Ik heb ook wel eens een gun vast gehouden. Zo bijzonder is dat niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:46 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Die foto waar hij met een Gun loopt geeft ook een wat ander beeld.
Niet geklikt want kingalert. Die is minstens zo triest maar dan op een andere manier. Ook lekker makkelijk scoren weer voor die mafkees, want die turk grijpt alles aan om publiciteit te krijgen dus 0 kans dat ie hier niet in mee was gegaan.quote:
Waarom vind je Kingalert triest?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:48 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Niet geklikt want kingalert. Die is minstens zo triest maar dan op een andere manier. Ook lekker makkelijk scoren weer voor die mafkees, want die turk grijpt alles aan om publiciteit te krijgen dus 0 kans dat ie hier niet in mee was gegaan.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien die Ismael. Intelligente jongen. Ook mooi dat hij met zijn filmpjes de realiteit wil laten zien van hoe het daar aan toe gaat. Zou me niks verbazen als die jongen later de politiek ingaat of een soort bruggenbouwer wordt voor de Multi Kulti samenleving waar we met zijn allen in leven.
Hij schijnt al op het scoutingslijstje van DENK te staan.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien die Ismael. Intelligente jongen. Ook mooi dat hij met zijn filmpjes de realiteit wil laten zien van hoe het daar aan toe gaat. Zou me niks verbazen als die jongen later de politiek ingaat of een soort bruggenbouwer wordt voor de Multi Kulti samenleving waar we met zijn allen in leven.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom vind je Kingalert triest?
Goh stoer hoor!quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een gun vast gehouden. Zo bijzonder is dat niet.
Obvious troll hierquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Je bedoelt de realiteit die hij met zijn companen veroorzaakt, waarschijnlijk. Want dat is wat hier aan de hand is. Hij jut die gastjes op, zodat hij filmpjes kan uploaden waar hij aan verdient. Over de rug van de meelopers.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Eerder in het park piemols zuigenvoor 20 euro. Ontmoet jij hem ook eens real lifequote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Ja zeg, volgens mij ben jij degene die hier triest loopt te doen. Probeer je posts eens te onderbouwen. Anders is het alleen maar crap wat je hier loopt te spuien.quote:
Niet stoer bedoeld hoor. Hij zit volgens mij vast voor opruiing toch?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:51 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Goh stoer hoor!
Er ook mee op een speelveldje gelopen?
Op de openbare weg met een gun lopen is strafbaar
Waarom denk je dat de tuigvlogger vastzit ?
quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je bedoelt de realiteit die hij met zijn companen veroorzaakt, waarschijnlijk. Want dat is wat hier aan de hand is. Hij jut die gastjes op, zodat hij filmpjes kan uploaden waar hij aan verdient. Over de rug van de meelopers.
Het is een gore rat.
Een heleboel gasten uit die groep hebben die jongen die begon te slaan tegen gehouden. Dus wat jij zegt is gewoon onzin.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je bedoelt de realiteit die hij met zijn companen veroorzaakt, waarschijnlijk. Want dat is wat hier aan de hand is. Hij jut die gastjes op, zodat hij filmpjes kan uploaden waar hij aan verdient. Over de rug van de meelopers.
Het is een gore rat.
Hij staat voor morgen gepland, samen met vlogger YousToub.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:51 schreef 0906 het volgende:
Ik hoop wel dat ze hem optijd vrijlaten zodat hij vanavond nog in pauw kan aanschuiven.
Oorzaak en gevolg niet omdraaien, hé?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Een heleboel gasten uit die groep hebben die jongen die begon te slaan tegen gehouden. Dus wat jij zegt is gewoon onzin.
Dit soort dingen gebeurt in alle steden van Nederland. Pubers die in een klote situatie opgroeien en weinig kans hebben op de arbeidsmarkt. Dan krijg je dit. Hij filmt dat. Prima toch.
Ze WILLEN niet werken; de "kk tatta's" moeten voor hun uitkering werken, en als je werkt, ben je volgens zijn woorden een loonslaaf en "word je dagelijks in je kont geneukt!".quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Een heleboel gasten uit die groep hebben die jongen die begon te slaan tegen gehouden. Dus wat jij zegt is gewoon onzin.
Dit soort dingen gebeurt in alle steden van Nederland. Pubers die in een klote situatie opgroeien en weinig kans hebben op de arbeidsmarkt. Dan krijg je dit. Hij filmt dat. Prima toch.
Hij wist niet eens wie de burgemeester was, zo betrokken is deze jongen met zijn buurt. En intelligent? Een afspraak hebben met FunX, s'ochtends vroeg met je matties naar Rotterdam rijden en daar bij de studio te horen krijgen dat je een afspraak hebt in Amsterdam.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien die Ismael. Intelligente jongen.
Tuuuuurlijk..... Het ligt aan de situatie, het ligt aan gebrek aan kansen, het ligt zelfs aan de stad.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heeft hij ook gelijk in. Moderne slavernij is het. Wist je dat je meer rente betaald dan ontvangt in je leven bv? Ons financiele stelsel bevordert de rijken en neukt de arme en middenklasse in hun reet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze WILLEN niet werken; de "kk tatta's" moeten voor hun uitkering werken, en als je werkt, ben je volgens zijn woorden een loonslaaf en "word je dagelijks in je kont geneukt!".
He bah. Twee vieze begrippen voor deze gasten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk..... Het ligt aan de situatie, het ligt aan gebrek aan kansen, het ligt zelfs aan de stad.
En Issie filmt het. Zodat die mongolen hun exposure krijgen en dus nóg minder kans op de arbeidsmarkt.
Rot op. Als ze ontevreden zijn met hun situatie, moeten ze die zien te verbeteren. Door te leren en werken aan hun situatie. En niet door wangdrag te vertonen en intussen naar anderen te wijzen.
Als je met één vinger naar een ander wijst Japie, wijzen er drie naar jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |