Ja, leuke nietszeggende oneliner weer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit is geen oplossing. Dit is een pleister op een kankergezwel plakken.
Hehe, dat is sowieso bullshit. Maar als je nooit met dit soort jongens in aanraking bent geweest of praat met mensen die er wat dichter op staan zal dat vast een hele logische gedachte lijken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik denk dat het gedrag wat hier al een hele tijd speelt afdoen als bovenstaand, toch wel een understatement van jewelste genoemd mag worden.
Dit is tuig dat niet wil deugen, dat nooit zal deugen. Letterlijk afval waar je alleen maar last van hebt.
normale tieners bedreigen mensen met een wapen. Of is dat volledig uit de duim gezogen?quote:
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, leuke nietszeggende oneliner weer.
Laat me raden een belwinkel of een shoarma zaakquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die is van een van de ouders die een eigen bedrijf heeft.
Lees vaak:quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:25 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: vraag het eens ?
Even een bindend referendum aan wagen ?
Ik heb geen glazen bol thuis staan, maar die zijn er kennelijk wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
normale tieners bedreigen mensen met een wapen. Of is dat volledig uit de duim gezogen?
Onwetendheid alom weer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Laat me raden een belwinkel of een shoarma zaak
Ach dat is al zo vaak gezegd maar het blijkt meestal onzin te zijn. Hippies, punkers noem maar op, eigenlijk heeft elke tijd wel een groep jonge mensen die zich afzetten va de maatschappij.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik denk dat het gedrag wat hier al een hele tijd speelt afdoen als bovenstaand, toch wel een understatement van jewelste genoemd mag worden.
Dit is tuig dat niet wil deugen, dat nooit zal deugen. Letterlijk afval waar je alleen maar last van hebt.
Misschien is het voor onze wetgevende macht eens tijd om outside the box te gaan denken en dit soort misfits buiten te gaan trappen. Ik stem alvast voor.
Als je zoals ik met enige regelmaat met dit soort tuig in aanraking komt, weet je dat het geen bullshit is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hehe, dat is sowieso bullshit. Maar als je nooit met dit soort jongens in aanraking bent geweest of praat met mensen die er wat dichter op staan zal dat vast een hele logische gedachte lijken.
http://www.ad.nl/amsterda(...)in-zaandam~ac4a2e00/quote:De politie heeft gisteravond en afgelopen nacht acht Zaandammers opgepakt. Vanmorgen werd een negende man aangehouden. Eén van hen is 'treitervlogger' Ismail Ilgun (19), dat bevestigen familie en bekenden. In de wijk Poelenburg is het al tijden onrustig door overlastgevende jongeren of ook wel de 'relvloggers' genoemd.
In welke zin kom je met hen in aanraking dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je zoals ik met enige regelmaat met dit soort tuig in aanraking komt, weet je dat het geen bullshit is.
Het is gewoon een stevig mentaliteitsprobleem dat er niet meer uit te krijgen is.
Die gasten hebben immers nu geleerd dat ze met wangedrag hun zin krijgen.
quote:
Het afzetten is hier het probleem ook niet, ik was in mijn jeugd ook redelijk recalcitrant.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:38 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ach dat is al zo vaak gezegd maar het blijkt meestal onzin te zijn. Hippies, punkers noem maar op, eigenlijk heeft elke tijd wel een groep jonge mensen die zich afzetten va de maatschappij.
En bovendien staan ze vanavond of morgen gewoon weer op straat.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:40 schreef LievePoetin het volgende:
Hah lekker voor ze, alleen jammer dat de polizei pas in actie komt na zoveel media aandacht.
Bepaalde kanten in mijn werk hebben een handhavend element, zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In welke zin kom je met hen in aanraking dan?
Dit zijn gewoon een stelletje mafklappers die zich god wanen op straat en een grote bek hebben en een paar hebben succesvolle ouders. That's pretty much it. De jongens die goed binnen lopen met dealen laten zich niet zo in de kijker spelen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..], nee hoor. Ik heb in het verleden vanwege prive omstandigheden te maken gehad met wat Turkse/ Marokkaanse/ Nederlandse dealers en weet dus een beetje van de manier van werken. Deze jongens passen heel goed in dat beeld
http://www.joop.nl/opinies/denk-burgemeester-faber-en-poelenburgquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:37 schreef regmail het volgende:
Lees vaak:
Zo waren zijn nl pubers ook.
Ik was ook geen lieverdje.
Maar ottos omtrappen en banden leeg laten lopen was wel uiterste qua overlast.
Maarvolwassenen bedreigen en uitschelden....
Dan werd ik thuis al over de knie gelegd.
Wat licht getinten doen is straatterreur en criminaliteit
quote:Wij hebben hier te maken met ontspoorde tieners die in hun nekvel gepakt moeten worden
Hahaha zoals de Nederturk in het tegenvlog filmpje al zei,"je kunt niet eens 2 zinnen in het Turks aan elkaar plakken strijder van Erdogan..quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:42 schreef TwisterNederland het volgende:
Geen idee of het waar is, zou wel komisch zijn
[ afbeelding ]
Maar dan ben je dus niet echt langdurig bij zulke jongeren betrokken. Zie jij de jongens ook die over een jaar of 5 een omslag hebben gemaakt en ineens wat serieuzer worden?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bepaalde kanten in mijn werk hebben een handhavend element, zullen we maar zeggen.
Wat is die ook lelijk. Dat reden voor zijn gedrag.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:42 schreef TwisterNederland het volgende:
Geen idee of het waar is, zou wel komisch zijn
[ afbeelding ]
OMG,wat een trieste site is dat JOOP toch ook wat malloten..quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:43 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
http://www.joop.nl/opinies/denk-burgemeester-faber-en-poelenburg
Deze Gutmensch op Joop denkt dat het om belletjetrekken gaat van een paar 12 jarigen.
[..]nekvel ?
Dat stadium zijn deze knapen al lang voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |