Ik hoop dat mensen dit bijblijven.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je vergeet: "helemaal in de stijl van #TeamNL"
![]()
quote:
quote:
Dit kan echt nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:54 schreef heywoodu het volgende:
"China!" roepen bij Japanse vlaggetjes![]()
Sochi voelde aan als Winterspelen in de zomer. Dus in die zin is de cirkel wel rond.quote:
De stunt komt nog lijkt me?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik ga ervandoor, heb het wel gezien.
Ja, ik ook.quote:
Kleine fietsjes, pingpong lekker oneerbiedig over sport praten, leuk man.quote:
Je kijkt nooit naar het songfestival?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef DeLuna het volgende:
Dit commentaar is wel echt het dieptepunt hoor, ik heb niks ergers gehoord dan dit
Wat verwacht je van Roelfs en van t Hofquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef DeLuna het volgende:
Dit commentaar is wel echt het dieptepunt hoor, ik heb niks ergers gehoord dan dit
Twan van Brugge.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb het over de Spelenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Je kijkt nooit naar het songfestival?
Hoe hebben ze het zo bij elkaar kunnen zoeken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Roelfs en van t HofWat een dom duo.
Om de hygiënequote:
Dramatisch.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef DeLuna het volgende:
Dat wordt weer een uurtje met popcorn meelezenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohjeeeeee, dit wordt drama in Feedback.
Is er commentaar dan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef DeLuna het volgende:
Is toch een mooi symbool, ze gaan ook als allerlaatste in de rij.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Die Japanse en Braziliaanse vlaggetjes door elkaar is best wel irritant om te zien.
Ongetwijfeld.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga naar bed, ik kan dit niet meer aan. Sfeerloos, waardeloos commentaar (GEHEEL IN LIJN VAN TEAMNL)
Tot over 1 jaar en 6 maanden
Ik ga naar bed, ik kan dit niet meer aan. Sfeerloos, waardeloos commentaar (GEHEEL IN LIJN VAN TEAMNL)
Ja ik zag d'rquote:
Er moet nog wel verteld worden of dit de beste/mooiste/leukste spelen ooit waren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef KoningPils het volgende:
Mooi atleten binnen.
Vuur uit, stoppen met de show
OWS is dan natuurlijk al zeker een maand openquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
'Dit wordt afkicken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:59 schreef Sjors_Peter het volgende:
Nou voor dat iedereen slaapt straks. Wil ik iedereen hier op fok alvast bedanken voor de afgelopen dagen. Was gezellig
Ik pis wel even het vuurtje uitquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef KoningPils het volgende:
Mooi atleten binnen.
Vuur uit, stoppen met de show
Eerst maar eens kijken of FOK! er dan nog is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
OWS is dan natuurlijk al zeker een maand open
OWS
Denk dat ik daar weinig van mee ga krijgen, zit dan middenin mijn afstuderen hoop ik en bovendien is dat allemaal op kut uren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
OWS
Met 90% verkochte kaarten is het dat ookquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:59 schreef Szura het volgende:
Dadelijk krijgen we zekerBach
nog die dit de beste Spelen ooit gaat noemen
Alvast een heel topic volposten over de schijt verwachten die we hebben over de registratie door de NOSquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
OWS
Hoe laat?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat ik daar weinig van mee ga krijgen, zit dan middenin mijn afstuderen hoop ik en bovendien is dat allemaal op kut uren.
Herkenbaar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Vooral jammer omdat verder niemand die ik ken een neuk geeft om de OS
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alvast een heel topic volposten over de schijt verwachten die we hebben over de registratie door de NOS
En Eurosport.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alvast een heel topic volposten over de schijt verwachten die we hebben over de registratie door de NOS
Hier kan iemand nog iets van lerenquote:
Dat is altijd lastig ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:00 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Vooral jammer omdat verder niemand die ik ken een neuk geeft om de OS
Korea, dus ga uit van 03.00-16.00, en dat gewoon op werkdagen dus want geen hond heeft vakantie in februari.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.![]()
Misschien zalzal voortaan zelfs bekendstaan als 'het Fylaxje.'
![]()
Hee weer dezelfde postquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef heywoodu het volgende:
De Griekse godin van de overwinning.
"Ja, dat is Naajk"![]()
De dagen beginnen om een uurtje of 1 's nachts Nederlandse tijd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Mensen roepen kut tijden over volgende WS en OS. Ik weet niet wat ik kan verwachten qua tijden?
