Minder denk ik.fok maakt het leuker om te kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Hadden jullie zonder Fok ook de OS gekeken?
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus niet, want als de biatlete zich plaatst stel ik toch echt alles in het werk om in Pyeongchang te zijn en dan zal regelmatig hier posten lastig worden
Dacht ik vorige keer ookquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij dan echt gemakkelijk gaat verslaan als veelposter. Al ben ik ook niet van plan om ooit nog een zomer OS zo intensief te volgen zoals ik al eerder zei hier
geen secondequote:Op maandag 22 augustus 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Hadden jullie zonder Fok ook de OS gekeken?
Dan post er dus helemaal niemand meer.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus niet, want als de biatlete zich plaatst stel ik toch echt alles in het werk om in Pyeongchang te zijn en dan zal regelmatig hier posten lastig worden
Onze verslaggever ter plekke dan toch.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met Pino ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
Hebben jullie dit jaar eigenlijk alleen maar met FOK! gekeken of ook met echt fysieke mensen?
Alleen met FOK!.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
Hebben jullie dit jaar eigenlijk alleen maar met FOK! gekeken of ook met echt fysieke mensen?
Dagelijks OWS op de hoogte houden van het reilen en zeilen in het olympisch dorpquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Onze verslaggever ter plekke dan toch.
Zonder sport zeker want rechten zijn verkocht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk, na twee jaar wachten het Olympic Channel![]()
Helft Fok, de rest was mn telefoon leegquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:07 schreef Aguero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |