abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165294321
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:44 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Hahaha zoals de Nederturk in het tegenvlog filmpje al zei,"je kunt niet eens 2 zinnen in het Turks aan elkaar plakken strijder van Erdogan.. _O-
Wat zou Erdogan eigenlijk vinden van zijn leger aan autokrassers die geen respect hebben voor de overheid ;) ?
pi_165294346
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar dan ben je dus niet echt langdurig bij zulke jongeren betrokken. Zie jij de jongens ook die over een jaar of 5 een omslag hebben gemaakt en ineens wat serieuzer worden?
Ja dan rijden ze met een gestolen Audi over de grens naar Dld.
pi_165294356
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:45 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Wat zou Erdogan eigenlijk vinden van zijn leger aan autokrassers die geen respect hebben voor de overheid ;) ?
Ik gok dat ome Erdo het geen enkel probleem vindt dat deze mongolen geen enkel respect voor de Nederlandse overheid hebben ;)
pi_165294371
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:23 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Wel kudos voor de moskee. Die probeert blijkbaar oprecht te helpen.
Maarja, de jochies schijten dus ook op Allah...
Ik denk eerder dat ze in de moskee niet durven te slopen, dus daar is niks aan dan voor ze
pi_165294393
quote:

[..]

Maar dan ben je dus niet echt langdurig bij zulke jongeren betrokken. Zie jij de jongens ook die over een jaar of 5 een omslag hebben gemaakt en ineens wat serieuzer worden?
Ik wel. Dat is echter slechts een heel klein deel, helaas. De bulk blijft hangen.
pi_165294489
quote:

[..]

Ja hoor, die zie ik ook. Net als die jongens waar je totaal geen last van hebt.
Grote verschil tussen de groepen, in mijn ervaring, dat de jongeren die zich gedragen of gaan gedragen, veelal voor rede vatbaar zijn. Ze luisteren naar wat je te zeggen hebt.

De onverbeterlijken hebben dat meestal niet, net als enige vorm van zelfreflectie. Het ligt altijd aan andere factoren dan hunzelf. Dat zijn wel vaak de leider figuren zoals nu Ismail.
Wat er omheen hangt is vaak nog wel te redden omdat ze beinvloedbaar zijn.
pi_165294527
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:46 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ik gok dat ome Erdo het geen enkel probleem vindt dat deze mongolen geen enkel respect voor de Nederlandse overheid hebben ;)
NIet ? "Mijn dappere soldaten hebben vandaag een buurthuis vernield !" of "mijn dappere soldaten deden vandaag dreigend tegen een vrouw !" klinkt toch niet echt heel stoer...
pi_165294563
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:47 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Ik wel. Dat is echter slechts een heel klein deel, helaas. De bulk blijft hangen.
Vergeet ook niet dat er ook veel kinderen van een jaar of 10 bijhangen. Die weten straks niet beter.
pi_165294575
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:49 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Ja hoor, die zie ik ook. Nets als die jongens waar je totaal geen last van hebt.
Grote verschil tussen de groepen, in mijn ervaring, dat de jongeren die zich gedragen of gaan gedragen, veelal voor rede vatbaar zijn. Ze luisteren naar wat je te zeggen hebt.

De onverbeterlijken hebben dat meestal niet, net als enige vorm van zelfreflectie. Het ligt altijd aan andere factoren dan hunzelf. Dat zijn wel vaak de leider figuren zoals nu Ismail.
Wat er omheen hangt is vaak nog wel te redden omdat ze beinvloedbaar zijn.
Klopt ik kan hier in de buurt ook precies de toekomstige bureau Halt klanten en de meelopers eruit pikken..
pi_165294709
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:37 schreef regmail het volgende:

[..]

Lees vaak:
Zo waren zijn nl pubers ook.

Ik was ook geen lieverdje.
Maar ottos omtrappen en banden leeg laten lopen was wel uiterste qua overlast.
Maarvolwassenen bedreigen en uitschelden....

Dan werd ik thuis al over de knie gelegd.

Wat licht getinten doen is straatterreur en criminaliteit
Het enge is dat dit helemaal geen pubers meer zijn. Begin 20, het zijn geen kinderen meer.
pi_165294757
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:52 schreef Physsic het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat er ook veel kinderen van een jaar of 10 bijhangen. Die weten straks niet beter.
Precies.
En juist die moeten nu een lesje krijgen dat dit soort shit niet getolereerd wordt, maar dat dat hard aangepakt wordt. Heel belangrijk, want die kinderen kunnen nog veranderd worden.
pi_165294763
Komen ze vanavond weer in PAUW?
pi_165294797
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:58 schreef 0906 het volgende:
Komen ze vanavond weer in PAUW?
Alleen de neus is aanwezig. De rest van zijn lichaam blijft nog in de cel zitten
pi_165294809
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Het enge is dat dit helemaal geen pubers meer zijn. Begin 20, het zijn geen kinderen meer.
Inderdaad. Het zijn jong volwassenen.
Die verander je niet meer. Die gaan voor galg en rad.
pi_165294886
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:59 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Inderdaad. Het zijn jong volwassenen.
Die verander je niet meer. Die gaan voor galg en rad.
Je moet bij die kleintjes, 7/8-jaar, beginnen. Zij adoreren hem. Betrek die ouders er ook bij. Die moeten hun kinderen leren dat dit soort jongens geen helden zijn.
pi_165294933
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:51 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

NIet ? "Mijn dappere soldaten hebben vandaag een buurthuis vernield !" of "mijn dappere soldaten deden vandaag dreigend tegen een vrouw !" klinkt toch niet echt heel stoer...
_O-
pi_165294944
quote:
Ben je een beetje laat mee. Had trouwens ook hier gekund.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2016 @ 16:03:50 #195
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_165294971
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:40 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dit stond er ook bij

Daarnaast is de politie bezig om voor een 23-jarige Zaandammer een zogenaamde artikel 130-procedure te starten. ,,Op beelden op Youtube is gevaarlijk en asociaal rijgedrag te zien. Zijn rijbewijs zal mogelijk ongeldig worden verklaard door het Centraal Bureau Rijbewijzen”, schrijft de politie op Facebook.

De politie gaat alle filmbeelden bekijken op strafbare gedragingen in het verkeer. ,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”
Perfect, artikel 130. *O*
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_165295249
De 17-jarige die vanmorgen opgepakt is, is al weer vrij (is nu live op Radio 1).
Hij is toch wel geschrokken ("Het raakt mij echt"), en heeft er nu ook spijt van.
pi_165295333
Hele zooitje in Skaeve Huse proppen

http://www.dewijkin.nl/overlast-2/wat-zijn-skaeve-huse/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_165295339
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:12 schreef Idisrom het volgende:
De 17-jarige die vanmorgen opgepakt is, is al weer vrij (is nu live op Radio 1).
Hij is toch wel geschrokken ("Het raakt mij echt"), en heeft er nu ook spijt van.
Zelfverdediging?
pi_165295358
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:12 schreef Idisrom het volgende:
Dus het helpt wel degelijk om dit soort tuig even achter slot en grendel te zetten. Kunnen ze poosje nadenken over waar ze in vredesnaam mee bezig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')