Hij had het ook over diegene die op de schouders zat, want hij zei: zij is zeker niet te zwaar om om de schouders te nemen (ofzoiets)quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen, maar wist niet zeker of ze daarna misschien nog te zien was. Maar die ene die op de schouders zat, was Van Pol ja.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Mensen roepen kut tijden over volgende WS en OS. Ik weet niet wat ik kan verwachten qua tijden?
En Japan ook dus. Maar goed, dat is augustus, is wat makkelijker vrij nemen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Korea, dus ga uit van 03.00-16.00, en dat gewoon op werkdagen dus want geen hond heeft vakantie in februari.
Met een beetje geluk zijn de schaatsnummers in de ochtend.
Het is Najkie tochquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef heywoodu het volgende:
De Griekse godin van de overwinning.
"Ja, dat is Naajk"![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef Nattekat het volgende:
En bij deze haak ik ook af.
Het waren weer twee geweldige weken en zeker genoten. Dit forum maakte het dan weer helemaal af![]()
Tot de volgende keer
Het is ongekend. Ongekend!quote:
Ik vrees dat ik dan wat slaap in moet gaan halen tijdens colleges.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Korea, dus ga uit van 03.00-16.00, en dat gewoon op werkdagen dus want geen hond heeft vakantie in februari.
Met een beetje geluk zijn de schaatsnummers in de ochtend.
Ja.quote:
Het waren weer twee geweldige weken en zeker genoten. Dit forum maakte het dan weer helemaal af![]()
Tot de volgende keer
Absoluut.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
HELP ONS!!!! was ook wel dieptepunt
STOPquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef Nattekat het volgende:
Tot de volgende keer
Bedanktquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef Nattekat het volgende:
Tot de volgende keer
Hoiquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
STOP
Mods moeten hier blijven totdat de laatste user weg is gegaan.
Tot de volgende keer
Heywoodu is er nog.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
STOP
Nou klopt dat niet te zwaar dan nog steedsquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Hij had het ook over diegene die op de schouders zat, want hij zei: zij is zeker niet te zwaar om om de schouders te nemen (ofzoiets)
Jeuh dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Sjors_Peter het volgende:
In de gouden medailles zit wel goud, maar het is wel heel weinig: iets meer dan 1 procent. De rest is bijna allemaal zilver (91,4 procent) en wat koper (7,4 procent). Een zilveren medaille bestaat (verrassing) bijna volledig uit zilver: 92,5 procent. De rest is koper
Massief goud zou natuurlijk ook nooit kunnen, dan ligt daar miljarden aan medailles.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Sjors_Peter het volgende:
In de gouden medailles zit wel goud, maar het is wel heel weinig: iets meer dan 1 procent. De rest is bijna allemaal zilver (91,4 procent) en wat koper (7,4 procent). Een zilveren medaille bestaat (verrassing) bijna volledig uit zilver: 92,5 procent. De rest is koper
Jep is al altijd zo, gouden medaille is 400 waard zilver 200 en brons 5 euriquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Sjors_Peter het volgende:
Nouja waar het voor NL moet gebeuren is schaatsen en shorttrack, dat is dan pas vanaf een uur of 7, 8, 9 s'morgens waarschijnlijkquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Wil er wel voor wakker blijven als ik zin heb maar ga er niet eerder voor opstaan hoor.
Ik dacht echt serieus elke keer dat ik Nattekut lees ipv Nattekat. Sorry. Hahahaquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef Nattekat het volgende:
Tot de volgende keer
We gaan dan allemaal juichen voor Braziliaanse biatletes, dus je moet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Wil er wel voor wakker blijven als ik zin heb maar ga er niet eerder voor opstaan hoor.
Gertquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:04 schreef heywoodu het volgende:
Hoi Geert. Tokyo 2020 zou de vijfde Spelen van Bolt zijn. Niet zijn vierde.
Nattekrant zal vast wel denken dat het afgelopen is, geheel ernaast zitten in stijl van de rest van de Spelenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
STOP
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Hadden jullie zonder Fok ook de OS gekeken?
Ja maar niet zoveel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Zeker, wel met iets minder beleving in de nacht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Nou, ik denk het wel ja. Maar dan misschien hooguit een uurtje of 17 per dag, maar meer ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Veel minder soortenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ik denk dat jij mij dan echt gemakkelijk gaat verslaan als veelposter. Al ben ik ook niet van plan om ooit nog een zomer OS zo intensief te volgen zoals ik al eerder zei hierquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gaan dan allemaal juichen voor Braziliaanse biatletes, dus je moet.
Ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Minder.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Dat hoop ik dus niet, want als de biatlete zich plaatst stel ik toch echt alles in het werk om in Pyeongchang te zijn en dan zal regelmatig hier posten lastig wordenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij dan echt gemakkelijk gaat verslaan als veelposter.
Minder denk ik.fok maakt het leuker om te kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus niet, want als de biatlete zich plaatst stel ik toch echt alles in het werk om in Pyeongchang te zijn en dan zal regelmatig hier posten lastig worden
Dacht ik vorige keer ookquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij dan echt gemakkelijk gaat verslaan als veelposter. Al ben ik ook niet van plan om ooit nog een zomer OS zo intensief te volgen zoals ik al eerder zei hier
geen secondequote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Dan post er dus helemaal niemand meer.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus niet, want als de biatlete zich plaatst stel ik toch echt alles in het werk om in Pyeongchang te zijn en dan zal regelmatig hier posten lastig worden
Onze verslaggever ter plekke dan toch.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met Pino ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
Hebben jullie dit jaar eigenlijk alleen maar met FOK! gekeken of ook met echt fysieke mensen?
Alleen met FOK!.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
Hebben jullie dit jaar eigenlijk alleen maar met FOK! gekeken of ook met echt fysieke mensen?
Dagelijks OWS op de hoogte houden van het reilen en zeilen in het olympisch dorpquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Onze verslaggever ter plekke dan toch.
Zonder sport zeker want rechten zijn verkocht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk, na twee jaar wachten het Olympic Channel![]()
Helft Fok, de rest was mn telefoon leegquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
Dat totaal aantal medailles tellen is dan ook volslagen zinloos, goud dat telt en de rest is leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep is al altijd zo, gouden medaille is 400 waard zilver 200 en brons 5 euri
Ik denk dat het IOC hun dingen wel uit mag zenden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:08 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zonder sport zeker want rechten zijn verkocht.
Nee, gwn van IOC zelf.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:08 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zonder sport zeker want rechten zijn verkocht.
Ook met fysieke mensen, maar meestal alleen en hier dus. Want niemand is zo sportgek in mijn omgeving als ik en had twee weken vrij.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Minder denk ik.fok maakt het leuker om te kijken
Met FOK!, met Totallympics, met wat lui op Twitter en Whatsapp vooral, allemaal online dusquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
Het lijkt me ook niet leuk om alles hier met anderen te kijken, dat wordt veel te drukquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook met fysieke mensen, maar meestal alleen en hier dus. Want niemand is zo sportgek in mijn omgeving als ik en had twee weken vrij.
'Houdt even je mond, ik moet even een reeksje aanmaken voor dit topic' Nee dat gaat niet werken inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet leuk om alles hier met anderen te kijken, dat wordt veel te druk
Met EK/WK komt ook iedereen samen. Voor de OS nauwelijks.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet leuk om alles hier met anderen te kijken, dat wordt veel te druk
Ik heb veel met mijn broer gekeken maar die zit dan ook gewoon met z'n laptop op schoot.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met mijn vriendin gekeken. Die ging helemaal uit haar dak bij het turnen bij Sanne Wevers. Hahaha mooi manquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
De helft is natquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:10 schreef heywoodu het volgende:
Dit is best rampzalig slecht in beeld gebracht.
Ik zie een parallel met sommige sporten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:10 schreef heywoodu het volgende:
Dit is best rampzalig slecht in beeld gebracht.
Terwijl OS veel leuker isquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:10 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Met EK/WK komt ook iedereen samen. Voor de OS nauwelijks.
Dat soort dingen vind ik ook altijd gaaf, maar het is totaal niet te zien wat ze nou uitbeeldenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:11 schreef Rikketik het volgende:
Hier gaat mijn archeologenhartje toch wel sneller van kloppen hoor.
Ik heb vooral veel gekeken wat ik normaal nooit zou doen. Maar ik vind de helft van de sporten toch niet heel leuk denk ik om met een groep mensen te kijken.quote:
Vind via Fok! veel leuker, behalve NL'se dingen miss.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kampen zat daar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:12 schreef Fylax het volgende:
Zal NoordKorea ooit olympische spelen gaan organiseren?
Ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:12 schreef Fylax het volgende:
Over twee jaar in Pyongyang.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:12 schreef Fylax het volgende:
Neequote:Op maandag 22 augustus 2016 02:12 schreef Fylax het volgende:
Ooit vast wel, maar nog lang niet. Veel te veel organisatie werk voor hun om iedereen bij mekaar te houden.quote:
Dat kunnen ze juist als de beste.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:14 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Ooit vast wel, maar nog lang niet. Veel te veel organisatie werk voor hun om iedereen bij mekaar te houden.
Wat dat betreft ben ik wel #TeamRoelfsquote:
Vorige keer ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:17 schreef Sjors_Peter het volgende:
Winterspelen zijn in Rusland toch?
Ja, 2 jaar geleden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:17 schreef Sjors_Peter het volgende:
Gooi de schoenen maar in de ringquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:17 schreef DeLuna het volgende:
Team GB heeft de schoenen maar uitgetrokken
Nee, Zuid-Korea. WK Voetbal is in Rusland.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:17 schreef Sjors_Peter het volgende:
Schippuuuuurs weet daar wel raad mee.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:17 schreef DeLuna het volgende:
Team GB heeft de schoenen maar uitgetrokken
Thxquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:18 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Nee, Zuid-Korea. WK Voetbal is in Rusland.
Pyongchang. Met ch. Best wel even een verschilletje, Aguero.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik ga tukken. Het was een waar genoegen. Dank voor alle mooie en minder mooie momenten.
Nu Martina op die hele Britse ploeg afsturen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schippuuuuurs weet daar wel raad mee.
Al geweest, dus voorlopig niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:19 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop echt dat de Spelen een keer in NL komen.
quote:
Veel van de sporters weten sowieso altijd al hoe snel ze het stadion weer moeten verlaten om de stad in te gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:19 schreef marimbondo het volgende:
Je zou toch bijna liever de loservlucht genomen hebben dan dit te moeten aanschouwen op een kuipstoeltje in de regen
Betaal jij?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:19 schreef Fylax het volgende:
Het WK voetbal in Qatar?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie waar ik echt zin in heb?
Gaat nooit gebeuren. Zijn we te veel zeikerds voor. En de hand op de knip.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:19 schreef Fylax het volgende:
Dat gaat een hele aparte kijkervaring opleveren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het WK voetbal in Qatar.
Staat de F voor Spelen?quote:
De hamvraag is: met of zonder Nederland?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het WK voetbal in Qatar.
Neuh dat denk ik ook niet, maar natuurlijk niet omdat de Spelen in 1928 in Nederland warenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, NL maakt die kans niet zomaar.
Als het met de kerst voetbal kijken wordt haak ik af.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gaat een hele aparte kijkervaring opleveren.
Trustenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga ook slapen. Het was mij een genoegen deze OS om hier aanwezig te zijn geweest. Het was top. Komende dagen nog hier wel posten omdat de nos wel de aankomst en Ridderzaal zal uitzenden
Dan is het nog geen 2026, het jaar waarin Bert van Oostveen ons weer op de kaart zetquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het WK voetbal in Qatar.
Dat was een garpje, dat zei ik daarna ook.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh dat denk ik ook niet, maar natuurlijk niet omdat de Spelen in 1928 in Nederland waren
Dat zou helemaal typisch zijn ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het met de kerst voetbal kijken wordt haak ik af.
3xquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:21 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Tokio, Londen, LA en Athene ook al 2x
De toppers met een rollatorquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
Ik zou t echt tof vinden. Gerard Joling die optreedt
Die heeft daar de kracht niet meer voor.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
Palingsoundquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:23 schreef heywoodu het volgende:
Dan krijgen we een klompendans, drie windmolens en wat kazen als openingsceremonie. En Gordon.
Of Sieneke met muziekorgel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:23 schreef heywoodu het volgende:
Dan krijgen we een klompendans, drie windmolens en wat kazen als openingsceremonie. En Gordon.
Churandy die de vlam aansteektquote:
Stelling: WK Darts > WK Voetbalquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou helemaal typisch zijn ja.
De Toppers bij de sluitingsceremonie: "Hoe krijg je alle delegaties zo snel mogelijk het land weer uit?"quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
En wiet, hoeren en euthanasie.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:23 schreef heywoodu het volgende:
Darts komt me m'n strot uit. Veel te vaak op tv.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stelling: WK Darts > WK Voetbal
Ja, gelukkig is er nooit voetbal.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:25 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Darts komt me m'n strot uit. Veel te vaak op tv.
ipv de loservlucht?quote:
doequote:Op maandag 22 augustus 2016 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil iets doms vragen maar laat maar.
Kijk ik ook al nauwelijks meer.. Eredivisiequote:Op maandag 22 augustus 2016 02:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is er nooit voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |