Het is Najkie tochquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef heywoodu het volgende:
De Griekse godin van de overwinning.
"Ja, dat is Naajk"![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef Nattekat het volgende:
En bij deze haak ik ook af.
Het waren weer twee geweldige weken en zeker genoten. Dit forum maakte het dan weer helemaal af![]()
Tot de volgende keer
Het is ongekend. Ongekend!quote:
Ik vrees dat ik dan wat slaap in moet gaan halen tijdens colleges.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Korea, dus ga uit van 03.00-16.00, en dat gewoon op werkdagen dus want geen hond heeft vakantie in februari.
Met een beetje geluk zijn de schaatsnummers in de ochtend.
Ja.quote:
Het waren weer twee geweldige weken en zeker genoten. Dit forum maakte het dan weer helemaal af![]()
Tot de volgende keer
Absoluut.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
HELP ONS!!!! was ook wel dieptepunt
STOPquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef Nattekat het volgende:
Tot de volgende keer
Bedanktquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef Nattekat het volgende:
Tot de volgende keer
Hoiquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
STOP
Mods moeten hier blijven totdat de laatste user weg is gegaan.
Tot de volgende keer
Heywoodu is er nog.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
STOP
Nou klopt dat niet te zwaar dan nog steedsquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Hij had het ook over diegene die op de schouders zat, want hij zei: zij is zeker niet te zwaar om om de schouders te nemen (ofzoiets)
Jeuh dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Sjors_Peter het volgende:
In de gouden medailles zit wel goud, maar het is wel heel weinig: iets meer dan 1 procent. De rest is bijna allemaal zilver (91,4 procent) en wat koper (7,4 procent). Een zilveren medaille bestaat (verrassing) bijna volledig uit zilver: 92,5 procent. De rest is koper
Massief goud zou natuurlijk ook nooit kunnen, dan ligt daar miljarden aan medailles.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Sjors_Peter het volgende:
In de gouden medailles zit wel goud, maar het is wel heel weinig: iets meer dan 1 procent. De rest is bijna allemaal zilver (91,4 procent) en wat koper (7,4 procent). Een zilveren medaille bestaat (verrassing) bijna volledig uit zilver: 92,5 procent. De rest is koper
Jep is al altijd zo, gouden medaille is 400 waard zilver 200 en brons 5 euriquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Sjors_Peter het volgende:
Nouja waar het voor NL moet gebeuren is schaatsen en shorttrack, dat is dan pas vanaf een uur of 7, 8, 9 s'morgens waarschijnlijkquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Wil er wel voor wakker blijven als ik zin heb maar ga er niet eerder voor opstaan hoor.
Ik dacht echt serieus elke keer dat ik Nattekut lees ipv Nattekat. Sorry. Hahahaquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef Nattekat het volgende:
Tot de volgende keer
We gaan dan allemaal juichen voor Braziliaanse biatletes, dus je moet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Wil er wel voor wakker blijven als ik zin heb maar ga er niet eerder voor opstaan hoor.
Gertquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:04 schreef heywoodu het volgende:
Hoi Geert. Tokyo 2020 zou de vijfde Spelen van Bolt zijn. Niet zijn vierde.
Nattekrant zal vast wel denken dat het afgelopen is, geheel ernaast zitten in stijl van de rest van de Spelenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
STOP
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Hadden jullie zonder Fok ook de OS gekeken?
Ja maar niet zoveel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Zeker, wel met iets minder beleving in de nacht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Nou, ik denk het wel ja. Maar dan misschien hooguit een uurtje of 17 per dag, maar meer ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Veel minder soortenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ik denk dat jij mij dan echt gemakkelijk gaat verslaan als veelposter. Al ben ik ook niet van plan om ooit nog een zomer OS zo intensief te volgen zoals ik al eerder zei hierquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gaan dan allemaal juichen voor Braziliaanse biatletes, dus je moet.
Ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Minder.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Dat hoop ik dus niet, want als de biatlete zich plaatst stel ik toch echt alles in het werk om in Pyeongchang te zijn en dan zal regelmatig hier posten lastig wordenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij dan echt gemakkelijk gaat verslaan als veelposter.
Minder denk ik.fok maakt het leuker om te kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus niet, want als de biatlete zich plaatst stel ik toch echt alles in het werk om in Pyeongchang te zijn en dan zal regelmatig hier posten lastig worden
Dacht ik vorige keer ookquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij dan echt gemakkelijk gaat verslaan als veelposter. Al ben ik ook niet van plan om ooit nog een zomer OS zo intensief te volgen zoals ik al eerder zei hier
geen secondequote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Dan post er dus helemaal niemand meer.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus niet, want als de biatlete zich plaatst stel ik toch echt alles in het werk om in Pyeongchang te zijn en dan zal regelmatig hier posten lastig worden
Onze verslaggever ter plekke dan toch.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met Pino ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
Hebben jullie dit jaar eigenlijk alleen maar met FOK! gekeken of ook met echt fysieke mensen?
Alleen met FOK!.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
Hebben jullie dit jaar eigenlijk alleen maar met FOK! gekeken of ook met echt fysieke mensen?
Dagelijks OWS op de hoogte houden van het reilen en zeilen in het olympisch dorpquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Onze verslaggever ter plekke dan toch.
Zonder sport zeker want rechten zijn verkocht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk, na twee jaar wachten het Olympic Channel![]()
Helft Fok, de rest was mn telefoon leegquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
Dat totaal aantal medailles tellen is dan ook volslagen zinloos, goud dat telt en de rest is leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep is al altijd zo, gouden medaille is 400 waard zilver 200 en brons 5 euri
Ik denk dat het IOC hun dingen wel uit mag zenden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:08 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zonder sport zeker want rechten zijn verkocht.
Nee, gwn van IOC zelf.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:08 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zonder sport zeker want rechten zijn verkocht.
Ook met fysieke mensen, maar meestal alleen en hier dus. Want niemand is zo sportgek in mijn omgeving als ik en had twee weken vrij.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Minder denk ik.fok maakt het leuker om te kijken
Met FOK!, met Totallympics, met wat lui op Twitter en Whatsapp vooral, allemaal online dusquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
Het lijkt me ook niet leuk om alles hier met anderen te kijken, dat wordt veel te drukquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook met fysieke mensen, maar meestal alleen en hier dus. Want niemand is zo sportgek in mijn omgeving als ik en had twee weken vrij.
'Houdt even je mond, ik moet even een reeksje aanmaken voor dit topic' Nee dat gaat niet werken inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet leuk om alles hier met anderen te kijken, dat wordt veel te druk
Met EK/WK komt ook iedereen samen. Voor de OS nauwelijks.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet leuk om alles hier met anderen te kijken, dat wordt veel te druk
Ik heb veel met mijn broer gekeken maar die zit dan ook gewoon met z'n laptop op schoot.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met mijn vriendin gekeken. Die ging helemaal uit haar dak bij het turnen bij Sanne Wevers. Hahaha mooi manquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |