Het is Najkie tochquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef heywoodu het volgende:
De Griekse godin van de overwinning.
"Ja, dat is Naajk"![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef Nattekat het volgende:
En bij deze haak ik ook af.
Het waren weer twee geweldige weken en zeker genoten. Dit forum maakte het dan weer helemaal af![]()
Tot de volgende keer
Ik vrees dat ik dan wat slaap in moet gaan halen tijdens colleges.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Korea, dus ga uit van 03.00-16.00, en dat gewoon op werkdagen dus want geen hond heeft vakantie in februari.
Met een beetje geluk zijn de schaatsnummers in de ochtend.
Ja.quote:
Het waren weer twee geweldige weken en zeker genoten. Dit forum maakte het dan weer helemaal af![]()
Tot de volgende keer
Absoluut.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
HELP ONS!!!! was ook wel dieptepunt
STOPquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef Nattekat het volgende:
Tot de volgende keer
Bedanktquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef Nattekat het volgende:
Tot de volgende keer
Hoiquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
STOP
Mods moeten hier blijven totdat de laatste user weg is gegaan.
Tot de volgende keer
Heywoodu is er nog.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
STOP
Mods moeten hier blijven totdat de laatste user weg is gegaan.
Nou klopt dat niet te zwaar dan nog steedsquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Hij had het ook over diegene die op de schouders zat, want hij zei: zij is zeker niet te zwaar om om de schouders te nemen (ofzoiets)
Jeuh dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Sjors_Peter het volgende:
In de gouden medailles zit wel goud, maar het is wel heel weinig: iets meer dan 1 procent. De rest is bijna allemaal zilver (91,4 procent) en wat koper (7,4 procent). Een zilveren medaille bestaat (verrassing) bijna volledig uit zilver: 92,5 procent. De rest is koper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |