Veel van de sporters weten sowieso altijd al hoe snel ze het stadion weer moeten verlaten om de stad in te gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:19 schreef marimbondo het volgende:
Je zou toch bijna liever de loservlucht genomen hebben dan dit te moeten aanschouwen op een kuipstoeltje in de regen
Betaal jij?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:19 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop echt dat de Spelen een keer in NL komen.
Het WK voetbal in Qatar?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie waar ik echt zin in heb?
Gaat nooit gebeuren. Zijn we te veel zeikerds voor. En de hand op de knip.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:19 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop echt dat de Spelen een keer in NL komen.
Dat gaat een hele aparte kijkervaring opleveren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het WK voetbal in Qatar.
Staat de F voor Spelen?quote:
De hamvraag is: met of zonder Nederland?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het WK voetbal in Qatar.
Neuh dat denk ik ook niet, maar natuurlijk niet omdat de Spelen in 1928 in Nederland warenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, NL maakt die kans niet zomaar.
Als het met de kerst voetbal kijken wordt haak ik af.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gaat een hele aparte kijkervaring opleveren.
Trustenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga ook slapen. Het was mij een genoegen deze OS om hier aanwezig te zijn geweest. Het was top. Komende dagen nog hier wel posten omdat de nos wel de aankomst en Ridderzaal zal uitzenden
Dan is het nog geen 2026, het jaar waarin Bert van Oostveen ons weer op de kaart zetquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het WK voetbal in Qatar.
Dat was een garpje, dat zei ik daarna ook.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh dat denk ik ook niet, maar natuurlijk niet omdat de Spelen in 1928 in Nederland waren
Dat zou helemaal typisch zijn ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het met de kerst voetbal kijken wordt haak ik af.
3xquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:21 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Tokio, Londen, LA en Athene ook al 2x
De toppers met een rollatorquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
Ik zou t echt tof vinden. Gerard Joling die optreedt
Die heeft daar de kracht niet meer voor.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
Palingsoundquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:23 schreef heywoodu het volgende:
Dan krijgen we een klompendans, drie windmolens en wat kazen als openingsceremonie. En Gordon.
Of Sieneke met muziekorgel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:23 schreef heywoodu het volgende:
Dan krijgen we een klompendans, drie windmolens en wat kazen als openingsceremonie. En Gordon.
Churandy die de vlam aansteektquote:
Stelling: WK Darts > WK Voetbalquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou helemaal typisch zijn ja.
De Toppers bij de sluitingsceremonie: "Hoe krijg je alle delegaties zo snel mogelijk het land weer uit?"quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
En wiet, hoeren en euthanasie.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:23 schreef heywoodu het volgende:
Darts komt me m'n strot uit. Veel te vaak op tv.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stelling: WK Darts > WK Voetbal
Ja, gelukkig is er nooit voetbal.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:25 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Darts komt me m'n strot uit. Veel te vaak op tv.
ipv de loservlucht?quote:
doequote:Op maandag 22 augustus 2016 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil iets doms vragen maar laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |