Dat totaal aantal medailles tellen is dan ook volslagen zinloos, goud dat telt en de rest is leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep is al altijd zo, gouden medaille is 400 waard zilver 200 en brons 5 euri
Ik denk dat het IOC hun dingen wel uit mag zenden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:08 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zonder sport zeker want rechten zijn verkocht.
Nee, gwn van IOC zelf.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:08 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zonder sport zeker want rechten zijn verkocht.
Ook met fysieke mensen, maar meestal alleen en hier dus. Want niemand is zo sportgek in mijn omgeving als ik en had twee weken vrij.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
Hebben jullie dit jaar eigenlijk alleen maar met FOK! gekeken of ook met echt fysieke mensen?
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Minder denk ik.fok maakt het leuker om te kijken
Met FOK!, met Totallympics, met wat lui op Twitter en Whatsapp vooral, allemaal online dusquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
Hebben jullie dit jaar eigenlijk alleen maar met FOK! gekeken of ook met echt fysieke mensen?
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
Het lijkt me ook niet leuk om alles hier met anderen te kijken, dat wordt veel te drukquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook met fysieke mensen, maar meestal alleen en hier dus. Want niemand is zo sportgek in mijn omgeving als ik en had twee weken vrij.
'Houdt even je mond, ik moet even een reeksje aanmaken voor dit topic' Nee dat gaat niet werken inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet leuk om alles hier met anderen te kijken, dat wordt veel te druk
Met EK/WK komt ook iedereen samen. Voor de OS nauwelijks.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet leuk om alles hier met anderen te kijken, dat wordt veel te druk
Ik heb veel met mijn broer gekeken maar die zit dan ook gewoon met z'n laptop op schoot.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met mijn vriendin gekeken. Die ging helemaal uit haar dak bij het turnen bij Sanne Wevers. Hahaha mooi manquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |