quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef Nattekat het volgende:
En bij deze haak ik ook af.
Het waren weer twee geweldige weken en zeker genoten. Dit forum maakte het dan weer helemaal af![]()
Tot de volgende keer
Heywoodu is er nog.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
STOP
Mods moeten hier blijven totdat de laatste user weg is gegaan.
Nou klopt dat niet te zwaar dan nog steedsquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Hij had het ook over diegene die op de schouders zat, want hij zei: zij is zeker niet te zwaar om om de schouders te nemen (ofzoiets)
Jeuh dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Sjors_Peter het volgende:
In de gouden medailles zit wel goud, maar het is wel heel weinig: iets meer dan 1 procent. De rest is bijna allemaal zilver (91,4 procent) en wat koper (7,4 procent). Een zilveren medaille bestaat (verrassing) bijna volledig uit zilver: 92,5 procent. De rest is koper
Massief goud zou natuurlijk ook nooit kunnen, dan ligt daar miljarden aan medailles.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Sjors_Peter het volgende:
In de gouden medailles zit wel goud, maar het is wel heel weinig: iets meer dan 1 procent. De rest is bijna allemaal zilver (91,4 procent) en wat koper (7,4 procent). Een zilveren medaille bestaat (verrassing) bijna volledig uit zilver: 92,5 procent. De rest is koper
Jep is al altijd zo, gouden medaille is 400 waard zilver 200 en brons 5 euriquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Sjors_Peter het volgende:
Nouja waar het voor NL moet gebeuren is schaatsen en shorttrack, dat is dan pas vanaf een uur of 7, 8, 9 s'morgens waarschijnlijkquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Wil er wel voor wakker blijven als ik zin heb maar ga er niet eerder voor opstaan hoor.
Ik dacht echt serieus elke keer dat ik Nattekut lees ipv Nattekat. Sorry. Hahahaquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:02 schreef Nattekat het volgende:
En bij deze haak ik ook af.
Het waren weer twee geweldige weken en zeker genoten. Dit forum maakte het dan weer helemaal af![]()
Tot de volgende keer
We gaan dan allemaal juichen voor Braziliaanse biatletes, dus je moet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Wil er wel voor wakker blijven als ik zin heb maar ga er niet eerder voor opstaan hoor.
Gertquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:04 schreef heywoodu het volgende:
Hoi Geert. Tokyo 2020 zou de vijfde Spelen van Bolt zijn. Niet zijn vierde.
Nattekrant zal vast wel denken dat het afgelopen is, geheel ernaast zitten in stijl van de rest van de Spelenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
STOP
Mods moeten hier blijven totdat de laatste user weg is gegaan.
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Hadden jullie zonder Fok ook de OS gekeken?
Ja maar niet zoveel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Zeker, wel met iets minder beleving in de nacht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Nou, ik denk het wel ja. Maar dan misschien hooguit een uurtje of 17 per dag, maar meer ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Veel minder soortenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ik denk dat jij mij dan echt gemakkelijk gaat verslaan als veelposter. Al ben ik ook niet van plan om ooit nog een zomer OS zo intensief te volgen zoals ik al eerder zei hierquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gaan dan allemaal juichen voor Braziliaanse biatletes, dus je moet.
Ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Minder.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Dat hoop ik dus niet, want als de biatlete zich plaatst stel ik toch echt alles in het werk om in Pyeongchang te zijn en dan zal regelmatig hier posten lastig wordenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij dan echt gemakkelijk gaat verslaan als veelposter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |