook gelijk in. Moderne slavernij is het. Wist je dat je meer rente betaald dan ontvangt in je leven bv? Ons financiele stelsel bevordert de rijken en neukt de arme en middenklasse in hun reet.
Deze man zei het ook al in iets andere bewoordingen.
Je doet net alsof zij geen kansen hebben gehad. Ze mochten best naar school, niemand hield ze tegen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk als aandelenkoersen instorten, anderen zitten aan de buis gekluisterd als er een terroristische aanslag plaatsvindt en ik vind dit vermakelijk om te volgen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
quote:
Hebben ze hem daarnaar in een zakje gedaan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hij was voor vier uur vanmiddag al weer vrij. Hij gaat zijn leven beteren. Volgende week gaat hij een elektronische opleiding volgen en in het weekend werkt hij nu zijn oom.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:42 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi dat ze dat etterbakkie te pakken hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:42 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden dusquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Mooi dat ze dat etterbakkie te pakken hebben.
Ach ja dat kan gewoon hier in Nederland.quote:
Man man man, in bagatelliseren ben jij wel echt een ster, ofniet?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
"trieste situatie'''.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij was voor vier uur vanmiddag al weer vrij. Hij gaat zijn leven beteren. Volgende week gaat hij een elektronische opleiding volgen en in het weekend werkt hij nu zijn oom.
Dus op straat hangen doet hij voorlopig niet meer.
Het nieuwe leren met electroshocks.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij was voor vier uur vanmiddag al weer vrij. Hij gaat zijn leven beteren. Volgende week gaat hij een elektronische opleiding volgen en in het weekend werkt hij nu zijn oom.
Wat is een elektronische opleiding? Krijgt hij een jumpstart?quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
quote:
En hoe werk je je oom eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:33 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Wat is een elektronische opleiding? Krijgt hij een jumpstart?
Typo- elektronische enkelbandquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:33 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Wat is een elektronische opleiding? Krijgt hij een jumpstart?
Jammer dat de Staatsmijnen in Limburg lang geleden al gesloten zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:03 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Typo- elektronische enkelband
Een violet wandquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Typo- elektronische enkelband
Bij zijn oom, bedoelde ik. En wat voor opleiding hij precies gaat volgen, moet ik eerst terug luisteren, maar dat kan pas na 18.00 uur.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
En hoe werk je je oom eigenlijk?
Ben jij toevallig die rechtsextremistische docent die pas ontslagen is?quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het nieuwe leren met electroshocks.
Als docent kan ik dat alleen maar toejuichen.![]()
Geef jij eerst maar eens antwoorden, man man.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ben jij toevallig die rechtsextremistische docent die pas ontslagen is?
Waar wil je antwoord op?quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geef jij eerst maar eens antwoorden, man man.
Ik heb jou toch al een aantal dingen gevraagd.quote:
Ampikelateur misschien ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Bij zijn oom, bedoelde ik. En wat voor opleiding hij precies gaat volgen, moet ik eerst terug luisteren, maar dat kan pas na 18.00 uur.
Je oogt wat mad.quote:
... wauw.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:29 schreef Tuned22 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_emotioneel___.html
"De bewoners hebben sinds begin dit jaar zelf geprobeerd iets te bereiken. „Het meest trieste voorbeeld was dat de jongeren lawaai maakten en hingen tegen de muur van een bewoner die lag te sterven, en daar niet weg wilden gaan.”
Lager dan laag dan laag dan laag dan laag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |